rosta.rs Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 no já právě myslím že né do série, ale paralelně a měří to proud. podle toho schématu. popravdě těm koncernovým schématům moc nerozumím jsem vyučený na klasických slaboproudých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 kdyz to meri proud, tak to musi byt zapojeny do serie se zarovkou, aby proud tekouci zarovkou tekl i pres RJ (kdyz by to bylo paralelne, tak bude na zarovce i na rj stejny napeti, ale nepozname jestli do zarovky tece proud, to je celkem k nicemu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Myslel jsem tím že se měří úbytek napětí na jednotlivých kabelech vedoucím k žárovkám oproti kladnému pólu přímo na baterce tudíž větší proud. takže se musí každý kabel vedoucí k jednotlivým žárovkám přerušit a přepojit přes RJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 ano, prerusit a zapojit pres RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosta.rs Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Náhodou klasické schéma nemáš? než to od koncernu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 bohuzial, pri tom pocte kabelaze a roznych vetiev je prave ten koncernovy papier tvoj najlepsi kamarat. Najlepsie si sitahnut ELSA a tam priamo pozerat kde co ako kedze tie kablove zvazky treba trochu stopovat ked clovek nevie co ktore pismeno znamena. V principe si myslim ze staci ked clovek da dole plasty pod volantom a tam najde vsetky kable ktore potrebuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 kdyz si uvedomis, ze drat konci cislem, pokracuje na jine strance, na ose X oznacene stejnym cislem jako bylo u dratu, pak je to uplne stejny jako kazdy jiny schema rek bych, ze jak jsou schemata rozdeleny do skupin je velka vyhoda, muzes resit schema jen veci co te konkretne zajima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 28. Květen 2013 Sdílet Vloženo 28. Květen 2013 problem je vzdy zistit, kde az ten kabel konci. musis prechadzat xy schemat a hladat ho tam. mohli by do elsy doplnit trasovanie kabelaze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Nechapu jak to myslis. Kde v tom vidis problem. Kazdy prechod na jinou stranku je oznacen cislem (x souradnice). Kdyz vede do hodne mist je natazeny vodorovne pres stranku a je pojmenovany, v popisu mas napsano co je to za vodic (napr. + za klicema). Tohodle vodice by bylo trasovani zajimavy. Kdyz resim treba tu kontrolu zarovek, tak to uznavam, tam potrebujes i zakladni schema, ve kterem je zapojeni svetel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansdob Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Zdravím vás. Prosím vás. Potřeboval bych poradit když jsem si stavěl octavii tak jsem dodělával kompletní maximální výbavu kterou do OI dávali myslím že jsem snad na nic nezapoměl no a tím pádem jsem dodělával i kontrolu prasklých žárovek a tam mám trochu problém s brzdovými světly. Ihned po zapnutí klíčku mi zazní pípnutí a napíše závada na brzdových světlech (ostatní na kontrole žárovek funguje to jsem zkoušel odpojením žárovek) dlouho jsem na to neměl čas a ted se tomu znovu věnuji.. Takže mám combi s origo tažným (to píšu kdyby toto byl problém aby se to vědělo) a zapojeno mám od brzd spínače vedlo do svazku kde byl spoj několika drátu (třetí brzd,tažný,levá koncová) levou koncovou jsem ustřihl a fous jsem napojil na řj žárovek na 5/54 ta je rozvedena na 4/54R (tam jsem natáhl nový drát a u levé lampy odstřihl původní zdvojení) a 8/54L levé tam jsem použil původní kabel k levému brzd světlu . další ze svazku jsem ustřihl třetí brzd světlo a napojil fous od brzd spínače na řj na 7/54 což je přívod pro třetí brzd a na výstup 16/54 jsem napojil původní kabel třetího brzd světla ( dle schémat by to mělo být správně) ale chybu hlásí zkusil jsem přepojit třetí brzd světlo na 6/54 (to je pro sedan) zkusil jsem zapojit třetí na 16/54 a na 6/54 dát zátěž žárovkou stále hlásí závadu vedení je odzkoušené proklemováním místo řj a každá žárovka se rozsvítí samostatně takže vedení do světel OK žárovky správná wattáž řj přehozena do jiného auta kde je to origo a závadu nehlásila a jeho řj u mne též vyhlásila chybu takže chyba musí být u mě Jinak kabel na tažné zustal z rozdvojení nechán a vede přímo do zásuvky ale ten když vzadu odpojím žádná změna stále hlásí chybu někde jsem něco přehlédl nejspíše nebo si nějak už nevím rady .............. Všem děkuji za případnou radu či pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansdob Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Tak už jsem vyndal i řj a napojil si jakoby brzdový světla zvlášt těsně za ní a problém stále stejný (podotku že řj to není jinde v autě funguje a funkční z jiného auta u mě též nefunguje) tak pánové ubec nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 toto som našiel v ETKE hadam som pomohol : pri pouziti jako nahrade pro 4b0919471 (ident.c.387)je treba pri hlaseni chyby *brzdove svetlo neni v poradku* namonto- vat most z sv.54 (kammer 5) na sv.54he (kammer 7). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.