Dix1 Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 (editace) Horjaar: Vyškov-Vrchoslavice a Kojetín-Kroměříž. Editováno: 12. Květen 2009, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Horjaar: Vyškov-Vrchoslavice a Kojetín-Kroměříž. u te Kromerize presne ! velmi lehce a bezpecne se tam ukaze kdo ma koniky poradne :-) tam jed 15km na maximum jde hrave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Mě to dle tacho jede max 220 km/h, GPS ukazuje 209 km/h. Nad 190 se jí moc nechce, já mám takový citycar a málokdy se dostanu na dálnici tak mi asi Octa zlenivěla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 (editace) Viete mi povedať, koľko litrov je olejová náplň? Našiel som 4,5l ale nejak tomu neverím. A ešte otázočka, po koľkých km sa menia rozvody (kod BLB), resp. neviete, či sa niekde nedá stiahnuť servisný nejaký dokument, kde je napísané, čo sa má pri akom nájazde meniť. Ďakujem Editováno: 13. Květen 2009, autor: Lajos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Není pravda , pri teto rychlosti sem mel otacky "JEN NA 4100" takze rezerva je obrovska, spis uz s otackama klesa vykon a tocak. A jak sem psal auto jeste nemusi mit idealne ustaleny vykon a tocak (ma najeto teprve 6600km)Zajima me (kazdy zkusil u sveho autka maxximalku) a proto je vhodne uvest pri kolika km najetych to kazdy zkousel Hospodských keců o tom, jak někomu jede auto o 20, o 30 nebo bůhví kolik km rychleji, než udává výrobce, tady najdeš dost. Tohle je takový vděčný téma, který se neustále omílá a příjde mi to spíš trochu úsměvný, než užitečný. Ale když myslíš, tak vem navigaci a můžeš si realitu ověřit přesně. Jen ti připomenu, že ten policejní Passat jede stoprocentně mnohem rychlejc. Tak na to při tom testu mysli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Motor 2,0 TDI 103kW má 3,8 l oleje (čtyřventil). Rozvody se mění buď po 120, nebo 150t km, ale to už tu bylo mockrát uvedeno, stačí jen hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Nema vliv nafta na maximalku a vykon?? Ted je nafta redena 3procenta repkou a uz asi to neni tak jak bejvavalo. Jeste trosku redeni (co nakaze EU ))) a zachvili to bude rozdil jako kdyz vemete N95 a N98 oktanovy (u FSi motoru kde i v manualu je napsane snizeni vykonu u naturalu 95) Ja to totiz tehdy testoval maximalku na stare Octavce z r.v. 2005 a tehdy nembyla nafta redena, a ta se tehdy rozjela na 220vzdy a nekdy i 222 proste tesne za 220 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Nema vliv nafta na maximalku a vykon?? Ted je nafta redena 3procenta repkou a uz asi to neni tak jak bejvavalo. Jeste trosku redeni (co nakaze EU ))) a zachvili to bude rozdil jako kdyz vemete N95 a N98 oktanovy (u FSi motoru kde i v manualu je napsane snizeni vykonu u naturalu 95)Ja to totiz tehdy testoval maximalku na stare Octavce z r.v. 2005 a tehdy nembyla nafta redena, a ta se tehdy rozjela na 220vzdy a nekdy i 222 proste tesne za 220 Nechci kecat ,ale nekde sem kdysi videl test i graf motoru 2.0Tdi v moto clanku ci casopisu (jeste kdyz byl novinka ten motor) a mam dojem ze psali ze standartne dosahuje 115kw a tocak 340Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
injeniero Vloženo 22. Květen 2009 Sdílet Vloženo 22. Květen 2009 zdravim panove moje OII (11/2004) byla "kapanek nemocna", takze byla u pana doktora: 1. 81tkm - praskla hlava, nesla zavarit (mozna jsem to mel resit drive), takze nova hlava a rozvody = 30.000,- od ty doby starty jak z partesu, zejmena studeny, na drc... driv se to klepalo jak jak kdyby tomu mel vypadnout motor... 2. 83tkm - klapka vyf. plynu ("emise do dilny"), uz se objevovalo drive a zmizlo, ted sivitilo porad = 8.400,- jo a chcipa to podsttane kultivovanejs, driv to kopalo jak koza... tak jsem zvedavej a doufam, ze je to posledni co jsem do toho nasypal ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2freds Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Nazdar kluci, potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému. Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat . ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 asi by nebylo od věci sem napsat kód motoru... zda je to 8V či 16V a zda to má filtr DPF... atd. osobně jako laik si myslím, že na tvém místě bych to nechal být, dokud se to nezačne opakovat... a turbo klidně odejít může a při tolika km bych určitě bojoval o to, aby mi na to fabrika přidala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Řekl bych že to dělá turbo....To samé dělalo bráchovi před časem na OI 1.9TDI-PD 96kw a kolegovi na Passatu 2.0TDI-PD....zpočátku to udělalo sem tam,jednou za pár tis.km a po čase to začalo dělat i několikrát denně...Výměna turba vše vyřešila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 size="4"]Nazdar kluci,potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému. Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat . ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? aggressive.gif Zdravim...u tátovo MERCEDESA S320 CDI to také dělalo... Jel jsem prostě normální kládu a po 30 minutách auto ztratilo výkon. Když jsem zastavil, vypnul zapalování a znova nastartoval, tak jsem mohl zase tu chvilku ject normálně. Tenkrát to dělala prasklá hadice na turbo, po výměně to zase jelo suprově. Nevim jestli Tě tahle rada pomůže, ale za podívání nic nedáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Určitě si nech přečíst paměť závad. Když spadl motor do nouzáku, tak tam něco bude. Slyšel jsem, že často dojde k poškození hadiček okolo turba (třeba myši) a každý to hned svádí na poruchu turba (zkušenost známého). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2freds Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 asi by nebylo od věci sem napsat kód motoru... zda je to 8V či 16V a zda to má filtr DPF... atd. osobně jako laik si myslím, že na tvém místě bych to nechal být, dokud se to nezačne opakovat... a turbo klidně odejít může a při tolika km bych určitě bojoval o to, aby mi na to fabrika přidala... Je to 16V bez filtru PDF - typ motoru BKD ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Zdravim...u tátovo MERCEDESA S320 CDI to také dělalo... Jel jsem prostě normální kládu a po 30 minutách auto ztratilo výkon. Když jsem zastavil, vypnul zapalování a znova nastartoval, tak jsem mohl zase tu chvilku ject normálně.Tenkrát to dělala prasklá hadice na turbo, po výměně to zase jelo suprově. Nevim jestli Tě tahle rada pomůže, ale za podívání nic nedáš. dne sjsou auta také malý počítač , holt po restartu (vypnutí a zapnutí motoru ) je jako resatrt u PC a zase slape jako hodniky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Nazdar kluci, potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému. Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat . ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? Ahoj, mě se BKD projevovalo podobně a nakonec to byla závada na regulaci turba -opotřebení lopatek a poškození regulace lopatekek (auto zároveň strašně houkalo 1500-2300 Ot/min něco mezi sovou a sanitkou) . Mě to opakovaně jednou za čas padalo do nouzáku až se ta frekvence začala pomalu stupňovat a vygradovala pádem do chyby " Emise do dílny". Někdy pomůže jen turbo nechat vyčistit a dá pokoj, bohužel v mém případě to bylo na repas. Nejsem věštec, abych rozpoznal důvod padání do nouzového režimu u tebe, ale myslím že napíchnutí na diagnostiku by mohlo říci více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Cerny Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Dobry den, zdravim Vas vsechny. Minuly tyden jsem zakoupil Octavii 2, 2.0/103KW, najeto 90 tis., vyroba 2/2006. Hvizda v ni turbo, coz mne trochu znepokojuje. Vzdy predtim jsem jezdil v benzinu a nemam s tim zkusenosti. Nicmene auto se mi velice libi a hned jsem si jej zamiloval. Ale kdyz jsem zacal prochazet web, zda je to hvizdani u turba