Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,tak vám povím že mám hlavu čím dál víc v pejru.Tři roky jezdím OI tdi 66kw a jsem s ní nadmíru spokojený,pokud jezdím solo nebo ještě tak ve dvou tak i ten motor relativně stačí :-).Celou dobu bez nejmenšího problému,nedám na ní dopustit,ale už jí táhne na 10 rok a bojím se že přijde řada nemalých investic.Začal jsem pokukovat po OII,co si budem povídat jsem chlap a koukám po mladších.:-))Projíždím kdejaké recenze a diskuze a všude haní turba u dieslů,ne všichni,ale je jich dost.Trošičku mě to schladilo nadšení.Bojím se bojím abych si nenaběhl,není problém najezdit za rok 70tis a nerad bych měnil turbo každý rok.Nevíte jestli je to problém obou obsahů nebo jen 77kw,převážně píšou o těch?Vím že dobrá rada nad zlato,ale zkuste to.:-)))Neprohloupím když koupím??:-)

70tis km ročně je dost, co se týče turba, tak nevim, ze by nějak hromadně odcházely. mám najeto 94tis km a turbo stále puvodní, s tim, ze auto dostava docela za usi, na druhou stranu dostává tu nejlepší péči. ale někde tu někdo psal, že má nějaký info od servisáků, že tyhle motory se začnou sypat až od 160tis km. nevim, podle mě je to JPP

máme vo firme 4 OII 77kw ktoré majú okolo 150tkm, dostávajú za uši celkom dosť a turbo pôvodné...

Moja prva Octavka II /2004/ mala az do konca povodne turbo /predal som ju v sept. 2006/ , no a moja nova Octavia II mala na 7000 km vymeneny polomotor a na 15000 i turbo.. teraz mam 16000 ... / ide stale o 1,9TDi/

  • Autor

Děkuji pánové,už se mi zase vrací barva do tváří.:-))

  • 1 rok později...

Taky zdravím, jsem ve stejné situaci jako ty. Nyní mám O1 - 81kW - 170tkm - od 100tkm čip CIMBU 97kW, motor puvodni, turbo puvodni - nehvizda. Pokukuju po 2.0 TDI (2005), ale to co tady čtu mě docela děsí. Jsem na TDI zvyklej a dost nalítám - manželka má 1.8T (136kW), ale na moje km by mě to sežralo (ale svezení proti naftě super), takže jsem odsouzen k TDI - co vzít ???

Upraveno od xkali

2.0 TDI DPF typ BMM :band

Taky zdravím, jsem ve stejné situaci jako ty. Nyní mám O1 - 81kW - 210tkm - od 100tkm čip CIMBU 97kW, motor puvodni, turbo puvodni - nehvizda. Pokukuju po 2.0 TDI (2005), ale to co tady čtu mě docela děsí. Jsem na TDI zvyklej a dost nalítám - manželka má 1.8T (136kW), ale na moje km by mě to sežralo (ale svezení proti naftě super), takže jsem odsouzen k TDI - co vzít ???

Vem 1.9TDI-PD 77kw a jestli ti nebude stačit ten výkon,což asi nebude,tak ho rozumně chipni...střídám je na své firmě od 2005(ročně mi jezděj 1ks/100.000km) a až na pár menších zádrhelů(u novějších ročníků 2007-setrváky)jezděj bez problémů............Ovšem proti klasice 1.9TDI 81kw počítej u 1.9TDI-PD 77kw s těmito mínusy: 1.Větší spotřeba,2.spotřeba oleje,3.Větší hlučnost-nekultivovanost.......Hold už to neni stárá dobrá klasika ;) ......ale pořád proti 2.0TDI je to procházka růž.sadem.........

