superfatty Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 se 105konma mam problem se v hustym provozu zaradit aniz bych vytocil jednicku. to nema s výstřelem jako závodak nic spolecnyho, protoze o tom si ty naše oktávky včetně RS muzou nechat zdat jasně, když potřebuješ vlítnout do mezírky a neomezit ty ostatní, se to musí přišlápnout, vo to nic.. a díky za vysvětlení.. já moc na krev nejezdím abych nebyl chudokrevnej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 jasně, když potřebuješ vlítnout do mezírky a neomezit ty ostatní, se to musí přišlápnout, vo to nic.. a díky za vysvětlení.. já moc na krev nejezdím abych nebyl chudokrevnej.. Na krev jezdil snad jen Ferrat,ne Mají ho dokonce v muzeu v Bolce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Květen 2007 Sdílet Vloženo 1. Květen 2007 Ferrat a já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_kovy_* Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Problém s řazením mám (tedy měl jsem) nejdříve při nějakých 3000 tisících otáčkách. Pak už při 1000.(najeto 19000km) Teď už je to v pohodě. Auto stojí měsíc v servisu a já jezdím Fabií za 3/4 milionu...... :-)) Špatné synchrony, bohužel na český auto nejsou v čechách skladem, takže čekám a čekám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubák Vloženo 21. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 Tak po garančce při 30.000 jsem jim tam auto nechal a budou měnit synchrony, protože jsem šel přes zuby kdykoli z 1 na 2ku. Uznali že něco je špatně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 Mě tam jde někdy špatně 5 a netuším čím to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Mě tam jde někdy špatně 5 a netuším čím to Protoze uz ji tam urcite radis v 50 km/h!!! v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alfox Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Tak jsem volal do servisu:1)Ano občas sem s tím klienti chodí... Škoda a.s. se k tomu vyjadřuje tak, že řadit při 3500 a výš rychle na 2ku se běžně nedělá .... nejste závodník, tak tak nejezděte, buďto počkejte nebo tak nevytáčejte motor. 2) Až to bude dělat i při 3000 , tak jsou špatné synchrony a to je na záruku... 3) Počkejte tak do 50tis.. jestli si to nesedne 4) Jinak minimálně 3 dny bez auta.. No jsem klidnější že nejsem jediný a že jsem vlastně závodník (ale mají tam prý klienta co řadí 2ku při 4200 Pokud je při řazení jakékoliv dopředné rychlosti, při jakýchkoli otáčkách motoru slyšet, jak si o sebe škrtnou zuby převodových kol, tak se jedná o závadu. Počkejte si, jestli si to sedne = zbytečné zatěžování převodovky - při včasné výměně se zbytek "zdravé" převodovky neopotřebovává kovovými pilinami. Mění se synchonizační spojka na příslušné "zlobivé" rychlosti a případně i přesuvník. Výrobci luxusních automobilů mění převodovku jako celek - nevyplatí se jim obtěžovat zákazníka nějakou delší opravou. Je blbost, aby vám někdo určoval, při jakých otáčkách motoru budete řadit - to by mi mohl zkusit někdo v autorizovaném servisu říct! Pokud v návodu k automobilu není výslovně zakázáno, že se něco nesmí, tak se to může! Například BMW nedoporučuje běžně dlouhodobě jezdit na hranici omezovače otáček motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2007 Pokud je při řazení jakékoliv dopředné rychlosti, při jakýchkoli otáčkách motoru slyšet, jak si o sebe škrtnou zuby převodových kol, tak se jedná o závadu. Počkejte si, jestli si to sedne = zbytečné zatěžování převodovky - při včasné výměně se zbytek "zdravé" převodovky neopotřebovává kovovými pilinami.Mění se synchonizační spojka na příslušné "zlobivé" rychlosti a případně i přesuvník. Výrobci luxusních automobilů mění převodovku jako celek - nevyplatí se jim obtěžovat zákazníka nějakou delší opravou. Je blbost, aby vám někdo určoval, při jakých otáčkách motoru budete řadit - to by mi mohl zkusit někdo v autorizovaném servisu říct! Pokud v návodu k automobilu není výslovně zakázáno, že se něco nesmí, tak se to může! Například BMW nedoporučuje běžně dlouhodobě jezdit na hranici omezovače otáček motoru. To co píšeš je vážně zajímavé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubák Vloženo 21. