mischicka Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Tak potom v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 To si zas neco zplodil ... ja myslel ze uz si zmizel z fora jak si mnohokrat vyhrozoval !! Ano, mnohokrát jsem vyhrožoval. Mrzí mě jediné, že nejsem chlap, ale srab a svých výhrůžek jsem nedostál!! Zjistil jsem totiž, že bez vás nemohu žít! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Ano, mnohokrát jsem vyhrožoval. Mrzí mě jediné, že nejsem chlap, ale srab a svých výhrůžek jsem nedostál!!Zjistil jsem totiž, že bez vás nemohu žít! JJ, taky by se nám stýskalo, po těch věcech na motor se ti podívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 JJ, taky by se nám stýskalo, po těch věcech na motor se ti podívám. OK, budeš hodnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie1 Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Zdravím pánové vlastnící CZ stroje.... Jen bych se chtěl vyjádřit k diskuzi : benzín vs nafta ! Otázka zní : I když máš zrychlení v benzinu z 0 na 100 km/hod. o sekundu rychlejší - kolikrát do roka si zvedneš své ego s přiměřeným konkurentem na běžných silnicích na základě průměrně vyšší spotřeby 3 lity (PS: cca.100,-Kč/100 km !!!) Já si za těch 700,-Kč na nádrži s TDI raději doplním něco pro další doplněk svého miláčka ! Nedá se jen tak tvrdit ...jen 3 litry ! Když už bych nehleděl na spotřebu, pro raději zrovna nepořídit vozítko se zrychlením za 5s na 100 - co ? Jednoduše....3 litry je znát a když bych porovnával konkrétní případ mé OII RS TDI vs OII RS TFSI tak rozdíl se známím je cca. 4-5 litů ! Pokud chce jezdit s benzinem někdo svižněji podobně jako já s TDI, nikdy se nedostane s benzinem pod 10l /100km ! Pokud jste fér, tak to přiznáte.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Zdravím pánové vlastnící CZ stroje....Jen bych se chtěl vyjádřit k diskuzi : benzín vs nafta ! Otázka zní : I když máš zrychlení v benzinu z 0 na 100 km/hod. o sekundu rychlejší - kolikrát do roka si zvedneš své ego s přiměřeným konkurentem na běžných silnicích na základě průměrně vyšší spotřeby 3 lity (PS: cca.100,-Kč/100 km !!!) Já si za těch 700,-Kč na nádrži s TDI raději doplním něco pro další doplněk svého miláčka ! Nedá se jen tak tvrdit ...jen 3 litry ! Když už bych nehleděl na spotřebu, pro raději zrovna nepořídit vozítko se zrychlením za 5s na 100 - co ? Jednoduše....3 litry je znát a když bych porovnával konkrétní případ mé OII RS TDI vs OII RS TFSI tak rozdíl se známím je cca. 4-5 litů ! Pokud chce jezdit s benzinem někdo svižněji podobně jako já s TDI, nikdy se nedostane s benzinem pod 10l /100km ! Pokud jste fér, tak to přiznáte.... já jsem fér a přiznávám to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Ještě jeden pohled na věc bych přidal: je rozdíl jestli se bavíme o 2.0 TDi PDF vs. 2.0 TFSI nebo o 1.9 77 kW TDi vs. 2.0 TFSI, prt. dost často mi to přijde jako že se někdo se 77 kW naftou snaží dokázat, že mu to jede víc než 147 kW benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Ještě jeden pohled na věc bych přidal: je rozdíl jestli se bavíme o 2.0 TDi PDF vs. 2.0 TFSI nebo o 1.9 77 kW TDi vs. 2.0 TFSI, prt. dost často mi to přijde jako že se někdo se 77 kW naftou snaží dokázat, že mu to jede víc než 147 kW benzín. A kdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 A já budu nefér a tvrdím že svižnější trip s 2.0 TFSI se vejdu pod 10l/100km. Dost totiž záleží na výkladu slov "svižněji podobně jako já s TDI" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 twe tak já sem snad ani raději nebudu přispívat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 dost často mi to přijde jako že se někdo se 77 kW naftou snaží dokázat, že mu to jede víc než 147 kW benzín. největší problém tady na fóru je v tom, že 95% lidí co sem přispívá už jelo jak 1.9 TDI tak 2.0 TDI, ale našima FSIčkama takřka nikdo... takže by to chtělo získat nějakou tu zkušenost a pak teprve kecat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) největší problém tady na fóru je v tom, že 95% lidí co sem přispívá už jelo jak 1.9 TDI tak 2.0 TDI, ale našima FSIčkama takřka nikdo... takže by to chtělo získat nějakou tu zkušenost a pak teprve kecat! Já jel např.jak z 1.6FSI tak i z 2.0FSI...neřikám že to nejede špatně ani jedno ani druhý...ale já teda osobně radši budu jezdit z 1.4TDI než z atmosfér.benzínem.....jó taková 1.8TSI nebo 2.0TFSI to je jiná muzika,ale atmosféra mě nic neřiká a ani kdyby to byl 3.0FSI. Jak je vidět tak ty FSI nejsou nějak oblíbené motory když koncern 2.0FSI nehrazuje 1.8TSi a 1.6FSI...tou 1.4TSi a ještě po tak krátké působnosti na trhu........upřímně řečeno ty FSI maj katastrofální cenu.....z mého pohledu vůbec nechápu jak si to za takový prachy může vůbec někdo koupit. Editováno: 15. Duben 2008, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Nevím jak zbytek koncernu, ale