RaKa Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Ahoj borci, koupil jsem HF Parrot CK3100 a chci ho hodit do auta, kde mám Symphony a nějaký nokiácký HF. No a není mi jasných pár věcí: 1) má symphony aux vstup použitelný na HF, nebo tam musím dát tu cvakatůru na repráky? 2) kam nejlépe umístit ŘJ? 3) co mě čeká za demontáž? Nevím, kde je nokia ukrytá. Chci vyhodit současný držák vedle klimy u nohou spolujezdce, dát ovladač parrota k tlačítkům. Nevím jak je náročné dotáhnout mikrofon až k levému sloupku. Asi se budu snažit využít už natažený kablik z nokie a ten bych ucvak a napájel novej mikrák a konektor. Zatím jsem na fóru našel jen toto: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=656 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Já mám HF nokia a dělali mi to v aut. servise. Ta RJ nokia je u A sloupku u spolujezdce, odkud vede veškerá kabeláž. K mikrofonu to jde A sloupkem až do střehy k osvětlení, kde je samotný mikrofon, pro demontáž mikrofonu stačí sundat sluneční clonu spolujezdce a obložení A sloupku. Anténa vede A sloupkem a potom nade dveřmi až dozadu a pro demontáž stačí sundat ten A sloupek, gumy u dveří a prostředek střešního plastu u 5. dveříK té RJ se dostaneš odděláním kaslíku a taky je dobré sundat ten díl pod volantem.Ostatní ti moc neporadím, jelikož mám Sony a je napojené jenom mute HF má vlastní reprák, který je v útrobách středu palubky.Na jakou nokii máš tu stávající sadu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 24. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Na jakou nokii to je netuším, je tam od předchozího majitele. Držák je dost velkej, tak bych tipnul na 6310 či něco podobnýho. Sem tušil, že to bude trochu šroubování. No není nad to poznat své auto ze vnitř. Stejně mi tam v pravo u kastlíku něco rezonuje, tak na to aspoň budu moct kouknout. A mikrák dát tedy asi spíš doprostřed k zrcátku než k A sloupku. Nojo anténa, vlastně vůbec netuším, jestli tam je nějaká anténa na HF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 Ti může klidně rezonovat ta instalace HF a ta jednotka, mě jí tam ty deb* hodili jen tak a kabely nachytaly jen do ok na topení.Mikrofon je dobré dát k světýlku na strop.Pokud u té RJ Nokia najdeš ucvaklý zelený drát, co jde z RJ, tak je to 100% dělané na Spojovací v autodružstvu.Kdyby byla ta HF na 3310 nebo 3330, tak bych jí bral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 25. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 Tak až bude venku, tak sem hodím foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skymann Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 Na Symphony sa da Parrot pripojit priamo bez tej "cvakatury" do pinov 7 a 12 na zelenom konektore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROOOM Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Ahoj, posilam fotky ... snad to nekomu pomuze. Instalace HF CK3100 do O1 a Instalace HF CK3100 do Hyundai Getz R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misut22 Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Chapu to dobre ze se parrot 3100 na O1 se symphony pripoji pouze mezi puvodni ISO konektor do radia jako jakysi meziclanek a dalsi draty napajeni nejsou potreba? Akorat zluty kabel mute se musi nekam (kam?) zapojit. Diky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2013 Ano, jen zapojit ISO kabely jako mezičlánek. Ani MUTE zapojovat nemusíš, Parrot prostě odpojí repráky od rádia a připojí je na HF, čili je úplně egál jestli si rádio dál hraje nebo je mute. V reálu