Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

IMG_20181030_104502.jpg

IMG_20181030_104533.jpg

  • 1 rok později...
V 28. 7. 2016 na 22:50, Pavlisko napsal:

Zdravím všechny s problémem nazývaným DPF filtr..,

Základem je si vyčíst hodnotu zanešení DPF tzv popílku, který je nespalitelný. Pokud je hodnota vyšší jak 40g popílku, je DPF zanešené a chce ho vyčistit. Čištění DPF je vhodné, pokud k zanešení došlo z nějaké mechanické závady (špatné turbo, EGR nebo vstřik). Životnost předkatalyzátoru v DPF je cca 200 000 km. Proto když mechanická závada neproběhla, nemá cenu jej čistit, ale vyměnit za nový díl. Dále by jste měli zkontrolovat diferenční tlak DPF. Při vypnutém klíčku by měla být hodnota 0, po nastartování zahřátého motoru je hodnota cca 2mbary u  nového dpf, neměla by však překročit 6mbaru, pokud skočí hodnota víc, je přicpané. Dále je dobré si na diagnostice vyčíst teploty turba a teplotu, která je v DPF při regeneraci... teplota v DPF by měla být kolem 600 °C , pokud takové teploty nedosáhnete- regenerace proběhne, auto ji  dokončí, ale nerozloží žádný popílek, proto za pár kilometrů bude regenerovat znova. Já osobně mám Octavii RS II BMN 125kw, DPF bylo čistěné ve 167000 km v nejmenované firmě. Doklady o vyčistění (vše vyčištěno, vytaženo 52g popílku a filtr je funkční) po namontování zpět na vůz to však nebyla pravda, DPF stále špatné, jelikož DPF je sice vyčištěné, ale předkatalyzátor je již nefunkční.  Takže 9 862 kč vyhozeno do větru.

Ahoj, asi mám stejný problém, dpf vyčištěnom, ale každých 130km to chce regeneraci a když se nepovede vypálit protože zrovna nejsem na rychlosce tak se rožní kontrolka filtru a pak už musím jet opravdu vypalovat jinak nouzák. Na čištění mě řekl, že ho musel proplachovat 5x tam a zpět, že to vubec nešlo. Auto mělo předtím problém se vstřikem, tak jsem si říkal, že je asi zanesene. Bylo hodně, ale tohle mě nebaví jezdit a řešit kdy pojedu regenerovat a ještě to debilní cukání při té regeneraci. Tohle vše ti nový filtr vyřešil?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.