Přejít na obsah

Napätie v palubnej sieti


cartmanko

Doporučené příspěvky

Ked mam 2000 otacok za jazdy a pustene xenony a klimu a radio na najvzdialenejsom konci auta /zadne svetlo/ mam 13.2V.

Ak zapnem aj predne aj zadny stierac, tak klesne na 12,9V.

Ked mam vsetko vypnute tak je to 13.3V a na krizovatke na volnobehu 13V.

Nie je to malo? :feve:

Neda sa niekde nastavit? Zda sa mi, ze onehdy na regleri som to daval na 13,7. :kuk:

A este sa mi zda ze na volnovbehu ako keby mi tak jemne preblikavalo osvetlenie diplejov na pristrojovke.

Ako keby kolisalo napatie.

Zeby paranoja? Da sa nejako odmerat alternator ci je ok?

Baterku mi merali takym tym naporovym merakom a je ok.

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

napeti kolem 13 V na nejakem zatizenem dratu se mi zda OK.

ale je otazkou jak se to napeti meri,merak - digital s merenim 3x za sec je na dve veci.idealni je osciloskop kde vidis prubeh napeti,muze se stat ze napeti je zvlnene nebo jsou v nem poruchy a ten tvuj diditalni merak meri spicky a napeti tim padem muze byt jine.

Casto kdyz konci uhliky tak se napeti rozkmitava a dela ruzne poruchy.

Jemne -temer neznatelne poblikavani palubky je normalni,zkratka jsou nekde ubytky napeti v instalaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky moc, tak palubka je pase, jeste se chci zeptet uhliky se daji mnenit? misto osciloskopu ktery nemam by nestacilo sehnat a koupit rucickovy mneric?

Na ručičkovom merači nespozoruješ tie drobné výhylky, ci sa daju meniť uhliky to neviem zda sa mi že su sučasťou regleru (aspon na Juniorke) , jeden znamy menil na Juniorke cely alternator jednoducho pracoval iba vtedy kedy chcel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky moc, tak palubka je pase, jeste se chci zeptet uhliky se daji mnenit? misto osciloskopu ktery nemam by nestacilo sehnat a koupit rucickovy mneric?

Na ručičkovom merači nespozoruješ tie drobné výhylky, ci sa daju meniť uhliky to neviem zda sa mi že su sučasťou regleru (aspon na Juniorke) , jeden znamy menil na Juniorke cely alternator jednoducho pracoval iba vtedy kedy chcel

mam aj novy asi alternator.

neda sa to nazaj nejako softwarovo alebo hardwarovo zvysit?

mam pri jazde iba 13,1-13,3V zda sa mi to malo

dsc07942xs8.jpg

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...