Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

2.0 FSI nežere ale papá ... :D jinak já právě volil benzín do Scouta hlavně kvůli těm problémům s 2.0 TrdliDí... :) a s tím benzínem jsem moc spokojenej, jede to velmi dobře, v průměru mám 9,2 l a za 30 tis km žádný troubles :) snad to vydrží i dál ! ;)

Vloženo
To už bych počkal na 2.0TDI-CR....na jaře 2009 už to v OII určo bude.....těmto 2.0TDI-PD prostě z osob.zkušenosti nevěřim.

Jak dlouho ten motor W dělá?Je totiž otázka jestli jsou vyřešené porodní bolesti.Aby to nebylo jako s tím PD.

Vloženo
protože si přečet tvoje posty o spotřebě 5,5l/100km ;)

No prave proto jsem se ptal lol 1.6 FSI jezdi jak drak a vubec nic nepapa, staci ji vypary :p

Ne ted vazne, pri dnesni ceste do HK a zpet me za celou cestu nepredjelo ani jedno auto, zato ja jich predjel nespocet... a vysledna spotreba za tech 300 km byla 5,7 l/100 km

Vloženo
Nevím co jiného - diesel moc nechci, 2.0 FSi už dost žere, 1.6MPI je zas slabá, 1.6 FSI normál spotřeba (počítám tam 7,5), pojistka nižší než 2.0, 85kW se skřípajícíma zubama na běžný ježdění stačí a FSI jsou v lepší výběvě než MPI.

Ja si myslim ze 2.0 FSI by ti taky moc nezralo, je to moc dobrej motor, ale zalezi na tobe. 1.6 MPI chapu ze nechces, ale co treba 1.8 TSI? Pri stejnem stylu bude uspornejsi jak 2.0 FSI. Jinak 85 kW v 1.6 FSI budes mit az kolem 6000 ot/min kam si troufam tvrdit se mockrat rucka otackomeru nepodiva, jezdi se s tim uplne jinak jak s dieslem, bude ti pripadat ze to je uplnej lenoch oproti tomu TDI, ale neni tomu tak, jede hezky ale musi se to s ni umet. Sice na petku to neni buhvi jaka akcelerace z 80 km/h, ale kdyz podradis na trojku tak to TDi i predjedes! Chce to radit a tocit :)

Vloženo

Lukemu bych veril, luke ma vzdy pravdu!!! :-)

Bohuzel nafoceno nemam, ale prumerka byla na MD 74 km/h. Na to ze to bylo v mlze a castecne na snehu bych rekl ze vcelku dobra rychlost.

Vloženo
Nevím co jiného - diesel moc nechci, 2.0 FSi už dost žere, 1.6MPI je zas slabá, 1.6 FSI normál spotřeba (počítám tam 7,5), pojistka nižší než 2.0, 85kW se skřípajícíma zubama na běžný ježdění stačí a FSI jsou v lepší výběvě než MPI.

Chipneš MPI a jsi na úrovni FSI a nemusíš tam lít N98. Taky se mi nechce věřit, že by se nenašlo MPI s výbavou jako u FSI, když jich je podstatně víc.

Vloženo

Viktor: No zas bych neprehanel, sice nevim jak jede MPI po chipu, ale preci jen to jsou vcelku dost odlisne motory. Ja bych xkalimu doporucil dneska jedinou dobrou variantu do OII a to 1.8 TSI, o zadnym jinym motoru nema cenu uvazovat. V lednu pak bude rozhodovani trosku slozitejsi az zacnou vyrabet i 1.4 TSI, ale dneska je to jedina dobra varianta. (only muj nazor)

Vloženo

K tomu 1,8Tsi...

Je to urcite dobrej motor, ale s tim delat zavery bych pockal, az ty auta co ho maji budou mit trochu vetsi probehy km

Az se osvedci u vice aut po najeti aspon 300tis km tak potom bych mohl rict ze se jedna o super motor s ohledem na poruchy atd

Vloženo

Tak CR motor uz mas v OIIRS a SII, ale nijak moc pozitivni ohlasy jsem zatim na nej necetl a neslysel. Pri dnesnich cenach paliva a s cim dal tim mensi spotrebou benzinovych motoru a naopak zvysujici se spotrebe nafotvych motoru, si myslim ze se ta nafta prestava vyplacet. Myslim tim auta velikostne OII ci SII, nejake velke SUV kravy typu Q7 me nezajimaji, to nejsou auta, ale tanky

Vloženo

Tak jsem koukal, že se tu řešily vibrace motoru....mám je taky, ale trochu jinak, než píšete.

