Publikováno Srpen 23, 200718 r Ked mam 2000 otacok za jazdy a pustene xenony a klimu a radio na najvzdialenejsom konci auta /zadne svetlo/ mam 13.2V. Ak zapnem aj predne aj zadny stierac, tak klesne na 12,9V. Ked mam vsetko vypnute tak je to 13.3V a na krizovatke na volnobehu 13V. Nie je to malo? Neda sa niekde nastavit? Zda sa mi, ze onehdy na regleri som to daval na 13,7. A este sa mi zda ze na volnovbehu ako keby mi tak jemne preblikavalo osvetlenie diplejov na pristrojovke. Ako keby kolisalo napatie. Zeby paranoja? Da sa nejako odmerat alternator ci je ok? Baterku mi merali takym tym naporovym merakom a je ok. Upraveno Srpen 23, 200718 r od cartmanko
Srpen 23, 200718 r napeti kolem 13 V na nejakem zatizenem dratu se mi zda OK. ale je otazkou jak se to napeti meri,merak - digital s merenim 3x za sec je na dve veci.idealni je osciloskop kde vidis prubeh napeti,muze se stat ze napeti je zvlnene nebo jsou v nem poruchy a ten tvuj diditalni merak meri spicky a napeti tim padem muze byt jine. Casto kdyz konci uhliky tak se napeti rozkmitava a dela ruzne poruchy. Jemne -temer neznatelne poblikavani palubky je normalni,zkratka jsou nekde ubytky napeti v instalaci
Srpen 23, 200718 r Autor diky moc, tak palubka je pase, jeste se chci zeptet uhliky se daji mnenit? misto osciloskopu ktery nemam by nestacilo sehnat a koupit rucickovy mneric?
Srpen 23, 200718 r diky moc, tak palubka je pase, jeste se chci zeptet uhliky se daji mnenit? misto osciloskopu ktery nemam by nestacilo sehnat a koupit rucickovy mneric? Na ručičkovom merači nespozoruješ tie drobné výhylky, ci sa daju meniť uhliky to neviem zda sa mi že su sučasťou regleru (aspon na Juniorke) , jeden znamy menil na Juniorke cely alternator jednoducho pracoval iba vtedy kedy chcel
Srpen 23, 200718 r Autor diky moc, tak palubka je pase, jeste se chci zeptet uhliky se daji mnenit? misto osciloskopu ktery nemam by nestacilo sehnat a koupit rucickovy mneric? Na ručičkovom merači nespozoruješ tie drobné výhylky, ci sa daju meniť uhliky to neviem zda sa mi že su sučasťou regleru (aspon na Juniorke) , jeden znamy menil na Juniorke cely alternator jednoducho pracoval iba vtedy kedy chcel mam aj novy asi alternator. neda sa to nazaj nejako softwarovo alebo hardwarovo zvysit? mam pri jazde iba 13,1-13,3V zda sa mi to malo Upraveno Září 3, 200718 r od cartmanko
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.