moncell4 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 čaute, prosím Vás o radu. Mám 1.2HTP 40kW 2004 a v posledních dnech zjištuji, že mám stále plnou nádrž dle ukazatele na přístrojovce. Od posledního tankování na plnou nádrž (k prvnímu cvaknutí, neplním až po hrdlo, nemačkám odvzdušňovák) se ručička hla asi jen o 1mm a stále zůstává v této poloze. Mám už najeto 300km a to dříve znamenalo ručičku tak v půlce. Po vynutí ručička padá do "0". Nevíte v čem by mohl být problém??? Je zaseknutý plovák, nebo něco s elektroinstalací u čerpadla či v přístrojovce??? Bude to mít vliv i na signál a kontrolku prázné nádrže??? Díky všem za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 čaute,prosím Vás o radu. Mám 1.2HTP 40kW 2004 a v posledních dnech zjištuji, že mám stále plnou nádrž dle ukazatele na přístrojovce. Od posledního tankování na plnou nádrž (k prvnímu cvaknutí, neplním až po hrdlo, nemačkám odvzdušňovák) se ručička hla asi jen o 1mm a stále zůstává v této poloze. Mám už najeto 300km a to dříve znamenalo ručičku tak v půlce. Po vynutí ručička padá do "0". Nevíte v čem by mohl být problém??? Je zaseknutý plovák, nebo něco s elektroinstalací u čerpadla či v přístrojovce??? Bude to mít vliv i na signál a kontrolku prázné nádrže??? Díky všem za názory. Predpokladam, ze sa Ti podarilo predsalen pretankovat nadrz tym, ze si si nevsimol a mal si stisnuty "odvzdusnovak" ... skus este nabehat cca 250km a ak sa rucicka nepohne, tak zacni riesit. BTW: maly a rychly test: zajdi na benzinku a natankuj do prveho vypnutia pistole (poriadne sa uisti ze nemas stisnuty "odvzdusnovak", no a podla mnozstva paliva sam zistis ci to nebolo len pretankovanim, ci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moncell4 Vloženo 23. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Ujel jsem dalších 50km a stále stejné. jen jsem si ještě všiml, že když nastartuju je ručička asi o 2mm níže, než, když jedu. Jak se rozjedu stoupna na těch cca. 1,5mm pod plnou. Test na to kolik dotankuju a jestli jsem nepřetankoval je mi jasný. Jsem přesvědčen že jsem nepřetankoval. Tankuji při rozsvícení "hladového oka" a tankuji vždy asi 37-40 litrů. Spíš mi šlo o to připravit se na to co by mohlo být rozbité. S čím asi mám počítat na co se podívat!!! Tak poradí někdo??? Stalo se to již někomu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 No neviem ale skús pod zadnou zedačkou pozrieť je tam palivomer pohýb s kablami opatrne poňom poklep možno je iba zaseknutý ja by som začal tam . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manco Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Zdravim, mate uz problem vyrieseny? Vyberal som vo FABII cerpadlo s palivomerom. Ak chcete zistit, ci je problem v nom, odpojte konektor a na stredne dajte OHMmeter. Odpor by sa mal pohybovat v rozmedzi 56 - 280 Ohm (horna hodnota - neviem presne) Ak ukazuje nieco okolo tych 280 tak ide z neho signal o plnej nadrzi. A si myslite, ze by tam malo byt menej, odpor by mal ukazovat adekvatnu hodnotu. Ak ukazuje dobre, problem bude na ceste, pripadne v pristrojovke. Juro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moncell4 Vloženo 7. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Problém se vyřešil sám. Najel jsem okolo 500km. Dotankoval na první cvaknutí pistole. A teď je vše v pořádku. Asi jsem opravdu přetankoval nebo byl zadrhlej plovák či co. Už to neřeším. A doufám, že my tím přetankováním neodejde uhlíkovka, ale zatím je vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 co som pisal, nic neries, nabehaj 250km a uvidis. BTW: s tym uhlikovym filtrom to nieje jednoznacne, ja pretankovavam skoro stale od novoty a po 3,5r a 56tkm je vsteko v normale, ale aj tak sa to nedoporucuje. BTW: nikdy po pretankovani nenechavam stat auto, vzdy nabeham aspon 400km, takze aj to moze hrat ulohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 7. Červen 2007 Sdílet Vloženo 7. Červen 2007 Mě to potvora taky občas udělá,nebo po dotankování ukazuje 3/4nádrže,vždy při dalším tankování se to na čas urovná.Už jsem si na to nějak zvyk tak to kontroluju dle km deního počítadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.