bArt_Teschen Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Zdar chlapi, neví někdo co způsobuje že za jízdy mám otáčky 1100 a v když auto zastavím 900 ? Začalo to dělat po výměně kompresoru klimatizace, do ničeho se nehrabalo. Jenom se vytáhl alternátor, škrtící klapka a vyměnil se kompresor. Nic víc, od té doby to dělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 tak to bude tou skrtiacou klapkou, ale neviem co s nou, mas ju cistu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bArt_Teschen Vloženo 7. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Prave ze mam, ani jsem ji nemusel cistit, vubec jsem do toho nehrabal, protoze vim ze bych pak musel jet na reset skrtici klapky, cistil jsem ji v loni, takze presne vim o co jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Pokud ti jde kompresor, motor jde ve zvýšených otáčkách,ale tohle ono není. Jestli jsi měl klapku venku, mohlo se ti stát, že si o ni brnknul. Já bych vyčistil a ne reset jednotky, ale nové přizpůsobení klapky. Pokud by to nebylo ono, doporučuju vyčistit ještě váhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.