vorlajz Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 2.0 FSI nežere ale papá ... jinak já právě volil benzín do Scouta hlavně kvůli těm problémům s 2.0 TrdliDí... a s tím benzínem jsem moc spokojenej, jede to velmi dobře, v průměru mám 9,2 l a za 30 tis km žádný troubles snad to vydrží i dál ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Presne po prečítaní toho tu o 2.0TDí som išiel radšj do 1,9TDi, aj keď ako druhá alternetíva bola 1,8TSi, ale tam nebola tak výhodná ponuka v podobnej výbave... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Mikulenka Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 To už bych počkal na 2.0TDI-CR....na jaře 2009 už to v OII určo bude.....těmto 2.0TDI-PD prostě z osob.zkušenosti nevěřim. Jak dlouho ten motor W dělá?Je totiž otázka jestli jsou vyřešené porodní bolesti.Aby to nebylo jako s tím PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 No právě........ Jel jsem ale s ním v Passatu kam ho dávaj už víc jak půl roku a paráda....jezdí se s nim moc pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 protože si přečet tvoje posty o spotřebě 5,5l/100km No prave proto jsem se ptal 1.6 FSI jezdi jak drak a vubec nic nepapa, staci ji vypary Ne ted vazne, pri dnesni ceste do HK a zpet me za celou cestu nepredjelo ani jedno auto, zato ja jich predjel nespocet... a vysledna spotreba za tech 300 km byla 5,7 l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Nevím co jiného - diesel moc nechci, 2.0 FSi už dost žere, 1.6MPI je zas slabá, 1.6 FSI normál spotřeba (počítám tam 7,5), pojistka nižší než 2.0, 85kW se skřípajícíma zubama na běžný ježdění stačí a FSI jsou v lepší výběvě než MPI. Ja si myslim ze 2.0 FSI by ti taky moc nezralo, je to moc dobrej motor, ale zalezi na tobe. 1.6 MPI chapu ze nechces, ale co treba 1.8 TSI? Pri stejnem stylu bude uspornejsi jak 2.0 FSI. Jinak 85 kW v 1.6 FSI budes mit az kolem 6000 ot/min kam si troufam tvrdit se mockrat rucka otackomeru nepodiva, jezdi se s tim uplne jinak jak s dieslem, bude ti pripadat ze to je uplnej lenoch oproti tomu TDI, ale neni tomu tak, jede hezky ale musi se to s ni umet. Sice na petku to neni buhvi jaka akcelerace z 80 km/h, ale kdyz podradis na trojku tak to TDi i predjedes! Chce to radit a tocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Bych chtěl vidět-nafoť průměrnou rychlost,ujeté km a spotřebu a pak se budeme bavit o spotřebě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 cosby: marios jezdí svižně a přitom za míň než s naftou. to je zbytečný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Lukemu bych veril, luke ma vzdy pravdu!!! :-) Bohuzel nafoceno nemam, ale prumerka byla na MD 74 km/h. Na to ze to bylo v mlze a castecne na snehu bych rekl ze vcelku dobra rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Hustopece-Bohumin celkem 480km prumerna rychlost 110km/hod 5,2litru...z 1,6 bych tu spotrebu chtel videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 marios: voe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 asi budu muset zase testnou nějakého benzína, když tak málo žere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Nevím co jiného - diesel moc nechci, 2.0 FSi už dost žere, 1.6MPI je zas slabá, 1.6 FSI normál spotřeba (počítám tam 7,5), pojistka nižší než 2.0, 85kW se skřípajícíma zubama na běžný ježdění stačí a FSI jsou v lepší výběvě než MPI. Chipneš MPI a jsi na úrovni FSI a nemusíš tam lít N98. Taky se mi nechce věřit, že by se nenašlo MPI s výbavou jako u FSI, když jich je podstatně víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Viktor: No zas bych neprehanel, sice nevim jak jede MPI po chipu, ale preci jen to jsou vcelku dost odlisne motory. Ja bych xkalimu doporucil dneska jedinou dobrou variantu do OII a to 1.8 TSI, o zadnym jinym motoru nema cenu uvazovat. V lednu pak bude rozhodovani trosku slozitejsi az zacnou vyrabet i 1.4 TSI, ale dneska je to jedina dobra varianta. (only muj nazor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 9. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2008 Jj,souhlas s Mariosem......když ted už pomalu odchází i 1.9TDI,tak v současný době do příchodu 1.4TSI a TDI-CR neni lepšího motoru než 1.8TSI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 K tomu 1,8Tsi... Je to urcite dobrej motor, ale s tim delat zavery bych pockal, az ty auta co ho maji budou mit trochu vetsi probehy km Az se osvedci u vice aut po najeti aspon 300tis km tak potom bych mohl rict ze se jedna o super motor s ohledem na poruchy atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 10. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2008 Souhlas 1,8 TSI je druhy nej motor. Prvni je 2,0 TFSI Koncept PD je mrtev a jsem zvedav jak na tom bude CR. Ale to se vsichny dozvime az za dlouho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 Tak CR motor uz mas v OIIRS a SII, ale nijak moc pozitivni ohlasy jsem zatim na nej necetl a neslysel. Pri dnesnich cenach paliva a s cim dal tim mensi spotrebou benzinovych motoru a naopak zvysujici se spotrebe nafotvych motoru, si myslim ze se ta nafta prestava vyplacet. Myslim tim auta velikostne OII ci SII, nejake velke SUV kravy typu Q7 me nezajimaji, to nejsou auta, ale tanky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Tak jsem koukal, že se tu řešily vibrace motoru....mám je taky, ale trochu jinak, než píšete. Když jezdím s lehkou nohou je všechno naprosto v pohodě. Ale jakmile přidám víc, třeba do kopce při předjíždění, tak zhruba mezi 1800 a 2000 ot. začne motor jakoby hučet a drnčet, nebo vibrovat...nebo nevím jak to popsat. Je to docela hlasitý a drnčí celý auto....ale táhne normálně a jakmile se dostane z těchto otáček, vrní už normálně...např. jede to třeba od 1500..vrčí normálně...pak v 1800 začne vibrovat a hučet a kolem 2000 to zase přestane....nehulí, spotřeba 5,6L/100....ale je to dost nepříjemný...hlavně když nevím čím by to mohlo bejt a co by se mohlo eventuelně vysypat...diagnostika je ok...ale tam se asi načatej vstřik nepozná....pocitově mě to přijde, jako když u benzínu vysazuje jedna svíce...ale to jde dolů výkon.... Napadly mě vstřiky nebo načatej ten dvouhmotovej setrvák....Přijde mi, že když přidám do nafty aditivum, není to tak markantní....Tankuju Agip, Shell, OMV. Máte někdo nějakou radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrutek Vloženo 15. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2008 Tak CR motor uz mas v OIIRS a SII, ale nijak moc pozitivni ohlasy jsem zatim na nej necetl a neslysel. Pri dnesnich cenach paliva a s cim dal tim mensi spotrebou benzinovych motoru a naopak zvysujici se spotrebe nafotvych motoru, si myslim ze se ta nafta prestava vyplacet. Myslim tim auta velikostne OII ci SII, nejake velke SUV kravy typu Q7 me nezajimaji, to nejsou auta, ale tanky Marios, já naopak na 2.0 TDI CR v OII RS test i ohlas četl a byl více než kladný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Tak jsem koukal, že se tu řešily vibrace motoru....mám je taky, ale trochu jinak, než píšete.Když jezdím s lehkou nohou je všechno naprosto v pohodě. Ale jakmile přidám víc, třeba do kopce při předjíždění, tak zhruba mezi 1800 a 2000 ot. začne motor jakoby hučet a drnčet, nebo vibrovat...nebo nevím jak to popsat. Je to docela hlasitý a drnčí celý auto....ale táhne normálně a jakmile se dostane z těchto otáček, vrní už normálně...např. jede to třeba od 1500..vrčí normálně...pak v 1800 začne vibrovat a hučet a kolem 2000 to zase přestane....nehulí, spotřeba 5,6L/100....ale je to dost nepříjemný...hlavně když nevím čím by to mohlo bejt a co by se mohlo eventuelně vysypat...diagnostika je ok...ale tam se asi načatej vstřik nepozná....pocitově mě to přijde, jako když u benzínu vysazuje jedna svíce...ale to jde dolů výkon.... Napadly mě vstřiky nebo načatej ten dvouhmotovej setrvák....Přijde mi, že když přidám do nafty aditivum, není to tak markantní....Tankuju Agip, Shell, OMV. Máte někdo nějakou radu? Ričrde, já s tímhletím samým jezdím občas (mámy OII Combi) a rozhodně se teda z 1500ot/min nerozjíždím do nějakýho zrychlování, to je i co si pamatuju z FRS, docela málo, chtělo a chce to tak těch 1900+ ot, není to tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Taky si myslím že takové otáčky nejsou moc vhodné na předjíždění. Ten 2.0 TDI je ve spod hodně línej...pěkne tahá až kolem 2000 ot. Já to sice řešit nemusím když mám DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Ričrde, já s tímhletím samým jezdím občas (mámy OII Combi) a rozhodně se teda z 1500ot/min nerozjíždím do nějakýho zrychlování, to je i co si pamatuju z FRS, docela málo, chtělo a chce to tak těch 1900+ ot, není to tím? No ono to při prudší akceleraci udělá i při těch 1900....bral bych kdyby to huhlalo při těch 1500 a nechtělo se mu nahoru (to podobně dělá CR ve Fordu)...ale on se prostě krásně rozeběhne a jakmile doleze do těch cca 1800....začne drnčet a vibrovat a jakmile přeleze cca 2000 přestane to a jede v poho. A 1800 mi nepřijdou nízký otáčky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Me to taky u 2,0TDi presne v tehle otackach "drnci"... Setrvak mam novej cca 5tis km Delalo to predtim i ted s novym stejne Navic bracha ma 1,9TDi PD Fabii a tam mu to drnci pri podobnych otackach taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 a kolik máš na tom 2.0 TDI najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.