rolbař Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Pockat na chvilku nechapu Budiky proc menit??? a jeste to s tim ABS momentalne v aute ABS neni tak co s tim??? jo a co to je ten CAN tak v tom ABS odpadá, budíky vyměnit už jenom proto, že mají jiné pole otáček a jinak km, teoreticky můžou zůstat Jakej MR máš (modelový rok)?? 1999 1.6 55KW AEE pred peti hodinama sem ho znicil a chi dat novy motor lepsi ...110KW Tak pokud jsi si vše dobře promyslel, tak kup motor 1,8T ze stejného ročníku a elektrika auta bude OK Otázka je ovšem stále stejná, má to cenu? Budeš muset určitě dát i jiné brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 brzdy se daj urcite ale az po vanicich ted mam akurat na motor a potrbuju ted jezdit budou vanoce a potrebuju koupit darky jo a nevite jak je to s uchycenim je stejne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Tak si to jednoduše spočítej ... koupíš jiný (jetý) motor a převodovku + nějaké jiné "drobnosti", investuješ hodiny své nebo cizí práce á xxx kč a ve finále budeš mít auto, které už zřejmě nikdo nekoupí, a které se jen bude blížit tomu, co teď koupíš za nějakých 150 litrů. Za kolik opravíš nebo prodáš svoje? A to se nezmiňiji o tom, že budeš ohrožovat sebe (což je mi úplně fuk), ale hlavně ostatní, včetně mne (a to mě už fuk není). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Tak si to jednoduše spočítej ... koupíš jiný (jetý) motor a převodovku + nějaké jiné "drobnosti", investuješ hodiny své nebo cizí práce á xxx kč a ve finále budeš mít auto, které už zřejmě nikdo nekoupí, a které se jen bude blížit tomu, co teď koupíš za nějakých 150 litrů. Za kolik opravíš nebo prodáš svoje? A to se nezmiňiji o tom, že budeš ohrožovat sebe (což je mi úplně fuk), ale hlavně ostatní, včetně mne (a to mě už fuk není). v klidu pres zimu moc nejezdim a rychle taky ne fakt sem klidas brzdy budou tak v unoru max. brezen slibuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 (editace) suma sumárum oprava motoru výměnou tě výjde na cca 30tis sakum prásk výměna motoru za 1,8T 50tis a možná i 60 a i mnohem víc pokud potřebuješ opravdu nutně jezdit, tak jen oprav ten stávající motor, přestavba je cca na měsíc, protože posledních 14dní budeš dávat do kupy pitomý maličkosti. O bezpečnosti a legálnosti je tady toho už víc než dost. Editováno: 13. Říjen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 suma sumárum oprava motoru výměnou tě výjde na cca 30tis sakum prásk výměna motoru za 1,8T 50tis a možná i 60 a i mnohem víc pokud potřebuješ opravdu nutně jezdit, tak jen oprav ten stávající motor, přestavba je cca na měsíc, protože posledních 14dní budeš dávat do kupy pitomý maličkosti. O bezpečnosti a legálnosti je tady toho už víc než dost. no to zas ne tolik motor muzu mit za 10 ze vsim je to od kamose pak zajedem do garaze a vymenime uz sem parkrat menil motor ale ne takhle ze by se menil typ motoru prave toho se bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 suma sumárum oprava motoru výměnou tě výjde na cca 30tis sakum prásk výměna motoru za 1,8T 50tis a možná i 60 a i mnohem víc pokud potřebuješ opravdu nutně jezdit, tak jen oprav ten stávající motor, přestavba je cca na měsíc, protože posledních 14dní budeš dávat do kupy pitomý maličkosti. O bezpečnosti a legálnosti je tady toho už víc než dost. no to zas ne tolik motor muzu mit za 10 ze vsim je to od kamose pak zajedem do garaze a vymenime uz sem parkrat menil motor ale ne takhle ze by se menil typ motoru prave toho se bojim jo jestek te oprave meho motoru asi to nepujde a me se moc nechce blok praskly pist rozstreleny ojnice praskla a kdo vi co jeste vsechcen olej a voda z chladice vytekla to nema cenu opravovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Tak si to jednoduše spočítej ... koupíš jiný (jetý) motor a převodovku + nějaké jiné "drobnosti", investuješ hodiny své nebo cizí práce á xxx kč a ve finále budeš mít auto, které už zřejmě nikdo nekoupí, a které se jen bude blížit tomu, co teď koupíš za nějakých 150 litrů. Za kolik opravíš nebo prodáš svoje? A to se nezmiňiji o tom, že budeš ohrožovat sebe (což je mi úplně fuk), ale hlavně ostatní, včetně mne (a to mě už fuk není). v klidu pres zimu moc nejezdim a rychle taky ne fakt sem klidas brzdy budou tak v unoru max. brezen slibuju Aha, takže ještě k tomu další investice do brzd ... Jaký je dnes rozdíl mezi jetou 