mischicka Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 zadnej nazor, to me prekvapuje Já jeden přidám, je to jak traktor, ale pokud to někdo potřebuje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 hrůza, chudák auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Je to takova koza vysoka!! Ale pokud to tak chces mit, proc ne!!! Aspon se ti bude snadno parkovat na chodniku...atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 No zatim jsem za to rad, protoze casto jezdim po polnich cestach, Ale prekvapilo me ze kdyz to lidi videli v realu (ne tak jak to mam nafoceny) tak ze to prej vypada elegantneji.... Me spis zajimalo jak to soudruzi udelali, o kolik zvysili apod.. (neodkazujte me na moje mereni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trocken Vloženo 19. Červen 2007 Sdílet Vloženo 19. Červen 2007 Jen pro porovnani, takhle je zvedla skutecna 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maro-01 Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Octavian a co si prikupil aj kryt pod motor alebo len pruziny alebo pruziny s tlmicmi?? Nemas nahodou referencie tych pruzin z paketu pre spatne cesty? Hod pripadne cenu. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartHK Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 mám táké paket,neocenitelné při jízdě na chalupu....doma máme ještě 4x4 a má to s ní naprosto stejnou výšku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PZL Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 Zdravím všechny, budu kupovat O2 v kombi a mám zálusk i na paket pro spatné cesty, dealer mi doporucoval si ho tam nedávat, že je podvozek pak moc tuhý. Co na to vy, co s tím jezdíte? Navíc u baráku máme dost vysoké patníky, tak myslím, že by to u mě stálo za to. Díky za rady PZL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 Oproti fabii co jsem mel driv se mi zda ze se OII trosku vic naklani jak je trosku zvysena s tim paketem, jinak uz bych ji bez toho nechtel naprosto perfketni pro moje ucely ve meeste (patniky) a pri jizdach na chalupu, super vec muzu jen doporucit, i s tim ze vzdy kdyz jedu po kamenity ceste na chatu tak slysim jak mi sutr vylitne na spodek vozu a zatim musim zatukat zadny problem ..... Dalsi vec je tak ze mi dost lidi co to vidi v realu rika ze to vypada nejak elegantneji (ale to je vec vkusu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PZL Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 Pry je to o 2 cm výše, ale ne tolik jako 4x4. Spousta lidí mi to rozmlouvá, že to bude zbytečně vysoko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 podle mě je to hrůza, ale kdyz to je ku prospěchu věci, tak musí jít estetika stranou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 20. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 Prave jde o to kde jezdite.... o nic jinyho a zalezi na vkusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Proč se chlapi zbytečně hádáte je to přece věc každého z nás jaký zvolil podvozek.Já mám také paket na špatné cesty, je to skutečně stejná výška jako 4x4 ,a mám ho protože ho potřebuji a nechápu proč by to mělo druhému kolegovi vadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 hádáte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PZL Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 Každému hold pasuje něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 nu jo, to se holD nedá nic dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 ??? Proc by mel byt paket tvrdsi nez normalni podvozek ??? Neni to spise naopak ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 říká se, že i offroady jsou tvrdý jak žebřiňák kvůli zkroucení náprav nebo jak se tomu říká. ale nevim, osobní zkušenosti mam jenom s ML a Touaregem, ty když se vyšroubujou do těch nejvyšších poloh, tak skoro nepruží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 a nedalo by se tohle všechno vyřešit stavitelnym podvozkem, když budeš potřebovat, tak to zvedneš, jinak to budeš mít u země, tak jak to má být nebo i trošku víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 Ja mel zato ze cim vetsi zdvih pruziny tim to lepe peruje a je to mekkci .... Takze jak to stim zvysenym podvozkem tedy je ??? a nedalo by se tohle všechno vyřešit stavitelnym podvozkem, když budeš potřebovat, tak to zvedneš, jinak to budeš mít u země, tak jak to má být nebo i trošku víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče. ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče.ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru já jsme měl na mysli pochopitelně vzduchové nebo hydraulické stavění, kdo by to furt dával na zvedák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 to je ale strašnej ranec a air ride podvozky si muzou o nějkým komfortu nechat zdát. ty jsou tak akorat na showcary. samo neřešim podvozky, co montujou přímo automobilky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 Huh, jsem zmatenyyy... Snizeni podvozku znamena ze to auto je tvrde. Zvyseni ze to auto je taky tvrde ??? o) Takze muze nekdo popsat tedy jak to cele je v navaznosti na tlumice a pruziny ? Pac na tom podvozku pak skoro uz nic co dela tvrdost nejni preci ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 psal jsi o tom, že čim větší zdvih pružiny, tím víc to péruje. to je samozřejmě pravda, ale tohle nejde použít u podvozku do terénu. třeba se pletu a někdo napíše, že jsem uplně mimo, ale v terénu je ti komfortní pérování k ničemu, pokud teda neletíš terénem rychle. samotnýho by mě zajímalo, jak je na tom s tvrdostí Scout. ale možná to ženu do extrémů typu Defender, LC, apod...ty maj podvozky tvrdý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.