Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

tak měl bys dolejvat olev, kterej splňuje tu danou normu 507 00. jinej bych rozhodně nelil. je to trošku nepříjemný, protože já taky dolejvám každých cca 5-6tis km 0,5l. nicméně když jsem zjistil, že ty židi za něj chtěj pomalu 3xtolik než jde sehnat na netu, tak už to tolik neřešim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh, tak to som s 0,5 litrom na 10tkm dost v norme. Len ma to trocha prekvalpilo, pretoze 81kW 1,9 co som mal nevedela co je to dolievanie oleja. Ale vsak ono je skor anomalia ked si motor trocha oleja nezozerie ako naopak.

Castrol EDGE 5W30 LL III - na netu 300kč za litr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim...mam par otazok.. caka ma vymena oleja tak sa chcem spytat aky by ste odporucali do PD?nie long life.... dalsia vec aky velky rozdiel je medzi specifikaciami 505.00 a 505.01?nikde to nemozem najst..ale snazil som sa :prc: dik

No zkus tam naljet 505.00 a uvidis co ti na to povi PD vstriky a vacka :help:

Hele tohle bych asi nezkousel, setris na nepravym miste

Proste jak pise i nekdo jiny zde bud 505.01 ne longlife vymeny intervaly nebo 507.00 pro long life

Nejlevneji vyjde znackovy olej ne longlife 505.01 a to OMV BIXXOL special C3 5W30 ( 4 lt ) ( dříve Syn Com Diesel 5W40 )

Naše cena: 997,- Kč

Běžná prodejní cena: 2280,- Kč

www.olejservis.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nástupce 2.0TDI-CR 103kw trpí stejnými neduhy jako staré PDčko!!!..... ;)

Před hoďkou mi volal kvůli prac.záležitostem známej kterýho jsem už tak 5.měsíců neviděl-(má necel.3/4roku Passata 2.0TDI-CR 103kw)......Když přišla po té řeč na auta a já se ho zeptal jak mu ten CommonRailík jezdí,tak k mému překvapení odpověděl..že to sice jezdí proti PD pěkně,ale že se mu to taky začalo pěkně srát....Řikal že má na tom najeto 87.000km a že už prošel tímto:

1.Začal mu motor prý nějak zakopávat při akceleraci,v servisu okamžitě věděl o co jde,že prý je na to aktuálka z VW(měnily mu nějakou hlavní vstřik.lištu)..o tomhle vím,protože o tom se zmiňoval i kluk z Jarova že je tyhle CommonRaily na to trpěj a že maj na to aktuálku...

2.Motor se mu začal kolem 70.000km na volnoběh strašně chvět,ale spočátku to dělalo nepravidelně,tak ho servis dokola fakoval....Dělalo mu to jen na ten volnoběh,jakmile se rozjel,tak to bylo prý v pohodě,motor i normálně jel,ale jak zastavil,tak se po chvilce stání rozechvělo celý auto...Jezdil s tim do 80.000km kdy už mu to dělalo neustále....Na to už servis reagoval a dle rady VW měnily vstřiky a i opět z nějakou tou hlavní lištou,která opět byla taktéž v prdeli.

3.Ted mu před 3000km měnily nějakou klapku(víc neřekl),ale asi to bude známá z PD na přívodu vzduchu.

A to ještě řikal že mu tak od 50.000km mizí voda,néé nějak moc,ale sem tam musí dolejt...na to zatim servis nereaguje a nechávaj ho jezdit.

Docela pěkná porce na novej motor a dle článku z AutoTipu u něj měli být vychytány všechny mouchy z PD....což se teda asi moc nestalo ;)

Upřímně řečeno mě docela překvapil....Přesně takovýho Passata(2.0TDI-CR 103kw) jsem měl na 2.dny půjčenýho z Jarova když mi měnily u SII řízení a teda motor jsem si nemohl vynachválit,oproti PD pořádná změna,ale jak je vidět tak spolehlivostí na tom bude +- stejně jako PD.

Uvidíme,to je zatim první případ co jsem slyšel...ještě znám 4.lidi co jezděj z hotelovýma Passatama,taky už 2.0TDI-CR,ale ty to maj zatim krátce,ty je dostávali nějak začátkem Listopadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Myslím, že mám vyšší spotřebu než by měla být, tedy aspoň na volnoběh 1,0-1,1L. Na okresce při plynulé jízdě 90km/h jsem měl problém se dostat na průměr 6L. Prakticky pod 6L průměr jsem se při téhle rychlosti dostal jen na 6stku. Motor na volnoběh taky lehce zakmitává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hledal jsem a hodil jsem dotaz i do tématu 2.0 TDI. Leč zatím nic, takže to písnu sem.

