Pavel 5 Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 To vím, ale myslel jsem to tak ,že jestli se každý z těch motorů dá rozlišit podle nějakého detailu na něm. Např. všiml jsem si , že při pohledu zepředu mají některé 2.0 TDI nalévací hrdlo oleje na levé straně motoru (dá se říct , nad kontrolní měrkou)a logo Škoda je napravo. A ta druhá varianta má ten nalévací otvor víc napravo a logo Škoda na opané straně, nad měrkou oleje. To že mají různé plastové kryty neberu v úvahu, ten se asi vyráběl ve více designových variantách. PRVNÍ OBRÁZEK 8V S FILTREM DRUHÝ 16V BEZ FILTRU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťas-RS Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Jo , dík,nějak takto jsem to myslel,ale ta první verze je tedy 8V (nalévací otvor oleje nalevo )? Takto to má ,ale i 2.0 ,TDI RS, tam je 8V motor s jednou vačkou ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krejdy Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Zdravím, přemýšlím o koupi OII TDi naskytli se mi dvě jedna s horší výbavou 1.9 Tdi a druha s výbavou jakou bych si představoval ale s 2.0 Tdi obě mají najeto asi 87000. Tak by mě zajimal rozdíl ve spotřebě, hluku motoru a třeba v provozních nákladech. Kdyby jste mi mohl někdo dát nějaké informace o kolik se zruba liší tyhle dvě motrizace byl bych vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lim Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 Tak dneska me auto pri rozjezdu v kolone udelalo skyt a chciplo, motor/emise do dilny, a neslo nastartovat, po chvili odpocinku naskocilo a dojel jsem domu, doma na vagu chyba "16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal" Ted jde nastartovat za studena ale za tepla ne a po chvili jizdy opet problem, Chci se zeptat je cidlo G28 toto http://www.cc-autodily.cz/snimac-otacek-octavia-4_4 a jak se knemu dostat? (O2 MR2005 103kW BKD) Tady jsem nasel nejaky postup u audi http://www.audizine.com/forum/showthread.php?189115-DIY-B6-A4-1.8T-Engine-Speed-Sensor-%28G28%29-Replacement jak moc se to bude lisit u meho motoru? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Zdravím, přemýšlím o koupi OII TDi naskytli se mi dvě jedna s horší výbavou 1.9 Tdi a druha s výbavou jakou bych si představoval ale s 2.0 Tdi obě mají najeto asi 87000. Tak by mě zajimal rozdíl ve spotřebě, hluku motoru a třeba v provozních nákladech. Kdyby jste mi mohl někdo dát nějaké informace o kolik se zruba liší tyhle dvě motrizace byl bych vděčný. Měl jsem obě motorizace ( 2.0 TDI mám dodnes ) , tak snad pár postřehů. 1.9 bere asi o 0.5 l 100/km méně , ovšem při vyšších rychlostech na dálnici se rozdíl stírá. Můj subjektivní názor je , že 2.0 je přeci jen o něco tišší , ale to se asi může lišit kus od kusu. Jedinou závadu co jsem měl u 1.9 bylo to , že začínala kluzat spojka. Než jsem ji stihl vyřešit , tak její život ukončila totální nehoda. U té 2.0 jsem zatím naštěstí nemusel řešit nic . Nespornou výhodou 2.0 je 6 stupňová převodovka a výkonější motor. Citelný rozdíl podle mne ale nastává až ve vysokých rychlostech 160 + . Výhodou 1.9 je přeci jen menší spotřeba (hlavně ve městě a při klidné jízdě ) a cena , která byla v případě koupě nového vozu opravdu velká ( - 60 000kč). Jinak co se týče provozních nákladů , tak zatím to vyšlo nastejno , myšlen servis . Oběma motorizacím je vytýkána hlučnost. Podle mne je to hlavně slyšet venku. Po ohřátí je uvnitř podle mne hluk na přijatelné úrovni. Jezdil jsem i např. P 407 2.2HDI ,je uvnitř přeci jen tišší , ale že by to bylo o tolik , kolik někdy servírujou média se mi nezdá. Ještě si tak vybavuji , že 2.0 je do nástupu turba pocitově línější , ovšem pak ten "kopanec" stojí za to. Podle mne není špatná ani jedna motorizace , ale po zkušenostech bych asi bral 2.0. Jestli máš ještě nějaký dotaz napiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 (editace) Zdravim Vas, chci se zeptat,zda se take nekomu neco nestalo a neresil to take. Autem 2,0TDi BKD