Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Ja by som skôr povedal, že čím je väčší objem motora a čím väčší výkon ten motor musí podať, tým väčšie turbo to potrebuje a také veľké turbo má jednak svoju zotrvačnosť a jednak potrebuje potom aj isté množstvo vzduchu na roztočenie. Preto napríklad trojlitre už majú 2 menšie turbá a preto sa vymýšľajú všakovaké kombinácie malého a veľkéhu turba resp. turbo+kompresor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
jirkaK a si spokojny,citis rozdiel alebo je to nic moc.nekuri sa ti ako z komina,dakujem

Rozdíl ? 50 k a 80 Nm, to je snad sakra rozdíl. To je jako kdyby ti tam ještě jeden menší motor přidali. :D No a trochu to kouří, když tomu zatopím, to je jasný. Ale když jedu normálně, tak ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Škodováci OII

Považujem za potrebné sa s vami podeliť o moje skúsenosti a zážitky s OII kúpenou 5/2005.Prvých 15000tis.km „prvá prehliadka“ boli bez problémov a môžem povedať,že som sa tešil z tohto auta.Motor pracoval výborne,ťah vynikajúci,taktiež spotreba,bol som ním očarený.

Moje problémy nastali po prvej prehliadke,tým že mi začalo v pravej časti motorového priestoru v smere jazdy syčať.Bolo to také atypické syčanie akokeby si tento motor odfukoval.Pri návšteve servisu „prišli na to“,že niekde trošíčku uniká olej tak usúdili,že to bude asi z vačkovky,tak je potrebné vymeniť simering.No samozrejme závadu neodstránili,únik oleja bol už zreteľný a syčanie pokračovalo.Ďalšia oprava,výmena turba.Únik oleja pokračoval a bol stále väčší.Pri absolvovaní cesty do Nemecka,jazde po diaľnici v plnom obsadení a prejdení cca 1500km potreba doliať 0,5l oleja.Cestu do Nemecka som takto absolvoval asi 4krát a stále sa to opakovalo cca 1500km stále trebalo doliať olej.To sa stávalo len pri plnom obsadení.Štýl jazdy 140-150km/h.No ale únik oleja pokračoval a bol už veľmi zreteľný,lebo bola zaolejovaná vaňa,kryt motora a dokonca aj rameno nápravy a celá pravá časť podvozku až po zadnú nápravu.Znova oprava v servise,výmena zátiek technologických otvorov a problém pokračoval ďalej.Opäť návšteva servisu a výmena olejového čerpadla kvôli údajnému vysokému tlaku oleja.Nič to nevyriešilo a únik oleja pokračoval ďalej(perlička:pri výmene čerpadla bol v olejovej vani nájdený úlomok mosadznej trubky dlhej asi 1cm).Po 37000km výmena celého motora.Tento nový motor sa mi zdá byť nekľudný(dosť veľké vibrácie).Znova únik oleja,pretesnená olejová vaňa,javý sa tak,že únik oleja by už nemal byť,ale je potrebná ešte vizuálna kontrola na vylúčenie úniku oleja.Momentálne k spotrebe oleja u tohto druhého motora sa nemôžem vyjadriť nakoľko som neabsolvoval cestu do Nemecka a mám najazdených len cca 3000km.Po kontrole,prípadnej ceste do Nemecka,tu dopíšem ďalšie poznatky.

Môj pocit z tohto motora,čo sa týka spoľahlivosti nie je príjemný (no myslím si a dúfam,že to je ojedinelý prípad takýchto preblémov s motorom 2.0TDI) a som veľmi rozčarovaný nad prístupom Škody Auto Slovensko a jej zmluvných partnerov t.j servisov.9 mesiacov sústavných návštev servisov a neriešenie problému úniku a spotreby oleja.Pravdupovediac tento motor ma tak nadchol,čo sa týka výkonu a spotreby,že keby som sa mal znova rozhodnúť,tak si kúpim opäť 2.0TDI.

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No poslední příspěvek mě nijak nenadchl.O problémech s 2,0 TDi jsem slyšel,ale doufám,že mě to nepotká.Záruka končí za měsíc.Jinak znám Passaty,Tourany co mají přes 100.000KM a bez problému.Jinak co vím,tak nedocházelo k praskáním hlavy,ale k poškození tandem.čerpalda,a jeho vinou vnikala do motoru nafta(až 6.litrů) a potom narazil píst do hladiny a byl problém.Toto mi zdělil přímo jeden mecho z Česany.Že já raději nekoupil 1,9,ty se neserou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No poslední příspěvek mě nijak nenadchl.O problémech s 2,0 TDi jsem slyšel,ale doufám,že mě to nepotká.Záruka končí za měsíc.Jinak znám Passaty,Tourany co mají přes 100.000KM a bez problému.Jinak co vím,tak nedocházelo k praskáním hlavy,ale k poškození tandem.čerpalda,a jeho vinou vnikala do motoru nafta(až 6.litrů) a potom narazil píst do hladiny a byl problém.Toto mi zdělil přímo jeden mecho z Česany.Že já raději nekoupil 1,9,ty se neserou

ježíši to je taky dobrý. Jak se to projeví, to s tím čerpadlem ? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne prestal 2.0 Tdi tahat nieco pod 50tis km zrovna ked som bol v hustom casovom strese, v servise vymenili podla info od odovzdavajuceho technika vysokotlakovu hadicu od turba.

Uz zerie len cca 0.5 l oleja na 10tis km, prvych 20tis zozral asi kazdych 10tis 1liter. S DSG ziadny problem az na to ze nefunguje Launch Control.

