Přejít na obsah

Ojetá OctaviaI. do 110tis.Kč


TomášT

Doporučené příspěvky

Kombíky v 1,6 55Kw se dělali ze začátku.To co stojí u nás je dovezeno z Rakouska r.v.98,bílá,chtějí za něj 129tis.Kč.Myslím že většina šla na export.U nás je to vzácnost.Ale možná se díky dovozu některé kousky k nám vrátí.Taky jsem kdesi četl,že 1,6 55Kw se stále vyrábí,ale jenom na export do určitých zemí(jižní amerika,indie,čína...) páč v evropě už exhalační norma Euro2 u nových vozů jaksi není možná.

to nevím, někde jsem četl, že je v roce 2004 ukončily, ale kdo ví, v etce jsou díly i na modely MR08

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombíky v 1,6 55Kw se dělali ze začátku.To co stojí u nás je dovezeno z Rakouska r.v.98,bílá,chtějí za něj 129tis.Kč.Myslím že většina šla na export.U nás je to vzácnost.Ale možná se díky dovozu některé kousky k nám vrátí.Taky jsem kdesi četl,že 1,6 55Kw se stále vyrábí,ale jenom na export do určitých zemí(jižní amerika,indie,čína...) páč v evropě už exhalační norma Euro2 u nových vozů jaksi není možná.

to nevím, někde jsem četl, že je v roce 2004 ukončily, ale kdo ví, v etce jsou díly i na modely MR08

No jsou to jen dohady.U nás už Octavii Tour 1.6 55Kw člověk stejně nekoupí, tak o tom nemá cenu polemizovat. Ale můžu říct, že jsi mi nasadil, s prodejem té tvojí Octy, pořadnýho brouka do hlavy lol

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombíky v 1,6 55Kw se dělali ze začátku.To co stojí u nás je dovezeno z Rakouska r.v.98,bílá,chtějí za něj 129tis.Kč.Myslím že většina šla na export.U nás je to vzácnost.Ale možná se díky dovozu některé kousky k nám vrátí.Taky jsem kdesi četl,že 1,6 55Kw se stále vyrábí,ale jenom na export do určitých zemí(jižní amerika,indie,čína...) páč v evropě už exhalační norma Euro2 u nových vozů jaksi není možná.

to nevím, někde jsem četl, že je v roce 2004 ukončily, ale kdo ví, v etce jsou díly i na modely MR08

No jsou to jen dohady.U nás už Octavii Tour 1.6 55Kw člověk stejně nekoupí, tak o tom nemá cenu polemizovat. Ale můžu říct, že jsi mi nasadil, s prodejem té tvojí Octy, pořadnýho brouka do hlavy lol

Já jsem si jí teď tak vymazlil, že to možná o rok protáhnu, rvalo by mi to srdce, letos jsem jenom do výbavy nacpal 36tis, ale jestli se v příštím roce naskytne červená OII nebo OI 4x4 TDI tak jí beru a Kokta jde do světa.

jinak Kokta je tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombíky v 1,6 55Kw se dělali ze začátku.To co stojí u nás je dovezeno z Rakouska r.v.98,bílá,chtějí za něj 129tis.Kč.Myslím že většina šla na export.U nás je to vzácnost.Ale možná se díky dovozu některé kousky k nám vrátí.Taky jsem kdesi četl,že 1,6 55Kw se stále vyrábí,ale jenom na export do určitých zemí(jižní amerika,indie,čína...) páč v evropě už exhalační norma Euro2 u nových vozů jaksi není možná.

to nevím, někde jsem četl, že je v roce 2004 ukončily, ale kdo ví, v etce jsou díly i na modely MR08

No jsou to jen dohady.U nás už Octavii Tour 1.6 55Kw člověk stejně nekoupí, tak o tom nemá cenu polemizovat. Ale můžu říct, že jsi mi nasadil, s prodejem té tvojí Octy, pořadnýho brouka do hlavy lol