normalni, tak je vsude psana sama spina, ze se jedna o nepovedeny motor, v servisu je to auto casteji nez na silnicich, nikdy vice atd... Je zde alespon nekdo kdo je s timto motorem spokojen? Nebo jsem se napalil? Dekuju za odpoved. Radek Cerny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Dobry den,zdravim Vas vsechny. Minuly tyden jsem zakoupil Octavii 2, 2.0/103KW, najeto 90 tis., vyroba 2/2006. Hvizda v ni turbo, coz mne trochu znepokojuje. Vzdy predtim jsem jezdil v benzinu a nemam s tim zkusenosti. Nicmene auto se mi velice libi a hned jsem si jej zamiloval. Ale kdyz jsem zacal prochazet web, zda je to hvizdani u turba normalni, tak je vsude psana sama spina, ze se jedna o nepovedeny motor, v servisu je to auto casteji nez na silnicich, nikdy vice atd... Je zde alespon nekdo kdo je s timto motorem spokojen? Nebo jsem se napalil? Dekuju za odpoved. Radek Cerny Ja jsem zatim spokojen najeto 90tis zatim jedina zavada bylo vyrobni vada sváru věnce setrvačníku Jinak musim zaklapat vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Asi to bude tím že ti spokojení sem nepíšou, jak by to tu vypadalo kdybych sem každý kdo si tenhle motor koupil napsal : mám 2.0 TDi a stále jezdí. Ty tisíce lidí co ho mají to berou jako samozřejmost a drtivá většina běžných spotřebitelů asi ani neví že by jim (možná nikdy) mohla prasknout hlava. Už je mi i trapný že se tohohle motoru zase zastávám ale za chvíli by se mohlo stát že by mi ten můj motor někdo preventivně vyndal a oběsil. S těma turbama je to taky pořád dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 8. Červen 2009 Sdílet Vloženo 8. Červen 2009 Asi to bude tím že ti spokojení sem nepíšou, jak by to tu vypadalo kdybych sem každý kdo si tenhle motor koupil napsal :mám 2.0 TDi a stále jezdí. Ty tisíce lidí co ho mají to berou jako samozřejmost a drtivá většina běžných spotřebitelů asi ani neví že by jim (možná nikdy) mohla prasknout hlava. Už je mi i trapný že se tohohle motoru zase zastávám ale za chvíli by se mohlo stát že by mi ten můj motor někdo preventivně vyndal a oběsil. S těma turbama je to taky pořád dokola. JJ souhlas a to samé jak je spousty pisatelů na 1.4Tsi (bože tak malý motor a tak velké výkony to nic nevydrží apod.... a šup koncert VW jim hodil 1.2Tsi 77kw!! to pánové čuměli a znovu se pustili do debat že tenhle už tuplem odejde apod... Shrnul bych to že 2.0TDi je špičkový motor v nabídce , když se budem držet diskuze Octavie, je silný pružný a na lehkou Octavii dokáže celkem slušně potrápit i řidiče vyšší střední. Bohužel výkon jde stále dopředu a dnes 2.0Tdi 103kw je již výkonově standart. Ale pořád je to supersport oproti 1.9 TDi, takže na výběr v TDi je jasná volba pokud chcete držet krok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Triplseven Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Radku, taky mám 2.0 TDI rok 08 a vše v pořadku. Mám najeto sice jen 41 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkasss Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Ahojte, prosím o radu. Během jízdy se mi rozsvítil nápis ,,motor do dílny" a začala blikat kontrolka žhavení. Asi po 20 minutách zhasnula a zase se to objevilo asi za 3 dny ježdění a opět po chvíli zhasnulo. Nevíte někdo čím by asi mohlo být? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Zkus mrknout,jestli fungují brzdová světla. Když odejde snímač,projevuje se to blikáním žhavení,protože to je v podstatě vážná závada( nebzpečí havárie). Až to udělá,tak to hned zkontroluj,když ta závada je aktuální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkasss Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Zkus mrknout,jestli fungují brzdová světla. Když odejde snímač,projevuje se to blikáním žhavení,protože to je v podstatě vážná závada( nebzpečí havárie). Až to udělá,tak to hned zkontroluj,když ta závada je aktuální. ...snímač čeho??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.