Publikováno Srpen 25, 200718 r ´moc se mi líbí nárazíky, když mají zavařený ty lišty,ale jak to pak našroubým na auto? vzadu by to nebylo zase až tak složitý, protože ta dlouhá podložka s maticemi by se dala teoreticky taky zavařit do toho plastu. ale co předek tam se to šroubý opačně, už ste to někdo zkoušel? Nechci žádný laminátový ,ale pěkně si udělám plastový.
Srpen 25, 200718 r ´moc se mi líbí nárazíky, když mají zavařený ty lišty,ale jak to pak našroubým na auto? vzadu by to nebylo zase až tak složitý, protože ta dlouhá podložka s maticemi by se dala teoreticky taky zavařit do toho plastu. ale co předek tam se to šroubý opačně, už ste to někdo zkoušel? Nechci žádný laminátový ,ale pěkně si udělám plastový. Nevim presne jak to tamje v tehletech pripadech vykuceny,takze ti nechci spatne radit,ale mam takovy pocit,ze to mal LUBE na svem starem kombiku..tak to zkus u nej
Srpen 27, 200718 r ´moc se mi líbí nárazíky, když mají zavařený ty lišty,ale jak to pak našroubým na auto? vzadu by to nebylo zase až tak složitý, protože ta dlouhá podložka s maticemi by se dala teoreticky taky zavařit do toho plastu. ale co předek tam se to šroubý opačně, už ste to někdo zkoušel? Nechci žádný laminátový ,ale pěkně si udělám plastový. Jde to, na originál plech co je v nárazníku se přivařej matky. Matky co jsou v karosérii se odvrtaj na trochu větší průměr závitu. Šrouby pak jdou zevnitř ven, leze se na ně z blatníku po vyndání plast. podběhu a z motoráku po vyndání baterky+filtru, přítomnost intercooleru znamená trénink na vystoupení hadího muže. Co je podstatný - z těch matek v nárazníku polezou při utažení šrouby, takže navařit nad to kus plastu a teprve pak zakytovat
Srpen 29, 200718 r Co je podstatný - z těch matek v nárazníku polezou při utažení šrouby, takže navařit nad to kus plastu a teprve pak zakytovat Nebo stačí trošku měřit a počítat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.