Já jsem si jí teď tak vymazlil, že to možná o rok protáhnu, rvalo by mi to srdce, letos jsem jenom do výbavy nacpal 36tis, ale jestli se v příštím roce naskytne červená OII nebo OI 4x4 TDI tak jí beru a Kokta jde do světa.

jinak Kokta je tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24773

Však já vím kde Koktu najít.Jen se neboj já už ti ji omrknul :) U mě by byla v dobrých rukou....akorát že těch 120tis Kč. je docela dost.Já vím ta výbava, jenže třeba tu klimu celkem vzato ani nechci a v tomto případě bych ji musel zaplatit.A navíc je to přestavba na SLX a ne originál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim,ze vis co chces a co od toho auta cekat.Myslim,ze nazoru jsi dostal uz vic nez dost a nakej obrazek si udelas.Ja tu nechci psat to same,co uz je xkrat o par radku vyse...Jen kdyby jsi koukal na nemecky stranky, koukni taky na www.autoscout24.de

Hodne stesti a zdaru pri vyberu!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim,ze vis co chces a co od toho auta cekat.Myslim,ze nazoru jsi dostal uz vic nez dost a nakej obrazek si udelas.Ja tu nechci psat to same,co uz je xkrat o par radku vyse...Jen kdyby jsi koukal na nemecky stranky, koukni taky na www.autoscout24.de

Hodne stesti a zdaru pri vyberu!!

jj díky moc,ale ještě bych pár dotazů měl-na majitele 1.6 55Kw. Chtěl bych se zeptat Rolbara, jestli se provoz klimatizace nějak projevuje na poklesu výkonu????A pak by mě ještě zajímalo,jak vychytant dětské nemoci,lambdu a stěrače Ps:abych věděl na co se mám připravit a vybavit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim,ze vis co chces a co od toho auta cekat.Myslim,ze nazoru jsi dostal uz vic nez dost a nakej obrazek si udelas.Ja tu nechci psat to same,co uz je xkrat o par radku vyse...Jen kdyby jsi koukal na nemecky stranky, koukni taky na www.autoscout24.de

Hodne stesti a zdaru pri vyberu!!

jj díky moc,ale ještě bych pár dotazů měl-na majitele 1.6 55Kw. Chtěl bych se zeptat Rolbara, jestli se provoz klimatizace nějak projevuje na poklesu výkonu????A pak by mě ještě zajímalo,jak vychytant dětské nemoci,lambdu a stěrače Ps:abych věděl na co se mám připravit a vybavit

Tak klimu nějak ani nepociťuju na spotřebě a na výkonu jenom trošku.

Stěrače jsme vychytal nadosmrti, tím, že při třetím rozebrání jsme futra osiček provrtal o 0,5mm větším vrtákem a už leta se neozvaly. :)

Lambda stačí vyměnit, ale hlavně se musí odstranit příčina, která u této motorizace byla: prasklý vlnovec nebo vmém případě svodové potrubí.

Další nemoce jsou klasické pro všechny oktávky, občas prorezne chladič, prdne zadní sklo ( absolutně bez zjevné příčiny)

Osobně se mě týkal chladič, lambda, svody.

Výfuk vydržel 8let 100tis km, začínaj po 110tis mlátit kosti na stabíku, od nova si trošku hučí ložisko PZ kola, po 3,5tis se měnil mechanismus zámku kufru a během celé ho života prdly jen dvě žárovky H4 a 5W v zadní obrysovce, 3. brzdové zatím OK nikde nic nevrže a nemlátí, celkově OK i po té velké rozborce, kdy jsem dával el. výbavu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já slyšel že tu lambdu je lepší přemístit na potrubí zhora za motor.Je pak víc krytá a neodchází.Zadní okno prý prdne v zimě pokud člověk zapne vyhřívání skla.Svody-no -elektroda na litinu nejni drahá a stejně po každé zimě vaříme prdlou pumpu na zahradě(vždycky si říkám, že už z ní tu vodu nezapomenu vypustit :) ) tak se místo ní bude vařit svodové potrubí.Stěrače-nestačí je jenom pravidelně promazat?Chladič-na Feldě už nám začíná taky téct,ale přes léto jaksi přestal.Hold sůl je potvora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já slyšel že tu lambdu je lepší přemístit na potrubí zhora za motor.Je pak víc krytá a neodchází.Zadní okno prý prdne v zimě pokud člověk zapne vyhřívání skla.Svody-no -elektroda na litinu nejni drahá a stejně po každé zimě vaříme prdlou pumpu na zahradě(vždycky si říkám, že už z ní tu vodu nezapomenu vypustit :) ) tak se místo ní bude vařit svodové potrubí.Stěrače-nestačí je jenom pravidelně promazat?Chladič-na Feldě už nám začíná taky téct,ale přes léto jaksi přestal.Hold sůl je potvora.

