Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Zajimavy, ze uz takhle brzo!! :huh: Vetsinou rikaj ze u tehle diselu odejde vaha vzduchu az pri vetsim poctu kilometru (100tis. a vice)!!!

Mě teda ještě u OI TDI 81kw r.v.2002 odešla poprvé váha až ve 180.000km,pak ta druhá nová vydržela jen 25.000km,tak mi jí tenkrát vyreklamovali jako vadný díl protože to bylo ani ne po 4.měsících a ta třetí vydržela 120.000km,takže záleží na kusu.A ještě před touto jsem měl OI TDI 66kw model 99 u té jsem za 360.000km neměnil váhu ani jednou.

Nyní mám OII TDI 77kw 2006,mám na ní ted 104.000km a váha zatím drží.

jéé váha vzduchu by mi taky mohla odejít. Jinak všechno ostatní už se posralo.

jéé váha vzduchu by mi taky mohla odejít. Jinak všechno ostatní už se posralo.

já už mám váhu vzduchu u svého 1,9 tdi taky na odchodu (zjištěno při chipování) takže se chystám na výměnu. Ale mám motor BKF a u těch je to prý běžná věc.. (najeto 70tkm) takže prý mám počkat až to přestane jezdit jako s turbem a pak to vyměnit, říkal Mr.Cimbu.. tak čekám čekám :)

Upraveno od superfatty

Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu..

Jede jako prasivka ??? Co to je za vyraz ....

:D:D:D taky mě to napadlo. Pod synonymem "prašivka" si představuju úplně něco jinýho. Ale možná je to myšleno tak, že jede, jen se za ním práší.

Akorat se divim ze se nezrsvitila znama to zluta kontrolka kdyz jednotka mela chybu. Nejak je to podivne. Jen jestli nam neprasi o)))

tak na vahu mam asi stesti, uz se blizim šestimístný cifře kilometrů a stále původní

  • 2 týdny později...

mam takovej pocit ze kazdej si chvali to co mu stoji v garazi... jestli vas to zajima tak muj motor je taky nejlepsi :)

Tedy soucasne motory maji RJ uz s novym SW ???

Tedy zajimalo by me proc toto neni verejna vec a proste v kazdem servise neni verze SW ktera je aktualni a odkaz na moznost prehrani. Vzdyt uz i televize maji FW na netu pro home upgrade. A je to flash jako flash.

Já souhlasím s JirkouK.Podle mě se ten motor povedl.Je to úplně něco jiného než 77.nejen o výkon,ale tak nějak celkově,hold je to 16V.Byly různé zvěsti o nějakých problémech,ale ty jsou snad už pryč.Říkali mi kuci z vývoje z Bolky,že pokud má motor zasebou 50.000 tak už je to prý OK.problémy se objevují do 50.000
  • 1 měsíc později...

Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky

To co pises je zvlastni a asi by to chtetlo na to kuknout, moje zkusenost je ze na jednicku je od spoda slabsi ale nekde kolem 2000 uz pekne tahne od dvojky nahoru od 1800.Se startama nemam zadne problemy chyta na poprve.

Jsem mu to taky rikal ze se mi to nezda! Jednicku jsem moc netahal ale ta dvojka nemela ve 2000 zadny tah az potom bylo citit brutalni nastup od 2500 ot. To se potom za jizdy opakovalo skoro porad ale byly i mista kde to zatahlo hodne silne (podle me jak ma) uz od tech 1800 - 2000 ot. Hned jsem mu to rikal at se zrovna v ten moment tohoto nastupu z nizsich otacek diva jak by to podle me melo jet. A s tema startama tu kdysi nekdo psal ze to stratuje teple blbe - tak nevim! Ma jeste nekdo stejne zkusenosti nebo je v tom motoru neco blbe?!

brutální :)

brutální :)

Jo jak jinak bych to nazval!? ten nastup je opravdu hodne citit a zarazi to do sedacek ale u toho auta ne jak by melo od cca 2000 ot ale az od tech 2500 ot.! Tak nikdo nema zkusenosti a poradi co by to mohlo byt! Diky.

třeba silný, znatelný, těch slov je spousta, ale přijde mi vtipný říkat o zátahu dvoulitrovýho tédéíčka, že je brutální...

zajed si na diagnostiku

třeba silný, znatelný, těch slov je spousta, ale přijde mi vtipný říkat o zátahu dvoulitrovýho tédéíčka, že je brutální...

zajed si na diagnostiku

Tak si myslim ze zase az tak o to slovicko nejde (jinak proti me 81 kw to je hodne znat - hlavni je tocak), ale ten zatah musi byt znat a ne takova shnilotina, ktera se chytala az od 2500 ot., takze tam neco muze byt mozna s vahou nebo jinymi vecmi ale to jsem chtel poradit a slyset nazor vice lidi.

sám za sebe si myslim, že váha to nebude, chovalo by se to uplně opačně, alespon muj starej GIII TDI, když jsem mu odpojil vahu, tak do nějakých 1500ot se choval uplně normálně a pak už nešel...

Rikal ze to na diagnostice mel a nic to neukazalo. Taky jsem mu neumel poradit, jelikoz turbo se chova jinak - jestli to nebudou vstriky. Co tady ctu tak ty u toho 2l dost trpi na kvalitu nafty?!

  • 2 týdny později...

jak poznám,jaký SW mám v Octavii 2,0TDi (7.2005) a kde se může změnit?

díky za odpověd

tedˇ jsem zase slyšel, že se flešujou jednotky 2.0 TDI kvůli špatným teplým startům. Mě se ty teplý v poslední době opět velmi zhoršily, ale bůh ví, že už mě to nemohlo nijak překvapit.

Mám asi měsíc starou O II s motorem 2.0 TDI ( najeto cca 3000 km ). Jsem z motoru příšerně zklamaný. Můj motor má zátah až od 2400 ot ( přitom výrobce uvádí kroutící moment 320 NM v rozsahu 1750 - 2500 ot ). S autem se prakticky nedá předjíždět a rychlé rozjezdy z křižovatky jsou docela adrenalinovou záležitostí. S ježděním s dieselovým motorem nějaké zkušenosti mám ( 3 roky TDI 66 kW, 5 let JTD 104 kW ). Takový počet prošlápnutí plynového pedálu na podlahu jsem nezažil s žádným předchozím autem, jako s tímto krámem za měsíc. Nejhorší je, že mi všichni tvrdí, že je to vpořáku. V servise se s tím projeli a tvrdí, že je to normální. Já si myslím, že to normální není - například když na rovné cestě zařadím při 1800 ot. 2. rychlost a sešlápnu plyn k podlaze, tak se auto začne dusít a pomalu přidává a až po překročení cca 2400 ot zabere jak má. Nemáte někdo podobnou zkušenost ???? Jak takovou věc reklamovat ??? Nechat změřit motor na brzdě ?

Upraveno od tom66

to je divný, já už si teda moc nepamatuju, jak mi to jelo před zásahem do ř.j., ale tyhle dojmy jsem určitě neměl. S tím bych se docela rád svez. Řek bych ti, jestli to je normální. Kde v Praze jseš ?

V servisu ti budou tvrdit, že je vše OK, protože servisovat není od slova opravovat. To teprve pochopíš. Jinak tohle přesně dělají i 1,9 Tdi, které máme v práci. Přesně to samé. Plynulý rozjezd znamená do mírného kopce chcípnutí motoru. Tak točíš motor kolem 2500 otáček a pak se to rozjede. No kde to jsme - u O1 si se rozjel do kopce i bez plynu.

Upraveno od ferda25

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.