Publikováno Duben 13, 200718 r AHoj, mám prosbu. Mohl by kdokoliv z vás, kdo má v autě climatronic, otevřít kapotu, při vypnutém zapalování odpojit svorkovnici, která napájí klima kompresor a změřit tam napětí mezi piny 3 a 4? Dost by mi to pomohlo.... Obr. 1 je jenom orientační, aby ukázal umístětní svorkovnice. (je to ta mezi deklem motoru a baterkou, umístěná na startéru) Na Obr.2 je již vidět celá svorkovnice, stačí ji jednoduše rozpojit, a v té pravé části (vede jakoby spoza baterky) změřit rozdíl napětí mezi piny 3 (zelený) a 4 (hnědý). Po zimě jsem totiž zjistil, že mi nechladí klima. Diagnostika v pořádku. zdálo se mi, že kompresor spíná, protože byl slyšet rozdíl v otáčkách. Dneska ráno jsem nechal vypustit chladící náplň, natlakoval okruh dusíkem abych zjistil případnou netěsnost. Ta se nepotvrdila, takže jsem tam nechal komplet novou náplň. Ale pořád nic. To, jak se mi zdálo, že kompresor spíná, byl omyl - jednotka zvedne otáčky z důvodu, že si myslí že se klima sepla, ne protože se to tak skutečně stalo. Po dlouhém pátrání jsem zjistil, že uhnil jeden kabel právě ze zmíněné svorkovnice. Po opravě již vše funguje jak má, ale je mi divná jedna věc - mezi piny 3 a 4 naměřím asi 4,86V i když nic neběží. Stejně tak pin 3 proti (-) na baterce... Pokud mi ještě někdo naměří, že tam má stejné napětí, budu spát v klidu. Jinak to asi budu muset řešit dál. Díky všem dobrovolníkům za pomoc. Díky ještě jednou velice Vašovi a MartinoviRS za telefonickou podporu v průběhu celé operace. Upraveno Duben 13, 200718 r od capo
Duben 13, 200718 r AHoj,mám prosbu. Mohl by kdokoliv z vás, kdo má v autě climatronic, otevřít kapotu, při vypnutém zapalování odpojit svorkovnici, která napájí klima kompresor a změřit tam napětí mezi piny 3 a 4? Dost by mi to pomohlo.... Obr. 1 je jenom orientační, aby ukázal umístětní svorkovnice. (je to ta mezi deklem motoru a baterkou, umístěná na startéru) Na Obr.2 je již vidět celá svorkovnice, stačí ji jednoduše rozpojit, a v té pravé části (vede jakoby spoza baterky) změřit rozdíl napětí mezi piny 3 (zelený) a 4 (hnědý). Po zimě jsem totiž zjistil, že mi nechladí klima. Diagnostika v pořádku. zdálo se mi, že kompresor spíná, protože byl slyšet rozdíl v otáčkách. Dneska ráno jsem nechal vypustit chladící náplň, natlakoval okruh dusíkem abych zjistil případnou netěsnost. Ta se nepotvrdila, takže jsem tam nechal komplet novou náplň. Ale pořád nic. To, jak se mi zdálo, že kompresor spíná, byl omyl - jednotka zvedne otáčky z důvodu, že si myslí že se klima sepla, ne protože se to tak skutečně stalo. Po dlouhém pátrání jsem zjistil, že uhnil jeden kabel právě ze zmíněné svorkovnice. Po opravě již vše funguje jak má, ale je mi divná jedna věc - mezi piny 3 a 4 naměřím asi 4,86V i když nic neběží. Stejně tak pin 3 proti (-) na baterce... Pokud mi ještě někdo naměří, že tam má stejné napětí, budu spát v klidu. Jinak to asi budu muset řešit dál. Díky všem dobrovolníkům za pomoc. Díky ještě jednou velice Vašovi a MartinoviRS za telefonickou podporu v průběhu celé operace. Jestli chceš, brnkni mě v pondělí od 8.00 do 17.00 změřím ti co chceš. 777002627
Duben 17, 200718 r Autor Díky moc Vladanovi za ochotu. Změřil přesně oč jsem ho žádal, a naměřil asi 8,5V. Není to sice stejná hodnota, jako mám já, ale tím že tam vůbec nějaká je, je dáno, že to asi nebude špatně. Tak jen pro info, kdybyste někdo taky takhle měřili
Duben 17, 200718 r Díky moc Vladanovi za ochotu.Změřil přesně oč jsem ho žádal, a naměřil asi 8,5V. Není to sice stejná hodnota, jako mám já, ale tím že tam vůbec nějaká je, je dáno, že to asi nebude špatně. Tak jen pro info, kdybyste někdo taky takhle měřili Není za co, rádo se stalo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.