Luba Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu.. Zajimavy, ze uz takhle brzo!! Vetsinou rikaj ze u tehle diselu odejde vaha vzduchu az pri vetsim poctu kilometru (100tis. a vice)!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Mě teda ještě u OI TDI 81kw r.v.2002 odešla poprvé váha až ve 180.000km,pak ta druhá nová vydržela jen 25.000km,tak mi jí tenkrát vyreklamovali jako vadný díl protože to bylo ani ne po 4.měsících a ta třetí vydržela 120.000km,takže záleží na kusu.A ještě před touto jsem měl OI TDI 66kw model 99 u té jsem za 360.000km neměnil váhu ani jednou. Nyní mám OII TDI 77kw 2006,mám na ní ted 104.000km a váha zatím drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 jéé váha vzduchu by mi taky mohla odejít. Jinak všechno ostatní už se posralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 (editace) jéé váha vzduchu by mi taky mohla odejít. Jinak všechno ostatní už se posralo. já už mám váhu vzduchu u svého 1,9 tdi taky na odchodu (zjištěno při chipování) takže se chystám na výměnu. Ale mám motor BKF a u těch je to prý běžná věc.. (najeto 70tkm) takže prý mám počkat až to přestane jezdit jako s turbem a pak to vyměnit, říkal Mr.Cimbu.. tak čekám čekám Editováno: 29. Červen 2007, autor: superfatty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 Mám najeto 12500 km.Před časem začalo auto být na spodních otáčkách značně mrtvé.Nejvíce se to projevovalo při venkovních teplotách 30°C a víc.Přidal jsem plyn a až okolo 2500ot/min se to sebralo.Vypnul jsem komoresor na klimě,jestli ten to nebrzdí,ale afekt stejný.Zajel jsem do servisu,napíchli to na WAS,vyjeli chorobopis.Všechno bylo O.K. až na nějaké rozdílné hodnoty na konci chorobopisu.Nějaké mg něčeho....Dali mě novou váhu a auto jede jako prašivka.Dost se tady píše o tom,že jsou 2.0 TDI na spodu mrtvé.Není to pravda....Možná máte taky špatnou váhu vzduchu.. Jede jako prasivka ??? Co to je za vyraz .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 taky mě to napadlo. Pod synonymem "prašivka" si představuju úplně něco jinýho. Ale možná je to myšleno tak, že jede, jen se za ním práší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Akorat se divim ze se nezrsvitila znama to zluta kontrolka kdyz jednotka mela chybu. Nejak je to podivne. Jen jestli nam neprasi o))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2007 tak na vahu mam asi stesti, uz se blizim šestimístný cifře kilometrů a stále původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 mam takovej pocit ze kazdej si chvali to co mu stoji v garazi... jestli vas to zajima tak muj motor je taky nejlepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Tedy soucasne motory maji RJ uz s novym SW ??? Tedy zajimalo by me proc toto neni verejna vec a proste v kazdem servise neni verze SW ktera je aktualni a odkaz na moznost prehrani. Vzdyt uz i televize maji FW na netu pro home upgrade. A je to flash jako flash. Já souhlasím s JirkouK.Podle mě se ten motor povedl.Je to úplně něco jiného než 77.nejen o výkon,ale tak nějak celkově,hold je to 16V.Byly různé zvěsti o nějakých problémech,ale ty jsou snad už pryč.Říkali mi kuci z vývoje z Bolky,že pokud má motor zasebou 50.000 tak už je to prý OK.problémy se objevují do 50.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 17. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2007 Chtěl bych se zeptat na zkušenosti se zátahem 2.0 TDi z nízkých otáček. Nedávno jsem zkoušel tento motor a zátah od 1800 ot a pak uz tahal a tahal na vsechny rychlosti - proste parada!! A ted jsem zkousel kamaradovu Octu a ta se mi zdala byt tupa jeste ve 2000 ot a zatah zacal az nekde u 2500 ot. a tahala do nejakych 4300 ot! je to mozne a kde by mohla byt chyba? Pak pri nejakem rozjezdu z krizovatky to brutalne zatahlo od tech 1800 ot ale potom uz zase jen od 2500 a to bylo skoro porad ze tahala jen z tech vyssich otacek. Co muze byt pricinou - turbo nebo vaha nebo motor hyn? Pak jsme chvilku stali a ja startoval motor (teply) a na muj vkus strasne dlouho startovala (tak 3x otocila) - je to normalni nebo to jde nejak vyeliminovat aby to startovalo na 1 sup i teple a delaji to vsechny 2l !? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treid Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 To co pises je zvlastni a asi by to chtetlo na to kuknout, moje zkusenost je ze na jednicku je od spoda slabsi ale nekde kolem 2000 uz pekne tahne od dvojky nahoru od 1800.Se startama nemam zadne problemy chyta na poprve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 Jsem mu to taky rikal ze se mi to nezda! Jednicku jsem moc netahal ale ta dvojka nemela ve 2000 zadny tah az potom bylo citit brutalni nastup od 2500 ot. To se potom za jizdy opakovalo skoro porad ale byly i mista kde to zatahlo hodne silne (podle me jak ma) uz od tech 1800 - 2000 ot. Hned jsem mu to rikal at se zrovna v ten moment tohoto nastupu z nizsich otacek diva jak by to podle me melo jet. A s tema startama tu kdysi nekdo psal ze to stratuje teple blbe - tak nevim! Ma jeste nekdo stejne zkusenosti nebo je v tom motoru neco blbe?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 brutální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 brutální Jo jak jinak bych to nazval!? ten nastup je opravdu hodne citit a zarazi to do sedacek ale u toho auta ne jak by melo od cca 2000 ot ale az od tech 2500 ot.! Tak nikdo nema zkusenosti a poradi co by to mohlo byt! Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 třeba silný, znatelný, těch slov je spousta, ale přijde mi vtipný říkat o zátahu dvoulitrovýho tédéíčka, že je brutální... zajed si na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 třeba silný, znatelný, těch slov je spousta, ale přijde mi vtipný říkat o zátahu dvoulitrovýho tédéíčka, že je brutální...zajed si na diagnostiku Tak si myslim ze zase az tak o to slovicko nejde (jinak proti me 81 kw to je hodne znat - hlavni je tocak), ale ten zatah musi byt znat a ne takova shnilotina, ktera se chytala az od 2500 ot., takze tam neco muze byt mozna s vahou nebo jinymi vecmi ale to jsem chtel poradit a slyset nazor vice lidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 sám za sebe si myslim, že váha to nebude, chovalo by se to uplně opačně, alespon muj starej GIII TDI, když jsem mu odpojil vahu, tak do nějakých 1500ot se choval uplně normálně a pak už nešel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 Rikal ze to na diagnostice mel a nic to neukazalo. Taky jsem mu neumel poradit, jelikoz turbo se chova jinak - jestli to nebudou vstriky. Co tady ctu tak ty u toho 2l dost trpi na kvalitu nafty?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sasa69 Vloženo 28. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2007 jak poznám,jaký SW mám v Octavii 2,0TDi (7.2005) a kde se může změnit? díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 tedˇ jsem zase slyšel, že se flešujou jednotky 2.0 TDI kvůli špatným teplým startům. Mě se ty teplý v poslední době opět velmi zhoršily, ale bůh ví, že už mě to nemohlo nijak překvapit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom66 Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 (editace) Mám asi měsíc starou O II s motorem 2.0 TDI ( najeto cca 3000 km ). Jsem z motoru příšerně zklamaný. Můj motor má zátah až od 2400 ot ( přitom výrobce uvádí kroutící moment 320 NM v rozsahu 1750 - 2500 ot ). S autem se prakticky nedá předjíždět a rychlé rozjezdy z křižovatky jsou docela adrenalinovou záležitostí. S ježděním s dieselovým motorem nějaké zkušenosti mám ( 3 roky TDI 66 kW, 5 let JTD 104 kW ). Takový počet prošlápnutí plynového pedálu na podlahu jsem nezažil s žádným předchozím autem, jako s tímto krámem za měsíc. Nejhorší je, že mi všichni tvrdí, že je to vpořáku. V servise se s tím projeli a tvrdí, že je to normální. Já si myslím, že to normální není - například když na rovné cestě zařadím při 1800 ot. 2. rychlost a sešlápnu plyn k podlaze, tak se auto začne dusít a pomalu přidává a až po překročení cca 2400 ot zabere jak má. Nemáte někdo podobnou zkušenost ???? Jak takovou věc reklamovat ??? Nechat změřit motor na brzdě ? Editováno: 1. Září 2007, autor: tom66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 to je divný, já už si teda moc nepamatuju, jak mi to jelo před zásahem do ř.j., ale tyhle dojmy jsem určitě neměl. S tím bych se docela rád svez. Řek bych ti, jestli to je normální. Kde v Praze jseš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 (editace) V servisu ti budou tvrdit, že je vše OK, protože servisovat není od slova opravovat. To teprve pochopíš. Jinak tohle přesně dělají i 1,9 Tdi, které máme v práci. Přesně to samé. Plynulý rozjezd znamená do mírného kopce chcípnutí motoru. Tak točíš motor kolem 2500 otáček a pak se to rozjede. No kde to jsme - u O1 si se rozjel do kopce i bez plynu. Editováno: 2. Září 2007, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.