Luke288 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 tak měl bys dolejvat olev, kterej splňuje tu danou normu 507 00. jinej bych rozhodně nelil. je to trošku nepříjemný, protože já taky dolejvám každých cca 5-6tis km 0,5l. nicméně když jsem zjistil, že ty židi za něj chtěj pomalu 3xtolik než jde sehnat na netu, tak už to tolik neřešim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 uj, tak 1000 Kc je trocha moc... http://olejposta.sk/r_1811.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Heh, tak to som s 0,5 litrom na 10tkm dost v norme. Len ma to trocha prekvalpilo, pretoze 81kW 1,9 co som mal nevedela co je to dolievanie oleja. Ale vsak ono je skor anomalia ked si motor trocha oleja nezozerie ako naopak. Castrol EDGE 5W30 LL III - na netu 300kč za litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 A to max....Castrol Edge je kolem 260-280kč.....Shell do 390kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 NO olej 5W-30 SHELL LONGLIVE se na čerpačkách dá koupit kolem 560kč/l je to ten samej co tam dávaj ve škodovce NA 30000km (prodlouženej servisní interval) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Kupovat motorový olej na čerpačce je nesmysl-maji to tam šíleně předražené! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 (editace) ...asi jako všechno....Studentskou pečeť za 52 Editováno: 2. Únor 2009, autor: holy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 Zdravim...mam par otazok.. caka ma vymena oleja tak sa chcem spytat aky by ste odporucali do PD?nie long life.... dalsia vec aky velky rozdiel je medzi specifikaciami 505.00 a 505.01?nikde to nemozem najst..ale snazil som sa dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisacekSK Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 ehm.... 5w-40 pre info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 nechápu, co furt vymýšlíte za ptákoviny... do motoru se snad leje olej určenej výrobcem a nepátrám po tom, v čem je jinej než... apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 (editace) ehm.... 5w-40 pre info vyrobcom je snad urcena specifikacia 501.0x alebo 507.00 a klasifikacia 5W-30, alebo sa mylim? Preco tam davat iny? Editováno: 4. Únor 2009, autor: Lajos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Zdravim...mam par otazok.. caka ma vymena oleja tak sa chcem spytat aky by ste odporucali do PD?nie long life.... dalsia vec aky velky rozdiel je medzi specifikaciami 505.00 a 505.01?nikde to nemozem najst..ale snazil som sa dik No zkus tam naljet 505.00 a uvidis co ti na to povi PD vstriky a vacka Hele tohle bych asi nezkousel, setris na nepravym miste Proste jak pise i nekdo jiny zde bud 505.01 ne longlife vymeny intervaly nebo 507.00 pro long life Nejlevneji vyjde znackovy olej ne longlife 505.01 a to OMV BIXXOL special C3 5W30 ( 4 lt ) ( dříve Syn Com Diesel 5W40 ) Naše cena: 997,- Kč Běžná prodejní cena: 2280,- Kč www.olejservis.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 Tak nástupce 2.0TDI-CR 103kw trpí stejnými neduhy jako staré PDčko!!!..... Před hoďkou mi volal kvůli prac.záležitostem známej kterýho jsem už tak 5.měsíců neviděl-(má necel.3/4roku Passata 2.0TDI-CR 103kw)......Když přišla po té řeč na auta a já se ho zeptal jak mu ten CommonRailík jezdí,tak k mému překvapení odpověděl..že to sice jezdí proti PD pěkně,ale že se mu to taky začalo pěkně srát....Řikal že má na tom najeto 87.000km a že už prošel tímto: 1.Začal mu motor prý nějak zakopávat při akceleraci,v servisu okamžitě věděl o co jde,že prý je na to aktuálka z VW(měnily mu nějakou hlavní vstřik.lištu)..o tomhle vím,protože o tom se zmiňoval i kluk z Jarova že je tyhle CommonRaily na to trpěj a že maj na to aktuálku... 2.Motor se mu začal kolem 70.000km na volnoběh strašně chvět,ale spočátku to dělalo nepravidelně,tak ho servis dokola fakoval....Dělalo mu to jen na ten volnoběh,jakmile se rozjel,tak to bylo prý v pohodě,motor i normálně jel,ale jak zastavil,tak se po chvilce stání rozechvělo celý auto...Jezdil s tim do 80.000km kdy už mu to dělalo neustále....Na to už servis reagoval a dle rady VW měnily vstřiky a i opět z nějakou tou hlavní lištou,která opět byla taktéž v prdeli. 3.Ted mu před 3000km měnily nějakou klapku(víc neřekl),ale asi to bude známá z PD na přívodu vzduchu. A to ještě řikal že mu tak od 50.000km mizí voda,néé nějak moc,ale sem tam musí dolejt...na to zatim servis nereaguje a nechávaj ho jezdit. Docela pěkná porce na novej motor a dle článku z AutoTipu u něj měli být vychytány všechny mouchy z PD....což se teda asi moc nestalo Upřímně řečeno mě docela překvapil....Přesně takovýho Passata(2.0TDI-CR 103kw) jsem měl na 2.dny půjčenýho z Jarova když mi měnily u SII řízení a teda motor jsem si nemohl vynachválit,oproti PD pořádná změna,ale jak je vidět tak spolehlivostí na tom bude +- stejně jako PD. Uvidíme,to je zatim první případ co jsem slyšel...ještě znám 4.lidi co jezděj z hotelovýma Passatama,taky už 2.0TDI-CR,ale ty to maj zatim