Květen 19, 201015 r Tady mas neco... Je to moje auto delane vloni na podzim u DieselPower.cz Myslim ze budes spokojeny... Tam to neni jen o tom ze ti tam cosi nahrajou z compu dej prachy a vypadni... Jsou to profici :-) Jen se zeptám, bylo to auto na brzdě než si ho čipnul a byl si u toho? Jaký je pocit z jízdy ve skutečnosti? Řekl bych že motor bere dřív odspodu a zmenšil se turboefekt ale jinak nic nic co.
Květen 29, 201015 r Čus je pravda že je u motoru 103 kw stejná spojka a převodovka jako u 125kw?? Chci totiž čipovat na 125kw tak jestli to vydrží spojka...... Upraveno Květen 29, 201015 r od jarda109283
Květen 30, 201015 r U 125kW RS verze je toho jinak hodně a spojka je jestli si dobře pamatuju taky jiná. Nicméně jestli nemáš DSG tak 125kW by mělo být v pohodě. Napiš TDIfunovi ten by ti na to měl odpovědět erudovaně.
Květen 30, 201015 r DSG nemam, nechal bych to dělat tady: mereni-vykonu.cz.....TDI fun je moc daleko....Neodejde potom spojka když to načipujou??
Červen 7, 201015 r Zdravím tak poslední měsíc mě PP ukazuje tak o jeden litr větší průměrnou spotřebu při stejnech trasách, stejném stylu jízdy, stejném nastavení (klima, atd) nafta tankována na stále stejném místě. Tak jsem se chtěl zeptat mám to nějak řešit a nebo se to zase ustálí. Dříve jsem jezdil kolem 6litrů, teď když zajedu pod sedm tak se raduju. Docela mě to štve, nepotřebuju jezdi za 4litry ale už sem siu zvykl na těch šest.. Jinak r.v.2008, 35tisíc km, auto v záruce... Předem děkuji za reakce...
Červen 8, 201015 r skontroluj tlak v pneu a vymen filtry...ja ted tankoval Vervu diesel a klesla mi spotreba o 0,5l, asi neco bude an tom ze vic cetanu znamena usporu, ted skusim jeste Aral ultimate diesel, ten je prej nejlepsi co se da sehnat a uvidim, tech 0,5l jsem zjistil z 1100 km streky kterou jezdim bezne, tak to neni zadne subjektivni mereni... uvidim kolik to ukaze s Aralem...
Červen 8, 201015 r Po tankování Vervy šla spotřeba o 0,5 l dolu.Dal jsem nové pneu a zase šla o 0,3 nahoru.
Červen 11, 201015 r Ahoj, Mam takovy problem.Oktavka II,r.v. 2006 , 2.0 TDI. Tento tyden jsem menil rozvody a napadne se me zvedla spotreba. Dlouhodoby prumer mam kolem 6,0 L Ale treba cesty do prace jsem zvladal okolo 5,O L Ted najednou po vymene rozvodu vystrelila spotreba nahoru. Cesty co jsem zvladal v prumeru za 5.0 jsou ted najednou za 7-8L Okamzita spotreba pri neutralu byla cca 0,6 L a ted skace okolo 1,2 L Kdemuze byt chyba ,jsem z toho kapanek nervozni Diky za radu. Zizi
Červen 11, 201015 r Měl jsem Octavii I 66 KW.Spotřeba 5,3 S klimou 5,4. Ale momentálně u Octavie II TDI PD 2.0 103 KW 16 V leze spotřeba nahoru k 6 litrům a asi ještě poleze.Jezdil jsem za 5.4.Dal jsem nové pneu a jezdím se zapnutou klimou.Ta klima asi u nových motorů je znát. Upraveno Červen 11, 201015 r od Pavel 5
Červen 11, 201015 r Ale jednoznacne musi byt chyba nebo problem ve vymene rozvodu. Prece nemuzu jezdit v pondeli za 5.5 L a v patek za 7,5 Muze se udelat nekde chyba pri vymene rozvodu ? Nejake nasteni palubniho pc nebo neco jineho ? Predvstriky psal nekdo ....co se tim nastavuje ?
Červen 11, 201015 r na 99% to bude rozvodama, pri vymene by se mel pouzit pripravek a pak by se to nemelo rozhodit, napis uzivateli karlos, on ma nejakeho znameho co je machr na rozvody, snad ti poradi....
Červen 13, 201015 r Pripravek pri vymene pouzity :-( Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit.