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Tak nastalo přesně co jsem čekal... Synchrony vyměnili, 2ka tam jde dobře. Ale... Při předání auta, jsem ještě hodinu čekal, až mi seřídí táhla, že tam jde špatně zpátečka... Což se jim povedlo tak, že jsem ji tam dal min. napodruhé... to prý si musí opět "SEDNOUT". Nemluvě o tom, že se mi na 5ku šajtrpáka třepe 1mm doleva-doprava.... to že z ní jdou v ruce cítit vybrace dělala i předtím, ale ne že se vrtěla jako ocásek... A nejlepší je na tom to, že do tohohle servisu svou OCTAVKU už dát nechci, ale jinde mi ji nechtějí vzít, že co zkurvili v jednom autorizovaném servisu, nebude jiný po někom opravovat. Ať to rekalamuju tam (( Jinak výměnu převodovky kus za kus, jsem samozřejmě žádal, ale řekli mi, že mám OCTAVKU a ne BMW že by jim to Škodovka neuznala..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Tak nastalo přesně co jsem čekal... Synchrony vyměnili, 2ka tam jde dobře. Ale...Při předání auta, jsem ještě hodinu čekal, až mi seřídí táhla, že tam jde špatně zpátečka... Což se jim povedlo tak, že jsem ji tam dal min. napodruhé... to prý si musí opět "SEDNOUT". Nemluvě o tom, že se mi na 5ku šajtrpáka třepe 1mm doleva-doprava.... to že z ní jdou v ruce cítit vybrace dělala i předtím, ale ne že se vrtěla jako ocásek... A nejlepší je na tom to, že do tohohle servisu svou OCTAVKU už dát nechci, ale jinde mi ji nechtějí vzít, že co zkurvili v jednom autorizovaném servisu, nebude jiný po někom opravovat. Ať to rekalamuju tam (( Jinak výměnu převodovky kus za kus, jsem samozřejmě žádal, ale řekli mi, že mám OCTAVKU a ne BMW že by jim to Škodovka neuznala..... Tak pak bych se obrátil přímo na škodovku a řešil to přes ně se zdůvodněním, že servis to se mnou řešit dál odmítá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Je to kravina. Kde si byl ??? Tak nastalo přesně co jsem čekal... Synchrony vyměnili, 2ka tam jde dobře. Ale...Při předání auta, jsem ještě hodinu čekal, až mi seřídí táhla, že tam jde špatně zpátečka... Což se jim povedlo tak, že jsem ji tam dal min. napodruhé... to prý si musí opět "SEDNOUT". Nemluvě o tom, že se mi na 5ku šajtrpáka třepe 1mm doleva-doprava.... to že z ní jdou v ruce cítit vybrace dělala i předtím, ale ne že se vrtěla jako ocásek... A nejlepší je na tom to, že do tohohle servisu svou OCTAVKU už dát nechci, ale jinde mi ji nechtějí vzít, že co zkurvili v jednom autorizovaném servisu, nebude jiný po někom opravovat. Ať to rekalamuju tam (( Jinak výměnu převodovky kus za kus, jsem samozřejmě žádal, ale řekli mi, že mám OCTAVKU a ne BMW že by jim to Škodovka neuznala..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Mě to čeká teď, už mám domluvenej termín tak čekám co předvedou, budu tam nechávat auto přes týden, tak doufám, že pak dojedu a bude vše OK. A jedna perlička: když servisní technik auto v pátek procházel, podíval se na kola a říká: "Vy to auto vůbec nešetříte, když koukám na ty gumy." Jsem myslel, že ho kopnu do hlavy, prt. nevím jak to z těch gum poznal, asi podle toho, že po 30 tis. km nemaj 7 mm vzorek jako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Mě to čeká teď, už mám domluvenej termín tak čekám co předvedou, budu tam nechávat auto přes týden, tak doufám, že pak dojedu a bude vše OK.A jedna perlička: když servisní technik auto v pátek procházel, podíval se na kola a říká: "Vy to auto vůbec nešetříte, když koukám na ty gumy." Jsem myslel, že ho kopnu do hlavy, prt. nevím jak to z těch gum poznal, asi podle toho, že po 30 tis. km nemaj 7 mm vzorek jako nové Že ty s tím autem jezdíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 jsem si řikal kdo to s těma gumama psal s takovýmhle avatarem a pak koukam že mišička... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Mě to čeká teď, už mám domluvenej termín tak čekám co předvedou, budu tam nechávat auto přes týden, tak doufám, že pak dojedu a bude vše OK.A jedna perlička: když servisní technik auto v pátek procházel, podíval se na kola a říká: "Vy to auto vůbec nešetříte, když koukám na ty gumy." Jsem myslel, že ho kopnu do hlavy, prt. nevím jak to z těch gum poznal, asi podle toho, že po 30 tis. km nemaj 7 mm vzorek jako nové Že ty s tím autem jezdíš ...a řadím, v tom asi bude ten problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 jsem si řikal kdo to s těma gumama psal s takovýmhle avatarem a pak koukam že mišička... Mischicka už neví co by si dal za avatar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 koukám woe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Mno. Zkusenosti mam dost. Na tema gumy treba. Jednou taky machrovali jako ze davam autu zahul nebo co ze mam pilku zvenku na predku. Tak jsem panovi technikovi rekl a to slusne. Muzete mi ukazat certifikat na vase jmeno od spolecnosti BRIDGESTONE ze jste opravnen posuzovat opotrebeni pnaumatik ??? Pokud ne prosim a to durazne prestante resit co nemate a zacnete resit co mate a mezitim mi zavolejte Vaseho nadrizeneho protoze ve Vasem chovani spatruji pokus o vyvolani klamneho dojmu o kvalite vyrobku ze Skoda Mlada Boleslav. Kamarad co byl senou a co me zna uz asi 10 let rikal. Ty vole co si mu to vlastne rikal ??? o))) Ja rikam klasika. Proste ted musi premyslet on a ne ja o))) A o tom to je Vazeni. Jeho sef se dostavil ja mu sdelil ze sem zde se zavadou na radiu a ze resit gumy neminim a ze me pan technik okradl o 10 minut casu a ze tady muj spolecnik (kamarad) to muze potvrdit. A byl bych rad aby se toto jiz neopakovalo. Vysledek ? Muzu rict ze si od te doby nemuzu ztezovat. Sice si rikaji co ze za..... a ...... sem prijelo ale proste pochopili ze nejsem hej pockej. Pri reklamaci kotoucu ani neprotestovali. A se slovy Vy stejne by jste kontaktoval Boleslav predni vymenili a OK. Takze neserte se snima. Slusny technik dobry technik, ale tech je malo. Neni to o servisech ale o lidech !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Jo jeste nemam rad anonymni tlachy... Bylo to NH CAR Praha Cerny Most/Kyje L.P. 6/2007 Pokud to nekdo cte odnich tak zdravim !!! A koukejte makat a nerikat ze cvakani v rizeni je OK. Je to vadny vratny krouzek airbagu Wolove. Byla u Vas cervena OKI pred 14-ti dny. Byl to muj znamej. Takze opet zajede k Vam takze napodruhe lepe !!! A naucte se geo o))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 Mno. Zkusenosti mam dost. Na tema gumy treba. Jednou taky machrovali jako ze davam autu zahul nebo co ze mam pilku zvenku na predku. Tak jsem panovi technikovi rekl a to slusne. Muzete mi ukazat certifikat na vase jmeno od spolecnosti BRIDGESTONE ze jste opravnen posuzovat opotrebeni pnaumatik ??? Pokud ne prosim a to durazne prestante resit co nemate a zacnete resit co mate a mezitim mi zavolejte Vaseho nadrizeneho protoze ve Vasem chovani spatruji pokus o vyvolani klamneho dojmu o kvalite vyrobku ze Skoda Mlada Boleslav. Kamarad co byl senou a co me zna uz asi 10 let rikal. Ty vole co si mu to vlastne rikal ??? o))) Ja rikam klasika. Proste ted musi premyslet on a ne ja o))) A o tom to je Vazeni. Jeho sef se dostavil ja mu sdelil ze sem zde se zavadou na radiu a ze resit gumy neminim a ze me pan technik okradl o 10 minut casu a ze tady muj spolecnik (kamarad) to muze potvrdit. A byl bych rad aby se toto jiz neopakovalo. Vysledek ? Muzu rict ze si od te doby