krátce,ty je dostávali nějak začátkem Listopadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Tě snad AutoJarov platí nééé? To je samý na Jarově a můj kluk z Jarova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Nene jen tam mám dlouholeté a spolehlivé zdroje...tj.vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 9. Březen 2009 Sdílet Vloženo 9. Březen 2009 Myslím, že mám vyšší spotřebu než by měla být, tedy aspoň na volnoběh 1,0-1,1L. Na okresce při plynulé jízdě 90km/h jsem měl problém se dostat na průměr 6L. Prakticky pod 6L průměr jsem se při téhle rychlosti dostal jen na 6stku. Motor na volnoběh taky lehce zakmitává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Ahoj, hledal jsem a hodil jsem dotaz i do tématu 2.0 TDI. Leč zatím nic, takže to písnu sem. Mám nově OII 2.0 TDI (16V ), MR08 najeto 27tis a vůbec se mi nezdá spotřeba: volnoběh: 0.9-1.1L (nezávisle na tom, jestli dám klimu na ECON) okreska 90km/h na tempomat: 6L a víc město: 9-11L (s O1 4x4 74KW jsem stejný úsek jel max 8-9L) Zajímá mě, čím by to mohlo být způsobené (vynechme pneumatiky, atd). Jsem objednanej do servisu, ale tuším, že jim VAG nic nehodí a budou mě přesvědčovat, že je to normální. Ještě dodám, že se auto na volnoběh lehce nepravidelně zachvívá. Nevšimnul jsem si žádného kouře a auto subjektivně jede normálně (i když chipnutá 74kW O1 táhla líp). Můj tip jsou vstřiky, možná váha. Ještě něco, co bych měl Auto Jarov poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 ja mam na volnobehu 0,5litra okamzitu spotrebu..podla mna mas neco spatne...ta spotreba je dost velka..ale zalezi aky usek ides..ak su to kopce(nejaky hrosky priechod) tak tych 8-9 neni problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 10. Březen 2009 Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Já mám také 2008 najeto cca 15000 a spotřeba volnoběh stále 0,8L econ i klima, pokud zhasnu světla a dám econ tak 0,7L . Tebou udávaných 0.9 - se mi neukázalo ani v Chorvatsku v zácpě kdy jelo vše naplno. Okreska tam bychom se shodli, pod 6l problém. Praha do 10 km (stále se studeným motorem) ve špičce cca 8L, když je ve městě volněji v pohodě 6,3-7/L. Dálky - cesta do Corvatska a zpět (v noci dle předpisů) 5,8L. Tuhle jsem jel večer po dálnici Praha - Teplice co to dalo a spotřeba 9L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Tak dnes do práce (město) zase spotřeba 11.5 Tak uvidíme, co na to zítra servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Tak ja vcera Usti Praha Brno a zpet prumerna rychlost 88km/h cca 7 hod jizdy (popojizdeni, dalnice tempomat 150) a spotreba 6,4 Jinak jsem dnes dal OII na servis a prej maj ted od shellu dispozice ze se tam ma lejt do naseho motoru 5W30 nejakej modrej obal misto 5W40, kterej je samo drazsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 2.0 TDI 103kw PD Octavia II (r.v 7/2006 ) - bez jediného problému (najeto 72 000km (jedine co delame nestandartne je ze radeji menime olej po 15 000km a vzduchový filtr pro turbo po 60 000(misto 90 000km) Spotreba dlouhodoba 5,8 (poslednich 4500km) nové auto další do rodiny byla zase Octavie ---- 2.0 TDI 103kw PD Octavia II (r.v 9/2008) - najeto 3030km (takže než se motor zajel do 2000km spotreba 6,8) nyní když sem jel prohnat kočandu , aby si zvykla i na červené otáčky a maximálku a pak sem jel úsek "pohoda klídek tabáček" 5,6 Takže spotřeba jde dolů , ale omoc míň to nepůjde , těch 5,4 bude tak maximum po zajetí. Jak tu někdo straší jaký je to "šrot motor" možná u každého se něco naskytne (TDI FSI TFSi ....) Jedine ceho sem se opravdu vyvaroval byl DPF filtr = to je smrt pro lidi co jezdi pres tyden kratke trasy. O vikendech ho pri projizdkach vypali a je OK ale i tak je to asi nejvice poruchova vec NEDOPORUCUJI!§§ Výkon motoru je plně dostačující 0- 100 má lepší než 9,6 a maximalku také více než 208 (je to marketing číselný údaj, aby nelezla VW a Passatum do zeli) Jediné co mohu říct od roku 2006 do teď 2009 že i výkon 103kw a 320Nm už prostě stárne a nečekejte to co v roce 2004-2006 kdy se začal do Octavie montovat, tehdy to byla "raketa" ale dnes už výkony aut zase poskočili a průměr z 2.0 TDI je už 120kw (když započtu VW, Audi , BMW, .... atd.. Tím chci říct že že tehdy jste to v lehké octavce natřeli hodně autům, ale nyní by to chtělo zase krapek pár koní. Moje zkušenost ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 Pěkný zápis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 No dnes jsem auto zanechal v servise a uvidím. Rovnou mi řekli, že odstranění takovéhle závady (vyšší spotřeba, záchvěvy na volnoběh, pravidelné škrtání něco o něco do rychlosti cca 50km/h) nejsou na jeden den a že ani do zítřka nebudou schopni mi říct, čím to je. No snad mi aspoň do té doby řeknou, že to co jsem jim hlásil opravdu také pozorují a že to není normální. Přijímací technik mě samozřejmě nezapoměl upozornit, že když to mám v záruce, tak maj měsíc na reklamaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.