Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte! Vcera vecer som zaparkoval auto bez mensich problemov a dnes rano mi pred nastartovanim zostali svietit kontrolky tlaku motoroveho oleja, chladiacej kvapaliny, brzdovej kvapaliny a dobijania. Po nastartovani mi motor bezi cca 2 sekundy a zhasne. Taktiez som si vsimol ze mi nic nezobrazije diplay palubneho pocitaca. Viete mi volakto poradit? (pred dvoma dnami som menil motorovy olej, pelovy filter a cistil vzduchovy filter)

Ahojte! Vcera vecer som zaparkoval auto bez mensich problemov a dnes rano mi pred nastartovanim zostali svietit kontrolky tlaku motoroveho oleja, chladiacej kvapaliny, brzdovej kvapaliny a dobijania. Po nastartovani mi motor bezi cca 2 sekundy a zhasne. Taktiez som si vsimol ze mi nic nezobrazije diplay palubneho pocitaca. Viete mi volakto poradit? (pred dvoma dnami som menil motorovy olej, pelovy filter a cistil vzduchovy filter)

Jak čistil vzduchový filtr? Ten se snad mění ne? Pokud teda nemáš něco jako KN a podobně...

  • Autor

no vyfukal vzduchom. ale myslim ze to s tym nebude mat vela spolocneho.

no vyfukal vzduchom. ale myslim ze to s tym nebude mat vela spolocneho.

To nebude mít nic společnýho s tím ostatním, ale určitě kup novej, těch pár korun tě nezabije. Jinak na to ostatní to dej určitě na VAG a podle toho se uvidí jestli to něco vyhodí nebo ne...

  • Autor

urcite neskor skusim aj to. len som myslel ze to bude volajaka blbost. poistka alebo take nieco.

urcite neskor skusim aj to. len som myslel ze to bude volajaka blbost. poistka alebo take nieco.

Ono je tam už tolik elektroniky že přímo ti nikdo asi neřekne co by to mohlo být, první rada je zkontrolovat všechny pojistky a to jak v pojistkovce tak na baterce, kontakty kde to jde a další je vlastní diagnostika na VAGu...je klidně možný že to je nějaká totální pitomost...

  • Autor

takze aktualizacia. poistky som vsetky skontroloval (pre pokoj duse som ich meral ohmmetrom) a boli v poriadku. co sa vsak zmenilo je to ze teraz mi uz nesvieti ani dislay s casom a pred aj po nastartovani stale svieti uz len kontrolka dobijania. kontrolky oleja a chladiacej ci brzdovej kvapaliny sa uz nerozsvietia. takisto stale nic neukazuje ani display palubneho pocitaca a motor opat bezi po nastartovani cca 2 sekundy a zhasne. kontroloval som vsak olej a mam sukromny pocit ze ho tam je privela. skusim ho este skontrolovat neskor ked sa ustali hladina bo som ho kontroloval po tom ako som parkrat skusil nastartovat. moze byt problem aj v tom ze je ho moc vela? ale ak ano tak je zaujimave ze som na tom aute vcera cely vecer jazdil bez problemov.

  • Autor

tak som si to precital ale nemyslim si ze prave toto by bol moj problem. budiky mam v poriadku. mne nefunguju v podstate kontrolky a polubny pocitac. typujem to vsak na vlhko pretoze prave kvoli tomu som menil pelovy filter. par dni dozadu som nasiel v aute vodu a zistil som ze mam upchate odtoky pod stieracmi cez ktore mi tam natiekla ta voda. kedze u nas v tomto obdobi stale prsi este mi to nestihlo poriadne uschnut a v aute je v podstate skoro stale vlhko. mokry bol aj radiator od kurenia a tym ze som ho pouzival myslim ze sa vlhkost z neho preniesla dalej a ze prave toto bude cely moj problem. takze teraz len cakam kym bude lepsie pocko a dufam ze to bude tym bo behat s fenom okolo auta sa mi veru nechce. :) uvidim. urcite dam vediet. ale ak by mal volakto este nejaku radu rad to skusim.

