Přejít na obsah

PLIVÁRNA


amogh

Doporučené příspěvky

Nevím jestli je tohle úplně příspěvek do plivárny, ale naštvalo mě to, tak se to sem asi bude hodit.

Situace je následující - přemýšlíte nad koupí auta, nechcete nějak naletět. Vybíráte tedy pouze u autorizovaných prodejců Škoda, kteří mají sice trochu vyšší ceny, ale kvalita by tomu měla odpovídat. Vynecháváte rovnou z nabídky auta, která nejsou po prvním majiteli a z ČR. Pár jich zbyde, jedno se vám zalíbí - výbava je ideální kompromis, až na pár drobností všechno, kilometrů je tak akorát, kolik by tak stáří odpovídalo, stáří není nejhorší, majitel první, koupeno v Čechách, motor ideální - proč do toho nejít. Přijdete tam, auto má pár kosmetických vad, ale jinak vše sedí, projedete si ho - jezdí, turbo trošku píská, ale u 2.0 TDi to je klasika - vše sedí, koupíte a máte radost z "nového" auta.

A teď ten samý příběh z mé situace, kde začátek je stejný, jen se to liší v tom, že auto jsem šel prohlédnout se známým, který přímo v tom salonu dělá mechanika. Auto mu bylo povědomé - a no jo, vždyť to je jejich vnitropodniková půjčovna - tedy stálé střídání řidičů a rozhodně žádné šetření. Aha, no, jdeme se podívat na servisní historii. Technik kouká do počítače - to má být rok 2006? Je to 2004, jen to tady dva roky stálo na salonu. Aha, no, tak co dál? "To auto jelo super, pak mu praskla hlava, tak se vyměnila, pak byla voda ve válcích, tak se dal nový motor a od té doby to nejede nic moc". Tohle by nebyl takový problém, pokud ovšem motor není z vrakoviště a nikdo neví, kolik má najeto. Motor může mít klidně tedy 300 000 km. S poznatky jdeme k prodejcům ojetých aut v salonu a říkáme jim jako upozornění, co jsme zjistili. Nejsou překvapeni, je jim to jedno, rok 2006 je první registrace, tak tak zůstane a sleva? Vůbec, však on to někdo koupí...

Takže auto už snad fakt jen nové. Tady sice nikdo v ničem nelhal, ale to auto rozhodně moc úžasná koupě nebyla. Je mi jasné, že je to jen jeden z mnoha příběhů o ojetých autech, já se jen potřeboval podělit o zážitek... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri Skode sa neda verit este ani novym autam!!! Predajca mi zavolal, ze mi uz dorazilo MOJE NOVE auto, ze nech si ho idem pozriet ak chcem, ale ze oficialne mi ho odovzdaju az na druhy den rano. Prisiel som teda este ten vecer do autosalonu - a akurat v nom sedela nejaka rodinka v zablatenych cizmach a obzerala si interier. Pri odovzdavani bolo na tachometri 40 km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by se líbilo kupovat nové auto a bejt ve škodovce u toho pásu jak se dáva do kupy.... :kol-28:

A pozorovat jak se na mou novou kastli montují veškeré díly...

Na konci potom jak z toho pásu sjíždí si jí ihned vyzvednout :kol-28:

A při celé té procedůře sledovat jestli to někdo nefláká :kol-28:

To by bylo príma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nové auto může mít klidně najeto i 100-200km dělám v automobilce a z praxe vím jak to chodí,nově vyrobené auto se projede na testovací dráze-něco tam drnčí,zaveze se na repair opraví se,jede se znova na testovací okruh opět se tam vyskytně nějáký nepřirozený jev a opět se to dá na repair opravit a takhle je to dokola někdy i 6x a mezitím se s autem najezdí i klidně 100km pak nakláda,vykládka atd.. nakonec se auto připojí v servise na diag.a km se umažou na cca 5km. To je běžná praxe a nic neobvyklého,funguje to tak všude stejně :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to že si pak ve tvém novém autě někdo ještě třeba 2 dny vozí zadek po městě je smutné ale bohužel to tak funguje,případného zájemce o nové vozidlo vezmou klidně na projížďku ať si to vyzkouší :unsure: pak se auto umeje,vysaje a další den je nachystané ať si ho vyzvedne spokojený nový majitel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

a najviac ma nastvalo toto:

A ak by sa cena ropy odvíjala od dopytu, na akej úrovni by mohla byť?

