edadavids Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 taky mame doma 1.4 44Kw - odezva - ci reakce plynu PRISERNA , no musime si zvykat. Obcas je videt jak s tim lidi maji problem pri rozjizdeni, obcas to vypada ze to ridi poprve , take cuknuti pri rozjezdu - chudak gumove ulozeni motoru. Nech to čipnout a máš klid a na nic si zvykat nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mafox Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Nj, ale za čip vypláznu kolem pětky a kůn navíc je mi celkem k prdu. Stačila by ta prodleva ale v cenove relaci max. do 1000 Kč. Neví někdo o někom na Zlínsku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 nechcem sa hadat ale ked porovnam elektronicky pedal na mojej fabii z roku 2002 a tiez pedal na najnovsom pole 1,2 HTP tak je to to iste je tam urcite oneskorenie. chlapi podla mna je zbytocne to riesit pokial to nie je take oneskorene ako prve rocniky 99, 00 tak je zbytocne sa tym zaoberat. aj ked vw vraj riesi tento problem tak len ked porovnam fabia 02 a polo 06 cize cca 4 roky rozdiel tak je to to iste cize nic neporiesili teda nezlepsili a su s tym stale v .............. teda ano trosku vychytali tie prve rocniky ale odvtedy uz ziadne zlepsenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Nech to čipnout a máš klid a na nic si zvykat nemusíš. Chtěl bych, ale podle čimbu to u týhle motorizace moc nejde, cituju : "Dobrý den, zvyšovat výkon u této motorizace chiptuningem prakticky nejde, takže to nabízejí jen podnikavci, které už nikdy neuvidíte a auto v lepším případě pojede jako před úpravou, v horším budete mít velké problémy......" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 len tak pre zaujimavost, mam 1,4 MPi 50 kw r.v.2000 a tiez combi 1,4 16V 55kW r.v. 2005 a a ta pauza v reakcii na plynovy pedal je vacsia na tom 16V. obidve auta necipovane. s MPi-ckom moze jazdit aj clovek co predtym nesedel vo Fabii (e-gas) ale s tym 16V to kazdemu pri prvom rozjazde zdochne. 55kW sa tiez neda cipovat? ak ano, kde? myslim ze cimbu to nerobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mafox Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Možná nakonec i ten chip zkusim, z bitpoweru mi psal chlápek že se s tím něco dělat dá, jen ta cena . Sere mě to nehorázně, když plyn rychle sešlápnu na max a hned pustím tak se otáčkoměr skoro ani nehne. Nikdy bych nečekal že budu ještě vzpomínát na favorita co sem měl před tím A to nemluvím o posměšcích přítelkyně když mi to někde chcípne a přitom ji škádlím že neumí řídit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Tak to sem na tom úplně stejně, jen sem měl Formana. Koukal sen na chip od Maxpower, znáte tu firmu někdo? Nějaký dobrý/špatný zkušenosti? Velký plus vidím v tom že by za mnou přijeli a já je nemusel nikde hledat Ale taky ta cena.... To si nejdřív radši koupím nějaký pěkný kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 tak som trochu posurfoval a nasiel toto 1.4 MPI 55kW 8.000,- (9.520,- s DPH) - Cimbu (neviem ci Sk alebo Kc) 1,4 16V 55 kW na 63 kW 5 853 Kč (6 965 Kč s DPH) - Sportmotor odhliadnuc od toho 63kW bolo namerane aj seriovym 55kw a hodnota krut. momentu stupne len nepatrne, meni sa len jeho priebeh, tak sa mi to zda vela za odstranenie diery v plyne. zeby sme boli odsudeni si na to zvyknut? alebo vie niekto o lacnejsom rieseni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Chtěl bych, ale podle čimbu to u týhle motorizace moc nejde, cituju :"Dobrý den, zvyšovat výkon u této motorizace chiptuningem prakticky nejde, takže to nabízejí jen podnikavci, které už nikdy neuvidíte a auto v lepším případě pojede jako před úpravou, v horším budete mít velké problémy......" ty 1.4 74kW to je v pr... ale u MPI se opravý mapy v programu a rozjezd bez přidání plynu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snooori Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Mam Fabiu HTP 40kW / MR 2006 a tu reakciu na plyn mam prakticky hned, bez nejakej prodlevy co som sa divil samozrejme Len jej mrche treba vzdy pridat pri rozjazde, inak by chcipla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 ty 1.4 74kW to je v pr... ale u MPI se opravý mapy v programu a rozjezd bez přidání plynu . Tak bez plynu se rozjedu taky s moji 16V 74kw imho to se rozjede i stará 120tka když má člověk cit v noze... Ale to je dost pomalej rozjezd vhodnej tak na parkovišti ale při rozjíždění na křižovatce to chce trochu rychleji a tam už je právě problém v tý prodlevě už několikrát se mi stalo že mi to chcíplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Tak bez plynu se rozjedu taky s moji 16V 74kw imho to se rozjede i stará 120tka když má člověk cit v noze... Ale to je dost pomalej rozjezd vhodnej tak na parkovišti ale při rozjíždění na křižovatce to chce trochu rychleji a tam už je právě problém v tý prodlevě už několikrát se mi stalo že mi to chcíplo Při sešlápnutí mi de po čipu ihned a točim ji jak steklej a de až k červenýmu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mam Fabiu HTP 40kW / MR 2006 a tu reakciu na plyn mam prakticky hned, bez nejakej prodlevy co som sa divil samozrejme Len jej mrche treba vzdy pridat pri rozjazde, inak by chcipla s HTP sa da rozbehnut aj