tak som si to precital ale nemyslim si ze prave toto by bol moj problem. budiky mam v poriadku. mne nefunguju v podstate kontrolky a polubny pocitac. typujem to vsak na vlhko pretoze prave kvoli tomu som menil pelovy filter. par dni dozadu som nasiel v aute vodu a zistil som ze mam upchate odtoky pod stieracmi cez ktore mi tam natiekla ta voda. kedze u nas v tomto obdobi stale prsi este mi to nestihlo poriadne uschnut a v aute je v podstate skoro stale vlhko. mokry bol aj radiator od kurenia a tym ze som ho pouzival myslim ze sa vlhkost z neho preniesla dalej a ze prave toto bude cely moj problem. takze teraz len cakam kym bude lepsie pocko a dufam ze to bude tym bo behat s fenom okolo auta sa mi veru nechce. :) uvidim. urcite dam vediet. ale ak by mal volakto este nejaku radu rad to skusim.

Pod tim oknem v delicim prostoru je i RJ motoru. Pokud jsi cistil odtoky, dival jses nahodou, jestli nebyl utopeny konektor RJ ?

Mozna mas vlhkost i tam...

Jinak fakt, ze motor 2s bezi, by ukazoval na odpojeni zapalovani imobilizerem....ktery je primo v budikach....nicmene mela by tam ohledne toho blikat kontrolka.

  • Autor

nie ta neblika. jedina kontrolka ktora "funguje" je od airbagu. ta sa pekne rozsvieti a po chvilke zhasne. a este teda kontrolka brzdovej kvapaliny alebo teda rucnej brzdy ta tiez ukazuje ako ma.

  • Autor

este jedna vec. kde presne je ta RJ? nedala by sa nejaka fotecka popripade odkaz na nejaku schemu ci plan? ja som sice elektrikar ale autoelektrika to ti je zvlastny druh umenia.

Tú RJ vyber a v byte vysuš napr. fenom alebo na radiatore ked kuri.

este jedna vec. kde presne je ta RJ? nedala by sa nejaka fotecka popripade odkaz na nejaku schemu ci plan? ja som sice elektrikar ale autoelektrika to ti je zvlastny druh umenia.

Myslíš ŘJ motoru? Ta je v tzv. vodním kanále, právě tam co jsi psal že si to měl ucpaný, takže musíš sundat stěrače a ten plast co je před čelním oknem a na prostředku je zasunutá. Ale co vím, tak ta je proti vodě chráněná opravdu dobře, i ta svorkovnice, ještě jsem neslyšel že by tam někomu natekla voda.

este jedna vec. kde presne je ta RJ? nedala by sa nejaka fotecka popripade odkaz na nejaku schemu ci plan? ja som sice elektrikar ale autoelektrika to ti je zvlastny druh umenia.

Fotku nemam, nicmene je zhruba uprostred pod prednim sklem v oddelovacim prostoru ( vlevo mas pylovy filtr, vpravo od ni prepakovani steracu. Je to jedina skatule tam.

Kdyz uz to budes mit venku, podivej se, jestli Ti voda nenatekla take do kabelaze - ta je v plastovem boxu vpravo pod prepakovanim steracu - tam bude docela spatny pristup.

este jedna vec. kde presne je ta RJ? nedala by sa nejaka fotecka popripade odkaz na nejaku schemu ci plan? ja som sice elektrikar ale autoelektrika to ti je zvlastny druh umenia.

Myslíš ŘJ motoru? Ta je v tzv. vodním kanále, právě tam co jsi psal že si to měl ucpaný, takže musíš sundat stěrače a ten plast co je před čelním oknem a na prostředku je zasunutá. Ale co vím, tak ta je proti vodě chráněná opravdu dobře, i ta svorkovnice, ještě jsem neslyšel že by tam někomu natekla voda.

