Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Zajimavy, ze uz takhle brzo!! :huh: Vetsinou rikaj ze u tehle diselu odejde vaha vzduchu az pri vetsim poctu kilometru (100tis. a vice)!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě teda ještě u OI TDI 81kw r.v.2002 odešla poprvé váha až ve 180.000km,pak ta druhá nová vydržela jen 25.000km,tak mi jí tenkrát vyreklamovali jako vadný díl protože to bylo ani ne po 4.měsících a ta třetí vydržela 120.000km,takže záleží na kusu.A ještě před touto jsem měl OI TDI 66kw model 99 u té jsem za 360.000km neměnil váhu ani jednou.

Nyní mám OII TDI 77kw 2006,mám na ní ted 104.000km a váha zatím drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jéé váha vzduchu by mi taky mohla odejít. Jinak všechno ostatní už se posralo.

já už mám váhu vzduchu u svého 1,9 tdi taky na odchodu (zjištěno při chipování) takže se chystám na výměnu. Ale mám motor BKF a u těch je to prý běžná věc.. (najeto 70tkm) takže prý mám počkat až to přestane jezdit jako s turbem a pak to vyměnit, říkal Mr.Cimbu.. tak čekám čekám :)

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Jede jako prasivka ??? Co to je za vyraz ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tedy soucasne motory maji RJ uz s novym SW ???

Tedy zajimalo by me proc toto neni verejna vec a proste v kazdem servise neni verze SW ktera je aktualni a odkaz na moznost prehrani. Vzdyt uz i televize maji FW na netu pro home upgrade. A je to flash jako flash.

Já souhlasím s JirkouK.Podle mě se ten motor povedl.Je to úplně něco jiného než 77.nejen o výkon,ale tak nějak celkově,hold je to 16V.Byly různé zvěsti o nějakých problémech,ale ty jsou snad už pryč.Říkali mi kuci z vývoje z Bolky,že pokud má motor zasebou 50.000 tak už je to prý OK.problémy se objevují do 50.000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem mu to taky rikal ze se mi to nezda! Jednicku jsem moc netahal ale ta dvojka nemela ve 2000 zadny tah az potom bylo citit brutalni nastup od 2500 ot. To se potom za jizdy opakovalo skoro porad ale byly i mista kde to zatahlo hodne silne (podle me jak ma) uz od tech 1800 - 2000 ot. Hned jsem mu to rikal at se zrovna v ten moment tohoto nastupu z nizsich otacek diva jak by to podle me melo jet. A s tema startama tu kdysi nekdo psal ze to stratuje teple blbe - tak nevim! Ma jeste nekdo stejne zkusenosti nebo je v tom motoru neco blbe?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

třeba silný, znatelný, těch slov je spousta, ale přijde mi vtipný říkat o zátahu dvoulitrovýho tédéíčka, že je brutální...

zajed si na diagnostiku

Tak si myslim ze zase az tak o to slovicko nejde (jinak proti me 81 kw to je hodne znat - hlavni je tocak), ale ten zatah musi byt znat a ne takova shnilotina, ktera se chytala az od 2500 ot., takze tam neco muze byt mozna s vahou nebo jinymi vecmi ale to jsem chtel poradit a slyset nazor vice lidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám asi měsíc starou O II s motorem 2.0 TDI ( najeto cca 3000 km ). Jsem z motoru příšerně zklamaný. Můj motor má zátah až od 2400 ot ( přitom výrobce uvádí kroutící moment 320 NM v rozsahu 1750 - 2500 ot ). S autem se prakticky nedá předjíždět a rychlé rozjezdy z křižovatky jsou docela adrenalinovou záležitostí. S ježděním s dieselovým motorem nějaké zkušenosti mám ( 3 roky TDI 66 kW, 5 let JTD 104 kW ). Takový počet prošlápnutí plynového pedálu na podlahu jsem nezažil s žádným předchozím autem, jako s tímto krámem za měsíc. Nejhorší je, že mi všichni tvrdí, že je to vpořáku. V servise se s tím projeli a tvrdí, že je to normální. Já si myslím, že to normální není - například když na rovné cestě zařadím při 1800 ot. 2. rychlost a sešlápnu plyn k podlaze, tak se auto začne dusít a pomalu přidává a až po překročení cca 2400 ot zabere jak má. Nemáte někdo podobnou zkušenost ???? Jak takovou věc reklamovat ??? Nechat změřit motor na brzdě ?

Editováno: , autor: tom66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servisu ti budou tvrdit, že je vše OK, protože servisovat není od slova opravovat. To teprve pochopíš. Jinak tohle přesně dělají i 1,9 Tdi, které máme v práci. Přesně to samé. Plynulý rozjezd znamená do mírného kopce chcípnutí motoru. Tak točíš motor kolem 2500 otáček a pak se to rozjede. No kde to jsme - u O1 si se rozjel do kopce i bez plynu.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...