Mám nově OII 2.0 TDI (16V :( ), MR08 najeto 27tis a vůbec se mi nezdá spotřeba:

volnoběh: 0.9-1.1L (nezávisle na tom, jestli dám klimu na ECON)

okreska 90km/h na tempomat: 6L a víc

město: 9-11L (s O1 4x4 74KW jsem stejný úsek jel max 8-9L)

Zajímá mě, čím by to mohlo být způsobené (vynechme pneumatiky, atd). Jsem objednanej do servisu, ale tuším, že jim VAG nic nehodí a budou mě přesvědčovat, že je to normální. Ještě dodám, že se auto na volnoběh lehce nepravidelně zachvívá. Nevšimnul jsem si žádného kouře a auto subjektivně jede normálně (i když chipnutá 74kW O1 táhla líp).

Můj tip jsou vstřiky, možná váha. Ještě něco, co bych měl Auto Jarov poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám také 2008 najeto cca 15000 a spotřeba volnoběh stále 0,8L econ i klima, pokud zhasnu světla a dám econ tak 0,7L . Tebou udávaných 0.9 -

se mi neukázalo ani v Chorvatsku v zácpě kdy jelo vše naplno. Okreska tam bychom se shodli, pod 6l problém. Praha do 10 km (stále se studeným

motorem) ve špičce cca 8L, když je ve městě volněji v pohodě 6,3-7/L. Dálky - cesta do Corvatska a zpět (v noci dle předpisů) 5,8L. Tuhle jsem jel večer

po dálnici Praha - Teplice co to dalo a spotřeba 9L.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDI 103kw PD Octavia II (r.v 7/2006 ) - bez jediného problému (najeto 72 000km (jedine co delame nestandartne je ze radeji menime olej po 15 000km a vzduchový filtr pro turbo po 60 000(misto 90 000km) Spotreba dlouhodoba 5,8 (poslednich 4500km)

nové auto další do rodiny byla zase Octavie ----

2.0 TDI 103kw PD Octavia II (r.v 9/2008) - najeto 3030km (takže než se motor zajel do 2000km spotreba 6,8) nyní když sem jel prohnat kočandu , aby si zvykla i na červené otáčky a maximálku a pak sem jel úsek "pohoda klídek tabáček" 5,6 Takže spotřeba jde dolů , ale omoc míň to nepůjde , těch 5,4 bude tak maximum po zajetí.

Jak tu někdo straší jaký je to "šrot motor" možná u každého se něco naskytne (TDI FSI TFSi ....)

Jedine ceho sem se opravdu vyvaroval byl DPF filtr = to je smrt pro lidi co jezdi pres tyden kratke trasy. O vikendech ho pri projizdkach vypali a je OK ale i tak je to asi nejvice poruchova vec NEDOPORUCUJI!§§

Výkon motoru je plně dostačující 0- 100 má lepší než 9,6 a maximalku také více než 208 (je to marketing číselný údaj, aby nelezla VW a Passatum do zeli)

Jediné co mohu říct od roku 2006 do teď 2009 že i výkon 103kw a 320Nm už prostě stárne a nečekejte to co v roce 2004-2006 kdy se začal do Octavie montovat, tehdy to byla "raketa" ale dnes už výkony aut zase poskočili a průměr z 2.0 TDI je už 120kw (když započtu VW, Audi , BMW, .... atd.. Tím chci říct že že tehdy jste to v lehké octavce natřeli hodně autům, ale nyní by to chtělo zase krapek pár koní. Moje zkušenost ;-) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dnes jsem auto zanechal v servise a uvidím. Rovnou mi řekli, že odstranění takovéhle závady (vyšší spotřeba, záchvěvy na volnoběh, pravidelné škrtání něco o něco do rychlosti cca 50km/h) nejsou na jeden den a že ani do zítřka nebudou schopni mi říct, čím to je. No snad mi aspoň do té doby řeknou, že to co jsem jim hlásil opravdu také pozorují a že to není normální. Přijímací technik mě samozřejmě nezapoměl upozornit, že když to mám v záruce, tak maj měsíc na reklamaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...