Normalne se tam voda nema sanci dostat, odtece drive kanalkama nez stoupne hladina natolik, aby mela sanci RJ zaplavit - coz se v pripade ucpanych odvodu mohlo stat.

Ma to byt vodotesne, ale kdo vi, jak moc a zda-li nema treba prasklou manzetu na konektoru....

  • Autor

ok. diky moc. zajtra sa s tym skusim pohrat. dnes uz na to opat nie je vhodne pocasie. predsa len parkujem pred panelakom...

Do RJ sa voda ak je ponorená samozrejme dostane tak ,len vysuš.

ta jednotka je cca 5 cm vysoko

dřív by to vyteklo přívodem topením dovnitř (jakje prachovej filtr)

jednotku jak jednou rozděláš už nebude těsnit jak origo (je tam nageglaná taková guma-něco jako bylo čertí hovno)

možná bych zkusil druhý budíky jestli nějak nezkolabovali

ta jednotka je cca 5 cm vysoko

dřív by to vyteklo přívodem topením dovnitř (jakje prachovej filtr)

jednotku jak jednou rozděláš už nebude těsnit jak origo (je tam nageglaná taková guma-něco jako bylo čertí hovno)

Ved mu nikto neradil tú jednotku rozoberať, len sušiť. Ved ani ty ked si mokrý tak ta nerozrežú aby si uschol.

Upraveno od dedo.miki

  • Autor

takze opat aktualizacia. kedze sa mi nepodarilo zhodit stierace :-( lebo som nemal vhodne naradie (bez stahovaka to jednoducho nejde - az taky rambo nie som) zhodil som len lavy kryt (tam kde je pelovy filter) a cez to som skontroloval konektory na RJ. vyzeraju byt obidva suche. voda sa pravdepodobne az tak vysoko ako je RJ nedostala. vsimol som si vsak ze mam navlhnute kable (neviem preco ale su vsetky omotane volajakou textilnou izolaciou a ta bola vlhka). co je vsak dolezite je to ze som to mal na VAGu. ten pri spojeni s RJ motora vyhodil chybove hlasenie: start s nespravnym klucom. to by bolo vsetko v poriadku lebo som den predtym jazdil s nahradnym klucom a v den kedy som uz nenastartoval som startoval s povodnym bezne pouzivanym klucom, ktory mi sem tam robil problemy s nacitanim kluca. chybu som z RJ vymazal ale pri opatovnom starte naskocila opat. skusal som startovat s obidvoma klucmi bezvysledne. problem bude vsak asi v tom ze mi nejde poriadne pristrojova doska (nedokazal som sa s nou spojit s VAGom - ale tento problem s komunikaciou mam uz dlhsie lebo som sa s nou nespojil ani pred rokom) a prave sa ju chystam vymontovat. dufam ze sa demontuje z predu od volantu. ak by mal niekto chut volajako mi poradit... rad si ho vypocujem.

  • Autor

budiky mam vonku. nebol to problem. vizualne doska nevyzera byt nejak poskodena ani nevyzera tak ako by mala vyzerat keby zatiekla. co som si vsak zas vsimol je to ze je dost mokra krabicka (este neviem co v nej je ale ide do nej kopec kablov) pod stieracmi (napravo od riadiacej jednotky) ktore nemozem zhodit. musim zohnat stahovak inak ich dole nedam. vie niekto co v tom boxe je?

  • Autor

teraz som si riadne precital prispevok od stepa (dik). takze v tom boxe je asi "len" kabelaz. musim sa tam dostat za kazdu cenu.

Je tam jen kabeláž, průchodky do kabiny. S těma stěračema ti poradím, odšroubuj matici a celej stěrač tak jak je opřenej o sklo tak někde na kloubu ramínka ho normálně rukou pobouchej a on povolí, žádnej stahovák na to není potřeba...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.