ještě jsme zapoměl, odešla podtlaková hadice na posilovači brzd

jinak na svody padly tři elektrody po 35,- Kč, nové těsnění za 400,- a tři hrybý šmirgly na srovnání :)

stěrače by stačilo mazat pravidelně, ale já rád Long life - bez údržby :)

Zadní sklo ti prdne v zimě nebo po dešti, když si zapneš ohřev a dlouho brzdíš

Chladič na 1,6/55 malý mám novej za 1500,-, byl tam tři měsíce :smich: pak jsme musel dát velký na klimu, jsme to ale blbec

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po precitani vsetkych prispevkov dam aj ja svoj nazor, otacal som sa ako ty za kazdou octaviou uz odkedy ich vyrabali a pozeral na koncovky vyfuku, ci ma vzadu kotuce a snazil som sa uz podla zvuku rozoznat o aky motor sa jedna. Kocnom roka 2006 som si dal doviezt zo Slovinska- Ljubliany Octaviu 1,6 55kw GLX 1999 109 tis km prvy majitel servisna kniha, je velmi zachovala uz mam 118 tis km, vyzera ze vymenim zadny koniec vyfuku a lambdu ale som s autickom velmi spokojny spotrebu budes mat v meste max 8litrov, mimo mesta je velmi usporna za 5,5-6,5 litra uplne v pohode a to ani nemusis velmi sledovat palubny pocitac, mal som problem akurat s jednym elektrickym oknom, kde bol preruseny kabel +12V do riadiacej jednotky okien, po vymene ide vsetko v pohode.

Urcite si zober 1,6 55kw budes mat s nou ovela menej starosti ako s dieslom a spotreba nie je az tak velka, pokial netuzis po vykone ako 1,8T tak na bezne vozenie ti bude uplne stacit 1,6 55kw napriklad ako mam ja :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po precitani vsetkych prispevkov dam aj ja svoj nazor, otacal som sa ako ty za kazdou octaviou uz odkedy ich vyrabali a pozeral na koncovky vyfuku, ci ma vzadu kotuce a snazil som sa uz podla zvuku rozoznat o aky motor sa jedna. Kocnom roka 2006 som si dal doviezt zo Slovinska- Ljubliany Octaviu 1,6 55kw GLX 1999 109 tis km prvy majitel servisna kniha, je velmi zachovala uz mam 118 tis km, vyzera ze vymenim zadny koniec vyfuku a lambdu ale som s autickom velmi spokojny spotrebu budes mat v meste max 8litrov, mimo mesta je velmi usporna za 5,5-6,5 litra uplne v pohode a to ani nemusis velmi sledovat palubny pocitac, mal som problem akurat s jednym elektrickym oknom, kde bol preruseny kabel +12V do riadiacej jednotky okien, po vymene ide vsetko v pohode.

