Publikováno Únor 20, 200718 r Nevíte někdo jak je složité vyměnit 2,0 FSI 110 kW za 2,0 TFSI 147 kW - ještě lépe za 2,0 TFSI z AUDI TT 300 PS ? U OI to byla hračka výměna motorů 1,8 20V 92 kW za 1,8 20V turbo 110 kW nebo za 1,8 20V 132 kW. Nevíte někdo jak je to složité u OII ? Bude stačit jen motor s převodovkou + cooler + vejfuk + ŘJ ? U OI vše šlo zaměnit - elektrika seděla - poloosy taky - no prostě to byla otázka 1 dne a auto jelo s jinym motorem. Vím že jsem trochu náročnej ale budu vděčnej za info. Už musim něco koupit, ale pořád nevim jestli OI nebo OII a jakou motorizaci a jestli 4x4. Prostě už se začínám nudit - neni v čem se vrtat. Upraveno Únor 20, 200718 r od Jakub - škodík
Únor 20, 200718 r Změna typu motoru = přestavba, Škodovka obecně takové záměny nepovoluje, takže pravděpodobně budeš mít dobrý květináč na zahrádce, co nemá na silnici co dělat. Upraveno Únor 20, 200718 r od Jirik.DC
Únor 20, 200718 r myslim, že tohle dobře ví a ptal se na něco jinýho. sám mam pár známých s jinýma motorama(ve Š120 motor z TT) a jezdí, jak maj zařízený papíry nevim
Únor 21, 200718 r Autor Pro upřesnění - jde mi o auto na blbnutí a né na ježdění po městě, na nákupy, do práce a na dovolenou.
Únor 21, 200718 r Tak to bych se chtěl mít stejně, pořídit si jen tak O II z FSIčkem na blbnutí na polních cestách, rozletět se do krajiny (samozřejmě mimo veřejné komunikace) Jinak pokud tedy jen auto na blbnutí, tak když přehodí jen motor a převodovku, tak to určitě i nějak jezdit bude Upraveno Únor 21, 200718 r od Jirik.DC
Únor 21, 200718 r myslim, že tohle dobře ví a ptal se na něco jinýho. sám mam pár známých s jinýma motorama(ve Š120 motor z TT) a jezdí, jak maj zařízený papíry nevim No řekl bych, že asi žádný papíry zařízený ani mít nebudou To bych se pak hlavně bál, že do mně někde někdo drcne a když se to začne řešit, nebylo by to nic moc..
Únor 23, 200718 r já myslím, že to nechce na polní cesty, ale to je jeho věc a jeho riziko a pak když se chce, tak všechno jde... když se legalizujou čorky, tak jde zlegalizovat i jinej motor. Můj otec má papíry k autu na diesel a vyměněnej motor za benzín. jezdí s tím do práce a na nákupy a nikoho snad tím neohružuje. policajtů není třeba se bát, protože kdyby chtěli vidět číslo motoru, tak má přetrhlý lanko a nejde mu otevřít haupna... a kdyby došlo k nějaké nehodě, tak u auta za 50 tis se v tom bude těžko někdo šťourat. Jen tak na okraj. nemám rád předposraný lidi...
Únor 23, 200718 r Ale jasne, do istej miery funguje aj lenivosť policajtov, niekedy aj benevolencia a občas aj sleposť. Pred pár rokmi som išiel na otcovej Felicii (zelenej) a pri dopravnej kontrole som z hecu dal policajtovi doklady od Favoritu (červeného) a tváril som sa ako keby nič. A prešlo to! Je pravda, že pri kontrole nekontrolujú motor, ale čo na STK? Tam by už na to došli určite.
Únor 23, 200718 r V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník..
Únor 23, 200718 r V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník.. kde žiješ, prosím tě...? :-)
Únor 23, 200718 r V případě nehody se i v autě za pár korun budou šťourat..a pak to bývá dost jednoznačný, když se při šetření zjistí, že jsou na autě nepovolené úpravy, že neodpovídá dokladům a schválenému provedení. A to ani nemusí být původně viník nehody, stačí jen jako účastník.. kde žiješ, prosím tě...? :-) Kde žiju? Hlavně se v téhle oblasti pohybuju.. Neříkám, že na STK neprojdeš, aniž by viděli auto, to je realita, ale když se stane nějaký prů.er, tak to pak taky jako pr.ser zkončí, to mi věř Upraveno Únor 23, 200718 r od Jirik.DC
Únor 24, 200718 r Autor V životě jsem na STK nebyl - ráno dám kámošovi velkej TP a po obědě mi ho přiveze i s protokolama a se známkama. Ani jedno z aut co jsem měl nikdy nesplňovalo to co mělo a bez problémů. A nehodu jsem měl taky - octavia 1,8 92 kW s motorem 1,8 turbo 110 kW a nikomu to nevadilo - uvedli do protokolu že vozidlo nesplňuje technické parametry a dostal jsem 1000 pokutu a veškerou škodu mi pojišťovna zaplatila. Když se chce tak jde všechno - slovo NEJDE - NEEXISTUJE.
