Přejít na obsah

Dotaz na relé 109


judy

Doporučené příspěvky

Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti?

Napiš prosím pro upřesnění pozici rele I. , II. , III, ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti?

Řešili jsme se synem který ma OC jako ty jen r.v. 97 a dělal to motorek centrálu pravých př. dveří na vrakovišti zakoupen jiný za 500kč a je po problému

Je nepříjemné rozebírat tapec a zkoušet odpojovat motorek centrálu jeden po druhém a měřit odběr ale jinak se to asi odzkoušet nedá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...