Jakub - škodík Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 (editace) Nevíte někdo jak je složité vyměnit 2,0 FSI 110 kW za 2,0 TFSI 147 kW - ještě lépe za 2,0 TFSI z AUDI TT 300 PS ? U OI to byla hračka výměna motorů 1,8 20V 92 kW za 1,8 20V turbo 110 kW nebo za 1,8 20V 132 kW. Nevíte někdo jak je to složité u OII ? Bude stačit jen motor s převodovkou + cooler + vejfuk + ŘJ ? U OI vše šlo zaměnit - elektrika seděla - poloosy taky - no prostě to byla otázka 1 dne a auto jelo s jinym motorem. Vím že jsem trochu náročnej ale budu vděčnej za info. Už musim něco koupit, ale pořád nevim jestli OI nebo OII a jakou motorizaci a jestli 4x4. Prostě už se začínám nudit - neni v čem se vrtat. Editováno: 20. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 (editace) Změna typu motoru = přestavba, Škodovka obecně takové záměny nepovoluje, takže pravděpodobně budeš mít dobrý květináč na zahrádce, co nemá na silnici co dělat. Editováno: 20. Únor 2007, autor: Jirik.DC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 No asi tak! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 myslim, že tohle dobře ví a ptal se na něco jinýho. sám mam pár známých s jinýma motorama(ve Š120 motor z TT) a jezdí, jak maj zařízený papíry nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 21. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Pro upřesnění - jde mi o auto na blbnutí a né na ježdění po městě, na nákupy, do práce a na dovolenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 (editace) Tak to bych se chtěl mít stejně, pořídit si jen tak O II z FSIčkem na blbnutí na polních cestách, rozletět se do krajiny (samozřejmě mimo veřejné komunikace) Jinak pokud tedy jen auto na blbnutí, tak když přehodí jen motor a převodovku, tak to určitě i nějak jezdit bude Editováno: 21. Únor 2007, autor: Jirik.DC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 myslim, že tohle dobře ví a ptal se na něco jinýho. sám mam pár známých s jinýma motorama(ve Š120 motor z TT) a jezdí, jak maj zařízený papíry nevim No řekl bych, že asi žádný papíry zařízený ani mít nebudou To bych se pak hlavně bál, že do mně někde někdo drcne a když se to začne řešit, nebylo by to nic moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Na blbnutie by som radšej narval to 2,0 TFSI do Fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 hlavně na blbnutí bych chtěl zadohrab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 já myslím, že to nechce na polní cesty, ale to je jeho věc a jeho riziko a pak když se chce, tak všechno jde... když se legalizujou čorky, tak jde zlegalizovat i jinej motor. Můj otec má papíry k autu na diesel a vyměněnej motor za benzín. jezdí s tím do práce a na nákupy a nikoho snad tím neohružuje. policajtů není třeba se bát, protože kdyby chtěli vidět číslo motoru, tak má přetrhlý lanko a nejde mu otevřít haupna... a kdyby došlo k nějaké nehodě, tak u auta za 50 tis se v tom bude těžko někdo šťourat. Jen tak na okraj. nemám rád předposraný lidi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Ale jasne, do istej miery funguje aj lenivosť policajtov, niekedy aj benevolencia a občas aj sleposť. Pred pár rokmi som išiel na otcovej Felicii (zelenej) a pri dopravnej kontrole som z hecu dal policajtovi doklady od Favoritu (červeného) a tváril som sa ako keby nič. A prešlo to! Je pravda, že pri kontrole nekontrolujú motor, ale čo na STK? Tam by už na to došli určite. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 STK se mnohdy dělá tak, že na STK doputují jen papíry a auto fyz.nikoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník.. kde žiješ, prosím tě...? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 (editace) V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník.. kde žiješ, prosím tě...? :-) Kde žiju? Hlavně se v téhle oblasti pohybuju.. Neříkám, že na STK neprojdeš, aniž by viděli auto, to je realita, ale když se stane nějaký prů.er, tak to pak taky jako pr.ser zkončí, to mi věř Editováno: 23. Únor 2007, autor: Jirik.DC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 24. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 V životě jsem na STK nebyl - ráno dám kámošovi velkej TP a po obědě mi ho přiveze i s protokolama a se známkama. Ani jedno z aut co jsem měl nikdy nesplňovalo to co mělo a bez problémů. A nehodu jsem měl taky - octavia 1,8 92 kW s motorem 1,8 turbo 110 kW a nikomu to nevadilo - uvedli do protokolu že vozidlo nesplňuje technické parametry a dostal jsem 1000 pokutu a veškerou škodu mi pojišťovna zaplatila. Když se chce tak jde všechno - slovo NEJDE - NEEXISTUJE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 jo, to je přesnej obraz, jak to v česku chodí. To bude prdel, až se to na těch STK začne brát vážně. Polovina registrovaných aut zůstane bez papírů. A bojim se, že ta doba se nezadržitelně blíží. Začíná se o tom dost nahlas mluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 jo, presne to jsem chtel napsat. hlavně mi nerikejte, ze se vam jeste nikdy na hranicich nestalo, ze ste otevirali motor a oni kontrolovali VIN a cislo motoru a dost důkladně. vzal si na to i hadřík s technickým benzínem. a to s tou nehodou, nevim teda kdo kde zije, ale ve chvili, kdy budu mit nejakej crash, tak budu vyzadovat prosetření technickýho stavu vozidla toho druhýho. a uz aby se to na tech technických začalo fakt vážně brát, protože tady je fakt megabordel a hlavně jsou lidi, co jsou na to hrdý, jak to obechcávaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 Chaos na hranicích docela začlo působit (tedy mimo jiné ), když se při výměnách karoserie začlo místo přepisování nového VIN do TP razit to původní na novou karoserii..to pak na hranicích koukali Jinak naprostý souhlas s Lukem, už aby se to konečně na našich silnicích začalo brát vážně. V případě nehody s vážnými následky se všechno stoprocentně prošetřuje a nedejbože, že se zjistí problém s technickým stavem vozidla..to pak jde pro řidiče takového vozidla hodně do tuhého..jen znovu říkám, jinak se asi řeší ťukec třeba na parkovišti a jinak nějaký smrťák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 U nás sa už číslo motora v dokladoch vôbec nevyskytuje. Tak si ho síce môžu skontrolovať, ale nemajú s čím porovnať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 U nás taky ne..ale zjišťuju aspoň u nás na registru, že si to hodně lídí vysvětluje tak, že tam pak může být cokoliv..ono může, ale pouze shodného typu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 25. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 (editace) Číslo motoru se neeviduje, ALE MUSÍ SEDĚT KÓD MOTORU. Např OCTAVIA 1,8 20V 92 kW má kód motoru AGN ( tento kód má pouze tento motor a to jak ve škodovce tak ve VW tak v audi a tedy všechny tyto motory jsou legálně záměnné i když jde o různé značky aut ) - a tedy pokud otevřete kapotu u škodovky a je tam motor z audi a je na něm AGN tak je vše v pořádku. Octavia 1,8 20V turbo má kódů víc ( AGU, AUM,.. ) a i když jde o stejný motor nedá se papírově zaměnit. PROSTĚ MUSÍ SEDĚT KÓD MOTOU - S ČÍSLEM MOTORU TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO - TO JE K NIČEMU - NEEVIDUJE SE. A NA TU ZÁMĚNU MOTORU JSEM SE PTAL PROTO, ŽE JSEM CHTĚL POSTAVIT AUTO NA TUNING SRAZY A NÉ NA DOVOLENOU NEBO NA NÁKUPY. NEMYSLÍTE SI SNAD, ŽE LIDÉ CO VYHRÁVAJ SPRINTY NA SRAZECH MAJ V AUTECH PŮVODNÍ MOTORY A JEJICH AUTA PŘESNĚ VYHOVUJOU PŘEDPISŮM ??? NEBO SE PLETU ??? Editováno: 25. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 Kód motoru v TP ani u výrobce nenajdeš, je to typ motoru, jak jsem psal..a vypni si ten CAPS LOCK, nedá se to číst.. Předpokládám, že pak na takovém autě nepřijedeš na značkách a po vlastní ose, ale že si ho přivezeš pěkně na podvalníku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Únor 2007 Sdílet Vloženo 25. Únor 2007 jinak pokud chceš stavět auto na tuningářské srazy, možná by bylo dobrý zeptat se spíš než tady tak nějakých tuningářů.. Tady se řeší spíš věci z "normálního" provozu, alespoň tak bych to viděl já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Tak jeste jednou. Nevíte někdo jak je složité vyměnit 2,0 FSI 110 kW za 2,0 TFSI 147 kW - ještě lépe za 2,0 TFSI z AUDI TT 300 PS ? Bububu prosim az jindy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.