Jestli toužíš po 2.0TDI za každou cenu,tak ale počítej z +- těmito opravami: vstřiky,praskájící hlavy,setrváky,motory velmi často přestávaj mazat,špatné starty(hodně chytá na tři),hlučné turba které taky velmi často úplně odejdou...atd.atd.atd. .....Po mé zkušenosti co jsem na firmě měl 3ks/2.0TDI už bych je nechtěl ani ze sebevětší slevou...to radši koupim jakejkoli atmosfér.benzín než 2.0TDI........

a pokud se chceš vyhnout problémům s 2.0 TDI, tak právě si pořid to BMM neboli 2.0 TDI DPF ;)

No z DPF to je fakt bomba :doh ....ano neni to 16V tak tolik nerupaj hlavy,ale to je jediný........Kolega má právě SI 2.0TDI-PD DPF(kupoval to v době kdy v SI nebyla jiná volba-bez DPF se SI začli dělat až cca 3.měsíce po jeho nákupu) a klidně ti dám jeho jméno a zajeď si ověřit do Autokomlexu Menšík(Karlín) co mu na tom motoru už všechno dělali..včetně jeho výměny v necel.80.000km kdy mu přestal mazat a zůstal stát na cestě z Hradce Králové na dálnici......

Já TDIčko z DPF nikdy neměl,tak osobní zkušenost nemám,ale co slyšim lidi a známé co ho maj u OII,Passatů apod.tak díky bohu že jsem ho nikdy neměl........Když mi vyprávěl známej(má Passata 2.0TDI-PD DPF 125kw) co to vyvádí když se regeneruje....že se napoprvé tak lekl že volal do servisu co to má jako bejt.....technik mu jen v klídku odpověděl...Jo pane to je DPF zvykněte si..... ;) .....Druhej ho má taktéž ve stejnym Passatu,ale ten má bohužel ještě tu smůlu že to je Pražskej letištní taxikář,protože jezdí z 90% jen Prahu a ten si z DPF opravdu užívá horký chvilky jak se mu zasíra a co to vyvádí s tim motorem........

Polde mě tu u nás v ČR nemá DPF co dělat k té naší kvalitě PHM a to i při používání Shell,OMV apod. ..........protože i ten Shell u nás neni to co např.v D..(vlastní zkušenost)......a PHM na to budou mít velkej vliv protože co jsem četl tak v D ty auta z DPF takové problémy nemají jako u nás....tady na to trpí snad každý auto co ho má.....

sice jsem fabiatik, ale taky pokukju po nějakým jiným vozítku a favoritem je zatím OII, ale taky nevím s jakým motorem, ale to co tady popisujetetak je asi jasný že to bude 1,9 TDI ...pokud jde o spotřebu a tak bude rčitě lepší než u mojí 1,4MPI (7,5litru) a co se týče hlučnosti tak to mi fakt nevadí, mám rád zvuk ropáku.

No z DPF to je fakt bomba :doh ....ano neni to 16V tak tolik nerupaj hlavy,ale to je jediný........Kolega má právě SI 2.0TDI-PD DPF(kupoval to v době kdy v SI nebyla jiná volba-bez DPF se SI začli dělat až cca 3.měsíce po jeho nákupu) a klidně ti dám jeho jméno a zajeď si ověřit do Autokomlexu Menšík(Karlín) co mu na tom motoru už všechno dělali..včetně jeho výměny v necel.80.000km kdy mu přestal mazat a zůstal stát na cestě z Hradce Králové na dálnici......

Já TDIčko z DPF nikdy neměl,tak osobní zkušenost nemám,ale co slyšim lidi a známé co ho maj u OII,Passatů apod.tak díky bohu že jsem ho nikdy neměl........Když mi vyprávěl známej(má Passata 2.0TDI-PD DPF 125kw) co to vyvádí když se regeneruje....že se napoprvé tak lekl že volal do servisu co to má jako bejt.....technik mu jen v klídku odpověděl...Jo pane to je DPF zvykněte si..... ;) .....Druhej ho má taktéž ve stejnym Passatu,ale ten má bohužel ještě tu smůlu že to je Pražskej letištní taxikář,protože jezdí z 90% jen Prahu a ten si z DPF opravdu užívá horký chvilky jak se mu zasíra a co to vyvádí s tim motorem........

