mirecoslav Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Ak máš ABS, tak to sa odvzdušňuje cez diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém? Pokud jsi měnil jen kotouče a destičky tak odvzušnění není potřeba, pokud jsi neodpojil hadičku atd....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 (editace) Pri ABS.......v servise mi vravel mechos ze pri ovzdusnovani staci mat zapnuty klucik(zapalovanie) a meni sa brzdovka.....ako to je ? Editováno: 21. Červen 2007, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Odvzdušněný to muže být dobře....počkej až najedeš nějaký km a desky a kotouč si sednou...mělo by se to zlepšit a znát na pedálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Odvzdušněný to máš dobře ale nové komponenty si musej sednout. Jinak s ABS se odvzdušňuje jako u obyč auta ale je třeba si dát bacha aby se vám to nezavzdušnilo tím že se vysaje kapalina z nádobky a zavzdušní se čerpadlo ABS. Pak je třeba napojit na diagnotiku a se zaplým zapalováním roztočit čerpadlo ABS a odvzdušňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém? Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém? Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne. Co kdyz se mi do systemu dostal vzduch (nedopatrenim jsme kapalinu ze zasobniku vyslapali do mrte) ??? VAG mam...ale toto jsem nikdy nedelal? Mate nejakej navod ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Borci menil som zadné kotúče a brzdové doštičky a potom som ich samozrejme musel odvzdušniť. Pre istotu som odvzdušnil všetky pri každom kolese ale aj tak sa mi zdá že to nie je ono, pedál ide nejako ľahko a začína pracovať dosť nízko. Dnes som to odvzdušňoval zase a žiaden vzduch mi z odvzdušňováku nešiel, len čistá brzdovka. A s pedálom sa nič nedeje. Nerobil niekto niečo podobné a mal tento problém? Při výměně destiček nemusíš odvzdušňovat jen pokud chceš vyměnit kapalinu. Máš ABS? Pokud se ti do systému nedostane vzduch tak stačí odvzdušnit klasicky šlapáním na pedál. Pokud se ti tam dostal vzduch tak odvdušnit přes VAG. Jinak po výměně destiček, vyčištění brzd bývá pedák zpravidle měkší a delší krok . To časem sedne. Co kdyz se mi do systemu dostal vzduch (nedopatrenim jsme kapalinu ze zasobniku vyslapali do mrte) ??? VAG mam...ale toto jsem nikdy nedelal? Mate nejakej navod ? No to je prave ten případ. Návod je v DP. Podívám se doma . Snad to najdu. Už jsem tady na foru kdysi na to dával odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecoslav Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Zabudol som napísať že mám ABS, takže keď mám ABS tak to musím riešiť cez VAG? A brzdové hadičky som mal odpojené lebo piest v strmeni som musel roztiahnuť vo zveráku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Když máš ABS tak to přes VAGínu musíš řešit jen v případě že vyšlapeš omylem baňku až do mrtě, jestli bylo stále čerpadlo ABS pod kapalinou ( nezavzdušněné ) tak odvzdušnit klasickou cestou. Jinak u Fabií je postup takovejhle: přpíchněte kabel, zapněte zapalování, spojit se s jednotkou ABS ( elektronika brzd ), zvolit fuknci akční členy, Start, čerpadlo se rozběhne, poté odvzdušňovat standartním způsobem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Tak VAGem v příloze Odvzusneni_brzd_Vagem.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.