Přejít na obsah

Začíná problém v motoru


Prochy

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Teď v týdnu jsem byl na Slovensku v Nitře. Po cestě, když jsem trochu více motoru naložil do kopce a nebo po dálnici tak do 150km/hod se po najetí na parkoviště (samože, hned motor nevypínám, ale nechám ho chvíli ještě běžet) jsem po zastavení z motoru slyšel takový divný zvuk, jako když se něco o něco tře. Bylo to v místech, když jsem otevřel motor, tak vzadu pod plastovým krytem. Mám podezření, že asi jde do háje turbo. Je zajímavé, že například na přístrojovce není žádná hláška, oleje je dostatečně. Spotřeba se nemění, motor normálně táhne. Dále, když se jede a netočí se to nebo na chvíli se motor vypne, tak je zase klid. Nesetkal jste se prosím někdo s tím. Poraďte než naběhnu do servisu. Auto mám do ledna 2008 v garanci, tak je čas, ale nechtěl bych, aby to leklo v tu nevhodnou chvíli.

Mám 2.0 TDi PD.

Editováno: , autor: Prochy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze mam to samý, kdyz jedu dýl a pak zastavim, je slyset takový jakoby upouštění vzduchu, ale jde to do rytmu klapotu. ten zvuk podle me nebude mit se vzduchem nic spolecnyho, spis z toho mam pocit, jako by to slo od pístů v motoru. nevim cim to je, neřešim, jezdim dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted premyslim zdali to neni to co jsem psal o tom houkani,ja treba u 1,9 zacinam vic slyset jak turbo piska, je hlasitejsi a to odfouknuti nebo co to je za divnej zvuk jak pisu v jinem prispevku je ve chvili kdyz jedu v nizkych otackach ,slapnu na plyn a za chvili preradim tak si to tak divne odfoukne s houknutim no je to divn. Najeto 45000 1,5 roku stary auto a jeste to obcas tak divne zacvrlika jak u 120 skodovky kdyz klapali ventili, ale to vzdy jen taky v nizkych otackach.Olej dolejvam vzdy kdyz to pisne a vetsinou po dojeti nechavam na volnobeh dochladit. Jezdim dalnice takze ani zadne caste studene starty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za info, ale mám strach napsat čemu se ten zvuk podobá.

Popsal bych to jako když se něco o sebe dře, jako když se vysype ložisko. Ještě přirovnání - turbína v turbu jako když se točí na sucho (kov o kov).

Poprvé, když jsem to uslyšel tak šok. Poté, když znovu, tak už jsem si říkal ať se to vysype ať zjistím co odešlo. Po chvíli normální jízdy to přestalo samo a zase klid, je slyšet čistý klapot diesla. Zdá se, že to vzalo i trochu oleje - tak se přikláním taky k tomu turbu.

Koncem týdne budu mít trochu více času, tak vezmu servisního technika a vezmem pár kopců a ať si to poslechne a uvidíme.

Editováno: , autor: Prochy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco podobnýho mi popisoval známej,má 2.0TDI ve služebnim Superbu,několikrát to reklamoval a bez výsledku,nakonec tak s tím bombardoval servis že mu na to zavolali oblastního technika z MB,ten mu zdělil po zkušební jízdě že jde o pravděpodobně (nepamatuji si přesný termín),ale o nějaké trysky co zespod na písty stříkaj olej,tak tam auto nechal a odvezli si ho do MB a tam to opravovali 2 týdny.Par týdnů na to řikal že na firmě to začal dělat i další Superb jeho kolegovi a tam měnily bez debat celej motor protože měl jen necel.20.000km.Maj tam dalších asi 8-10x Superbů a ty jsou zatím v pohodě,tak to asi byla otázka pár kousků.

Nevím jestli to je to stejné co dělá vám,ale ten to popisoval stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco podobnýho mi popisoval známej,má 2.0TDI ve služebnim Superbu,několikrát to reklamoval a bez výsledku,nakonec tak s tím bombardoval servis že mu na to zavolali oblastního technika z MB,ten mu zdělil po zkušební jízdě že jde o pravděpodobně (nepamatuji si přesný termín),ale o nějaké trysky co zespod na písty stříkaj olej,tak tam auto nechal a odvezli si ho do MB a tam to opravovali 2 týdny.Par týdnů na to řikal že na firmě to začal dělat i další Superb jeho kolegovi a tam měnily bez debat celej motor protože měl jen necel.20.000km.Maj tam dalších asi 8-10x Superbů a ty jsou zatím v pohodě,tak to asi byla otázka pár kousků.

Nevím jestli to je to stejné co dělá vám,ale ten to popisoval stejně.

To je divný, to znamená že tozpůsobuje tato tryska? post-2969-1181229921_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá že by to mělo být ono.

Ten teď řeší z BussinesLeasem přes který maj ty auta,minimálně výměnu motoru protože s tim má nehorázný problémy,nejprve tyhle trysky,pak věčný problém se starty,pak normálka auto chcípnul a už nenatočil,měl plný válec vody,tak měnilky hlavu,od výměny hlavy má 10.000km a zas se mu strácí voda,pak 4x problém s tím filtrem pev.částic,naposled řikal že má najeto přes 80.000km a řekli mu při opak.problému s tím filtrem,že to na plnou záruku nepůjde protože ten filtr má prý stejně (samot.mě to překvapilo) předepsanou výměnu ve 120.000km,takže by na tom měl mít spoluúčast atd.

