Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim...

Mam 1.8T 20V a jako snad vsem pri studenem startu sel obcas jakoby na 3 valce... To uz je minulost (doufam :D ), ale vsiml jsem si jine veci...

Kdyz motor treba vytocim do 5,5 - 6 t (pri predjizdeni apod), jakoby mu hrabne, pri konstantnim polynu zacne skubat, na volnobeh se propadavaji otacky, motor nema celkove tah.

VAG napise obcas chybu:

17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku

P1297 - 35-10 - - - Sporadicky

Ale nemam vypozorovano, ze by to melo nejakou souvislost...

Osobne bych to tipoval na nejaky regulacni ventil tlaku, proste "vypadne" a jednotka jde do nejakeho nouzaku ci co. Nevite nekdo ?

Zkus Mr. Garnyho !

  • Autor

A toho sezenu kde ? :-)

A toho sezenu kde ? :-)

Bud v praglu a nebo tady na foru ;-)

  • Autor

Diky za tip, uz jsem ho kontaktoval....

Ale jeste co se tyka toho problemu...nejhorsi na tom je, ze to vzdycky po par dnesch "zmizi"...ale pokud dam motoru zase napapat, tak je to zpet :-)

Co nejaka hadicka ??

  • Autor

Garny uz mi celkem rychle odpovedel...a myslim, ze i jasne...ale on je bohuzel z Prahy a ja ze Zdaru...do Prahy casto jezdim, ale sluzebni koktou....

No tak to chápu.. je to trochu z ruky....

Ja mam stejny motor 1,8T 20V a taky mi to nekdy poskubava.Zniceho nic se na dve,tri vteriny ztati vykon motoru bez pohybu plynoveho pedalu.je to opravdu nahodile ,ale vadi mi to.Muzete sem nekdo (Garny)napsat co to asi muze byt aby se neporouchalo neco duleziteho.Diky.

Závada 17705 Na to bylo aktualní sdělení ve Škodovce.Měnila se na garanci tlaková hadice turba a kontrola-výměna přepouštěcího ventilu turba.

  • 4 týdny později...
  • Autor
Závada 17705 Na to bylo aktualní sdělení ve Škodovce.Měnila se na garanci tlaková hadice turba a kontrola-výměna přepouštěcího ventilu turba.

Myslis hadice mezi turbem a skrtici klapkou ?

  • 6 měsíců později...

Tak taky mi to občas hodi tudle chybu, vyřešil to někdo?

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

když je špatný modul... tak se to pozná dned ..prostě to jede - nejede na 3 válce.. a motor je docela v neklinu... ty otáčky.. se taky podívejte na svíčky... nesmrtelný nejsou.....

jj v poho........taky jsem měl jeden co jel a někdy nejel a stále to dělal dokola......:-)))))ten modul :-)))

  • 2 týdny později...
  • Autor
dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

mě osobně se stalo něco podobného....

muze to byt pricina lehke ztraty vykonu pri konstantnim plynu na rovine ? dela mi to vetsinou do nejakych 70stC chl.kapaliny, pak vetsinou v pohode...na volnobeh kolisaji otacky s tendenci chcipnout...

dost často hlásí 1.8T a RS toje jedno prostě turba :-))))))

"pokles tlaku mezi turbem a klapkou " doporučení škodovky vyměnit jednu spojovací hadici s těsněním vzadu od turba jde trubka a v ohybu je koleno gumové (to se mení cena kolem 1700)a dál to pokračuje plochou trubkou do IC.....samozřejmě netěsnost může být i jinde...........překontrolovat veškeré hadice a sledovat jestli něco někde nesičí nebo nesaje vzduch jinde.....

k poškubávání záleží jak to škube.....ale udělat diagnostiku ......možná příčina jsou zapalovací modulky 1 stojí kolem 1500 hodně odcházejí.....v závislosti na teple se modul prostřelí na pouzdou a tím dostane zkrat.......odcházejí postupně a jednoduše zjistíš zda je máš nakopnuté autoradiem :-)))))naladiš střední vlny a začátek pásma 277Khz ale některý radia to nemají začínají 522Khz možná to půjde také.....tam v rytmu půjde zapalování a pokud to bude sršet tak některý modul KO............................

Modul bude asi v pohodě.. když odejde tak to by si viděl co to bude dělat.. chceto napíchnout na vag a projet to ... může to dělat spoustů věcí.. zda budeš na besidce jako minule tak to můžem pořešit ... udělám si více času.. ale takle na dálku to je na draka.... ;)

  • Autor

Zdarec....na besidce budu....ale bohuzel to dela uplne nahodile a ja verim, s mou smulou, ze to zrovna ten den delat nebude... :(

Zkousel jsem ten navod radiem, ale nejak jsem z toho moc nepoznal :)

Pokud to zacne delat zkusim to natocit na kameru :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.