Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW?

Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená?

Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW?

Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená?

Co já vím tak takovej dvoudílnej má 74kW verze a potom jednodílnej má 75kW s tím nápisem jak píšeš, jinak nevim...

U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... :feve: . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání...

  • Autor
U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... :feve: . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání...

To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem.

U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... :feve: . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání...

To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem.

Presne tak :palec2:

SR stufen regelung proměnlivá délka sacího potrubí u AKL,AEH to nemá

Díky za nápovědu zkratky SR ;) , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy.

Díky za nápovědu zkratky SR ;) , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy.

To můžu potvrdit, mám také proměnlivé sání, ale bylo i pevné a to jak u 1,8 tak u 1,6 jen u prvních verzí, mělo to vysokou spotřebu a průběh krouťáku taky nic moc...

Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor.

Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor.

Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách...

  • 10 měsíců později...
Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách...

Já měl 1,6 74KW - SR :palec2: mělo to nalítáno nějakejch 155 000,- ale motor běhal jak hodinky i ten výkon byl onehdá dostačující ale k mým kilometrům se lépe hodí nafta.Ale jinak nedám na ten motor dopustit jak na náročnost údržby tak byl i tichý

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.