Červen 13, 201015 r Pripravek pri vymene pouzity :-( Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit.
Červen 24, 201015 r Ahoj Takze jeste napisu reseni meho problemu se spotrebou. V servisu me odpojili baterku na 10 min a vyresetovali ridici jednotku,vcetne nejakych chyb. Udajne to vzniklo jak se v tom vrtal muj znamy a resetoval servisni interval pomoci klicku a toho tlacitka u budiku. Ted uz je to zase v poradku a spotreba palubniho pc odpovida cca realne spotrebe. po meste jezdim kolem 6,5 L jak vyjedu z mesta jde to dolu 5,5 l/100. Na delsi trasy i pod tuto hodnotu. Na dalnici trasa Brno -Praha cca 5,7 L/100 prumer kolem 140 km/h Zizi
Červenec 28, 201015 r Tak to já mam problém ze spotřebou také,ale od doby co jsem IIoktavii 2.0Tdi 103kw a motor typ BKD,najeto 60 000km a jezdím 6,8 a více ,ale pak je jedno jestli jedu 120km/h nebo více.Má někdo nějakou radu?Zkoušel jsem měnit i filtry,bezuspěšně nechal jsem ji načipovat na asi 170 koní,ale spotřeba se ani nehnula. Před tím jsem měl Tdi 66kw načipovanou a jezdil jsem do 5l i couračky. bandita
Srpen 31, 201015 r Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit. Máte nějakdo popis jak to nastavit ve vagu?
Září 15, 201014 r Cus. Potrebova bych zjistit co si mam koupit jestli 1,9TDI nebo 2,0TDI octavia II. muzete mi s tim poradit? Slisel jsem ze 2,0TDI jsou dost poruchovi, co je na tom pravdy? Dik.
Září 19, 201014 r Cus. Potrebova bych zjistit co si mam koupit jestli 1,9TDI nebo 2,0TDI octavia II. muzete mi s tim poradit? Slisel jsem ze 2,0TDI jsou dost poruchovi, co je na tom pravdy? Dik. K tomu bych se taky připojil, najdu někde sesumírovaný klady a zápory 2.0tdi v porovnání např. s 1,9tdi 77kw pd. Zkoušel jsem prohledat předchozí příspěvky, nikde jsem se nedohledal něčeho přehledného. Případně na co si má dát člověk u daných motorů pozor. Předem děkuji. Upraveno Září 19, 201014 r od Jendix
Září 19, 201014 r K tomu bych se taky připojil, najdu někde sesumírovaný klady a zápory 2.0tdi v porovnání např. s 1,9tdi 77kw pd. Zkoušel jsem prohledat předchozí příspěvky, nikde jsem se nedohledal něčeho přehledného. Případně na co si má dát člověk u daných motorů pozor. Předem děkuji. Než jsem koupil auto tak jsem tu přečetl snad vše.U 2.0 16V praskají hlavy,odchází setrváky,velká spotřeba oleje atd.Ale stejně jsem koupil 2.0 16V 103KW.R.v. 2005. Mám najeto 140000 tis.Jediná závada byla právě ve 140000 tis. a to že vytekl zadní tlumič.Tak jsem vyměnil oba a je vše OK.Asi hodně záleží jak se k autu kdo chová a co mu dopřeje.Tankuji Vervu a olej dávám CASTROL EDGE LON. a měním po 15000 km.Nedolévám ani decku.Jsem s autem spokojen.Motorů 2.0 jezdí dost a ne jen v Octavii.Vůbec bych se toho nebál.Ale nechce to kupovat neprověřené auto které je odhoněné a se stočeným tachometrem. Pavel Upraveno Září 19, 201014 r od Pavel 5
Říjen 3, 201014 r Tady je článek o tom problému o prakajících hlavách. Cimbu mylsíte tedy, že u novějších aut se není třeba tohoto problému obávat?
Listopad 6, 201014 r Tak to já jsem na tom podobně,mam O II 2,0TDI 103kw načipovano asi na 125kw a spotřeba se motá kolem 7 l na 100km,mam najeto 65000km,jede pěkně,ale veme si.
Listopad 8, 201014 r Zdravím, mám na ruke O II 2007 2.0 TDi a 1.9 TDi obe s DSG Elegance za veľmi dobrú cenu, problém je len, že má najazdených cca. 160 tis. km, nebývajú už moc veľké problémy pri takýchto km? či je to ešte v pohode a náklady nebudú vysoké? čo mám očakávať od motora? aké problémy? dik za pomoc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.