petrosss Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 (editace) Zdravim, na poslednim pravidelnem servisu mi rekli, ze mam v neporadku ECU (ridici jednotka), nemuzou se pripojit na pocitac, takze presne nevi, jestli je neco dalsiho v neporadku. Hned po odjezdu ze servisu asi po ujeti 20 km prestal fungovat plynovy pedal (dal se seplapnout az na zem bez jakekoliv odezvy), takze prisla na radu odtahovka a auto ted stoji pred domem. Nejakym zazrakem se zase da mirne popojizdet (= plynovy pedal reaguje), ale jenom hodne jemne a navic auto vydava duseny zvuk. V servisu rekli, ze bez nove ECU neni sance to resit, a ta stoji cca 23.000 Kc (bydlim v cizine) vcetne preprogramovani. Podarilo se mi sehnat pouzitou ECU (z bouraneho auta) a ted premyslim, jestli se to da nejak jednoduse zapojit a zjistit, jestli si porozumi s autem, abych nemusel davat 23 tisic jenom za to, ze se v tom pak budou dal rypat... Stalo se vam nekdy neco podobneho? Predem dekuju za jakoukoliv radu! Editováno: 30. Duben 2007, autor: petrosss Citovat
Vlasta Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 Odpoj na 24h baterku a pak ji znova zapoj,měly by se vymazat uložené chyby a auto naskočit v základním nastavení.Pokud ta ŘJ z vrakáče je ze stejného typu motoru tak by to mělo normálně fachat.Na fabce jsem to nezkoušel ale na feldě jsem ji skušebně vyměnil za ŘJ/50kw a fungovalo to normálně,a na P405 jsem ji kupoval taky na vrakáči a jenom se zapojila a auto běželo normálně. Citovat
vikino1 Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 No neviem mne keď menili RJ motora dával sa tam ten kod čo je na origo klúčoch .Bez toho to tuším nešlo ale neviem to na 100% Citovat
f888 Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 Keď sa vymení riadiaca jednotka, musí sa prispôsobiť imobilizér... Citovat
Vlasta Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 Pravda na to jsem zapoměl,ale to je asi jediny co tu vyměnu trochu komplikuje. Citovat
petrosss Vloženo 30. Duben 2007 Autor Vloženo 30. Duben 2007 O aký motor sa jedná? Fabia Classic 2000, 50kw benzin 1.4l Citovat
petrosss Vloženo 30. Duben 2007 Autor Vloženo 30. Duben 2007 Pravda na to jsem zapoměl,ale to je asi jediny co tu vyměnu trochu komplikuje. ...a ten jde nejak prizpusobit jednoduse? Citovat
profor Vloženo 30. Duben 2007 Vloženo 30. Duben 2007 Pokial máš pôvodný PIN tak by to nemal byť problém, inak kukneš do VIS a víš čo a jak Citovat
petrosss Vloženo 1. Květen 2007 Autor Vloženo 1. Květen 2007 Pokial máš pôvodný PIN tak by to nemal byť problém, inak kukneš do VIS a víš čo a jak Omlouvam se, ale v tomhle jsem opravdu zacatecnik. Vec se ma tak, ze je (pravdepodobne) chyba v ridici jednotce a moje jedina otazka je to, jestli se da pripojit jednotka z jineho auta (stejne tridy, obsahu, ...), aby se dalo otestovat jestli je to opravdu chybnou jednotkou... Citovat
profor Vloženo 1. Květen 2007 Vloženo 1. Květen 2007 no budeš musieť prisposobiť tu druhu ECU k tvojim budikom inak ti po štarte hneď motor zhasne a nič neskusiš... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.