kemar Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 82tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 22. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2008 já 90 takže to je prakticky stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Ale me uz to dela co jsem to koupil cca od 60tis A nic jineho krom tech drobnych vybraci se nedeje takze to neresim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SirMike Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Ahoj, tak na dálnici u Mnichova mě překvapila dost nepříjemná záležitost. Při rychlosti cca 160km/h najdnou začal motor ztrácet výkon, ručička se zastavila na 120 a víc už ani ťuk. Plný plyn nijak nereagoval. Zastavil jsem na nejbližším odpočívadle, vypnul motor, dal si cigáro a vše při dalším startu bylo v pohodě. Nicméně za dalších asi 10 minut to samé, tedy opět stejná procedura jako předtím s tou výjimkou, že jsem volal na Škoda Assistance, avšak s nulovým výsledkem - prý možná váha vzduchu. Ale to se mi zdá nepravděpodobné, to by se to nezpravilo chvilkovým vypnutím motoru. Potřetí už se to nestalo, auto absolvovalo po Německých dálnicích dalších asi 400km, průměrně tak 170 - 180km/h. Ještě doplním, že DSG bylo ve chvílích ztráty výkonu docela zmatené a řadilo mezi 5 - 6 a topilo mi sedadlo řidiče, přestože jsem vyhřívání měl vyplé, zaplé ho měl jen spolujezdec. Od té doby ale nic a vš v pořádku. \v čem je tedy zřejmě problém abych věděl, než se vypravím do servisu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Prvně to chce diag. , ale typuji problém s regulaci turba. Trošku mě tam mate ten problém s elektrikou?? Pokud se ti jen nezdálo, že topí sedadlo a ty jsi se vlastně jen potil strachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Me to taky u 2,0TDi presne v tehle otackach "drnci"...Setrvak mam novej cca 5tis km Delalo to predtim i ted s novym stejne Navic bracha ma 1,9TDi PD Fabii a tam mu to drnci pri podobnych otackach taky. dělá mi to přesně to samé...ale taky to neřešim. Diagnostika OK. motor v podpisu a 174tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolus Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Zdravím všechny pisatele tohoto diskusního fo'ra. Teprve dneska jsem narazil na tuto diskuzi a nestačím se divit, jedním dechem jsem pročetl stovky vašich příspěvků, většinou zasvěcených a nemůžu uvěřit, že motory 2.0 TDI jsou tak poruchové. Je až neuvěřitelné, že němci něco takového pustili do světa a ne za zrovna malé peníze. Možná se mi to jen zdá , protože tady píše více těch nespokojených, ale i tak mám docela strach z toho, co mě může potkat. Asi před měsícem jsem si koupil svůj první diesel Octavia II 2.O TDI PD DPF 103 kW Elegance v černé barvě, zatím najeto 2 600 km a docela jsem si ji zamiloval, je krásná a skvěle jede. Auto s naftovým motorem asi pro mě není ideální volba, nenajezdím tolik, aby se mi to vyplatilo - asi 15 - 20 000 ročně , auto mě neživí, je to moje záliba a přibližovadlo do práce a taky v době, kdy je nafta dražší než benzín, nicméně nafťáka jsem nikdy neměl a toužil jsem po něm, tak ho mám. Jenže po přečtení vašich příspěvků mám taky o pár vrásek na čele více. Doposud jsem měl samé benziňáky, naposledy Octávii I 1.6 74 kW , najel jsem s ní 87 000 km jen s jednou malou závadou, jinak jen pravidelný servis. Teď ale nevím, jestli se mám na další najeté kilometry těšit nebo se bát, kdy se co posere. Těch závad co se vyskytuje u TDIček a ty ceny za opravy jsou až neskutečné, to by jim snad měli zakázat prodávat takové nedokonalé zmetky, že já blázen nezůstal u spolehlivého a bezproblémového benzínu. Zaznamenal jsem tady v příspěvcích, že když se auto s turbem pořádně prožene a déletrvající jízdou, je třeba po zastavení motor hned nevypínat a nechat na volnoběch ochladit turbo, zajímalo by mě, jak dlouho ho nechat běžet na volnoběh a jen po náročné jízdě nebo kdy se zahřeje natolik, že je třeba nechat ho ochladit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Po jízdě ve městě dochlazovat turbo nemusiš,týká se to spíš po jízdě po dálnici.....prostě stačí to nechat 1-2min.vrkat na volnoběh než to chcípneš. Jestliže jezdíš jak píšeš 15-20.000km ročně,tak bud v klidu,to tě min.5.let žádná větší závada nepotká a navíc máš DPF,tudíš to je 8.ventil.hlava válců a ta nepraská,tak jako u 16V(bez DPF).....max.tě ve více km můžou potkat vstřiky,klapka regulátoru v sání..