Září 17, 201312 r Večer příští týden bych snad nějakou chvíli mohl najít, ty můžeš jak? Jinak po namontování altíku a napínací kladky, mají asi 60tkm, tak jsem pozoroval zajímavý efekt, motor jde o něco rychleji do otáček a znatelně méně vibruje při rozjezdu v nízkých otáčkách. Bych nečekal, že zarezlá volnoběžka a slabší napínací kladka udělá toto, každopádně se teď s tím přeci jen líp rozjíždí. Kortyzone ve videu jsem si všiml, že máš 280tkm a jestli jsem to dobře pochopil, tak auto znáš od nova. Co vše jsi musel měnit ze zásadnějších věcí? Myslim, že by to zajímalo i ostatní
Září 17, 201312 r podvozkove uz snad vsechno krome pruzin a tlumicu ale pruziny pridou v patek co se tyce motoru tak mi zatim odesla jen chcipaci klapka parkrat sem musil cistit egr a menil sem spojkovou sadu a setrvak jinak vse puvodni
Září 18, 201312 r Po vymene prevodovky za EWT sa akceleracia znizi, ale za to, otacky hlavne na dialnici a mimo mesta su podstatne mensie (a samo aj hluk a spotreba). Mam dokonca dojem, ze aj ked chipnuta 1.4 59 kW na prevodovke z 1.9 neda 200 km/h, aj ked by to otacky motora este mohli dovolit. A obyc. 1.4 59 kW tych 200 km/h vytiahne, aj ked to trva poriadne dlho, lebo otackomer uz je v cervenom poli... Zial, nemal som moznost otestovat chipnutu 1.4 na povodnej prevodovke. Ale ak ma niekto ten trojvalec (59 kW) softom upraveny a aj z dlhsou prevodovkou, tak sa za nic nemusi hambit. Som si 100% isty, ze napr. taky VW Golf Plus, 1.9 TDi Bluemotion 77kW ostane za tou mrchavou Fabiou. Mam to x-krat odskusane. Este k tej vymene prevodovky. Ak niekto nema v plane najazdit kvantum kilometrov, tak nech nemeni. Ta uspora na palive sa mu tak tychlo nevrati, kedze za schopnu prevodovku z Fabie 1.9 TDi pytaju celkom velke ceny, zvlast, ked to zacali ludia davat do Octavii... Navyse, chip, plus ta kratsia prevodovka, tak to musi byt celkom svizne povozenie a na to sa asi nechyti ziadna standardna Fabia, ci Octavia so 77 kW.
Září 19, 201312 r Je to zajímavý, že 1,4 s čipem po výměně převodovky takhle zdechne a ani ze sebe moc nevymáčkne, přičemž hodnoty po čipu vypadají víc než dobře. Buď má seriová 1,9 podstatně vyšší výkon (takže i 1,4 74), nebo čipnutá nedosahuje deklarovaného výkonu nebo obojí Kdyby byl výkon jak u 1,9, tak ve 4000 rpm musí obě jet cca 200 jestli počítám dobře.
