Přejít na obsah

Škoda alu kola vs. ostatní alu kola


Eflik

Doporučené příspěvky

Zajímal by mě váš názor na kvalitu litých kol prodávavých přímo Škodovkou, oproti kolům jiných značek. Při předpokladu, že litá kola jsou lepší, než plechová. Dá se třeba držet zásady, že težší kolo bude kvalitnější? Nebo naopak jen ty lehká jsou kvalitní? Jak laik lehce pozná tvrdost kola? Je dobré mít tvrdé kolo, nebo raději měkké? A která kola jsou tvrá a která měkká? Kdo vůbec dělá kola pro škodu?

Nechci tady řešit vzhled, protože každému se líbí něco jiného a taky bych byl rád kdybyjsme se pohybovali v obdobné cenové hladině, čili tak 5 000 Kč za jedno kolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...no teda není to moje parketa, ale kolo za cca 5000,- :o to už není ani v 17" taková cena.Souhlasil bych s Bobíkem, ale hlavně v tom, že jsou drahá.

Já bych si origo kola na auto nedal už jen z jednoho důvodu teda ze dvou, 15" disk má šířku jen 6" což je"galuska" a nemluvě o ET.Je to něco jako když jede tramvaj a to si už potom každý může nechat plechy....vyjde to nastejno....vlastně levněji... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím proč tam má Nota made in Itali, ale já mám stejně jako spirit.rk vyrobeno od Ronalu takže někde od Jičína což moc Itálií nezavání. Já mám na to takovej svůj názor. Těžší jsou každopádně a to proto, protože tam je o mnoho více hliníku, než třeba na na těch zmiňovaných Italských. Osobně můžu doporučit ty originální, protože něco vydrží na rozdíl od výrobků ALUněco a nebudou za sezónu šišaté což samo neznamená, že jsou ty origo nesmrtelný. To zase ne, ale doporučuju origo a jestli jdeš po váze, tak kup nějaký s příměsí magnesia ale cenofka je jěště šílenější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hod sem foto - Makov

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21589

tu su moje foto

Inak Ronal pre skodu sa robia v Cechach, a od kamarata viem ze DEZENT a pod sa robia niekde na Taiwane alebo nieco podobne.....je pravda ze su sirsie ale aj makksie......urcite su BBS,OZ a pod lepsie ako origos ale mne sa proste origos pacia a ET z O maju 38 namiesto klasickych 43 ako ma FABIA 15" co neni az tak spatne...rozdiel 2,5cm ze by robil z toho kolesa galusku <_<

Editováno: , autor: makov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bobik: Máš tento argument něčím podložen ? Jel jsi Škoda a nonŠkoda kolo po stejné cestě a Škoda kolo to nedalo? Nebo je to jen tvůj názor ?

spirit.rk: Taky jsem si u některých kol všimlm, že tam to logo je.

nota: Opravdu ? Můžeš sem dát fotku ? Co to jsou za kola ?

makov: Taky si nemyslím že by Škodovka dávala na auta low end. Dyť by měly pořád reklamace a drsně by jím spadla reputace v tomto sektoru, až do míry, že by lidi dali na auto raději plechové 14tky a za ušetřené peníze si koupili lité kola jinde.

fancarhifi: Drahá, pro někoho je drahé to a pro jiného ono. Já v tomhle nechávám trochu cenu stranou. Chci 15tku ale nechci nekvalitní kolo, klidně od Škodovky.

Petris: Po váze přímo nejdu, jen jsem si všim, že je každé jinak těžké, ač bych je oběmově zařadil do stejné skupiny. Asi to bude tím složením. Teď ale, je tvrdší lepší ? Nestane se, nebo spíš, nestalo se ti to, žeby kolo prasklo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně mam origo kola RS 6,5x16" ET37 obuto do 205/45/16. Mám je teda chvilku, ale naprostá spokojenost. O galusce nemuže být ani řeč -_-

Jo a ofiko cena 3500,-

16 je už moc. Chěl jsem z důvodu komfortu zůstat na max 15. Jinak u kola na RS bych řek že by mělo něco vydržet, bylo navrženo pro větší, než bežnou zátěž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neplatí ani že lehká jsou kvalitní ani že těžká jsou kvalitní...

