Přejít na obsah

HID xenony


OctII

Doporučené příspěvky

Zdravím, nenechal si někdo náhodou udělat toto? -> HID xenony - přestavbové sady, které slouží k výměně stávajícího halogenového osvětlení za xenonové výbojky. Není nutno žádných zásahů do originálních světlometů, ani elektroinstalaci vozidla. Xenonové výbojky mají stejné patice pro uchycení ve světlech jako originální halogenové žárovky, při montáži se jen vymění kus za kus. HID xenony by měl zvládnout pomocí českého návodu namontovat každý zručnější člověk.

Ceny sad xenonů se pohybují okolo 6tis., bixenonů 8tis.

Zajímaly by mě zkušenosti, jak jsou s tím lidi spokojeni, jestli to stojí za to, apod.

(pokud už se to někde řešilo, tak se omlouvám)

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, nenechal si někdo náhodou udělat toto? -> HID xenony - přestavbové sady, které slouží k výměně stávajícího halogenového osvětlení za xenonové výbojky. Není nutno žádných zásahů do originálních světlometů, ani elektroinstalaci vozidla. Xenonové výbojky mají stejné patice pro uchycení ve světlech jako originální halogenové žárovky, při montáži se jen vymění kus za kus. HID xenony by měl zvládnout pomocí českého návodu namontovat každý zručnější člověk.

Ceny sad xenonů se pohybují okolo 6tis., bixenonů 8tis.

Zajímaly by mě zkušenosti, jak jsou s tím lidi spokojeni, jestli to stojí za to, apod.

(pokud už se to někde řešilo, tak se omlouvám)

vykašli se na to. Zrovna dneska je tady v rubrice PRODAM inzerát na xeny OII za 7 000,- Kč. Koukni tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, nenechal si někdo náhodou udělat toto? -> HID xenony - přestavbové sady, které slouží k výměně stávajícího halogenového osvětlení za xenonové výbojky. Není nutno žádných zásahů do originálních světlometů, ani elektroinstalaci vozidla. Xenonové výbojky mají stejné patice pro uchycení ve světlech jako originální halogenové žárovky, při montáži se jen vymění kus za kus. HID xenony by měl zvládnout pomocí českého návodu namontovat každý zručnější člověk.

Ceny sad xenonů se pohybují okolo 6tis., bixenonů 8tis.

Zajímaly by mě zkušenosti, jak jsou s tím lidi spokojeni, jestli to stojí za to, apod.

(pokud už se to někde řešilo, tak se omlouvám)

vykašli se na to. Zrovna dneska je tady v rubrice PRODAM inzerát na xeny OII za 7 000,- Kč. Koukni tam.

Asi máš pravdu kol118 , ale tak jestli už to někdo má, tak by mě názory zajímaly, i když těch lidí asi moc není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš by mě zajímalo, jestli někdo nezkoušel napasovat bixenony třeba ze Superbu (myslím samozřejmě vnitřnosti světla :D )

to je blbost. Nejde to. Světla nejsou špalek, kterej můžeš přisekat nebo uříznout. :D

Ta doba skončila Škodou 105, kdy byly stejné paraboly do autobusů, náklaďáků i osobáků.. -_- Mám na mysli Škodu, Avii i Karosu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš by mě zajímalo, jestli někdo nezkoušel napasovat bixenony třeba ze Superbu (myslím samozřejmě vnitřnosti světla :D )

to je blbost. Nejde to. Světla nejsou špalek, kterej můžeš přisekat nebo uříznout. :D

Ta doba skončila Škodou 105, kdy byly stejné paraboly do autobusů, náklaďáků i osobáků.. -_- Mám na mysli Škodu, Avii i Karosu..

Trefně a jaasně řečeno lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, že by šly sbastlil bi-xena do OII, v tom nevidim zásadní problém, jsou lidi, co to umí, ale asi ne tak, že by se vzaly střeva ze Supa a daly na OII

Konečně inteligentní odpověď. Samozřejmě že je mi jasné že by zástavba nebyla systémem "kus za kus". Zabýval jsem se touto myšlenkou už ve Fabii RS, kde však je problém složitější, protože Fabiové Xenony dělá Autopal a Superbové Hella (navíc fabiové jsou o hodně menší). Předpokládám, že OII dělá také Hella (aspoň doufám) a že tedy podobnost bude větší a tedy případná přestavba jednodušší. Původní otázka zněla zda se tím již někdo nezabýval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, že by šly sbastlil bi-xena do OII, v tom nevidim zásadní problém, jsou lidi, co to umí, ale asi ne tak, že by se vzaly střeva ze Supa a daly na OII

Konečně inteligentní odpověď. Samozřejmě že je mi jasné že by zástavba nebyla systémem "kus za kus". Zabýval jsem se touto myšlenkou už ve Fabii RS, kde však je problém složitější, protože Fabiové Xenony dělá Autopal a Superbové Hella (navíc fabiové jsou o hodně menší). Předpokládám, že OII dělá také Hella (aspoň doufám) a že tedy podobnost bude větší a tedy případná přestavba jednodušší. Původní otázka zněla zda se tím již někdo nezabýval...