bez pridania plynu, chce to len cit pri pustani spojky co sa tyka "diery v plyne" , ano je tam u niektorych modelov a rocnikov vacsia u inych mensia, ale stale tam je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 inak s tym rozbehom aj na 1,4 16V 55kW sa da bez plynu cuvat a dopredu ale naozaj to chce cit hlavne dopredu dozadu je to celkom pohode inak polo 1,2 HTP 40kW je v tom podstatne lepsie ale to bude asi aj tym ze ma lahsie prevody, co ma dokonca prekvapilo je ze nato ze to ma iba 3-valce tak to bez plynu bojuje celkom obstojne a dokonca aj vycuvat s nerovnosty (jamy) sa da bez plynu a v snehu taktiez bez plynu to ide celkom slusne coz myslim ze 16V by v niektorych pripadoch aj zhasol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mno když hodně potrápim spojku tak se rozjedu i na dvojku, ale motor u toho už dost cuká a má tendenci chcípat, ale taky to jde. Ale to je jedno spíš mi poraďte kdo mi v severních čechách dokáže odstranit tu prodlevu plynu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Rozjed se bez plynu musí jít u každého auta (při pomalém pouštění spojky), neboť se snaží udržet volnoběh a při poklesu otáček vlivem záběru si samo přidá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PILOUS1 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ahoj, mám taky Fabii 1.4 16V 74 KW r.v. 10/2000, po CHIPU od firmy Autochip. Výkon motoru znatelně vzrostl (uvádějí až o 12%) ale prodleva plynového pedálu je pořád. Je sice cca půl vteřiny ale podobné to bylo i před CHIPEM. Zatím ve všech autorizovaných i jiných servisech mi dali jasně najevo že úplné odstranění prodlevy u této motorizace prostě není možné. Tak doufám že někdo z vás dokáže "nemožné" a přijde na to jak to vyřešit. Přišlo by to vhod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Jak dlouho máš ten chip? Jak moc je to znat v praxi, ne podle tabulek. Dá se předjíždět bez podřazení na tři atp. ? Co spotřeba? Změnila se nějak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PILOUS1 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Mám ho přes půl roku a první jízda po CHIPU byla fakt super, auto začne táhnout cca od 2500 ot. a né jako dřív kdy motor začal trochu ožívat od 3000 ot. a výš. Spotřeba zůstala přibližně stejná. Ale na tu prokletou prodlevu ten CHIP téměř nefunguje, nebo aspoň ne u mojí Fabie :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Jo mě taky ožívá až od těch 3000 a mezi 3500-4500 je to docela raketa, ale ja sem dřív jezdil s formanem, takže pro mě je raketa skoro všechno Nějaký problémy si od tý doby s motorem neměl? Dali ti na CD zálohu řídící jednotky? Byl si u nich ty nebo přijeli oni za tebou? Ja vím sem strašnej, ale tohle mě hrozně zajímá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PILOUS1 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Žádné problémy s motorem jsem zatim neměl. Koukni na www.autochip.cz maj tam všechno hezky popsaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicinka Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Jo mě taky ožívá až od těch 3000 a mezi 3500-4500 je to docela raketa, ale ja sem dřív jezdil s formanem, takže pro mě je raketa skoro všechno Nějaký problémy si od tý doby s motorem neměl? Dali ti na CD zálohu řídící jednotky? Byl si u nich ty nebo přijeli oni za tebou? Ja vím sem strašnej, ale tohle mě hrozně zajímá také i mě to zajímá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 také i mě to zajímá.... Nic proti ale před cca 2 lety jsem četl v německém časopise o čipování fabii a motor 1.4 74KW je na fakt na hranici výkonu.Bylo tam i měření na brzdě a motor po čipu vykazoval nárust cca. 3KW a to mi např. za 6000kč nepřijde jako výhodná cena.Navíc prodlevu to neodstraní a pořád je to 16V tj netáhne to od 2000/ot. Těžko chip zajistí aby to táhlo od 2 do 6.5tisíc jako raketa. Je škoda že měření výkonu na brzdě stojí tolik pěněz..........možná by pár lidí koukalo o kolik se jim zvedl ten výkon...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ahoj, mám taky Fabii 1.4 16V 74 KW r.v. 10/2000, po CHIPU od firmy Autochip. Výkon motoru znatelně vzrostl (uvádějí až o 12%) ale prodleva plynového pedálu je pořád. Je sice cca půl vteřiny ale podobné to bylo i před CHIPEM. Zatím ve všech autorizovaných i jiných servisech mi dali jasně najevo že úplné odstranění prodlevy u této motorizace prostě není možné.Tak doufám že někdo z vás dokáže "nemožné" a přijde na to jak to vyřešit. Přišlo by to vhod. a je ten vykon realny alebo len oni pisu ze udajne by mal mat lebo potom si niekde 83kW a skdovka s tohoto motora dostala v modely RS ktory sa predava v grecku 85kW (aj to uz len len) a mnohy co chipuju ani nechcu s nim nic robit lebo sami povedia ze ten vykon je uz tak ze sa neda pomaly zvysit. ci mas aj urobene merania na brzde popr. ci si skusal nejake dynamicke zrychlenie pruznost motora a tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termiks Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Já bych ani nechtěl nějak zvyšovat výkon, jen by mi stačilo zbavit se tý prodlevy plynu, ale když řikáš že se to po chipu nezměnilo, tak to musim hledat řešení někde jinde než v chipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.