jsme jeli v zari minuleho roku do Italie, auto na ceste asi 20x spadlo do nouzoveho rezimu. Podarilo se nam dojet do servisu, kde to napichly na diagnositku ale nic nezjistili, jen vymazali chyby a jelo se dal. Auto od te doby nepadalo do nouzoveho rezimu, jelo v poradku. U nas se nim jelo jednou do Prahy, Vidne, Brna a auto jezdilo bez problemu. Jako prevenci jsme nechali vycistit turbo a sani. Dnes se jede z autem do Italie opet a auto uz za Vidni spadlo zase do nouzoveho rezimu. mechanik když sundavla turbo rikal ze vypadalo celkem ciste, vypadalo ok. Proto se chci zeptat zda to nekdo uz neresil, hlavne jak to vyresil a veci kolem toho. Pozna mechanik ve Volkswagenu ze muze byt neco s turbem a je potreba vymena, nebo dokaze namerit nejake hodnoty? Zda se mi ze to zacne delat pri vetsi zatezi tzn. nalozenem kufru,vice lidi v aute, nebo stresni box a nalozeny kufr. PS: takze informace jso utakove ze v tom jakouby zaclo houkat,psikat a pak takovy zvuk odfouknuti jakoby a auto uz zustalo v nouzovem rezimu i po vypnuti a zapnuti zapalovani. Ve zkratce to shrnu jako des, takovy motor uz bych v zivote nechtel. Pokud by nekdo vedel a rekl nejaky tip, budu moc rad. Dekuju Editováno: 14. Březen 2010, autor: Dandiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukefab Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Zdravím,chci se zeptat na potíže s motorem 2.0TDi.R.v. auta je 2007 (8/2006) a typ motoru AZV, BKD,podle vin.Najeto má 90tkm zatím.zajímá mě na co si dát při koupi pozor a co od toho čekat,když to má tolik nalítáno.Bylo to auto pro O2 telefonica.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.zavodnik Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Zdravím,chci se zeptat na potíže s motorem 2.0TDi.R.v. auta je 2007 (8/2006) a typ motoru AZV, BKD,podle vin.Najeto má 90tkm zatím.zajímá mě na co si dát při koupi pozor a co od toho čekat,když to má tolik nalítáno.Bylo to auto pro O2 telefonica.Dík Jo tak ty chceš koupit "Bublinu" . Nu já udělal to samé. Zatím spokojenost, ale nikdy nevíš. Prej tyhle motory žerou hodně olej a odchází turbo, ale má to 6 kvalt což na dálky je docela dobrý. Já ji mám asi 3 mesíce a zatím snad v pohodě. Jen tam lej pořádný olej a ne žádný Longlife Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 no nechci te sklamat, ale Longlife je zatim nejlepsi olej jaky olejari vymysleli, samozrejme ja ho menim jako klasickej olej po 15 000km, ale to jen pro muj klid... podle toho co jsem cetl o olejich longlife, tak se do nich pridavaj prvky ktere podporuju "samocisteni" motoru, sice mam pocit ze to delaj i klasicky oleje, ale kdyz ten longlife ma vydrzet takovou porci tak tam musi byt v tom neco "navic"... cili ja davam longlife od Shell a menim ho jak klasickej olej po 15 000km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.- Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Zdravim Vas, chci se zeptat,zda se take nekomu neco nestalo a neresil to take. Autem 2,0TDi BKD jsme jeli v zari minuleho roku do Italie, auto na ceste asi 20x spadlo do nouzoveho rezimu. Podarilo se nam dojet do servisu, kde to napichly na diagnositku ale nic nezjistili, jen vymazali chyby a jelo se dal. Auto od te doby nepadalo do nouzoveho rezimu, jelo v poradku. U nas se nim jelo jednou do Prahy, Vidne, Brna a auto jezdilo bez problemu. Jako prevenci jsme nechali vycistit turbo a sani. Dnes se jede z autem do Italie opet a auto uz za Vidni spadlo zase do nouzoveho rezimu. mechanik když sundavla turbo rikal ze vypadalo celkem ciste, vypadalo ok. Proto se chci zeptat zda to nekdo uz neresil, hlavne jak to vyresil a veci kolem toho. Pozna mechanik ve Volkswagenu ze muze byt neco s turbem a je potreba vymena, nebo dokaze namerit nejake hodnoty? Zda se mi ze to zacne delat pri vetsi zatezi tzn. nalozenem kufru,vice lidi v aute, nebo stresni box a nalozeny kufr. PS: takze informace jso utakove ze v tom jakouby zaclo houkat,psikat a pak takovy zvuk odfouknuti jakoby