Když jezdím s lehkou nohou je všechno naprosto v pohodě. Ale jakmile přidám víc, třeba do kopce při předjíždění, tak zhruba mezi 1800 a 2000 ot. začne motor jakoby hučet a drnčet, nebo vibrovat...nebo nevím jak to popsat. Je to docela hlasitý a drnčí celý auto....ale táhne normálně a jakmile se dostane z těchto otáček, vrní už normálně...např. jede to třeba od 1500..vrčí normálně...pak v 1800 začne vibrovat a hučet a kolem 2000 to zase přestane....nehulí, spotřeba 5,6L/100....ale je to dost nepříjemný...hlavně když nevím čím by to mohlo bejt a co by se mohlo eventuelně vysypat...diagnostika je ok...ale tam se asi načatej vstřik nepozná....pocitově mě to přijde, jako když u benzínu vysazuje jedna svíce...ale to jde dolů výkon....

Napadly mě vstřiky nebo načatej ten dvouhmotovej setrvák....Přijde mi, že když přidám do nafty aditivum, není to tak markantní....Tankuju Agip, Shell, OMV.

Máte někdo nějakou radu?

Vloženo
Tak CR motor uz mas v OIIRS a SII, ale nijak moc pozitivni ohlasy jsem zatim na nej necetl a neslysel. Pri dnesnich cenach paliva a s cim dal tim mensi spotrebou benzinovych motoru a naopak zvysujici se spotrebe nafotvych motoru, si myslim ze se ta nafta prestava vyplacet. Myslim tim auta velikostne OII ci SII, nejake velke SUV kravy typu Q7 me nezajimaji, to nejsou auta, ale tanky

Marios, já naopak na 2.0 TDI CR v OII RS test i ohlas četl a byl více než kladný...

Vloženo
Tak jsem koukal, že se tu řešily vibrace motoru....mám je taky, ale trochu jinak, než píšete.

Když jezdím s lehkou nohou je všechno naprosto v pohodě. Ale jakmile přidám víc, třeba do kopce při předjíždění, tak zhruba mezi 1800 a 2000 ot. začne motor jakoby hučet a drnčet, nebo vibrovat...nebo nevím jak to popsat. Je to docela hlasitý a drnčí celý auto....ale táhne normálně a jakmile se dostane z těchto otáček, vrní už normálně...např. jede to třeba od 1500..vrčí normálně...pak v 1800 začne vibrovat a hučet a kolem 2000 to zase přestane....nehulí, spotřeba 5,6L/100....ale je to dost nepříjemný...hlavně když nevím čím by to mohlo bejt a co by se mohlo eventuelně vysypat...diagnostika je ok...ale tam se asi načatej vstřik nepozná....pocitově mě to přijde, jako když u benzínu vysazuje jedna svíce...ale to jde dolů výkon....

Napadly mě vstřiky nebo načatej ten dvouhmotovej setrvák....Přijde mi, že když přidám do nafty aditivum, není to tak markantní....Tankuju Agip, Shell, OMV.

Máte někdo nějakou radu?

Ričrde, já s tímhletím samým jezdím občas (mámy OII Combi) a rozhodně se teda z 1500ot/min nerozjíždím do nějakýho zrychlování, to je i co si pamatuju z FRS, docela málo, chtělo a chce to tak těch 1900+ ot, není to tím?

Vloženo

Taky si myslím že takové otáčky nejsou moc vhodné na předjíždění. Ten 2.0 TDI je ve spod hodně línej...pěkne tahá až kolem 2000 ot. Já to sice řešit nemusím když mám DSG lol

Vloženo
Ričrde, já s tímhletím samým jezdím občas (mámy OII Combi) a rozhodně se teda z 1500ot/min nerozjíždím do nějakýho zrychlování, to je i co si pamatuju z FRS, docela málo, chtělo a chce to tak těch 1900+ ot, není to tím?

No ono to při prudší akceleraci udělá i při těch 1900....bral bych kdyby to huhlalo při těch 1500 a nechtělo se mu nahoru (to podobně dělá CR ve Fordu)...ale on se prostě krásně rozeběhne a jakmile doleze do těch cca 1800....začne drnčet a vibrovat a jakmile přeleze cca 2000 přestane to a jede v poho. A 1800 mi nepřijdou nízký otáčky....

Vloženo

Me to taky u 2,0TDi presne v tehle otackach "drnci"...

Setrvak mam novej cca 5tis km

Delalo to predtim i ted s novym stejne

Navic bracha ma 1,9TDi PD Fabii a tam mu to drnci pri podobnych otackach taky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...