Publikováno Červen 21, 200718 r Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW? Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená?
Červen 21, 200718 r Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW?Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená? Co já vím tak takovej dvoudílnej má 74kW verze a potom jednodílnej má 75kW s tím nápisem jak píšeš, jinak nevim...
Červen 22, 200718 r U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání...
Červen 22, 200718 r Autor U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání... To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem.
Červen 22, 200718 r U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání... To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem. Presne tak
Červen 23, 200718 r Díky za nápovědu zkratky SR , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy.
Červen 23, 200718 r Díky za nápovědu zkratky SR , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy. To můžu potvrdit, mám také proměnlivé sání, ale bylo i pevné a to jak u 1,8 tak u 1,6 jen u prvních verzí, mělo to vysokou spotřebu a průběh krouťáku taky nic moc...
Červen 24, 200718 r Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor.
Červen 24, 200718 r Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor. Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách...
Květen 9, 200817 r Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách... Já měl 1,6 74KW - SR mělo to nalítáno nějakejch 155 000,- ale motor běhal jak hodinky i ten výkon byl onehdá dostačující ale k mým kilometrům se lépe hodí nafta.Ale jinak nedám na ten motor dopustit jak na náročnost údržby tak byl i tichý
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.