Přejít na obsah

Reakce pedálu plynu na sešlápnutí


quadrat

Doporučené příspěvky

taky mame doma 1.4 44Kw - odezva - ci reakce plynu PRISERNA , no musime si zvykat. Obcas je videt jak s tim lidi maji problem pri rozjizdeni, obcas to vypada ze to ridi poprve , take cuknuti pri rozjezdu - chudak gumove ulozeni motoru.

Nech to čipnout a máš klid a na nic si zvykat nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem sa hadat ale ked porovnam elektronicky pedal na mojej fabii z roku 2002 a tiez pedal na najnovsom pole 1,2 HTP tak je to to iste je tam urcite oneskorenie.

chlapi podla mna je zbytocne to riesit pokial to nie je take oneskorene ako prve rocniky 99, 00 tak je zbytocne sa tym zaoberat. aj ked vw vraj riesi tento problem tak len ked porovnam fabia 02 a polo 06 cize cca 4 roky rozdiel tak je to to iste cize nic neporiesili teda nezlepsili a su s tym stale v ..............

teda ano trosku vychytali tie prve rocniky ale odvtedy uz ziadne zlepsenie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech to čipnout a máš klid a na nic si zvykat nemusíš.

Chtěl bych, ale podle čimbu to u týhle motorizace moc nejde, cituju :

"Dobrý den,

zvyšovat výkon u této motorizace chiptuningem prakticky nejde, takže to

nabízejí jen podnikavci, které

už nikdy neuvidíte a auto v lepším případě pojede jako před úpravou, v

horším budete mít velké problémy......"

:kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len tak pre zaujimavost, mam 1,4 MPi 50 kw r.v.2000 a tiez combi 1,4 16V 55kW r.v. 2005 a a ta pauza v reakcii na plynovy pedal je vacsia na tom 16V. obidve auta necipovane. s MPi-ckom moze jazdit aj clovek co predtym nesedel vo Fabii (e-gas) ale s tym 16V to kazdemu pri prvom rozjazde zdochne. 55kW sa tiez neda cipovat? ak ano, kde? myslim ze cimbu to nerobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná nakonec i ten chip zkusim, z bitpoweru mi psal chlápek že se s tím něco dělat dá, jen ta cena :(. Sere mě to nehorázně, když plyn rychle sešlápnu na max a hned pustím tak se otáčkoměr skoro ani nehne. Nikdy bych nečekal že budu ještě vzpomínát na favorita co sem měl před tím :D A to nemluvím o posměšcích přítelkyně když mi to někde chcípne a přitom ji škádlím že neumí řídit. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to sem na tom úplně stejně, jen sem měl Formana. Koukal sen na chip od Maxpower, znáte tu firmu někdo? Nějaký dobrý/špatný zkušenosti? Velký plus vidím v tom že by za mnou přijeli a já je nemusel nikde hledat :) Ale taky ta cena.... To si nejdřív radši koupím nějaký pěkný kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som trochu posurfoval a nasiel toto

1.4 MPI 55kW 8.000,- (9.520,- s DPH) - Cimbu (neviem ci Sk alebo Kc)

1,4 16V 55 kW na 63 kW 5 853 Kč (6 965 Kč s DPH) - Sportmotor

odhliadnuc od toho 63kW bolo namerane aj seriovym 55kw a hodnota krut. momentu stupne len nepatrne, meni sa len jeho priebeh, tak sa mi to zda vela za odstranenie diery v plyne.

zeby sme boli odsudeni si na to zvyknut? alebo vie niekto o lacnejsom rieseni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych, ale podle čimbu to u týhle motorizace moc nejde, cituju :

"Dobrý den,

zvyšovat výkon u této motorizace chiptuningem prakticky nejde, takže to

nabízejí jen podnikavci, které

už nikdy neuvidíte a auto v lepším případě pojede jako před úpravou, v

horším budete mít velké problémy......"

:kol-26:

ty 1.4 74kW to je v pr... ale u MPI se opravý mapy v programu a rozjezd bez přidání plynu :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty 1.4 74kW to je v pr... ale u MPI se opravý mapy v programu a rozjezd bez přidání plynu :) .