Září 19, 201311 r vykon mam zmerenej vidis ho v podpisu problem je ze 1.4 i s chipem ma pouze vrchol kroutaku pomerne pozde ja az 2670 otacek kdezto 1.9 ma plossi kroutak od nizkejch otacek
Září 19, 201311 r podvozkove uz snad vsechno krome pruzin a tlumicu ale pruziny pridou v patek co se tyce motoru tak mi zatim odesla jen chcipaci klapka parkrat sem musil cistit egr a menil sem spojkovou sadu a setrvak jinak vse puvodni Tak to je hodně v pohodě U mojí na podvozku vpředu silentbloky ve 144tkm, dorazy vzadu ve 167tkm, přední ložiska a čepy řízení ve 180tkm, turbo ve 195tkm (nejspíše zbytečně), intercooler v 219tkm, levý zadní ložisko 223tkm, volnoběžka na alternátoru 234tkm. Jinak tlumiče i pružiny už maj nejlepší za sebou.. vykon mam zmerenej vidis ho v podpisu problem je ze 1.4 i s chipem ma pouze vrchol kroutaku pomerne pozde ja az 2670 otacek kdezto 1.9 ma plossi kroutak od nizkejch otacek jj, jasně to chápu, ta 1,4 nikdy nebude jak 1,9... Ale stejný auta, stejný převodovky, tak maximálku určuje už jen výkon motoru. Asi to jen potvrzuje to, že většina motorů má z výroby větší výkon, takže ta 1,9 bude mít alespoň o 10kW více + lepší průběh výkonu, no chce to fakt zvážit, jestli měnit nebo ne
Září 20, 201311 r taky zalezi jestli ma ten vykon po chipu kterej pise jestli to ma zmereny nebo to jen nekde vycet
Září 20, 201311 r no dneska mi bylo řečeno ať kouknu na AAAauto jenže mám celkem strach, pamatuju pár velkejch afér s tímto autobazarem, co si o nem myslite vy? kdybych od nich neco bral tak jedine Škodu a nebo VW ale spíš škoda... každopadně TDi ) jenže mám dilema, potřebuju kombika kvuli kočárku a věcem... a maximalně do těch 120, 150 tisic nejlepe na leasing a takoveho aby nejakej ten rok este vydrzel ) jezdim celkem hodne denne 200-300 Km najezdim ) Upraveno Září 20, 201311 r od Mich4l
Září 21, 201311 r jj, s 1,9 se ti bude určitě líp žít. Bude lepší ve městě, na okreskách kde se špatně předjíždí i na dálnici. Jinak nevim jestli se něco změnilo, ale před rokem a půl když jsem vybíral, tak rozdíl mezi 1,9 a 1,4, stejný rok, stejná výbava, byl kolem 20 000, nebo jít do o dva roky starší 1,9 za stejnou cenu. Myslim že u nových aut byl taky příplatek 20 000, ale je rozdíl 460 x 480 nebo 100 x 120, takže jsem měl rozhodnuto celkem rychle a brala se 1,4, aby auto bylo co nejmladší. Na trasu Kardaška - ČB, kde najezdí 90% všeho vyhovuje dobře. Jinak já měl ještě vyškrtnutou verzi 51kW z výběru, spolu s SDI..
Září 21, 201311 r no taky sem si rekl ze spis tu 1.9 TDi ted me zajima vas nazor na jiz zminovany bazar )) mam celkem strach z aček něco vzit protože pamatuju aferu se stačenim km a podobne )
Září 21, 201311 r Já bych auto z bazaru nekoupil... Výjimkou by u mne mohlo být jen auto, kterých je málo a to fabie zrovna není
Září 21, 201311 r no dneska mi bylo řečeno ať kouknu na AAAauto jenže mám celkem strach, pamatuju pár velkejch afér s tímto autobazarem, co si o nem myslite vy? na AAA auto mi to vyhodilo vo vyhľadávači 110 výsledkov.. tu napr.konkrétne toto: http://forum.skodahome.cz/topic/119823-jaky-mate-nazor-na-aaa-auto/?hl=%2Baaa+%2Bauto
Září 29, 201311 r Tak padla jasná volba půjde se do 1.9 TDI combi fabka nebo octa to je fuk...... jen jakou verzi? myslím kW.... dejme tomu od roku 2005 )
Říjen 21, 201311 r Zdravím všechny, tak ke zrychlení z 0 na 100 jsem se ještě nedostal, ale mám tu video 80 - 140 km/h na 4 rychlostní stupeň, tak posuďte sami. a je to rovinka http://www.youtube.com/watch?v=ypbboJ_aLTY&feature=youtu.be
Říjen 22, 201311 r Pro srovnání, takhle jede moje 74kw na 4.stupeň. A ne nesrovnávám, je mi jasné že mám 1.9tdi atd.. vím to jen pro porovnání
Říjen 22, 201311 r machirek podte ho odtud vypiskat nam by to taky jelo lip mit tam novej motor co ma najeto 300km Upraveno Říjen 22, 201311 r od kortyzon
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.