To,jestli světla na dvě různá auta dělá jeden výrobce nebo na každé jiný, nemá vůbec vliv.. Naopak i světla na jeden typ můžou vyrábět dvě různé firmy..

Co je ale podstatnější, že dneska už jsou světla dělaná opravdu na míru každému autu, nemyslím tvar navenek, ale tvar paraboly a tak..vše je navrhované počítačem a paraboly (jestli se tomu dnes ještě vůbec dá tak říkat, spíš už ani ne) se stopro budou lišit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, že by šly sbastlil bi-xena do OII, v tom nevidim zásadní problém, jsou lidi, co to umí, ale asi ne tak, že by se vzaly střeva ze Supa a daly na OII

Konečně inteligentní odpověď. Samozřejmě že je mi jasné že by zástavba nebyla systémem "kus za kus". Zabýval jsem se touto myšlenkou už ve Fabii RS, kde však je problém složitější, protože Fabiové Xenony dělá Autopal a Superbové Hella (navíc fabiové jsou o hodně menší). Předpokládám, že OII dělá také Hella (aspoň doufám) a že tedy podobnost bude větší a tedy případná přestavba jednodušší. Původní otázka zněla zda se tím již někdo nezabýval...

To,jestli světla na dvě různá auta dělá jeden výrobce nebo na každé jiný, nemá vůbec vliv.. Naopak i světla na jeden typ můžou vyrábět dvě různé firmy..

Co je ale podstatnější, že dneska už jsou světla dělaná opravdu na míru každému autu, nemyslím tvar navenek, ale tvar paraboly a tak..vše je navrhované počítačem a paraboly (jestli se tomu dnes ještě vůbec dá tak říkat, spíš už ani ne) se stopro budou lišit

No, jak se to vezme. Každá firma má určité zaběhlé postupy, know-how atd, navíc všude se musí šetřit (sparen must sein :-) takže když vyrábí díly na dva různé projekty pro stejného zákazníka, pokud je to možné, snaží se o unifikaci (samozřejmě v rámci možností - napřílkad minimálně konektory, základní geometrie některých součástí atd.). Proto si myslím, že pokud vyrábí oby typy Hella, mohla by přestavba být jednodušší.

A co se týče parabol, vzhledem k tomu, že se bavíme o projektorových xenonech, slovo parabola zde není na místě - žádná není :D. Světelný tok je usměrňován čočkou.

Jde prostě o to, zda se tělo bixenonu fyzicky vejde do OII světla, zda jsou upevňovací body stejné, nebo natolik podobné, aby ho bylo jak připevnit atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak možností je mnoho (xenon > HID > PIAA > až po různé philipsky a další žárovky s modrýma stínitkama, a nevím co všechno). Ty HID xenony jsou za tu cenu asi zbytečné, ale ty PIAA jsou taky zajímavé - nevím přesně kolik stojí, jednou jsem viděl myslím kolem 2000,-, ale zkušenosti některých lidí, co jsem četl, jsou dobré .. přibližují se dennímu světlu (jasně, že na xenony to nemá) http://www.piaa.com/Bulbs/BulbsAbout.html . Jeden člověk udělal zajímavé fotografie srovnání ...

Klasická H7 - http://galerie.autorevue.cz/data/540/Obr_zok2_009.jpg

PIAA H7 - http://galerie.autorevue.cz/data/540/Obr_zok2_008.jpg

A pak srovnání s xenonama na Laguně - http://galerie.autorevue.cz/data/540/Obr_zok2_010.jpg http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?...amp;ppuser=2148

Zdroj [http://galerie.autorevue.cz/showgallery.php?cat=500&ppuser=2148]

Nemá to tu taky někdo? :)

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Rádio to ruší jen minimálně...ve městě to ani nepostřehnu. Horší je ta vysílačka..ta je totál. Ale co takhle sleduju fóra není toto rušení u přestavbových sad ojedinělé...vyskytuje se to častěji. Proto jsem sem psal...jestli už to tady někdo neřešil. Originál z těch odkazů co jsem sem dal jsou pořád ještě asi za trojnásobek ceny. Si vem, že jsem to celý koupil za 2200,- koupil jsem to v USA, když jsem octávu ještě ani neměl, vyloženě jen proto, že tady to tenkrát stálo 15t. Teď jsem to tam zkusil dát a svítí to skvěle, vidím líp než kolega s originálem....ale sere mě to rušení. Možná kdybych to neukotvil na kastli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co bys chtěl za konstruktivnější názor? JirkaK to vystihl přesně..proč myslíš, že se výrobci za miliony potýkají s elektromagnetickou kompatibilitou a proč zaměstnávají početné týmy vývojářů, které právě odstraňují zmíněná rušení? Myslíš, že když to ruší vysílačku tobě v autě, jak asi budou chrochtat blahem třeba hasiči nebo záchranka, když se vyskytnou někde vedle tvého auta a budou se potřebovat s někým domluvit? Možná proto i ministerstvo, když uděluje z technických podmínek výjimky, tak v žádném případě ne u hluku, emisí a elmg. kompatibility. Proč asi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...