Přejít na obsah

Chyba lambdy 537


Shaarky

Doporučené příspěvky

Lidicky, VAG-COM mi hlasil chybu 537 - prekroceni horni hranice lambdy regulace (sporadicka chyba), tak jsem vymenil lambdu a ejhle - problem je tam porad (samozrejme pro vymazu pameti zavad). Co poradite ? Vyfuk mam OK, zapalovani nevynechava (aspon tedy nevim, co bych si pod tim mel predstavovat), nepravidelny volnobeh mam prakticky odjakziva (min. vykyv 780-800)...

Číslo chyby:

537 - lambda-regulace prerkroceni horni hranice

Příčina: vyhrivani lambda-sondy vadne,zapalovani vynechava,netesnost ve vyfukovem systemu mezi katalyzatorem a

Možné projevy: nefunkcni lambda-regulace,nepravidelny volnobeh, emise neodpovidaji stanovenym hodnotam

Doporučený postup: kontrola vyhrivani lambda-sondy,kontrola tesnosti vyfukoveho systemu,kontrola zapalovani,kontrola palivoveho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidicky, VAG-COM mi hlasil chybu 537 - prekroceni horni hranice lambdy regulace (sporadicka chyba), tak jsem vymenil lambdu a ejhle - problem je tam porad (samozrejme pro vymazu pameti zavad). Co poradite ? Vyfuk mam OK, zapalovani nevynechava (aspon tedy nevim, co bych si pod tim mel predstavovat), nepravidelny volnobeh mam prakticky odjakziva (min. vykyv 780-800)...

Číslo chyby:

537 - lambda-regulace prerkroceni horni hranice

Příčina: vyhrivani lambda-sondy vadne,zapalovani vynechava,netesnost ve vyfukovem systemu mezi katalyzatorem a

Možné projevy: nefunkcni lambda-regulace,nepravidelny volnobeh, emise neodpovidaji stanovenym hodnotam

Doporučený postup: kontrola vyhrivani lambda-sondy,kontrola tesnosti vyfukoveho systemu,kontrola zapalovani,kontrola palivoveho

Mám motor 75 kW AVU, čili skoro to samé co ty. Měl jsem prasklé hadice podtlakového potrubí.Ty jsem měmil, čistil jsem váhu, klapku (včetně přizpůsobní) a je to tam také dál. Mrkni na ty hadice.... Já mám ještě podezření, že jsem koupil sice levněji novou neorigo lambdu a ta tam nemá být. Předcházelo tomuhle problému přehřátí motoru kvůli zničenému oběhovému čerpadlu. Nechávám si změřit i tlaky, jsem jsem nepodpálil ventily.Ve čtvrtek to dávám do servisu. Jináč je potřeba provést readines test a z readnes kódu uvidíš třebas i další závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorat ze readiness na AKL neudela...

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0

Aaaa...a ja proc jsem nic nenasel, screenshot :) Moc diky, nicmene u me je situace takova, ze - auto je OK, spotreba po vymene lambdy sla v prumeru o 1litr dolu (po dalnici cca 6.8l, kdyz jedu okolo tech 130), volnobech kolisa minimalne, auto startuje perfektne, filtry+olej nedavno meneny...takze jedina "zavada" je ta hlaska ve VAGu.

Krysarri, psal si v tom tematu :

NewsflashMezi sacim potrubim a valcema jsou takovy krouzky, guma ci co to je, motor hlinik, saci potrubi plast, takze takovej mezikus. Tri ze ctyr jsem mel deravy, takze jsme snad o kus dal. Ale jestli to byla pricina nevim, myslim si, ze ano. Uvidime zitra, musi se objednatA jen tak btw hadice ze saciho potrubi k posilovaci brzd, dve diry

...nemuzes pls. hodit foto nebo nejaky obrazek napr. z DP oznacenim toho, co se ma zkontrolovat ? Je to take videt z venku ? Prosim, prosim...

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorat ze readiness na AKL neudela...

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0

Aaaa...a ja proc jsem nic nenasel, screenshot :) Moc diky, nicmene u me je situace takova, ze - auto je OK, spotreba po vymene lambdy sla v prumeru o 1litr dolu (po dalnici cca 6.8l, kdyz jedu okolo tech 130), volnobech kolisa minimalne, auto startuje perfektne, filtry+olej nedavno meneny...takze jedina "zavada" je ta hlaska ve VAGu.