existujou kola co jsou kovaná a tím tvrdá jako prasátko ale těžká jako kravička... a pak kola co jsou tlakově litý třeba z magnezitický slitiny a ty jsou taky tvrdá ale lehká... obecně obyčejné kolo je ve většině případů středně těžký a středně tvrdý... musíš vymést pořádnou díru aby jsi prorazil gumu ale disk uhodíš a pak jsou s tim potíže... jako laik ani jako profík si myslim že na první pohled nepozná kvalitu kola nejde na to říci nějaká návod ale jde o tom číst na internetu a podobně...

pokud vybíráš 15" do 5 tisíc tak to by jsi skoro měl na OZ racing ultralagery... jsou jako pírko a tvrdá že s nima můžeš zatloukat hřebíky... ale nesmíš je uštípnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo kola obecně platí za těžká a měkká a hlavně drahá...

zagorko, mě teda FRS kola měkký nepřijdou :)

Já bych provedl nějakou zkoušku...

pokud poskytneš kola můžeme provést nějakou destruktivní... tvrdost dle brinella, tvrdost dle Vickerse, Tvrdost dle Rockwella... co třeba i trhací zkouška... abychom zjistili pevnost v tahu... :smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo kola obecně platí za těžká a měkká a hlavně drahá...

zagorko, mě teda FRS kola měkký nepřijdou :)

Já bych provedl nějakou zkoušku...

pokud poskytneš kola můžeme provést nějakou destruktivní... tvrdost dle brinella, tvrdost dle Vickerse, Tvrdost dle Rockwella... co třeba i trhací zkouška... abychom zjistili pevnost v tahu... :smich::smich::smich:

Mno, tak poskytni 10.000,- a já poskytnu kola ;)

Jedno rezervní ti ale o hlavu otluču klidně zadarmo lol-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

origo kola obecně platí za těžká a měkká a hlavně drahá...

zagorko, mě teda FRS kola měkký nepřijdou :)

Já bych provedl nějakou zkoušku...

pokud poskytneš kola můžeme provést nějakou destruktivní... tvrdost dle brinella, tvrdost dle Vickerse, Tvrdost dle Rockwella... co třeba i trhací zkouška... abychom zjistili pevnost v tahu... :smich::smich::smich:

Mno, tak poskytni 10.000,- a já poskytnu kola ;)

Jedno rezervní ti ale o hlavu otluču klidně zadarmo lol-_-

tak nic... holt máte smůlu... žádný zkoušky tvrdosti nebudou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím tvrdší, tím samozřejmě lepší a praskne opravdu jen v extrémních případech... Kovaná kola jsou z klasických hliníkáčů asi nejlepší, ale škodovka je nenabízí. Já rád používám klasiku a proto jsem zakoupil kola Škoda... Mám na Fábce kola na Octávky "Elegant" a pneu 195/50/15 a luxus. Ani to snad na autě nikdo nemá. Jinak ET z Oktávky kola pěkně o kousek vystrčila ven, takže u mě naprostá spokojenost. Můžu eventuelně poskytnout fotky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím tvrdší, tím samozřejmě lepší a praskne opravdu jen v extrémních případech... Kovaná kola jsou z klasických hliníkáčů asi nejlepší, ale škodovka je nenabízí. Já rád používám klasiku a proto jsem zakoupil kola Škoda... Mám na Fábce kola na Octávky "Elegant" a pneu 195/50/15 a luxus. Ani to snad na autě nikdo nemá. Jinak ET z Oktávky kola pěkně o kousek vystrčila ven, takže u mě naprostá spokojenost. Můžu eventuelně poskytnout fotky...

Hod foto.....to nikdy neuškodí... ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se přidám po uvažování co koupit za kolesa mám 15 orig. na Fabču

1, dají se sehnat na netu za dobrou cenu

2, na orig. kola se používají stejné šrouby

3, kvalitnějčí oproti laciným alu

...

mám tyto

http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/acce...gory=0000000064

a paráda

Pěkný, takový nenápadný :D

Mne zas hodilo predny naraznik :D:D:D

Fakt kraaasa ;)-_-lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...