Urcite si zober 1,6 55kw budes mat s nou ovela menej starosti ako s dieslom a spotreba nie je az tak velka, pokial netuzis po vykone ako 1,8T tak na bezne vozenie ti bude uplne stacit 1,6 55kw napriklad ako mam ja :)

No já už 1.6 55Kw po zvuku poznám vcelku bezpečně.Je to asi týden co jdu takhle nevečer z nádraží a najednou slyším za zády takový docela povědomý bzum.Těžko se specifikuje slovy,ale prostě si ho jen tak nespletu.A v tom už mě míjí-jedna koncovka výfuku-tmavě zelená metalíza.Tak posmutněle a trochu závistivě vzdychnu a jdu dál :kol-26: .V tom slyším zas ten nezaměnitelný zvuk.Říkám si - asi už mám halucinace.Kouknu a ona si to do kopce sune další 1.6 55Kw-tmavě modrá metalíza.Pěkně pohodička, motor se jen převaluje.U nás jich jezdí opravdu hodně-skoro bych řekl, že jejich stejně jako TDi.A je vidět podle SPZ že některé jsou z přelomu 96 a 97.Kromě toho v poslední době začínám vidět několik 55Kw s novými SPZ.Že by to byla tak populární ojetina? :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim,ze vis co chces a co od toho auta cekat.Myslim,ze nazoru jsi dostal uz vic nez dost a nakej obrazek si udelas.Ja tu nechci psat to same,co uz je xkrat o par radku vyse...Jen kdyby jsi koukal na nemecky stranky, koukni taky na www.autoscout24.de

Hodne stesti a zdaru pri vyberu!!

jj díky moc,ale ještě bych pár dotazů měl-na majitele 1.6 55Kw. Chtěl bych se zeptat Rolbara, jestli se provoz klimatizace nějak projevuje na poklesu výkonu????A pak by mě ještě zajímalo,jak vychytant dětské nemoci,lambdu a stěrače Ps:abych věděl na co se mám připravit a vybavit

Kilma je trochu znát na obojím jak spotřebě tak výkonu, ale je super. Když potřebuji předjíždět při rychlosti nad 80 Km-h, tak vypnu klimu, hodím za 4 a jedu.

Předjíždění je snad jediná věc, která je na ty 55kW blbá. Prostě to při vyšších rychlostech tolik nezrychluje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Prosím poraďte!!Ke konci prázdnin bych rád pořídil škodu Octavii, ale mám velmi skromné finance.A proto se ptám:jakou Octavii koupit v ceně do 110tis.Kč??Pročetl jsem spoustu literatury, recenzí a inzerátů.Ceny sleduji téměř tři roky.Potřebuji jezdit kratší vzdálenosti do 20Km mimo dálnice, buď sám nebo ve dvou.Nepotřebuji závodit, ani trhat asfalt(na můj věk 24let asi trochu zarážející názor).

Od samého začátku mi přirostla k srdci 1.6 55Kw, rok výroby 97-98, výbava GLX, ale slýchám hlasy pro a proti,prý je moc líná a žere(10l/100Km),někdo mi zas tvrdí že jezdí dobře a za 7 litrů/100Km .A teď si má člověk udělat úsudek...

Jasně že se dá koupit za 110tis. i 1.9Tdi, ale bude to ulítaná a nabouraná past ze které budu akorát tak nešťastný.

Proto raději základní motor i výbavu.Jistě že i ta 1.6 bude mít za ty peníze nějakou chybičku, ale díly na motor jak na Feldu1.6, žádné turbo, vstřikovací čerpadlo atd.O kostrukčních vadách této motorizace a tohoto modelového ročníku vím, ale servisovat ji budu pokud možno doma, tak mě to snad nezrujnuje.

Další dilema je : kde ji koupit??Soukromě?toho se docela bojím-republika plná podvodníků....

Z autobazarů snad:www.vyzkouseno.cz, www.autobazarskoda.cz, se skřípěním zubů: AAA Auto, nebo Auto - Diskont

Nebo ji dovést z německa, ale jak tak koukám na www.mobile.de tak 1.6 55Kw je mnohdy v Německu víc ceněná jako 1.8 92Kw

:help: :help:

Mám 1,6/55kW a nemůžu si stěžovat, auto bylo od novátka v rodině, tak vím, co se kde dělalo. Krom běžných náplní a údržby se dávalo svodové potrubí, chladič, (lambda) a zadní díl výfuku, jinak po 10900km je vše původní, ještě mě čekaj kosti an stabíku. Takž emoje naprostá spokojenost

Spotřeba je mezi 6,5 až 8l, dá se jet i za 5,5, ale na delších trasách, a když auto hodn ěženeš na konec tachometru, tak si vezme 15l, po městě tak 8l.