a auto uz zustalo v nouzovem rezimu i po vypnuti a zapnuti zapalovani. Ve zkratce to shrnu jako des, takovy motor uz bych v zivote nechtel. Pokud by nekdo vedel a rekl nejaky tip, budu moc rad. Dekuju dela mi to taky nekdy , vetsinou kdyz vytocim motor vic jak 3,5tis , vypnu , nastartuju a jedu dal ... v dobe kdy se to deje je auto i lenivejsi trosicku ... znamy mi rikal ze je zaneseny DPF filtr , a pri delsi ceste kdy jsem tomu daval se to "vypali" a zase pohoda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Vlastnim OII 2006rok 2,0TDi od 60tis km a ted mam najeto 116tis Vse OK - turbo - spotreba oleje cca 0,5L/10tis km, jezdim long life - voda se neztraci jediny problem jsem mel hned ze zacatku tak to byl setrvacnik kde byla vyrobni vada a spatne privareny laserem ozubeny venec pro startovani 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zednar Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 (editace) Mám 2.,0TDI DSG 103 kW, najeto 50 000km. Při dobrzďování, například před křizovatkou, cítím těsně před zastavením okamžik, kdy pravděpodobně rozepne spojka - mírné škubnutí. Čím jemněji dobržďuju, čili čím déle trvá než úplně zastavím, tím je tam těch škubnutí víc. Vypadá to, jako by se hádala spojka s brzdami. nejzřetelnější je to na kvalitní cestě, kde není žádné drncání od vozovky a je to tak nejvíc cítit. Není to nic tragického, ale štve mě to a je mi to divné. Dnes jsem byl v servise, servisák se s tím svezl a myslí si, že to nic není. Ale jistý si nebyl a slíbil mi, že se někde dostane k podobnému autu a vyzkouší to. Seřizovat se prý na tom nic nedá, snad kdyby bylo vadné nějaké čidlo atd. Také nadhodil, že by to mohlo být něck se setrvákem, vzhledem ale k malé četnosti prodaných vozů s DSG s tím nemá větší zkušenost, ale pokusí se něco více zjistit. Za týden se tam stavím a dám vědět. Nemá s tím někdo z vás nějakou zkušenost? Chtěl bych to stihnout odstranit ještě v době, kdy je auto v záruce. Editováno: 6. Duben 2010, autor: zednar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grabcak Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 je to samozrejme manual (klimatizaci mam na ECON = vypla) palubni pocitac muze "kecat" , ale aby kecal o 1-2litry ??, A kolik teda panove najedete na plnou nadrz po prvni pipnuti u toho TDI 103kw Já mám taky 103Kw a na plnou najedu cca 700 km, jak kdy nekdy mene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Tak co vim od kolegů co maj 2.0TDI-CR v Passatech, tak dle jejich názoru a více jak 100.000km z CR motorem za sebou, tak rozdíl je jen v tom že u CR jim neprdla hlava jako u 16V PDček, jinak vstřiky jim u CR šli kukat ještě dřív než u PD...naštestí prozatim všem v záruce.Ted ten jeden z nich co má v klasickym Passatu 2.0TDI-CR 103kw řeší známé houkání turba (najeto lehce přes 60.000km)...takže problémy dost podobné jako u 2.0TDI-PD. CR (a to nejen u koncernu) jsou tim známý že jsou citlivější a poruchovější než staré systémy. Např.s takového Peugeota, který vždy dělal jedny z nejspolehlivějších diesel.motorů, udělal příchod CR jedny z nejporuchovějších motorů (soused dělá v autoriz.servisu Peugeot), tak to mám s první ruky, tam prý nepomohly ani inovace a novější generace CR....To samé třeba i MB...dříve jejich motory patřily mezi elitu a dnes ty jejich CDI jsou naprostá katastrofa, to taky mám od lidí co maj z MB zkušenost přes 20let. Koncern třeba vychytá mechanické poruchy typu praskání hlav apod., ale poruchovost vstřik.systému si myslim že na tom bude hůř než u starého PDčka, má s tim problémy i Audi které CR dělá v případě 3.0TDI už od 2004. Ahoooj, mam dotaz ohledne ,,houkani,, turba. Mame 2.0 103kW CR s DSG a nekdy pri ubrani ci pridani plynu jakoby houkne neco v motoru. nekdy to huci dele v kuse pod plynem treba. Servis utisil toto pripevnenim nejake hadice ze to pry rezonovalo. Muzes mi sdelit jestli to neni tento problem, jak se resi a jestli nema vliv na spotrebu. Protoze auto dost zere. cca 7.5 kombinovana spotreba. Coz je podle meho dost ikdyz je to v Supu 2 Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 Zdravím,má dotaz.Koupil jsem Oll 2.0TDIr.v.06 Kod mot BMM tak že 8venit s DPF.A chtel bych si vymněnit olej a nemám servisku co tam je za olej.Nevíte jaký bych tam mněl dát.Chtěl bych dát pevný interval tak že výmněna co 15000 dá se to přepnout přez VAG? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Nikdo mi neporadí?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurášek Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Zdravím,má dotaz.Koupil jsem Oll 2.0TDIr.v.06 Kod mot BMM tak že 8venit s DPF.A chtel bych si vymněnit olej a nemám servisku co tam je za olej.Nevíte jaký bych tam mněl dát.Chtěl bych dát pevný interval tak že výmněna co 15000 dá se to přepnout přez VAG? Díky Já používám Mogul 5w30 , splňuje normu 507 00 což je nutné pro DPF. A výměnu provádím po 15 000 km nebo po roce. Motoru to jen prospěje. Navíc to cenově není nijak drastické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Nemá někdo vyzkoušené čipování jiným způsobem ?Třeba tohle? http://www.doplnkynaauto.cz/Škoda/power-box--%8Akoda-octavia-tdi-103kw.23301 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 (editace) Někde jsem četl, že PowerBox je zařízení které oklamává řídící jednotku, která se pak chová dle hodnot které dostává. Řekl bych že úprava softwaru jednotky je daleko profesionálnější a pro auto šetrnější. Toto je pouze můj názor na věc a není ničím podložený. Editováno: 10. Květen 2010, autor: Stanson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 A co zkušenosti s čipováním v Berouně?Nemá někdo? http://www.tdichip.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Kámoš má v Oll 103 kw pawerbox a je spokojený.A dal jsem mu kontakt na TDIFuna a chce to skusit na brzdě.Tak potom ti mužu říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Kámoš má v Oll 103 kw pawerbox a je spokojený.A dal jsem mu kontakt na TDIFuna a chce to skusit na brzdě.Tak potom ti mužu říct OK ale ten pawerbox nikdo moc nedoporučuje.Že je to jen oblbování řídící jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garet Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Zdar lidi. Hele nic proti chipování (super věc)ale zkoušel někdo z vás nečipovaný motor na brzdě než zaplatíte nějakou částku některé z firem co to dělaj a polovina z nich jsou vyčuránci a ví to co vy ne že např. nečipovaný motor 2.0 TDi 16v má 120 KW a víc než 400Nm už z výroby a to vše díky tolikrát médii napadanému sistému PD. Tkže chci jen říct aby jste byly opatrný u koho a jak si to necháte udělat není to o tom tam jen šoupnout nějaký program a jezdíte taky můžete o něco přijít např. o turbo nebo skvělou spotřebu která by měla tímto ještě klesnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Zdar lidi. Hele nic proti chipování (super věc)ale zkoušel někdo z vás nečipovaný motor na brzdě než zaplatíte nějakou částku některé z firem co to dělaj a polovina z nich jsou vyčuránci a ví to co vy ne že např. nečipovaný motor 2.0 TDi 16v má 120 KW a víc než 400Nm už z výroby a to vše díky tolikrát médii napadanému sistému PD. Tkže chci jen říct aby jste byly opatrný u koho a jak si to necháte udělat není to o tom tam jen šoupnout nějaký program a jezdíte taky můžete o něco přijít např. o turbo nebo skvělou spotřebu která by měla tímto ještě klesnout. Aby jsem pravdu řekl tak to asi vzdám.Když jsem to viděl jak to dělá tak cena by byla tak 500Kč.Stáhne program do počítače tam ho trochu upraví a nahraje zpět do auta.Možná že to někde dělají trochu jinak ale princip je stejný.To auto asi jede ale je to jen úpravou dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Tady mas neco... Je to moje auto delane vloni na podzim u DieselPower.cz Myslim ze budes spokojeny... Tam to neni jen o tom ze ti tam cosi nahrajou z compu dej prachy a vypadni... Jsou to profici :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.