Přejít na obsah

klakson


nogi

Doporučené příspěvky

Odpojit konektory a ocistit piny. Asi budou zaoxidovane.. To bych zkusil jako prvni :)

díval sem se a nemůžu ty houkačky nikde najít...kde sou na autě umístěny a jak se knim dostanu..?? Prosím poraďte...díky

Mám ten samý typ vozu. Klakson by měl být vpředu pod nárazníkem vlevo (z pohledu řidiče) :palec2:

Občas se mi zdá, že po dešti to také netroubí jak by správně mělo. Když to ale vyschne, je to OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpojit konektory a ocistit piny. Asi budou zaoxidovane.. To bych zkusil jako prvni :)

díval sem se a nemůžu ty houkačky nikde najít...kde sou na autě umístěny a jak se knim dostanu..?? Prosím poraďte...díky

Mám ten samý typ vozu. Klakson by měl být vpředu pod nárazníkem vlevo (z pohledu řidiče) :palec2:

Občas se mi zdá, že po dešti to také netroubí jak by správně mělo. Když to ale vyschne, je to OK.

no já se mrknu..snad to najdu :-))) ale díky za radu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpojit konektory a ocistit piny. Asi budou zaoxidovane.. To bych zkusil jako prvni :)

díval sem se a nemůžu ty houkačky nikde najít...kde sou na autě umístěny a jak se knim dostanu..?? Prosím poraďte...díky

Mám ten samý typ vozu. Klakson by měl být vpředu pod nárazníkem vlevo (z pohledu řidiče) :palec2:

Občas se mi zdá, že po dešti to také netroubí jak by správně mělo. Když to ale vyschne, je to OK.

no já se mrknu..snad to najdu :-))) ale díky za radu :-)

Klakson jsem ještě nerozdělával, ale tady jsem alespoň nascanoval obrázek

z knihy "Jak na to"...

Demontovat nárazník je v celku jednoduchá věc:

a) nejdříve je třeba sundat spodní černý plastový spoiler pod nárazníkem

b.) z nárazníku odpáčit opatrně černou lištu lemu

c) v místě odpáčené lišty odšroubovat na každé straně 2 šrouby, včetně všech menších pomocných

d) pozor na šroub čidla teploty (!)

e) odšroubovat vruty držící nárazník a plasty podběhů

Tož asi tak :)

Držím palce, ať se to povede :palec2:

post-359-1178911638_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpojit konektory a ocistit piny. Asi budou zaoxidovane.. To bych zkusil jako prvni :)

díval sem se a nemůžu ty houkačky nikde najít...kde sou na autě umístěny a jak se knim dostanu..?? Prosím poraďte...díky

Mám ten samý typ vozu. Klakson by měl být vpředu pod nárazníkem vlevo (z pohledu řidiče) :palec2:

Občas se mi zdá, že po dešti to také netroubí jak by správně mělo. Když to ale vyschne, je to OK.

no já se mrknu..snad to najdu :-))) ale díky za radu :-)

Klakson jsem ještě nerozdělával, ale tady jsem alespoň nascanoval obrázek

z knihy "Jak na to"...

Demontovat nárazník je v celku jednoduchá věc:

a) nejdříve je třeba sundat spodní černý plastový spoiler pod nárazníkem

b.) z nárazníku odpáčit opatrně černou lištu lemu

c) v místě odpáčené lišty odšroubovat na každé straně 2 šrouby, včetně všech menších pomocných

d) pozor na šroub čidla teploty (!)

e) odšroubovat vruty držící nárazník a plasty podběhů

Tož asi tak :)

Držím palce, ať se to povede :palec2:

super...díky za info...pokusím se o to...snad to zvládnu...nejsem v autech profík zatím se zaučuju, lae nemzslím, že to bude složité..důležité je kde klakson hledat :-) Ještě jednou dík palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to aby vyčistil konektory není potřeba nic rozdělávat, jen vědět kde jsou a kam šáhnout...

máš pravdu, ke konektorům sem se dostal i bez demontáže...ale po vyčištění pořád stejný efekt...nenapadá vás co by to jiného mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to aby vyčistil konektory není potřeba nic rozdělávat, jen vědět kde jsou a kam šáhnout...

máš pravdu, ke konektorům sem se dostal i bez demontáže...ale po vyčištění pořád stejný efekt...nenapadá vás co by to jiného mohlo být?

Tak to budou přímo houkačky, nateče do nich voda a je to otázka času kdy odejdou, třeba u VW Transporter se říká že tam jsou houkačky tak na rok, protože jsou tak blbě umístěný že na ně samotný kolo háže vodu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to aby vyčistil konektory není potřeba nic rozdělávat, jen vědět kde jsou a kam šáhnout...

máš pravdu, ke konektorům sem se dostal i bez demontáže...ale po vyčištění pořád stejný efekt...nenapadá vás co by to jiného mohlo být?

Tak to budou přímo houkačky, nateče do nich voda a je to otázka času kdy odejdou, třeba u VW Transporter se říká že tam jsou houkačky tak na rok, protože jsou tak blbě umístěný že na ně samotný kolo háže vodu...

a nakolik vyjde nová houkačka cca? a to stačí vyměnit jen houkačku kus za kus?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to aby vyčistil konektory není potřeba nic rozdělávat, jen vědět kde jsou a kam šáhnout...

máš pravdu, ke konektorům sem se dostal i bez demontáže...ale po vyčištění pořád stejný efekt...nenapadá vás co by to jiného mohlo být?

Tak to budou přímo houkačky, nateče do nich voda a je to otázka času kdy odejdou, třeba u VW Transporter se říká že tam jsou houkačky tak na rok, protože jsou tak blbě umístěný že na ně samotný kolo háže vodu...

a nakolik vyjde nová houkačka cca? a to stačí vyměnit jen houkačku kus za kus?

díval sem se houkačka cca 3 kila ..a nemůže to být třeba pojistka v háji? a kde v pojistkové skříni ji najdu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to aby vyčistil konektory není potřeba nic rozdělávat, jen vědět kde jsou a kam šáhnout...

máš pravdu, ke konektorům sem se dostal i bez demontáže...ale po vyčištění pořád stejný efekt...nenapadá vás co by to jiného mohlo být?

Tak to budou přímo houkačky, nateče do nich voda a je to otázka času kdy odejdou, třeba u VW Transporter se říká že tam jsou houkačky tak na rok, protože jsou tak blbě umístěný že na ně samotný kolo háže vodu...

a nakolik vyjde nová houkačka cca? a to stačí vyměnit jen houkačku kus za kus?

díval sem se houkačka cca 3 kila ..a nemůže to být třeba pojistka v háji? a kde v pojistkové skříni ji najdu?

Tak to zkus proměřit na konektorech jestli tam jde šťáva, mohlo by blbnout i relé, na vyzkoušení stačí odpojit houkačky a při stisku volantu poslouchat jestli cvaká, ale proměř to a budeš mít jistotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...