Každopádně v AAA nekupuj, volil bych spíš někoho, kdo jí měl jako rodinné auto a pod.!

Auto doporučuji pro nenáročného řidiče, stihačka to není, ale držák jo, po 9 letech jako nová

Právě že ji nikdo ze známých nemá.Vlastně o jedné vím.Je to 1.6 55 r.v 96 Lx.Používá ji kamarád, jako "montážní vozidlo" takže absolutně bez údržby.jednou měl problém s imobilizerem a při 90tis.Km nevyměnil rozvody tak si to motor nechal líbit do 140tis.Km a pak rupnul rozvodový řemen,nevěřícně motor protočil několikrát startérem a pak ho nechal odtáhnout a spravit.V materiálu stála oprava prý jenom 5 000Kč!?A jezdí zase vesele dál-pořád a pořád.Navíc auto je docela v "bordelu" tu upadnutý kastlík před spolujezdcem, tam roztržené čalounění.No tak takové auto nechci!!!to by mě vůbec netěšilo.jenom mě překvapuje co všechno ta Octávka musí vydržet a pořád funguje.

Druhou octavii 1.6 55Kw měl můj instruktor v autoškole a nemusím dál vysvětlovat o čem jsme vždy celou cestu povídali.byl to r.v.98,stříbrná metalíza, GLX+klimatizace,elektrická okna...,najeto zhruba 140tis.Km na delších trasách-jezdil tuším často do Rakouska,samozřejmě první majitel a servisní knížka,garážovaná,vzhledem k věku majitele 60let citlivě zajetá.A docela mi ji tenkrát chválil.Jenomže....Asi rok po autoškole jsem se dozvěděl že ji už prodal-byla pro něj na důchod moc velká a vyměnil ji za Renault Thalia-no fuj. nemusím říkat že se mnou rovný týden nebylo řeči.A bylo mi opravdu móóóc smutno.Takové auto by se mělo platit zlatem.... kol119

No tak v blízkém okolí už žádná další není a asi už nebude...tak budu muset pátrat v "dalekém okolí"

ahoj jestě sháníš auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám stříbrnou octávii 16i 55kw vše v elektrice nemá klimu ma servo tažné pal. počítač centrál naj. 130000km výměna rozvodů ve 123000km dělal jsem s. bloky na ramenech ve předu tyčky a gumy na stab.tyči interiér o.k. lak v poho bere po Praze 6.5-8l benzinu, koupil jsem fabii 19tdi. jestli chceš volej 602679222 Miloš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja az nasetrim par korunek tak taky poleti z domu.

Ta moje ma nalitono 160 tis. ABS / EDS , klima, lita kola, vybava vse v el. 2 bagy, dalkac, nova svetla zadek, drevo, defend lock, kridlo,

Je to 1.6 74Kw - 98 rocnik interier pekny, ale az budu prodavat tak cena bude tak max 110 000kc - za vice se asi neproda :feve:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14874

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám stříbrnou octávii 16i 55kw vše v elektrice nemá klimu ma servo tažné pal. počítač centrál naj. 130000km výměna rozvodů ve 123000km dělal jsem s. bloky na ramenech ve předu tyčky a gumy na stab.tyči interiér o.k. lak v poho bere po Praze 6.5-8l benzinu, koupil jsem fabii 19tdi. jestli chceš volej 602679222 Miloš.

Hm sháním a nesháním...ono to má jeden háček...zatím nemám jistou práci a budu to vědět přesně až na začátku září...takže do té doby si auto koupit nemůžu :( .Po zaplacení auta by mi nezbylo ani na benzín.Ale díky za nabídku -_- .Možná mi teď utíká pěkná Octa, ale nemůžu s tím nic dělat :feve: .Ještě by mě zajímala cena...