Únor 24, 200718 r jo, to je přesnej obraz, jak to v česku chodí. To bude prdel, až se to na těch STK začne brát vážně. Polovina registrovaných aut zůstane bez papírů. A bojim se, že ta doba se nezadržitelně blíží. Začíná se o tom dost nahlas mluvit.
Únor 24, 200718 r jo, presne to jsem chtel napsat. hlavně mi nerikejte, ze se vam jeste nikdy na hranicich nestalo, ze ste otevirali motor a oni kontrolovali VIN a cislo motoru a dost důkladně. vzal si na to i hadřík s technickým benzínem. a to s tou nehodou, nevim teda kdo kde zije, ale ve chvili, kdy budu mit nejakej crash, tak budu vyzadovat prosetření technickýho stavu vozidla toho druhýho. a uz aby se to na tech technických začalo fakt vážně brát, protože tady je fakt megabordel a hlavně jsou lidi, co jsou na to hrdý, jak to obechcávaj
Únor 24, 200718 r Chaos na hranicích docela začlo působit (tedy mimo jiné ), když se při výměnách karoserie začlo místo přepisování nového VIN do TP razit to původní na novou karoserii..to pak na hranicích koukali Jinak naprostý souhlas s Lukem, už aby se to konečně na našich silnicích začalo brát vážně. V případě nehody s vážnými následky se všechno stoprocentně prošetřuje a nedejbože, že se zjistí problém s technickým stavem vozidla..to pak jde pro řidiče takového vozidla hodně do tuhého..jen znovu říkám, jinak se asi řeší ťukec třeba na parkovišti a jinak nějaký smrťák
Únor 25, 200718 r U nás sa už číslo motora v dokladoch vôbec nevyskytuje. Tak si ho síce môžu skontrolovať, ale nemajú s čím porovnať.
Únor 25, 200718 r U nás taky ne..ale zjišťuju aspoň u nás na registru, že si to hodně lídí vysvětluje tak, že tam pak může být cokoliv..ono může, ale pouze shodného typu.
Únor 25, 200718 r Autor Číslo motoru se neeviduje, ALE MUSÍ SEDĚT KÓD MOTORU. Např OCTAVIA 1,8 20V 92 kW má kód motoru AGN ( tento kód má pouze tento motor a to jak ve škodovce tak ve VW tak v audi a tedy všechny tyto motory jsou legálně záměnné i když jde o různé značky aut ) - a tedy pokud otevřete kapotu u škodovky a je tam motor z audi a je na něm AGN tak je vše v pořádku. Octavia 1,8 20V turbo má kódů víc ( AGU, AUM,.. ) a i když jde o stejný motor nedá se papírově zaměnit. PROSTĚ MUSÍ SEDĚT KÓD MOTOU - S ČÍSLEM MOTORU TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO - TO JE K NIČEMU - NEEVIDUJE SE. A NA TU ZÁMĚNU MOTORU JSEM SE PTAL PROTO, ŽE JSEM CHTĚL POSTAVIT AUTO NA TUNING SRAZY A NÉ NA DOVOLENOU NEBO NA NÁKUPY. NEMYSLÍTE SI SNAD, ŽE LIDÉ CO VYHRÁVAJ SPRINTY NA SRAZECH MAJ V AUTECH PŮVODNÍ MOTORY A JEJICH AUTA PŘESNĚ VYHOVUJOU PŘEDPISŮM ??? NEBO SE PLETU ??? Upraveno Únor 25, 200718 r od Jakub - škodík
Únor 25, 200718 r Kód motoru v TP ani u výrobce nenajdeš, je to typ motoru, jak jsem psal..a vypni si ten CAPS LOCK, nedá se to číst.. Předpokládám, že pak na takovém autě nepřijedeš na značkách a po vlastní ose, ale že si ho přivezeš pěkně na podvalníku
Únor 25, 200718 r jinak pokud chceš stavět auto na tuningářské srazy, možná by bylo dobrý zeptat se spíš než tady tak nějakých tuningářů.. Tady se řeší spíš věci z "normálního" provozu, alespoň tak bych to viděl já
Červen 9, 200718 r Tak jeste jednou. Nevíte někdo jak je složité vyměnit 2,0 FSI 110 kW za 2,0 TFSI 147 kW - ještě lépe za 2,0 TFSI z AUDI TT 300 PS ? Bububu prosim az jindy
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.