„Výrazne nižšie. Cena v rokoch 2000 do 2004 bola v dolároch okolo tridsať dolárov za barel. Teraz je to v dolároch 120 za barel. To nemôžeme pripísať rastu globálneho dopytu. To je o tlačení peňazí. Štvornásobný rast od roku 2000 sa nedá pripísať zvýšenému dopytu z rozvojového sveta. Ak by sa centrálne banky nesprávali, ako sa správajú, tak by sme mohli byť na úrovni 50 dolárov za barel.“

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Plivu na Skoda Octavia I combi, koncern Wv, to ze je kvalita?

V roce 1997 jsem koupil funglovku Octavia I. v kombiku s motorizaci 1.6 benzin 75kw s tim, ze si

kupuji "vsemi" chvalenou kvalitni znacku (ted mam najeto 42.000km)

Moje vyhrady na ktere jsem po 5-ti letech uzivani prisel jsou :

1. pokud 2-ma prsty zatlacim zvenku na plech strechy, tak se promackne jak papir (bratrova 10 let stara Xsara Citroen Combi se ani nehne)

2. rychlost 1 nejde skoro zaradit, jde vic ztuha nez u me puvodni skody 120L a rozjezdy na krizovatce jsou pro mne horor

3. saltpaka ma vuli jak ve vejtrasce

4. zpumpovani sedacky nejde vubec az k podlaze jako u jinych znacek, tak tam sedim jak na matejsky na kolotoci

5. vzadu v kufru kde je zakryti rezervy a naradi je filc podlepeny nejakym drevem co se dava jako zadni stena

nabytku

6. i kdyz pustim ventilaci nebo klimatizaci naplno tak se zadni sklo zevnitr mlzi

7. pri rozebirani venkovniho zpetneho zrcatka vetsinou utrhnete ten pidi sroubek co je ze spodu

8. pri rozebrani plastu a zpetne montazi v prostoru kufru a u zadnich sedadel kdyz se to da zpatky tak to nekde proste uz nedrzi

9. pri srovnani se 120L nebo fabii, to auto skoro nebrzdi

10. spojka zabira az na konci a nejde s tim nic udelat

11. auto ma mekci perovani snad vic nez francouzsky auta, sezeni vzadu je jak na gauci pro duchodce

12. v kufru v blatnicich kde jsou kastliky je dira, kde jsou kabely k zadnim svetlum a je videt nenalakovany blatnik

to i ta fabie to tam ma vypolstrovany jako samostatny ulozny prostor

13. pak taky nechapu proc je kazdy kastlik jinak veliky

Disperato

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Proč si sám od sebe chceš promáčknout karosérii?

2) U 15let starého auta je dobré vyměnit převodový olej, jinak jdou z tuha rychlosti.

3) Vůle v řadící páce tam má být. Při větší vůli většinou odchází ta pružinka pod manžetou páky.

4) Sedačka jde dolů i nahoru, dozadu i dopředu. Ale chápu, že hodně vysoký člověk může mít problémy.

5) Myslíš sololitem? To ani přesně nevím, co tam je. No tento díly přeci nemusí být ochromovaný.

6) Před koncem jízdy je dobré klimu vypnout, aby se stačila vysušit. Ale může to být i něco jiného. Ta klima se musí pravidelně čistit.

7) Chce to postupovat podle návodu a nemělo by se to dít.

8) Musí to držet, když se to dá rozmontovat.

9) Pravidelně měnit brzdy, kotouče, pakny atd. a nezapomínat na brzdovou kapalinu. To auto musí brzdit, jinak by neprošlo na stk.

10) Spojka by u této motorizace měla zabírat pěkně od spodu. Pravděpodobně je před smrtí, ale to se těžko odhadne.

11) Záleží na stavu tlumičů a hodně i na hustotě pneu.

12) a 13) To je možné, to ale přesně nevím, jak to tam je.

I když má Tvoje auto relativně málo najeto, je to 15let staré a tam se musí hodně dílů měnit...Všude je něco, žádné auto nejezdí bez poruch a bez servisu. Přeji hodně pohodových kilometrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za reply. Uvedl jsme spatne r.v koupil jsem to jeste pred krizi v roce 2007, takze stari je 5 let, za ten preklep se omlouvam.

1) ok :-)

2) rekl bych ze ta prevodovka je o vyroby nic moc

3) tady ta vule nema zadny odpor je to takove vachrlate

4) dolu by mohla jit jeste vice

5) ok :-)

6) ok :-)

7) praxe :-(

8) praxe :-(

9) no comment

10) takhle zabira od vyroby a posunout to nejde, to mi rekli v autorizaku

11) Záleží na stavu tlumičů a hodně i na hustotě pneu

12) n/a

13) n/a

Stejne ve 120L se mi jezdilo lepe a lepe se mi jezdi i ve fabii ackoliv ma jen 3 valce. Mozna nejsem stavenej na vetsi auta. A mozna za ty

penize nic lepsi nejde poridit.

Disperado

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...