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám stříbrnou octávii 16i 55kw vše v elektrice nemá klimu ma servo tažné pal. počítač centrál naj. 130000km výměna rozvodů ve 123000km dělal jsem s. bloky na ramenech ve předu tyčky a gumy na stab.tyči interiér o.k. lak v poho bere po Praze 6.5-8l benzinu, koupil jsem fabii 19tdi. jestli chceš volej 602679222 Miloš.

Hm sháním a nesháním...ono to má jeden háček...zatím nemám jistou práci a budu to vědět přesně až na začátku září...takže do té doby si auto koupit nemůžu :( .Po zaplacení auta by mi nezbylo ani na benzín.Ale díky za nabídku -_- .Možná mi teď utíká pěkná Octa, ale nemůžu s tím nic dělat :feve: .Ještě by mě zajímala cena...

105000kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja az nasetrim par korunek tak taky poleti z domu.

Ta moje ma nalitono 160 tis. ABS / EDS , klima, lita kola, vybava vse v el. 2 bagy, dalkac, nova svetla zadek, drevo, defend lock, kridlo,

Je to 1.6 74Kw - 98 rocnik interier pekny, ale az budu prodavat tak cena bude tak max 110 000kc - za vice se asi neproda :feve:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14874

Jo pěkné auto.Akorát má jednu velkou chybu.Bylo bourané na předek že jo(ten odřený a opravený práh jsem taky viděl).Takže je to jednoduché rozhodování: nechci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám stříbrnou octávii 16i 55kw vše v elektrice nemá klimu ma servo tažné pal. počítač centrál naj. 130000km výměna rozvodů ve 123000km dělal jsem s. bloky na ramenech ve předu tyčky a gumy na stab.tyči interiér o.k. lak v poho bere po Praze 6.5-8l benzinu, koupil jsem fabii 19tdi. jestli chceš volej 602679222 Miloš.

Hm sháním a nesháním...ono to má jeden háček...zatím nemám jistou práci a budu to vědět přesně až na začátku září...takže do té doby si auto koupit nemůžu :( .Po zaplacení auta by mi nezbylo ani na benzín.Ale díky za nabídku -_- .Možná mi teď utíká pěkná Octa, ale nemůžu s tím nic dělat :feve: .Ještě by mě zajímala cena...

105000kc

To je taková normální cena.Ani drahé ani levné.Ale platí co jsem napsal výše.Teď hned ho kupovat nebudu a vlastně ani nemůžu.A krom toho říkáš ježděno po Praze-hm tak to budou následovat tlumiče,spojka, brzdy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja az nasetrim par korunek tak taky poleti z domu.

Ta moje ma nalitono 160 tis. ABS / EDS , klima, lita kola, vybava vse v el. 2 bagy, dalkac, nova svetla zadek, drevo, defend lock, kridlo,

Je to 1.6 74Kw - 98 rocnik interier pekny, ale az budu prodavat tak cena bude tak max 110 000kc - za vice se asi neproda :feve:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14874

Jo pěkné auto.Akorát má jednu velkou chybu.Bylo bourané na předek že jo(ten odřený a opravený práh jsem taky viděl).Takže je to jednoduché rozhodování: nechci

To auto bylo uz tukle predemnou tak me to tolik nedesilo - predek i zadek naraznik uz menen - no ani se nedivim 9 let stare auto a aby nebylo tuknute.

