hlavacek Vloženo 25. Červenec 2007 Vloženo 25. Červenec 2007 Lidičky prosím Vás, už jste někdo repasoval palivové čerpadlo 1J0919087J (motor 1,6 75kW-AVU)? V servise mi řekli, že to mé občas nedává potřebnej tlak. Dle ETKY je to 3 barrové čerpadlo. Origo celé stojí přes 9000,- kč. Výměný díl (asi samostatné čerpadlo) jen 1360,- kč. Domontovat z nádrže bych zvládl, ale jak dál? Hlavně se mi jedná o nové napojení palivových hadic. Třeba je to jen přestrčení hadic a stáhnutí stahovacíma kroužkama a napojení napájení, ale nikdy jsem to nedělal, tak se radši ptám. Citovat
hlavacek Vloženo 26. Červenec 2007 Autor Vloženo 26. Červenec 2007 Kdo mi poradí, haaaalóóóó? Citovat
OlafR Vloženo 3. Září 2007 Vloženo 3. Září 2007 (editace) Lidičky prosím Vás, už jste někdo repasoval palivové čerpadlo 1J0919087J (motor 1,6 75kW-AVU)? V servise mi řekli, že to mé občas nedává potřebnej tlak. Dle ETKY je to 3 barrové čerpadlo. Origo celé stojí přes 9000,- kč. Výměný díl (asi samostatné čerpadlo) jen 1360,- kč. Domontovat z nádrže bych zvládl, ale jak dál? Hlavně se mi jedná o nové napojení palivových hadic. Třeba je to jen přestrčení hadic a stáhnutí stahovacíma kroužkama a napojení napájení, ale nikdy jsem to nedělal, tak se radši ptám. Koupil jsem nové čerpadlo fa. AQ, údajně pro feliciji. Bylo mi to porazeno servisáky, kteří to dělají. Je úplně stejné, včetně gumiček a konektorů. Mám na něm najeto 5 000 km a naprostá spokojenost. Měření tlaků: 2,6 volnoběh, 3,2 při sundaném podtlaku. ( Jako údaje v dílenské příručce.) Na závěr to nejduležitější: Cena 990Kč. ( Myšleno jen motorek. Napojit to musíš sam. Jen stahovací pásky a nepřepoluj ho ) Editováno: 3. Září 2007, autor: OlafR Citovat
rar Vloženo 3. Září 2007 Vloženo 3. Září 2007 a kde jsei ho koupil nemas nejaky link prosim dik Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.