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Každý motor s TDi je potřeba po razantní jizdě(třeba po dálnici) ochladit neboli přesněji turbo a nevypinat hned jak dojedeš na benzinku.Nechat to dochladit bud pomalejší jizdou a nebo na volnoběh cca minutu.Podivej se na stránky http://www.cimbu.cz/ Tam máš kompletní informace od člověka který je opravdu dobrej a rozumi tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Nevim ale ja myslim ze to dochlazeni plati obecne pro vsechny motory s turbem a podle meho nazoru je lepsi ho nechat vychladit pred zastavenim treba 5km klidnou jizdou nez na volnobeh pri stojicim aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolus Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Super chlapi, všem děkuju za odpověď, stále čtu starší příspěvky a netušil jsem, že mi tu ještě takhle v noci někdo odpoví. Ještě se zeptám, mám prodloužený servisní interval - PP mi ukazuje že ještě zbývá 21 000 km plus najeto mám 2 600 km což je celkem 23 600 km , proč ne 30 000 km jak jsem předpokládal ? Myslel jsem si, že tam je pevně nastaveno 30 000 km nebo se to nějak mění podle způsobu jízdy nebo jak to vlasně je ? Sestra si plus mínus ve stejné době koupila Octávii II 1.9 TDI taky s prodlouženým servisním intervalem a PP jí ukazuje najetých 3 500 km plus zbývajících 25 000 km což taky není 30 000 , ale je to celkově více než u mého auta, nechápu to. karlos3 - vysvětloval jsi mi, že když to mám s DPF tak mám osmiventil a hlava nepraská, to by bylo fajn, jenže DPF je tuším filtr pevných částic a ten je na hovno jak jsem se tu dočetl nebo je to něco jiného ? A ještě jedna věc mi nějak nepasuje, na faktuře mám napsáno označení vozu jak jsem už psal 2.0 TDI PD DPF 103 kW , jenže v návodu k obsluze vzadu jsou vypsány veškeré typy motorů a u 2.0 TDI PD DPF je 125 kW a mých 103 kW je u 2.0 TDI PD - bez DPF tak vlastně ani nevím co mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Dnes už auto bez DPF nejde myslím ani koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 U SII bez DPF objednat nelze to je pravda,ale u OII to stále ještě jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 to kolus: máš proměnliví interval, to kontroluje různé parametry a dle toho to upravuje kilometry do prohlidky, taky jsem měl jet na 30 000 a jel jsem na 27 000. Jinak mám 2.0 TDI PD MR08 (OHC) a zatim v pohodě nalítano 32 000km. A ani teď při těch mrazech po 3 denním stání venku se mi nestalo že by auto nenastartovalo na poprvé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 to kolus : já bych k těm tvým obavám použil v tuhle chvíli známý přísloví o stažených kalhotách a vzdáleným brodu. Správně jsi naznačil, že ty tisíce spokojených majitelů sem asi moc nepíšou. Kdyby se ta reálná poruchovost vyjádřila v % z celkovýho prodanýho množství aut s tímto motorem, možná by to bylo směšně malý číslo. Navíc k určitým závadám docházelo hlavně u ročníku 2005 a pak už jsem o nich myslím nic moc neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) Je to tak jak kluci píšou, určitě nelze dopředu litovat toho že jsi si koupil auto kterému se asi (možná nikdy) začne sypat motor. Já jsem si 2.0 TDi vybral na základě toho, že jsem se s ním svezl, vyhovoval mi a měl jsem na něj dobré reference - brácha má ve firmě 3 kusy s tímto motorem 2005 a 2006, mají najeto od 140 - 170 tkm bez jediné závady motoru nebo vstřiků. Upozorňuji že s nimi jezdí jako prasata a pořád na doraz studený - nestudený (firemní auta velké firmy). Mají karty a tankovat smějí pouze OMV. Já tedy také tankuji pouze OMV. Na závěr otřepaná rada a na té se asi všichni shodnem, u aut se vstřiky záleží na kvalitě paliva. Na závěr bych dodal že sám mám najeto ještě málo km na hodnocení vlastního motoru a nezpochybňuji zkušenosti ostatních kteří měli s 2.0 TDi potíže. Editováno: 12. leden 2009, autor: melman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Ty Octávky jsou snad zakletý...syn dostal k Vánocům RSko...a už taky nejezdí...odešel motor.... Takže pofrčíme do servisu...naštěstí je všechno záruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 videl som to pred Vianocami parádna ereska, je to 2,0tdi RS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 no to si piš...jezdí to jak drak...hrabe i na koberci...k tomu svítí dopředu i dozadu...Už má za sebou i pár karambolů, ale pytle zatím nevystřelily... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 jen kdyby nekoho zajimalo, konecne nekdy otiskli kody jednotlivých variant 2,0TDI, doufam ze to je u pastiky stejne jako u OII cely clanek vkladam klasicky do zabezpecene sekce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 VW a škoda používá i odlišné kódy.Třebas BMM u VW není a jiné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 a sakra :-( tak zas nemam jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 aspon tady je taky nějaká prča... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 a sakra :-( tak zas nemam jasno Nebreč....měl si snahu a to se cení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 no :-) není teda tady nekdo kdo vi jaky kody jsou pro 2,0TDI v oktach, jestli tam teda vubec nekdy 8V davali 2,0 8V/103 2,0 16V/103 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.