Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Zdravím tak já se přidám sem další spokojenej co má 2.0 TDI BKD(manual) rv.05 najeto 170 tisíc při koupi měla 147 tisíc a musím podotknout že mi po 10 tisic odešla jen jedna žavicí svíčka a setrvák začal klepat tak sem obojí vyměnil jinak zatím leju jen olej a naftu a vyhodil jsem long life a měním po 10-15 tisících olej.....Co se týče spotřeby tak od 5.5 dálka a couračky po městě 7L nafty podle palubního pc....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, taky přidám poznatek z mé OCT II 2.0 TDI BMM. Jezdí parádně, až na problém s převodovkou a DPF filtrem a jedním žhavičem je vše ok. Zkrátil jsme interval na 13 000km. Spotřeba před chipem praha dlouhodobě 7L, po odstranění DPF a chipu jezdím za 5,4L. Všem kdo zvažují koupi 2 litru mohu jen doporučit :) jezdí o poznání lépe jak 1.9 77kW. A problémům se u ojetého auta nikdy nevyhnete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DPF filtr komplet vykuchaný + nutná úprava jednotky, když už se to upravovalo nechal jsem dát i Chip. Jinak údajně byl filtr už prasklý, respektive ta keramická vložka uvnitř. Před odstraněním se mi často zanášel, při ostřejší jízdě po R10 se vypálil ale za týden už zase svítil, když se stím jezdilo rozblikalo se i žhavení a svítila kontrolka motoru, to už se regenerace sama nespustí tak jsem musel na vypálení pomocí VAG jenomže regenerace byla pouze na měsíc a pak bylo hned zase zanešené. Někdo radil nechat a jít po tom co to způsobuje ale potom co jsem zjistil že nakonec byla vložka filtru stejně v háji jsem rád že jsem to nechal vykuchat.

Jen tak mimochodem, před odstraněním a chipem mi kolem 1800-2000ot. sem tam cuknul motor ( zahřátý i studený) jako kdyby najednou vynechaly vstřiky. Ted už vše šlape baz problému a cukání je pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdravim vsechny prosim vas je mozne mi poradit jak presne sestelovat vstriky ,koupil sem octavii bkd mame nove  rozvody novej palivak komplet spojka  ,ted budu davat nove zhavici svicky ,a auto porad houpe ,je mozne poradit jake hodnoty sou idealni na co si dat pozor pri stelovani atd moc dekuji vsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj,tak za mne bez problémů.Koupil jsem Škoda Octavia II 2.0 TDI 103 kw 16V r.v 2005 najeto 120 tis.Prodával jsem při 200 tisících a za tu dobu jsem neměl problém.Loni v srpnu jsem koupil Škoda Octavia II 2.0 TDI 103 kw 8V a do dneška bez problémů,jen hned jak jsem ji přivezl byl problém u převodovky kde bylo vymlácené uložení ložiska na hlavní hřídeli.To je docela běžná závada,nechal jsem opravit u p.Sixty.Také jsem měnil setrvák a ten jsem koupil docela levně protože jsem vzal dva.Převodovka mě trochu potápila ale oba motory OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano , pročetl jsem si několik stránek zpět ... 

 

V současný době mam Audi 1.9 TDI 66kw + chip a chtěl bych změnu - nejspíš "OKTÁVKU" .

 

Nemam nijak extra vyhraněný nároky ... může to bejt 1.9 , 2.0 .... hlavně aby to jelo a bylo na to spoleh . Se spotřebou se už nějak poperu . 

 

Teď jezdim za 5 - 5,5 l /100km ... když budu jezdit za 6-7  , tak už mě těch 70 Kč na 100km nezabije .

 

V merku mam momentálně tuhle krasavici . Mam jí zarezervovanou a v týdnu se na ní jedu podívat . 

 

Mohl vy to někdo svym zkušenym okem okomentovat ? Motorově , vzhledově ...... atd ? Odpovídá cena roku výroby  a najetým kilometrům a na co si dát popř. pozor při nákupu  ?