O tyzden idem na prehliadku po 60tis uvidime ci sa nieco objavi dalsie okrem tohoto co mam pripravene na diskusiu :) :

- bedrova opierka nefunguje, otacanim kolecka ziadna zmena v sedacke

- spusta sa sam alarm obcas

- zvyseny hluk z naprav na nerovnostiach oproti stavu tak do 20tis km

- plechovy klepot z motorovej casti pri cca 50km/h po pridani z cca 1400 otacok

- nefunguje zapalovac na cigarety (zasuvka ano)

- vibracie na brzdovom pedale pri stati so zaradenym "D", oproti novemu 300% horsie, na novom nebolo nic citit.

- nefunguje Launch Control

- vrzga madlo na dverach sofera pri manipulacii

- strata lesku vnutornej "chromovanej" plochy v prednych svetlometoch, je to mliecne skor ako chrom.

- pri plnom zatoceni doprava a cuvnuti hluk odierania predneho kolesa o plast

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- nefunguje Launch Control

- vrzga madlo na dverach sofera pri manipulacii

Ty 2 "zavady" me zaujaly :

Ad "vrzga madlo"

to jsem rovnez nechal menit, v servisu dokonce zjistili, ze ho sami pred casem nekde uvnitr utrhli, kdyz hledali pricinu klepani ve dverich (aktualka "tesneni"), menili ho ovsem nadvakrat, protoze jaksi nevedeli, ze se madlo musi cele objednat nove i s vnitrni casti...Tak si na to dej pozor

Ad "nefunguje Launch Control" u DSG

mas pri pozadavku na Launch Control navoleny rezim "S" a vypnute ESP ? Jinak to fungovat nebude... Me to funguje, alepson si myslim, ze ano :D Tzn. pri techto 2 volbach prislapnu levou nohou brzdu a soucasne pravou pridavam plyn. Motor jde do otacek, ale auto stoji. Po povoleni brzdy se to s gumovanim hnanych kol rozjede. Tak by to asi melo fungovat (mam ale 1.9 TFI), ovsem co na to DSG spojky ?

Sorry za OT, vim ze to tady je o zkusenostech s 2.0TDI, ale ta DSG k tomu asi patri...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omicron, je tu prispevok o DSG nizsie, tam som napisal ako sa to prejavuje ten Launch COntrol. Urcite nejdu otacky na 3000 ako ktosi pisal ze idu u VW a urcite nepiskaju gumy. (mam aj S rezim aj vypnute ESP).

No maro-01, presne jak jsem popsal me to ale funguje.

Nedavno jsem to zrovna predvadel zene, pravda otacky jsem nesledoval, ale presne jak jsem popsal se to chovalo. I s tim zagumovanim kol, coz me dost prekvapilo, myslel jsem, ze tomu to prave zabrani, ale je jasne, ze to je mj. podstatou teto funkce. Pri pridavani plynu a zvedani otacek se auto zahybalo, jako by spojky mely tendenci to pustit, pak jsem plyn pridal prudce vice, naraz pustil brzdu, predni kola zagumovaly, a to vypalilo.

Pravdou je tez, ze z toho nemam zcela dobry pocit, v manualu to nijak popsano neni, jen obecne v dostupnych materialech o DSG, a nejsem si jist, co tomu rikaji spojky...(?)

Je take pravdou, ze jsem to nekolikrat predtim zkousel, chovalo se me to podobne, jak to popisujes Ty. Pote jsem si kdesi precetl, o tom, ze ma byt zarazen S a vypnute ESP, coz jsem predtim nekontroloval, a urcite nemel navolene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to prostě nedá, ale doufám, že se ozve nějaký administrátor, nejlíp ze sekce Fabia :D . Co má téma Odpovědět 2.0TDI jaké máte s tímto motorem zkušenosti společného s DSG? Na DSG jsou tady dokonce 2 vlákna,tak proč to motat jinam a odbočovat od tématu lol

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to prostě nedá, ale doufám, že se ozve nějaký administrátor, nejlíp ze sekce Fabia :D . Co má téma Odpovědět 2.0TDI jaké máte s tímto motorem zkušenosti společného s DSG? Na DSG jsou tady dokonce 2 vlákna,tak proč to motat jinam a odbočovat od tématu lol

Nerád to robím, ale na základe udelenej právomoci ti dávam 1. varovanie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu proč??

To je jednoduchý, Omicron má problém s tím, když se v různých vláknech odbočí od tématu, třeba i k blbostem..prostě občas se to stane, tak jsem si dovolil mu to tady připomenout..když o tom píše, tak proč se sám podle toho nechová (i když tím nechci říct, že to jeho odbočení tady bylo o blbostech, to zas ne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechápu,proč jsi dostal varování

jak píšu výše. Všechno vzniklo ve vlákně o otvírání kufru a nádrže zevnitř..tak nějak jsme odbočili k autosalonu v Lipsku, který je za chvilku a někomu se to tu nelíbilo.. Tak jsem mu to tady svým příspěvkem připomněl a vyšší moc zasáhla..taky to moc nechápu, ale co s tím nadělám..

Jen si říkám, když se teď Igor "dočasně stará" o sekci OII, tak jestli ho zajímají i další pravidla fóra, tedy urážky a sprostá slova (mám na mysli ty příspěvky, na základě kterých jsem pak psal i sem o dodržování pravidel), nebo jestli si jen na mně má potřebu něco dokázat. Tak mi to momentálně přijde.

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...