Přejít na obsah

Asi nejaky ventil ?


acter

Doporučené příspěvky

Zdravim...

Mam 1.8T 20V a jako snad vsem pri studenem startu sel obcas jakoby na 3 valce... To uz je minulost (doufam :D ), ale vsiml jsem si jine veci...

Kdyz motor treba vytocim do 5,5 - 6 t (pri predjizdeni apod), jakoby mu hrabne, pri konstantnim polynu zacne skubat, na volnobeh se propadavaji otacky, motor nema celkove tah.

VAG napise obcas chybu:

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

Ale nemam vypozorovano, ze by to melo nejakou souvislost...

Osobne bych to tipoval na nejaky regulacni ventil tlaku, proste "vypadne" a jednotka jde do nejakeho nouzaku ci co. Nevite nekdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam stejny motor 1,8T 20V a taky mi to nekdy poskubava.Zniceho nic se na dve,tri vteriny ztati vykon motoru bez pohybu plynoveho pedalu.je to opravdu nahodile ,ale vadi mi to.Muzete sem nekdo (Garny)napsat co to asi muze byt aby se neporouchalo neco duleziteho.Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

když je špatný modul... tak se to pozná dned ..prostě to jede - nejede na 3 válce.. a motor je docela v neklinu... ty otáčky.. se taky podívejte na svíčky... nesmrtelný nejsou.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

muze to byt pricina lehke ztraty vykonu pri konstantnim plynu na rovine ? dela mi to vetsinou do nejakych 70stC chl.kapaliny, pak vetsinou v pohode...na volnobeh kolisaji otacky s tendenci chcipnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

Modul bude asi v pohodě.. když odejde tak to by si viděl co to bude dělat.. chceto napíchnout na vag a projet to ... může to dělat spoustů věcí.. zda budeš na besidce jako minule tak to můžem pořešit ... udělám si více času.. ale takle na dálku to je na draka.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...