Jardachal Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Ty to máš diesel nebo benzín? Diesel má těžší předek, tak by byl trochu níž jak benzín. A ten lem má asi 1.5cm. Ještě to přeměřím na rovným asfaltu až bude čas. Tet jsem to neměřil zrovna na ideální rovině. Jinak díky za změření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) toto forum je cenzurovano majitelem proti jeho vlastnim pravidlum, prispevek jeho majitel odstranil. Editováno: 25. Červenec 2009, autor: buml Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Tak jsem tez poridil plech pod motor. Nejdrive hodim foto derave vany, kterou jsem si poridil na jedne polni ceste za necim a pote fota plechu. Dnes se bude montit. Musel jsem dokoupit nytovaci matice (bezp.srouby si sezenu) 7 x M10 - ty se jen vlozi do napravnice a nosniku a sroubem dotahnes na fest - zadne spesl kleste jak tu nekdo nekde furt siri a podobne navarovani matek ci co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Neni potreba kleste, jak jsem to delal , tez jsem pouzil nitovaci matky , jelikoz jsem ale nemel kleste, pouzil jsem delsi sroub a matku potom jsem vse nasadil a pritahovanim sroubu v nitovaci matce se to pekne zacalo nitovat i bez klesti. Mel jsis tam ale udelat taky dvirka na vypouseni oleje, ono se to docela spatne sundava a vymena je pak zbytecne zdlouhava. Jinak je to supr a uz se nemusis bat, ze si prorazis vanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Vymena oleje - 2 x sroub a na napravnici si to jen vyhaknes a jeste sroubky - vruty plast.bocnich dilu. Nechtel jsem delat diru do plechu pro vypust oleje - uz by to nebylo kryte - maximalne tam udelat nejaka dvirka na xxxx sroubku s proti navar.matkama a to uz neresim. Jsem spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bruno128 Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 No on ten kryt zase tak lehce dolu nejde, pockej az prijedes do servisu a mechos to sam nebude pomali schopen nasadit, jelikoz to vazi cca 11kg . Nic sloziteho nebylo potreba resit, vyrobeni dvirek mi zabralo min casu mez kryt napasovat na auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Tak jsem tez poridil plech pod motor. Nejdrive hodim foto derave vany, kterou jsem si poridil na jedne polni ceste za necim a pote fota plechu. Dnes se bude montit. Musel jsem dokoupit nytovaci matice (bezp.srouby si sezenu) 7 x M10 - ty se jen vlozi do napravnice a nosniku a sroubem dotahnes na fest - zadne spesl kleste jak tu nekdo nekde furt siri a podobne navarovani matek ci co. Ja som navaril na napravu 3x maticu M10 a bolo to , do prednych nosnikov som navliekol skrutky a dotiahol to. Babracka je z vyrezavanim bocnych plastov a upevnovanie plastov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 (editace) jo ten kryt pro sroub je dobrej - ale zatim nebudu narusovat kryt, je v zaruce a vymenu oleje mam bez problemu garantovanou, nejsem jedniny kdo ma tenhle kryt Editováno: 1. Říjen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzapos Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Bruno128 to má dobře vyřešený.Ono to sice sundáváš třeba 1-2-3 do roka kvůli oleji,ale není to jednoduchý,ještě tam jsou plasty a ono to všechno doladit na svý místo je trochu :prc: Plech jsem si po koupi autí 4*4 nechal otryskat a hodit do zinku a je pokoj.Čeká mě výměna oleje a při ní si tam udělám taky jen okýnko pro vypuštění oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tetrosy Vloženo 4. leden 2013 Sdílet Vloženo 4. leden 2013 (editace) Zdravím,mám pár otázek na přidělání tohoto krytu. S tim nýtovánim matic. Opravdu se dají jen v nápravě utahovat většim šroubem? Oni se v ní neprotáčejí? Jinak jsem v Etce našel schéma plechu se všemi šrouby atd. možná se to bude někomu hodit. Mně to pomohlo.Předem díky za odpověď na to nýtování Editováno: 7. Březen 2013, autor: Tetrosy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Caute mam škodu octavia 1 1,9 tdi 2002 s výbavou pre zle cesty (zvýšený podvozok ) chcel by som vymeniť tlmiče aj pružiny ale s tým že zachovám výšku auta org. tlmiče tam mam -predok 1J0 413 031 AM -PRUžINY -1J0 411 105 AF , ZADOK - 1J0 513 025 DJ ,PRUZINY - 1J0 511 115 CF , chcel by som ich vymeniť ale org. je trošku drahý ake alternatívy by som tam mohol dať dakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.