nemuzu ztezovat. Sice si rikaji co ze za..... a ...... sem prijelo ale proste pochopili ze nejsem hej pockej. Pri reklamaci kotoucu ani neprotestovali. A se slovy Vy stejne by jste kontaktoval Boleslav predni vymenili a OK. Takze neserte se snima. Slusny technik dobry technik, ale tech je malo. Neni to o servisech ale o lidech !!! Jo jeste nemam rad anonymni tlachy...Bylo to NH CAR Praha Cerny Most/Kyje L.P. 6/2007 Pokud to nekdo cte odnich tak zdravim !!! A koukejte makat a nerikat ze cvakani v rizeni je OK. Je to vadny vratny krouzek airbagu Wolove. Byla u Vas cervena OKI pred 14-ti dny. Byl to muj znamej. Takze opet zajede k Vam takze napodruhe lepe !!! A naucte se geo o))) Nechci se chlubit, ale na hlavu si ka*at nenechám. Když dělají svou práci pořádně, tak neřeknu ani slovo, ale posledně po dramatu o několika dějistvích s přepojením blbého vypínače na NT jistý 50-ti letý servisní technik utekl rozložený ze servisu jak malý kluk a jeho kolega co to řešil pak naznal, že někoho tak náročného ještě neviděl. Tak jsem mu sdělil, že mi to nepřijde nijak přehnané a že v US je tohle jen základ, tak ať se snaží. A šéf servisu si to doteď moc dobře pamatuje a pokaždé když tam jsme a je v práci, jedná se mnou on osobně PS: Mailů do Bolky už jsem pár poslal, v Auto... v ZR by mohli povídat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Tak Okinka už je v servisu a skrz to problematické řazení mění synchronizační kroužek na pětku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovarrr Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 no mne ceka servis s prevodovkou pristi tyden... Z volnobeznych otacek tam jde velmi tezko radit jednicka.. ne pres zuby, jen ma tezky chod... ostatni rychlosti ok... ale prevodovka pry taky ven... Jinak to co pisete pri razeni mezi 1 a 2 mi nastesti nedela, ale nechapu, proc by mi nekdo mel zakazovat ten motor vytacet. Urcite je max. vykon na hranici 4.000ot., tak co by se tam ta rucicka otackomeru nepodivala. Proste to auto to musi zvladnout, nejsme v ere V3S! Navic kdyz to umi ostatni a levnejsi auta, tak proc ne tohle? A to s gumama na me taky zkouseli, ale bylo to jim i mne k prdu, protoze kdyz mi odesel setrvacnik ve 35.000km tak uz byla po zaruce... ale gumy byly ko.. najel sem na nich asi 20.000km protoze na zimu mam samozrejme jine. Ale taky se divili proc jsou tak sjete. nerikam ze jezdim pomalu, ale kola byla sjeta stejne jak predni tak zadni, takze jsem jim akorat rek, ze jim je do toho kulovy jaky mam gumy, protoze ted uz si ty opravy stejne platim sam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 no mne ceka servis s prevodovkou pristi tyden... Z volnobeznych otacek tam jde velmi tezko radit jednicka.. ne pres zuby, jen ma tezky chod... ostatni rychlosti ok... ale prevodovka pry taky ven...Jinak to co pisete pri razeni mezi 1 a 2 mi nastesti nedela, ale nechapu, proc by mi nekdo mel zakazovat ten motor vytacet. Urcite je max. vykon na hranici 4.000ot., tak co by se tam ta rucicka otackomeru nepodivala. Proste to auto to musi zvladnout, nejsme v ere V3S! Navic kdyz to umi ostatni a levnejsi auta, tak proc ne tohle? A to s gumama na me taky zkouseli, ale bylo to jim i mne k prdu, protoze kdyz mi odesel setrvacnik ve 35.000km tak uz byla po zaruce... ale gumy byly ko.. najel sem na nich asi 20.000km protoze na zimu mam samozrejme jine. Ale taky se divili proc jsou tak sjete. nerikam ze jezdim pomalu, ale kola byla sjeta stejne jak predni tak zadni, takze jsem jim akorat rek, ze jim je do toho kulovy jaky mam gumy, protoze ted uz si ty opravy stejne platim sam... Škoda je jen to, že ve spoustě servislů je spousta chytráků co poznají údajně sjetou gumu, ale to co by znát měli neznají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky. Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.