Už je s toho doslova nešťastnej a vzpomíná na předchozí 1.9 TDI 96kw,s tím najel 150.000km bez jedin.problému,ted co má 2.0TDI tak v jednou kuse nadává.Asi zrovna na nej padnul blbej kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá že by to mělo být ono.

Ten teď řeší z BussinesLeasem přes který maj ty auta,minimálně výměnu motoru protože s tim má nehorázný problémy,nejprve tyhle trysky,pak věčný problém se starty,pak normálka auto chcípnul a už nenatočil,měl plný válec vody,tak měnilky hlavu,od výměny hlavy má 10.000km a zas se mu strácí voda,pak 4x problém s tím filtrem pev.částic,naposled řikal že má najeto přes 80.000km a řekli mu při opak.problému s tím filtrem,že to na plnou záruku nepůjde protože ten filtr má prý stejně (samot.mě to překvapilo) předepsanou výměnu ve 120.000km,takže by na tom měl mít spoluúčast atd.

Už je s toho doslova nešťastnej a vzpomíná na předchozí 1.9 TDI 96kw,s tím najel 150.000km bez jedin.problému,ted co má 2.0TDI tak v jednou kuse nadává.Asi zrovna na nej padnul blbej kus.

No nazdar, to je tedy fakt smůla, ale na vadnej kus můžeš padnout při nákupu čehokoliv....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to scela určitě,ale u těch 2.0TDI je to docela častý co slyšim nebo i tu čtu.

Oni tam maj na firmě cca 10x stejných Superbů a zatím dva maj takový problémy,on má aspon už něco na to najeto(kolem 80.000km),ale ten druhej měl kolem 20.000km a měnily tam komplet.motor,tak řikal že ty ostatní kolegové co jsou zatím v pohodě se obávaj kdy je něco takovýho taky postihne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem mluvil s tím známim co měl ty výše uved.problémy se Superbem ve 2.0TDI jak řešily v MB,tak ve čtvrtek dojezdil,při jízdě mu maxík něco zahlásil nejdřív se hladinou motor oleje a okamžitě se to přeplo na jiné hlášení o mazání motoru a na to hned MOTOR DO SERVISU,tak zastavil,zavolal odtah a v pátek mu hned volali ze servisu že auto už pádí do MB.

Tak už to řeší přes ten BussinesLeasem a už to auto nechce,řikal že 2.0TDI nechce ani zadarmo,tak jsem zvědav jak mu to dopadne,prý už by měl strach s tím jet i na chatu kterou má 50km za Prahou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se mi jen potvrzuje to, co si od počátku myslím a sice, že problémy pochází od vlastní konstrukce motoru a ne, jak se mi snažila řada lidí nakukat, v souvislosti s načipováním. V mojem případě mi nejdou pořád do hlavy ty divný starty. Jednou to nastartuje za studena vysloveně blbě a pak zase třeba desdetkrát o.k.. Voda nemizí, tak hlava to asi znova nebude. Kdybych neměl s tím autem tak dobrý jízdní zážitky, asi bych nadával taky. Takhle mi to jen kazilo náladu v průběhu záruky. Doufám, že mám už vybráno. Příště by to už bylo za svý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže jsem bohužel neměl vybráno a byl to pěknej ranec.

Takže Prochy, ted už to vím, co to je za zvuk a ty taky. Máš se asi na co těšit nebo jsem já jen podlehnul panice a nechal jsem vyměnit komplet spojku i se setrvákem i když vlastně nedělala nic jinýho, než že škrtala o ten plech, jak jsem psal v "závadách". Nicméně tam nějakej důvod, proč se dvouhmoták vychýlil, začal dřít o kryt a lamela se sjížděla ke straně, asi byl.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes při cca 28 000 km zaznamenal tový dost slabý pískání je to když otáčky vystoupí na cca 2500 a potom když po ubrání plynu klesají až na volnoběh tak se to ozývá není to moc, tak uvidím jestli se to začne zvětšovat, tento měsíc bych měl absolvovat 1. prohlídku po 30 000 tak jsem zvědav co na to v servisu řeknou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem bohužel neměl vybráno a byl to pěknej ranec.

Takže Prochy, ted už to vím, co to je za zvuk a ty taky. Máš se asi na co těšit nebo jsem já jen podlehnul panice a nechal jsem vyměnit komplet spojku i se setrvákem i když vlastně nedělala nic jinýho, než že škrtala o ten plech, jak jsem psal v "závadách". Nicméně tam nějakej důvod, proč se dvouhmoták vychýlil, začal dřít o kryt a lamela se sjížděla ke straně, asi byl.

Jirko, já se ptal v servisu na to vychýlení setrváku a prý to není možné.

Co jsi zjistil, když jsi to opravoval, udělal jsi i foto. Pokud ano, tak prosím.

Zatím se to už neobjevilo, tak uvidíme.

Co se povedlo mě - vyreklamoval jsem ty dvě zadní letní gumy, jak jsem psal jinde.

Bylo to dost hustý, ale povedlo se. Dostal jsem dvě Bridgestony Turanzy ER300 ZR16 91W.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...