Jsem rad ze slo vsechno pekne vymenit a nemusel jsem nic klepat. Par klicu a nejaky ten sroubovak a bylo hotovo kol5

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu z jiného soudku...ale jenom trochu :)

Přes svátky přijel na návštěvu známý co má Octavii 1.9TDi 66Kw r.v. 2001 dovezenou z německa. Protože potřeboval něco vyřídit v Brně, tak jsme jeli od nás do Brna(po dálnici) a zpět.Tam jsem jel vzadu a zpátky na místě spolujezdce.Můžu tedy trochu srovnávat.Interiér- no- má německý Clasic-takže "vlnu tsunami" v černé barvě,dělené sedačky, palubní PC, klimatizaci.Co mě lezlo na nervy bylo vrzající sedadlo řidiče(on totiž vážil donedávna 140Kg-tak jestli to nebude tím).V interiéru něco vrzne sem tam taky. Na místo na nohy jsem si nestěžoval-je to facelift s vybráním opěradel.Ale i tak měřím 185cm a bez problémů.Zadní levé okno nejde stáhnot dolů-prý se rozlomilo táhlo a je to podepřené už z německa!Zvláštní já myslel, že zlobí jen elektrická okna, protože on má kličky! :feve: Podvozek-neskáče a nemlátí jako Felina.Holt je to trochu větší a těžší "koráb".Motor- řekl bych že 66Kw má s tímto autem taky trochu víc práce.Rozhodně to není závoďák.Navíc je přece jenom v interiéru slyšet. A jako muzikantovi mi neuniklo že při určité rychlosti trochu "rozduní" celé auto.Jinak samozřejmě velký krouťák a turbo nemají chybu, ale jak jsem psal není to žádný zázrak.Spotřeba-tam z kopce 4.6l zpátky do kopce vysočinského 7l. Chvílemi se auto rozjelo až na 150Km/h.Takže to nebylo předpisových 130Km/h.Pokud porovnám papírové hodnoty tak m.r 2001 1.9TDI 66Kw zrychlení z 0 na 100Km/h za 13.0s a m.r. 97 1.6 55Kw zrychlení za 14.4s.Rozdíl 1.4s mi nepřipadá jako propastný.Když porovnám s tou "chudinkou" 1.6 55Kw LX co ji má známý jako montážní vozidlo tak: v interiéru není 55Kw skoro vůbec slyšet,neduní, a přesto že ji má neudržovanou a poměrně zhuntovanou tak nevrže ani sedadlo ani nic jiného. :kuk:

A závěrečný verdikt? Abych řekl pravdu tak mě to TDI moc nechytlo za srdce.A když vezmu tu cenu...nevím nevím ale 200tis Kč bych za ně rozhodně nedal.Takže je mi pořád bližší 1.6 55Kw-nemůžu si pomoct lol .Já vím- s 1.6 55Kw bych po té dálnici nejel za 7l/100km- je mi nad slunce jasné, že by to bylo horší. :palec2:-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím jsem se samozřejmě nechtěl dotknout majitelů 1.9 Tdi. -_- Ale Tdi 66Kw jsou podle mého názoru přece jenom neúměrně předražené. :feve:

Ono nejen 66kW jsou předražené, ale oktávky obecně si cenu drží hodně vysoko. Ve srovnání se zahraničními auty cena klesá nepoměrně pomaleji.

Měl jsem 55kW, nebyl to špatný motor, ale teď mám 66kW a zpátky už bych neměnil. Možná kdybys jel v zachovalejším voze, tak bys nebyl tolik "zklamaný". Myšleno obecně :) .

Editováno: , autor: tomci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím jsem se samozřejmě nechtěl dotknout majitelů 1.9 Tdi. -_- Ale Tdi 66Kw jsou podle mého názoru přece jenom neúměrně předražené. :feve:

Ono nejen 66kW jsou předražené, ale oktávky obecně si cenu drží hodně vysoko. Ve srovnání se zahraničními auty cena klesá nepoměrně pomaleji.

Měl jsem 55kW, nebyl to špatný motor, ale teď mám 66kW a zpátky už bych neměnil. Možná kdybys jel v zachovalejším voze, tak bys nebyl tolik "zklamaný". Myšleno obecně :) .

...pro prodávajícího je ta vysoká cena samozřejmě dobrá zpráva, ale jako zájemce o koupi z toho moc velkou radost nemám :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...