Polde mě tu u nás v ČR nemá DPF co dělat k té naší kvalitě PHM a to i při používání Shell,OMV apod. ..........protože i ten Shell u nás neni to co např.v D..(vlastní zkušenost)......a PHM na to budou mít velkej vliv protože co jsem četl tak v D ty auta z DPF takové problémy nemají jako u nás....tady na to trpí snad každý auto co ho má.....

svatá pravda bohužel s tím DPF a kvalitou paliv u nás

myslim, že kvalita paliv je u nás srovnatelná se západníma státama

myslim, že kvalita paliv je u nás srovnatelná se západníma státama

Tak v benzínu co tam tankuju sem tam 1.8TSI jsem rozdíl taky nikdy nepoznal,ale když natankuju 1.9TDI u nás a v D,tak je rozdíl markantní.....hlavně v hlučnosti a i chodu motoru......Když např.zajíždim do mých pronajat.garáží v podzemí kde je ozvěna a mám TDI natank.z D tak si ten motor daleko příjemnějc a tišejc ševelí než když mám natank.od nás..to ten motor má podstatně rachotavější,hlučnější a neklidnej chod.........

já nevím Karlosi, to bych chtěl někdy vidět ten rozdíl..., ale zas tak zásadní snad není... omg nejsme v Rusku, kde stojí nafta za hovno... natoč to na video... ;)

musim souhlasit s dieselem, protože když jedu s RSkou do Lucemburku, tak tam tankuju na shellce V-power diesel a to za 1,30€ !! a motor jde uplně jinak, než když tankuju Diesel extra tady na Shellce, hlavně tedy, pokud tankuju zde, tak chodím furt venčit DPF filtr, v LUX jezdím v pohodě... ;)

Nemám síce skúsenosti s tankovaním v Nemecku,ale to čo píše Karlos môžem potvrdiť,nakoľko stačí natankovať aj u nás na nejakej "horšej" pumpe a diesel to cíti v momente,dokonca nie len že je hlučnejší,ale mám pocit,že to aj horšie ťahá. 2x sa mi tak podarilo natankovať a nevedel som sa dočkať,kedy to vyjazdím.

takže další důvod proč můžu být rád, že mám benzín... :p

PDčka jsou sakra citlivý na kvalitu nafty ;) ....bohužel..

Řikal mi to i ten známej z Jarova,že skoro každej kdo tam přijede z PDčkem na servisní prohlídku,tak jako jeden z dalších požádavků(reklamací) jsou výkyvy výkonu,hlučnosti.......zkontrolujou to nejdůležitější(turbo,váhu)...mrknou na pamět závad a když je vše o.k.tak to dál neřešej.......

U benzínu sa mi stalo taktiež 2x,že "skapínal"-nedržal otáčky ani pri pridaní plynu.Stalo sa to mne aj známemu,ktorý v ten istý deň tankoval na tej istej čerpačke Metro a dokonca mal inú značku auta,ale výsledok bol ten istý.Prišli sme na to iba náhodou,lebo sa ma pýtal,aká tam môže byť závada,keď mu to "zdochýňa"

beru srovnání kvalitních pump, ne nějakých malých neznámých.

Nexus: a nemůže bejt třeba rozdíl v tom, že v zahraničí tankuješ jak píšeš VPD a u nás jenom extra diesel?

sorry, double

Upraveno od Luke288

Ono ani benzín u nás na tom neni moc dobře.......Je to tak cca 3.-4.měsíce co jsem v AutoTipu četl článek(dlohodobý test OII-Combi 1.6FSI)...kde ve spolupráci Německou TUV vemou auto po 100.000km..rozeberou do puntíku a hodnotěj opotřebení...Tak co se týkalo opotřebení motoru 1.6FSI,tak zjistily silné znečištění(nánosy) na ventilech a díky tomu ty mikro ůlomky z těchto nánosů způsobily pěkný záseky(škrábance) uvnitř válce......bylo to tam detailně rozfocení a ty ventily a vnitřky válců byli "parádní".........takže jak je vidět..benzín na tom u nás neni o moc lépe.....možná netrpí na takové výkyvy jako naftový PDčka,ale to je tak jediný......

Vlani som tankoval v HR tú najobyčajnejšiu naftu,čo mali,ale takú dobrú naftu som ešte v aute nemal.Tento rok na tej istej pumpe na odporúčanie eurodiesel,aj ked aj tá je údajne bez prímesí,ale stála za prd.

to Luke: to jsem si taky myslel, ale u segry v Amstru jsem tankoval "jen" extra diesel a opět jízda bez probémů a sotva přijedu sem a natankuju jinde než na OMV, ta venčim tak 4x týdně :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.