Tak bez plynu se rozjedu taky s moji 16V 74kw imho to se rozjede i stará 120tka když má člověk cit v noze... Ale to je dost pomalej rozjezd vhodnej tak na parkovišti ale při rozjíždění na křižovatce to chce trochu rychleji a tam už je právě problém v tý prodlevě už několikrát se mi stalo že mi to chcíplo :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bez plynu se rozjedu taky s moji 16V 74kw imho to se rozjede i stará 120tka když má člověk cit v noze... Ale to je dost pomalej rozjezd vhodnej tak na parkovišti ale při rozjíždění na křižovatce to chce trochu rychleji a tam už je právě problém v tý prodlevě už několikrát se mi stalo že mi to chcíplo :(

Při sešlápnutí mi de po čipu ihned a točim ji jak steklej a de až k červenýmu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam Fabiu HTP 40kW / MR 2006 a tu reakciu na plyn mam prakticky hned, bez nejakej prodlevy co som sa divil samozrejme :) Len jej mrche treba vzdy pridat pri rozjazde, inak by chcipla :)

s HTP sa da rozbehnut aj bez pridania plynu, chce to len cit pri pustani spojky

co sa tyka "diery v plyne" , ano je tam u niektorych modelov a rocnikov vacsia u inych mensia, ale stale tam je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

inak s tym rozbehom aj na 1,4 16V 55kW sa da bez plynu cuvat a dopredu ale naozaj to chce cit hlavne dopredu dozadu je to celkom pohode

inak polo 1,2 HTP 40kW je v tom podstatne lepsie ale to bude asi aj tym ze ma lahsie prevody, co ma dokonca prekvapilo je ze nato ze to ma iba 3-valce tak to bez plynu bojuje celkom obstojne a dokonca aj vycuvat s nerovnosty (jamy) sa da bez plynu a v snehu taktiez bez plynu to ide celkom slusne coz myslim ze 16V by v niektorych pripadoch aj zhasol :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám taky Fabii 1.4 16V 74 KW r.v. 10/2000, po CHIPU od firmy Autochip. Výkon motoru znatelně vzrostl (uvádějí až o 12%) ale prodleva plynového pedálu je pořád. Je sice cca půl vteřiny ale podobné to bylo i před CHIPEM. Zatím ve všech autorizovaných i jiných servisech mi dali jasně najevo že úplné odstranění prodlevy u této motorizace prostě není možné.

Tak doufám že někdo z vás dokáže "nemožné" a přijde na to jak to vyřešit. Přišlo by to vhod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ho přes půl roku a první jízda po CHIPU byla fakt super, auto začne táhnout cca od 2500 ot. a né jako dřív kdy motor začal trochu ožívat od 3000 ot. a výš. Spotřeba zůstala přibližně stejná. Ale na tu prokletou prodlevu ten CHIP téměř nefunguje, nebo aspoň ne u mojí Fabie :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo mě taky ožívá až od těch 3000 a mezi 3500-4500 je to docela raketa, ale ja sem dřív jezdil s formanem, takže pro mě je raketa skoro všechno :) Nějaký problémy si od tý doby s motorem neměl? Dali ti na CD zálohu řídící jednotky? Byl si u nich ty nebo přijeli oni za tebou? Ja vím sem strašnej, ale tohle mě hrozně zajímá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo mě taky ožívá až od těch 3000 a mezi 3500-4500 je to docela raketa, ale ja sem dřív jezdil s formanem, takže pro mě je raketa skoro všechno :) Nějaký problémy si od tý doby s motorem neměl? Dali ti na CD zálohu řídící jednotky? Byl si u nich ty nebo přijeli oni za tebou? Ja vím sem strašnej, ale tohle mě hrozně zajímá :)

také i mě to zajímá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také i mě to zajímá....

Nic proti ale před cca 2 lety jsem četl v německém časopise o čipování fabii a motor 1.4 74KW je na fakt na hranici výkonu.Bylo tam i měření na brzdě a motor po čipu vykazoval nárust cca. 3KW a to mi např. za 6000kč nepřijde jako výhodná cena.Navíc prodlevu to neodstraní a pořád je to 16V tj netáhne to od 2000/ot. Těžko chip zajistí aby to táhlo od 2 do 6.5tisíc jako raketa. Je škoda že měření výkonu na brzdě stojí tolik pěněz..........možná by pár lidí koukalo o kolik se jim zvedl ten výkon......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám taky Fabii 1.4 16V 74 KW r.v. 10/2000, po CHIPU od firmy Autochip. Výkon motoru znatelně vzrostl (uvádějí až o 12%) ale prodleva plynového pedálu je pořád. Je sice cca půl vteřiny ale podobné to bylo i před CHIPEM. Zatím ve všech autorizovaných i jiných servisech mi dali jasně najevo že úplné odstranění prodlevy u této motorizace prostě není možné.

Tak doufám že někdo z vás dokáže "nemožné" a přijde na to jak to vyřešit. Přišlo by to vhod.

a je ten vykon realny alebo len oni pisu ze udajne by mal mat lebo potom si niekde 83kW a skdovka s tohoto motora dostala v modely RS ktory sa predava v grecku 85kW (aj to uz len len) a mnohy co chipuju ani nechcu s nim nic robit lebo sami povedia ze ten vykon je uz tak ze sa neda pomaly zvysit. ci mas aj urobene merania na brzde popr. ci si skusal nejake dynamicke zrychlenie pruznost motora a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...