Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,rád bych trošilinku posunul výkon u feldy,.! Určitě stím máte někdo skušenosti,takže za každou radu předem díky -_-

Nejjednošší je úprava ŘJ - kvalitní úprava. Já mám čipovanou jednotku od Mr. Jandy - Cimbu.

zalezi o kolik to chces zvysit a kolik chces investovat,filtrem,koncovym tlumicen a cipem nic nezkazis,ale kdyz snizis hlavu,das jine vacky,ladene svody,pruchozi stred..atd. tak to bude o necem jinem:) zalezi kolik chces investovat a co od toho cekas

  • Autor

Určitě nečekám žádný převratný změny,jen chci výkon posunout o trochu výše,.)

Nechci nějak vyrazně sahat do motoru,takže čip by pro začátek byl super :D

Zdravím Gerriku,máš čip od Cimbu? :palec2: A jak jsi spokojenej,co spotřeba a výkon?

Spokojen jsem, posunuli se otáčky výš (cca o tisíc), řekl bych že i klesla spotřeba(když jezdiš slušně). Není to žadný zázrak, ale je to ta nejednodušší úprava co se dá. Jestli mohu poradit, dej pryč střední tlumič výfuku, to budeš koukat, jak to auto ožije.

  • Autor

Jj,výfuk plánuju,.)Střed i katalyzátor pujdou pryč a Pak jen trubky,Rezonátor a Laděnou koncovku :D Díky :palec2:

Myslím, že nemám, co dodat...

Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." :D

Myslím, že nemám, co dodat...

Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." :D

kdyz se ptal na upravu 1.3 tak sem na to odpovedel,ale osobne bych taky presel aspon na 1.6 felinu,je to docela rozdil,ale na to se neptal ;)

Katalyzátor jsem tam nechal, i tak je rozdíl znát.

Myslím, že nemám, co dodat...

Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." :D

kdyz se ptal na upravu 1.3 tak sem na to odpovedel,ale osobne bych taky presel aspon na 1.6 felinu,je to docela rozdil,ale na to se neptal ;)

...to já jen tak šťoural.

I když ta 1,6 a chiptuning, bych řekl, bude dávat lepší výsledek, než všechny úpravy na 1,3... :unsure:

  • Autor

Jo štoural,,,? :D

Nj taky si myslim,že 1,6 bude davat lepší výkon,to bezpochyby,ale s něčím začít musím a 1,3 je po ruce,. ;)

Kubass: tak to zkus vymenit za 1.6tku . . . jestli mas v good stavu tak bys ani nemusel moc doplacet a nemusel bys nic upravovat:)

  • Autor

SOTO: Jj.nápad to není špatnej,ale myslím si,že mi 1,3 ZATÍM stačí :unsure:

Zatím se pokoušíme udělat něco se vzhledem,.na výkon zase tolik nespěchám,ale jak říkám něco by to chtělo,.)Ten čip od Cimbu se mi docela Líbí,super cena a dobrej je i nárúst výkonu,dobrej na poměry 1,3,. ;)

kubass: ja bych sel do chipu jen v pripade,ze bych pred a po uprave vzali auto na brzdu a ukazali narust,protoze treba vykonova tolerance u TDI je tak obrovska,ze kdyz chytnes good kus muzes mit vetsi vykon nez slibuji po chipu...

  • Autor

SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,. ;) Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn :D

Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) -_-

no tak to bych ten peniz za kontrolu obetoval.... bo obvykle mas u atmosfer benzinu narust 5-10%

no ja zase naupak zacal u toho aby to jelo,brzdilo a sedelo na ceste,ale kazdy zacina jinak...a vo tom to je:)

SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,.  ;) Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn :D

Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) -_-

V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl ;) . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III.

Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto.

Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou.

Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor lol ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů.

Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat)

Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? kol119

Upraveno od murder

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak to jsi tu Feldu měl dosti našláplou,,.)Někdo by mohl říct:,,Že jsi Blázen,že do Fildy das takovejch peněz,vždyt zato by bylo pomalu New Car,.) :unsure: Ale já to chápu,je to trochu nákladný,ale :specool:

Kontakt na toho Blázna stím 150konovým Fáčkem asi nemáš.co?Moc díky Kubass

  • 1 rok později...
V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl ;) . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III.

Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto.

Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou.

Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor lol ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů.

Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat)

Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? kol119

felda 1,6 nema zapalovací lištu

to mas pravdu....

no Murder pisal o 1.3.......

Teď na to koukám a napsal jsem před tím 1,3 55kW to je samozřejmě kravina, byla to 1,3 50kW.

  • 1 měsíc později...

Zdrawím vechny škodováky! Chci se zeptat? ´´Chip na Feldu 1.6 MPi´´ Co by jste mi doporučili?? Na netu jsem okouknul přes dvě desítky firem, které se zabývají diagnostikou takovýchle motorů. A co jsem zjistil?? Že vlastně vůbec nevím! :help: Napiště Vaší zkušenost, nebo přínosnou radu! Díky moc! :palec2:

  • 2 týdny později...

www.cimbu.cz nebo www.motorexcel.cz - nic jiného bych nebral.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.