je to jedno. Zapojený MUTE má ten efekt, že při aktívním hovoru je na displeji nápis PHONE (je třeba ještě aktivovat v menu rádia). Nicméně zapojuje se na pin č. 2 černého ISO u rádia. PS: V podstatě není třeba ani křížit ty kabely od Parrotu (známý problém pinů č. 4 a 7 u Škoda a NE-Škoda rádií). Parrot ctí totiž stejný systém jako Škoda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misut22 Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Wojnar, pokud tedy zapojim MUTE, co je potřeba nakodovat v radiu? Tady je vypis z vis: Význam jednotlivých čísel kódu.X x x x x - 0- verze pro Evropux X x x x - 0- základní nastaveníx x X x x - 2- Možné reproduktory 2 4- Možné reproduktory 4x x x X x - 0- DSP NE, 2- DSP ANOx x x x X - 1- Aktivní anténa, 3- CD + aktivní anténa, 5- LCD v přístrojové desce + aktivní anténa, 7- CD + aktivní anténa + LCD v přístrojové desce Melo by to byt tedy DSP ano? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 V rádiu, tedy zde ve VAG-u, v podstatě nic. Jestli jsi tam Symphony měl dosud a hrálo, tak nic. Jinak pro vysvětlení: X x x x x - 0- verze pro Evropu - nic neměníš, je to jasné x X x x x - 0- základní nastavení - taky tak x x X x x - 2- Možné reproduktory 2 4- Možné reproduktory 4 - podle toho kolik reproduktorů máš. Jen v předu = 2, i v zadu = 4 x x x X x - 0- DSP NE, 2- DSP ANO - nevím, nechat tak x x x x X - 1- Aktivní anténa, 3- CD + aktivní anténa, 5- LCD v přístrojové desce + aktivní anténa, 7- CD + aktivní anténa + LCD v přístrojové desce - podle výbavy: - Aktivní anténa - anténa napájená po kabelu (standardně ve Škodovkách) - CD - instalovaný CD měnič - LCD v přístrojové desce - Maxidot Ty hlavně potřebuješ v Menu rádia nastavit PHONE IN. V podstatě to nemá na nic vliv, jen se Ti bude na displeji při hovoru zobrazovat nápis PHONE. Něco jiného by bylo pokud bys Parrota zapojil pomocí toho zeleného Mini ISO konektoru (zde se nezapojuje ta část kabelů s velkými ISO pro reproduktory). Tehdy se uplatní i koncový stupeň rádia a hlasitost hovoru v reproduktorech pak nastavuješ knoflíkem na rádiu. Při zapojení přes ISO, hlasitost hovoru řídí jen Parrot. V kontextu předchozího odstavce pak samozřejmě ztrácí smysl další položka v Menu rádia - PH VOL. PS: Já to zapojení přes zelený Mini ISO zkoušel a nějak jsem to nerozchodil. V podstatě tam není co splést, v nastavená rádia taky není co zmrvit a přes to jsem to nerozchodil i když na Dieselpower někdo psal, že mu to chodí. PS2: "Melo by to byt tedy DSP ano? Díky" - sakra, nasadil jsi mi brouka do hlavy. I když se mi moc zdá, že jsem někde na popis této položky kódování narazil a s HF to nemělo mít souvislost Nicméně Tebe to trápit nemusí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tripx Vloženo 14. Duben 2018 Sdílet Vloženo 14. Duben 2018 (editace) Ozivuji tema. Trapi me jedna vec ktera vylucuje pouziti parrtotu. Octavia 1 1.9. tdi 66kw rv. 2000 model 2001. Autoradio JVC ted nevim model. Kdyz telefonuji a mam zapnuty tempomat tak se mi vypne (tempomat) a auto zacne brutalne cukat. Když hovor ukocim auto jede v normalne. Kde muze byt problem nechapu . Diky za kazdou pomoc EDIT: vyreseno - vse bylo zapojeno dobre ale spatne - v mem pripade se jednalo o to ze sice drat mute sel dobre na mute , jenze pokud to tak bylo tak jsem mel vyse uvedeny problem po odpojeni dratu vse funguje tak jak ma ... sice nehapu jak to muze mute ovlivnit tempomat ze ho odpoji ale je to tak . Editováno: 15. Duben 2018, autor: tripx vyresen problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.