 

 

Odkaz : http://www.autocentral.cz/detail.htm?id=B374/13

Editováno: , autor: mk.martin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám zkušené oko, takže jen co by mě od ní odradilo na první pohled - nemá servisku, nemá výhřev sedaček a neprojde STK, protože má dodělané xenony bez ostřiků (a předpokládám že i bez nivelace). Dodělaný Columbus to nezachrání...

 

Mno , tak jsem to okouknul s kámošem , kterej se vyzná . Byl bych 4. majitel , podle "VINka" jsme si zjistili veškerý dostupný informace . Xenony bylo opravdu dodaný po drobný bouračce na předek , která byla dobře - leč málo zamaskovaná . Svezl jsem se , jela dobře , ale vzhledem k tomu , že mi nabídli málo na protiúčet , tak jsem jí nakonec nevzal ... pádný důvody byly počet majitelů , absence servisky a ty xenony bez ostřikovačů . Poohlídem se v Německu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, nesetkal se nekdo s tím že by mu šlo prilis mnoho kouře z víka na olej kdyz ho za běhu motoru otevře ? mě to z toho hulí docela dost....ale auto jede normalne tahne startuje vse ok...jen obcas zs stuidena na olnobeh skube ale to spis prikladame za vinu vstriku....chlapek mi rikal ze mam vymackany vstriky v hlavě a ze tudy se mi dostavaji spaliny ven z hlavy...nesetkal se s tim nekdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

 Chci se zeptat, je nějaký způsob, jak poznat prasklou hlavu jinak, než že ubývá chladící kapalina? Koupili jsem O II 2.0 TDI 103 KW BKD a v nádržce bylo na minimu chladící kapaliny, my jsme najeli cca 200 km zatím a nic se neztratilo, ale chci vědět, jestli je hlava prasklá, nebo ne, kvůli případné reklamaci. Jinak auto je OK, necuká, neškytá, krásně reaguje na plyn, nečoudí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kouknete na vicko oleje, jestli tam neni bily slem.

Potom si zkuste kouknut, jakou mate revizi hlavy. Pokud sundate krat motoru, tak je to na prave spodni hrane hned pod vedem vstrikovacu. Na praskani hlav trpely predevsim starsi auta cca do roku 2006, ale pokud s tim jezdil bbec tak je to stejne jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bílý šlem na víčku není, olej není hrudkovatý, bílý dým z výfuku nejde, s kapalinou na minimu jsme to kupovali a olej v ní nebyl, auto nevaří, hned, jak jsme ho koupili, tak jsem stála v zácpě asi půl hodiny a všechno v normálu. zkusím kouknout pod ten kryt motoru, jestli tam něco vykoukám :-) Díky moc za typy. Jinak já nevím, jestli se takapalina ztrácí, nebo se jednalo "pouze" o to, že už tam nějaký čas je a prostě se používáním někam ztratila... někde jsem četla,že když auto bude nastartované a sundá se víčko expanzky, tak v případě prasklé hlavy by kapalina bublala, no ale nevím, jestli se to tvrzení zakládá na pravdě...

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek - porušuješ pravidla fora!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Kluci, chci se zeptat. Mám samozřejmě tento motor v OII a při vypnutí klíčku mi motor hrozně zacuká. V servisu mi řekli hned že to je dvouhmota, oprava cca 15-20 tisíc...no dobrá, říkám si, že už to i hůř řadí, že by to mohlo se spojkou a dvouhmotovým setrvačníkem mít něco společného (auto má najeto 200000km, ale pak mi jeden člen zde na foru řekl, že to spíš bude škrtící klapka... Cena opravy tak cca 4-6 tisíc... Může mi k tomu někdo něco říct?

 

Projevuje se to tak, že bez rozdílu teplot a doby jízdy, jakmile vypnu zapalovaná, motor chcípne, ale zaklepe se, jako kdyby byl utržený silenblok (to je prověřeno, že jsou všechny v pořádku)

 

Díky za poznatky  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...