Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Mohly by jste mi někdo popsat příznaky natrženého setrvačníku u TDI??? Mam podezdření, jen nevím, jestli diagnostikuji správně...

Nejsem si jistý, ale řekl bych, že motor když je v tahu, tak vibruje...

Ahoj. Mohly by jste mi někdo popsat příznaky natrženého setrvačníku u TDI??? Mam podezdření, jen nevím, jestli diagnostikuji správně...

Tak to mne zajima.....jak se to projevuje a podle ceho to diagnostikujes ???

Já ho měnil na podzim a příznaky? Na volnoběh bez rychlosti pustíš spojkua zní to jako když naházíž do pračky kamení. Když je motor v tahu nebo brzdí tak byl klid, jen na volno to dělalo hroznej kravál.

předtím než jsem loni měnil olej se mi stalo a bylo to v létě, že po nastartování se ozývalo pořádné klepání z motoru, jako kdyby při každém otočení hřídele něco o něco bouchlo. po chvíli to hned přestalo a od té doby co jsem vyměnil olej to už nedělá.

Jinak ze zvědavosti za kolik se dá pořídit setrvačník na OCT I.

  • Autor

to sem si myslel-když je v tahu, tak je klid, když třeba dojíždim na křižovattku, dobržďuju a vyřadim, tak je to jak kdyby se tem motor jakobi chvěl-kope... a občas se mi stane, že při přeřazování, když spojku pouštim, tak to zavybruje, jak kdybych ji pustil moc rychle a ona se chtěla zadusit... nevim. nechám jí žít a uvidim... udělám diagnostiku, jestli tam náhodou není někde nějáká chyba, ale přijde mi to spíš jako nějáka mechanická závada...

to sem si myslel-když je v tahu, tak je klid, když třeba dojíždim na křižovattku, dobržďuju a vyřadim, tak je to jak kdyby se tem motor jakobi chvěl-kope... a občas se mi stane, že při přeřazování, když spojku pouštim, tak to zavybruje, jak kdybych ji pustil moc rychle a ona se chtěla zadusit... nevim. nechám jí žít a uvidim... udělám diagnostiku, jestli tam náhodou není někde nějáká chyba, ale přijde mi to spíš jako nějáka mechanická závada...

tak to je urcite setrvak, mel jsem to samy, dobrzdovani krizovatky atd .. po vymene setrvaku klid .. do r.v. 00 s nima byl problem, uz to tu resilo spousta lidi a vsichni meli 97, 98, 99 atd

  • Autor

jo to ja vim, taky počítám se setrvákem z nového modela... ale fakt mi není jasny jak u auta, ktery neni čipovany a má najeto 70000km slušná jízdy, žadnej dravec se muže utrhnout... zatim se mi to moc nechce věřit...

jo to ja vim, taky počítám se setrvákem z nového modela... ale fakt mi není jasny jak u auta, ktery neni čipovany a má najeto 70000km slušná jízdy, žadnej dravec se muže utrhnout... zatim se mi to moc nechce věřit...

tak hod sem potom foto,at to take vidim..dikec

  • Autor

no ono na tom setrváku toho moc nepoznáš vizuelně-je vysipanej vevnitř... ale kdyžtak vyfotim..

Sehnal jsem jetel asi 40000 km najeto i s přítlačákem a lamelou za 5500,- A co jsem sháněl novej tak 22 tis a replika 16 tis, bylo to do O1 1,9 Tdi 99rv.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.