valdisek Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Cau lidi,mam takovy malinky probemek s klimou,zadrel se mi kompresor tak sem koupil novy,nechal naplnit a ze uz to bude fungovat,fungovalo ale jenom chvilku,novy kompresor prestal tlakovat,duvod,kovove hoblinky v potrubi,jak je dostat ven!!!!! Nevite nekdo cim to mam vyplachnout?? prosim o radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 20. Březen 2007 Sdílet Vloženo 20. Březen 2007 Můžeš prosím tě popsat, jak nebo spíš proč se ti zadřel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 hmm bylo v climě málo oleje a compresor se zadřel mohl být i načatej po nějaké ráně a podobně.. no kovové hoblinky.... jsou na to nějaké přípravky... možná zduchem by to šlo pročistit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Se zadřeným kompresorem je to vždy pakárna vzduchem to moc nevyčistíš, jen trochu-sice to vyfoukáš, alenečistoty v oleji, který je rozházenej v celým okruhu tam zůstanou. nejlepší by bylo to vypláchnout- NE VODOU!!!!!!! Existují na to přímo čističky-dodává Ekotez apod a někdo je má, aleneporadím ti kde. Je na to i takový "olej"-vžene se do jednotlivých částí např. dusíkem a okruh se tím vymeje. Dál ať nečtou chlaďaři a puntičkáři- vpodstatě to můžeš vyčistit čímkoli, co po sobě nezanechá stopy=100%se z toho dostane a odpaří- teoreticky tech. benzin, ale to je asi ta nej. praseč. Pro tebe nejjednodušší by bylo sehnat chlaďaře, co ti to díl po díle profoukne kapalným chladivem(v bombě je kapalina-teplota varu asi -30st C) KAŽDOPÁDNĚ- Vyměnit filtrdehydrátor- (baňka u kondenzátoru-chladiče) a neváhal bych projistotu i se vstřikovacím ventilem(vstup do výparníku)- to je tak pro jistotu-Ten FD ale určitě. POZOR. zadř. kompresoru NEMUSÍ být kvůli nečistotám- stačí, když nebudeš mít funkční tlakový ochrany a spinače když uteče chladivo(nebo se zacpe okruh)-kompresoj běhá v podtlaku, nechladí se=smrt vysoký tlak-nesepne ventilátor na chladiči, nefunguje přetlak ochrana=smrt-na výtlaku pak klidně 35atmosfer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.