Krysarri, psal si v tom tematu :

NewsflashMezi sacim potrubim a valcema jsou takovy krouzky, guma ci co to je, motor hlinik, saci potrubi plast, takze takovej mezikus. Tri ze ctyr jsem mel deravy, takze jsme snad o kus dal. Ale jestli to byla pricina nevim, myslim si, ze ano. Uvidime zitra, musi se objednatA jen tak btw hadice ze saciho potrubi k posilovaci brzd, dve diry

...nemuzes pls. hodit foto nebo nejaky obrazek napr. z DP oznacenim toho, co se ma zkontrolovat ? Je to take videt z venku ? Prosim, prosim...

No nemas vubec zac :) Tu spotrebu mas peknou, ja se na to na dalnici pri 130km/h urcite nedostanu, a ani po cipu. Pri tech problemech sem taky lambdu menil, ale zadna zmena tenkrat.

Co se tech krouzku tyka, zvenku to rozhodne videt neni, je to tenoucky tesneni. Zkusim zitra mrknou do DP, treba to i najdu :) Co se ty hadice od posilovace brzd tyka, tu najdes jednoduse, ale jestli chces, tak ji vyfotim, at vis, kde hledat. Ma to tak cm v prumeru a je cerna, leskla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemas vubec zac :) Tu spotrebu mas peknou, ja se na to na dalnici pri 130km/h urcite nedostanu, a ani po cipu. Pri tech problemech sem taky lambdu menil, ale zadna zmena tenkrat.

Co se tech krouzku tyka, zvenku to rozhodne videt neni, je to tenoucky tesneni. Zkusim zitra mrknou do DP, treba to i najdu :) Co se ty hadice od posilovace brzd tyka, tu najdes jednoduse, ale jestli chces, tak ji vyfotim, at vis, kde hledat. Ma to tak cm v prumeru a je cerna, leskla.

Co se tyce toho tesneni sani, jedna se o 06A133227B (tesneni- 26 ) nebo 06A133398F (tesnici krouzek - 23) ? Diky. ;)

post-2707-1185338864_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemas vubec zac :) Tu spotrebu mas peknou, ja se na to na dalnici pri 130km/h urcite nedostanu, a ani po cipu. Pri tech problemech sem taky lambdu menil, ale zadna zmena tenkrat.

Co se tech krouzku tyka, zvenku to rozhodne videt neni, je to tenoucky tesneni. Zkusim zitra mrknou do DP, treba to i najdu :) Co se ty hadice od posilovace brzd tyka, tu najdes jednoduse, ale jestli chces, tak ji vyfotim, at vis, kde hledat. Ma to tak cm v prumeru a je cerna, leskla.

Co se tyce toho tesneni sani, jedna se o 06A133227B (tesneni- 26 ) nebo 06A133398F (tesnici krouzek - 23) ? Diky. ;)

Covece, abych pravdu rekl, nevim :( Nezda se mi ani jedno, ale z tech moznosti to na 100% neni ta prvni, ta druha nejspis jo, vecer mrknu do DP a zkusim najit ucet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Covece, abych pravdu rekl, nevim :( Nezda se mi ani jedno, ale z tech moznosti to na 100% neni ta prvni, ta druha nejspis jo, vecer mrknu do DP a zkusim najit ucet :)

I s cenou pls ;)

Cenu si pamatuju zcela presne, jeden ten krouzek (gumicka) stal origo 250,-!! Jinak ucet sem nenasel, ale ted se probiram DP :)

Jo, tak prece, je to to druhy, v DP to vypada trosku lip, a je to presne ono :) C.19

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenu si pamatuju zcela presne, jeden ten krouzek (gumicka) stal origo 250,-!! Jinak ucet sem nenasel, ale ted se probiram DP :)

Tak moc diky, mrknu na to. :palec2: Ty ceny se mi nekdy zdaji, jakobychom nemeli ceske Octavky, ale nemecke Bavoraky ... :kuk:

Nemas vubec zac, vim, co sem s tim vytrpel ja. Udajne po faceliftu uz je i tahle chyba vyresena a davaji tam ty tesneni z jinyho materialu. No facelift byl pro Octavky tak trochu zachrana asi.

Co se BMW tyka, dal sem si tu praci, tyhle tesneni stoji na Bavo zhruba desetinu, sice je to vetsinou sestihrnek, ale i tak :) Treba tesneni pod hlavu valcu ma ale bavor asi 5x drazsi. Spojky stoji stejne, atd atd. A kdybys to bral primo od dovozce, jsou ty ceny skoro srovnatelny. Asi tak, cenova politika skodovky u nas je fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...