škodovka dává 2.0 TFSI jen do RS, takže se těžko může víc rozšířit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 4. Květen 2008 Sdílet Vloženo 4. Květen 2008 největší problém tady na fóru je v tom, že 95% lidí co sem přispívá už jelo jak 1.9 TDI tak 2.0 TDI, ale našima FSIčkama takřka nikdo... takže by to chtělo získat nějakou tu zkušenost a pak teprve kecat! nni o co stat,jo takhle TFSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lenin Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 No dobre, pripojim sa aj ja. Sam mam 1.9 TDi 4x4 a do ruk sa mi dostalo 1.6 FSI i origo 1.9 TDI (nie 4x4 - tam je nenapadne navyseny vykon o 10 Kw). Ako uz viac ludi spominalo, strasne vela robi ten krutak. Pri Tdicku mas velky vykon uz v malych otackach. To je vyhoda najma v meste, ked potrebujes dobry odpich a chces sa strcit do vedlajsieho pruhu. Na dialnici to uz taka basen nie je. Pri predbiehani si to clovek s podradovanim musi riadne rozmysliet, kedze tocit do vysokych otacok nema zmysel. Pre cloveka navyknuteho na benzin to je zo zaciatku riadny zmatok. FSIcko som mal moznost par krat prevetrat a bol som celkom slusne znechuteny. Mal som pocit, ze je to strasne lenive. Na druhej strane velmi prijemne tiche.. hladky chod. Ale ked clovek poslednych 5 rokov jazdi na nafte, tazko sa s tym zmieri. Nehovoriac o spotrebe.. No a do tretice vsetko najlepsie. Nedavno som mal pozicanu Octaviu Combi 1.9 TDi. Pomerne nova.. najazdene iba 15 000. Cakal som, ze to bude rovnake ako na mojej 4x4. Ale hopla.. Ono to bolo nejake lenive. Na moj vkus az prilis lenive. Je zvlastne, ze ten isty motor s par upravami moze byt tak odlisny. Takze moje odporucanie. Ak auto na spotrebu a caste cesty, potom 1.9 TDI. Ak auto na obcasne jazdenie na chalupu, potom 1.6 FSI. Ak na prijemne jazdenie, potom 2.0 TDI. A ak ma clovek peniaze na benzin, potom TFSI ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
author Vloženo 31. Květen 2008 Sdílet Vloženo 31. Květen 2008 taky pridam svoji trosku. Jel sem sice ne v octavii ale v passatu s 2,0 tdi 140ps, a reknu vam ten motor bych nechtel, a kdyby mi ho nekdo nutil tak jedine s dsg....do dvou tisic to proste nejede....ve 2 tisicich to zacne hrabat i na dvojku.....cekal sem od toho motoru trochu vic. poprve sem s timto motorem mel cese v octavi s dsg a tam byl v poho, s dsgeckem zadupnete plyn do podlahy a ono si to podradi okamzite o dva stupne...ale jakmile je to v manualu tak clovek zadupne pedal do podlahy a ono......NIC........to i 1,6 fsi je pruznejsi.......jasne vsichni ti co to maj f tedeičku mě asi ukamenujou ale je to tak.....kdyz dizl tak s minimalnim poctem 6 valcu a obsahem 3 litry........audi rulez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
author Vloženo 31. Květen 2008 Sdílet Vloženo 31. Květen 2008 ale daleko nejlepsi V8 nejlepe z USA a aspon 6 litry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 (editace) No to máš pravdu, že naftáky mají většinou zběsilý výkon mezi 2000-3500 ot a před a po se toho moc neděje ale to je dané jejich koncepcí.TDI CR jsou na tom lépe, táhnou do vyšších otáček ale jako benzín to není, to je fakt.Pocit z benzínu V8 okolo 6l je něco úplně jiného, bohužel ale i spotřeba je už přeci jen značná.Měl jsem možnost jezdit s BMW B10 V8 4,6l a jela opravu pěkně ale dostat se pod 13,5l bylo skutečně problém ale dostat se na 25l šlo docela dobře.U benzínky to byla vždycky dost infarktová situace-baštila jen N100 Shell RVP.Svezení to ale bylo neskutečný. Editováno: 2. Červen 2008, autor: mischicka Není třeba citovat bezprostředně předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lenin Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 taky pridam svoji trosku. Jel sem sice ne v octavii ale v passatu s 2,0 tdi 140ps, a reknu vam ten motor bych nechtel, a kdyby mi ho nekdo nutil tak jedine s dsg....do dvou tisic to proste nejede....ve 2 tisicich to zacne hrabat i na dvojku.....cekal sem od toho motoru trochu vic. poprve sem s timto motorem mel cese v octavi s dsg a tam byl v poho, s dsgeckem zadupnete plyn do podlahy a ono si to podradi okamzite o dva stupne...ale jakmile je to v manualu tak clovek zadupne pedal do podlahy a ono......NIC........to i 1,6 fsi je pruznejsi.......jasne vsichni ti co to maj f tedeičku mě asi ukamenujou ale je to tak.....kdyz dizl tak s minimalnim poctem 6 valcu a obsahem 3 litry........audi rulez Ano, prakticky mas pravdu. Ten vykon prichadza priblizne az pri 1900 otackach. Ale je to aj o zvyku. Ked sa naucis spravne radit, dokazes ten vykon vyuzit na plno. Fakt to chce iba cvik.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 4. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 Kdyz se naucis radit, tak se da jezdit i s HTP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 ja s tim nemam problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.