Přejít na obsah

ALU kola ake ET


KAKY

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

chci si poridit zimni alu 16 a nejvic se mi libej tyhle

ale pujde mi to dat na octavku II s temihle rozmery???

Výrobce: TOORA

Typ: T 570

Rozměr: 7,0x16

Provedení: Titan/leštěné paprsky

Rozteč: 5/112

ET: 45

s tim ze mam uz zimni pneu tehle rozmeru 205/55 R16

Editováno: , autor: Octavian1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci si poridit zimni alu 16 a nejvic se mi libej tyhle

ale pujde mi to dat na octavku II s temihle rozmery???

Výrobce: TOORA

Typ: T 570

Rozměr: 7,0x16

Provedení: Titan/leštěné paprsky

Rozteč: 5/112

ET: 45

s tim ze mam uz zimni pneu tehle rozmeru 205/55 R16

myslím, že bez problému, ET45 a výše jsou pro OII vhodné,ET 43 a méně se uvádí s úpravama blatníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci si poridit zimni alu 16 a nejvic se mi libej tyhle

ale pujde mi to dat na octavku II s temihle rozmery???

Výrobce: TOORA

Typ: T 570

Rozměr: 7,0x16

Provedení: Titan/leštěné paprsky

Rozteč: 5/112

ET: 45

s tim ze mam uz zimni pneu tehle rozmeru 205/55 R16

myslím, že bez problému, ET45 a výše jsou pro OII vhodné,ET 43 a méně se uvádí s úpravama blatníků.

No ja mam na zimu na O2 7,0x16 s ET35 a zadny upravy nejsou potreba, a vypada to dobre, pac origo litaky maj hrozne velky ET. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
nevidim duvod, proc by se měli ničit jak svině, kdyz si je koupis s touhle povrchovou upravou jako origo, kdyz si je budes lestit doma sam, tak jo, ale pokud ty kola jsou leštěný z výroby, tak musej bejt ošetřený tak, aby něco snesly

Jak je na zimu upravovat? Dnes už Al kola vydrží i zimní provoz, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevidim duvod, proc by se měli ničit jak svině, kdyz si je koupis s touhle povrchovou upravou jako origo, kdyz si je budes lestit doma sam, tak jo, ale pokud ty kola jsou leštěný z výroby, tak musej bejt ošetřený tak, aby něco snesly

Jak je na zimu upravovat? Dnes už Al kola vydrží i zimní provoz, ne?

Některé firmy nabízejí speciální alu pro zimní provoz,ale nikde jsem se nedočetl,čím jsou zvláštní.Osobně si myslím,že konstrukcí bez zbytečných parádiček jednoduché pro údržbu.

Nevhodnost litých kol na zimu se traduje ještě z doby,kdy se používal elektron,který opravdu vlivem solení hodně trpěl.Současná kola ze slitiny hliníku jsou podstatně odolnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některé firmy nabízejí speciální alu pro zimní provoz,ale nikde jsem se nedočetl,čím jsou zvláštní.Osobně si myslím,že konstrukcí bez zbytečných parádiček jednoduché pro údržbu.

Nevhodnost litých kol na zimu se traduje ještě z doby,kdy se používal elektron,který opravdu vlivem solení hodně trpěl.Současná kola ze slitiny hliníku jsou podstatně odolnější.

..navíc dnes se i AL ráfky stejně lakují, což dřív pravidlem nebývalo, takže trpěly podstatně víc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Čau kluci, mam v tom trochu bordel, tak prosim poraďte. Měl jsem kola 15' ET 38 jestli se nepletu a ted mam 17' ET pravděpodobně 45. Znamená to, že bych tam měl dát ještě podložky? Z vnitřní strany je kolo celkem na těsno k tlumiči.

Pokud to jen trochu půjde tak tam žádné podložky nedávej.17" kolo to už je přeci jen velká rotující hmota ale pokud budeš muset-nešetři a vol opravdu kvalitní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau kluci, mam v tom trochu bordel, tak prosim poraďte. Měl jsem kola 15' ET 38 jestli se nepletu a ted mam 17' ET pravděpodobně 45. Znamená to, že bych tam měl dát ještě podložky? Z vnitřní strany je kolo celkem na těsno k tlumiči.
Mam OI

Hele, tady jsi v sekci OII..

To přece nevadí, duď trochu velkorysý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný mišičko, neptam se, jaký ET si mam dát na OII. Řeší se tu ET, tak předpokládam, že se tu objeví někdo, kdo mi poradí ohledně převádění hodnot, páč tomu moc nerozumim. Zadal jsem ve vyhledavači ET a objevilo se mi tohle téma. Nechce se mi kvuli tomu zakládat nový, už tak je tu toho až až. Dík za pochopení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau kluci, mam v tom trochu bordel, tak prosim poraďte. Měl jsem kola 15' ET 38 jestli se nepletu a ted mam 17' ET pravděpodobně 45. Znamená to, že bych tam měl dát ještě podložky? Z vnitřní strany je kolo celkem na těsno k tlumiči.
Mam OI
Jasný mišičko, neptam se, jaký ET si mam dát na OII. Řeší se tu ET, tak předpokládam, že se tu objeví někdo, kdo mi poradí ohledně převádění hodnot, páč tomu moc nerozumim. Zadal jsem ve vyhledavači ET a objevilo se mi tohle téma. Nechce se mi kvuli tomu zakládat nový, už tak je tu toho až až. Dík za pochopení.

Já bych začal tím, že bych se podíval (na netu, v návodu, v příručce) jaká všechna kola jsou povolená na OI. Nedá se paušálně říct, že když jsi měl 15" s ET 38 tak na 17" při ET 45 musíš dávat podložky. Záleží to i na pneu jaké obuješ.

Obecně, čím menší kladná hodnota ET (a větší záporná hodnota), tím víc kolo vykukuje ven z blatníku, resp. se přibližuje blatníku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný. A je to na milimetry? Jako, že rozdíl mezi 35 a 45 by byl kolo dovnitř o 10mm? Jinak těch 38 mam právě z techničáku. Každopádně dík za radu. Teď už aspoň vim, že ty kola co tam teď mam jsou teda skutečně víc v blatníku.

Jo, jsou to milimetry, takže to píšeš dobře. Pak si vezmi šířku pneu a můžeš zhruba zjistit co Ti to udělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...