judy Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti? Napiš prosím pro upřesnění pozici rele I. , II. , III, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. Květen 2007 Sdílet Vloženo 26. Květen 2007 109 to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smolda Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 relé 109 to nebude má vliv na chod motoru a mám pocit že spíná až při startu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lassev Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti? Řešili jsme se synem který ma OC jako ty jen r.v. 97 a dělal to motorek centrálu pravých př. dveří na vrakovišti zakoupen jiný za 500kč a je po problému Je nepříjemné rozebírat tapec a zkoušet odpojovat motorek centrálu jeden po druhém a měřit odběr ale jinak se to asi odzkoušet nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
judy Vloženo 31. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Vyzkouším ty motorky centrálu a uvidím. Potom dám vědět. Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.