1.6 a 1.8T stejného ročníku? Pár desítek tisíc . Kolik vrazíš do auta Ty? Zřejmě víc. Pokud ho máš a chceš mít na sobotní frajeřinky před diskotékou, tak je to jedno. Pokud ale chceš mít spolehlivé auto pro denní použití, tak je to jen z finanční straánky bez přihlédnutí k jiným faktorům absolutní nesmysl ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Tak si to jednoduše spočítej ... koupíš jiný (jetý) motor a převodovku + nějaké jiné "drobnosti", investuješ hodiny své nebo cizí práce á xxx kč a ve finále budeš mít auto, které už zřejmě nikdo nekoupí, a které se jen bude blížit tomu, co teď koupíš za nějakých 150 litrů. Za kolik opravíš nebo prodáš svoje? A to se nezmiňiji o tom, že budeš ohrožovat sebe (což je mi úplně fuk), ale hlavně ostatní, včetně mne (a to mě už fuk není). v klidu pres zimu moc nejezdim a rychle taky ne fakt sem klidas brzdy budou tak v unoru max. brezen slibuju Aha, takže ještě k tomu další investice do brzd ... Jaký je dnes rozdíl mezi jetou 1.6 a 1.8T stejného ročníku? Pár desítek tisíc . Kolik vrazíš do auta Ty? Zřejmě víc. Pokud ho máš a chceš mít na sobotní frajeřinky před diskotékou, tak je to jedno. Pokud ale chceš mít spolehlivé auto pro denní použití, tak je to jen z finanční straánky bez přihlédnutí k jiným faktorům absolutní nesmysl ... Asim mate pravdu spravim toto a prodam koupim turbo co rikate na toto??? me se libi vypada zachovale http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=5989169 nebo kdys tak poradte dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Jeste mam dotaz co rikate na takove ty programky co si sami zapojite na auto notebuk a muzete kontrolovat a ˇˇtunit - nicitˇˇ auto je to k necemu dobry zajimalo by me jestly to fakt funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Tak si to jednoduše spočítej ... koupíš jiný (jetý) motor a převodovku + nějaké jiné "drobnosti", investuješ hodiny své nebo cizí práce á xxx kč a ve finále budeš mít auto, které už zřejmě nikdo nekoupí, a které se jen bude blížit tomu, co teď koupíš za nějakých 150 litrů. Za kolik opravíš nebo prodáš svoje? A to se nezmiňiji o tom, že budeš ohrožovat sebe (což je mi úplně fuk), ale hlavně ostatní, včetně mne (a to mě už fuk není). v klidu pres zimu moc nejezdim a rychle taky ne fakt sem klidas brzdy budou tak v unoru max. brezen slibuju Aha, takže ještě k tomu další investice do brzd ... Jaký je dnes rozdíl mezi jetou 1.6 a 1.8T stejného ročníku? Pár desítek tisíc . Kolik vrazíš do auta Ty? Zřejmě víc. Pokud ho máš a chceš mít na sobotní frajeřinky před diskotékou, tak je to jedno. Pokud ale chceš mít spolehlivé auto pro denní použití, tak je to jen z finanční straánky bez přihlédnutí k jiným faktorům absolutní nesmysl ... Asim mate pravdu spravim toto a prodam koupim turbo co rikate na toto??? me se libi vypada zachovale http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=5989169 nebo kdys tak poradte dekuju vypadá docela slušně a výbava taky ujde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvetak Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Taky se mi libi jen ty prachy jo a jeste se zeptam jak ty turba jezdi a co se tyce poruch jak je na tom?? a co turbo kazi se casto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Tak teras pls. poradte mne. Mam facelift AGU 110Kw. lankovy plyn. Chem tam motor bud z tt alebo rs. tak som chcel vediet co budem musiet vymenit zatial viem ze treba vymenit hlavu, predpokladam ze plynovy pedal asi k tomu treba aj riadiacu jednotku, dufam ze veci ako sanie, ic, poloosy prevodovka mozem zatial nechat povodne. Blok motora chcem nechat povodny koli cislu. Auto uz nepredam (som nanho citovo naviazany ) Brzdy chcem ties RS ale to musi pockat, kedze som cital ze medzi brzdami z mojho a rs nieje az taky velky rozdiel. Chcem tam dorobyt tempomat ked uz bude ten el plyn. treba menit aj piesty ojnice klukovy hriadel loziska ????? Napiste pls niaky zoznam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 Zdravím, docela obdivuju jak chcete kompletně přestavovat auta - je to ovšem problém toto dělat v CR. Zatímco v DE není problém dát do fabie motor 1.8T a jezdit s tím legálně, u nás je problém i jiný typ motoru (se stejným výkonem a obsahem). Uvedu čistě hypotetický příklad. Na autě máte např. dodělávané xenony (origo, ale samodomo) - stanete se účastníky vážné dopr. nehody a auta bude prohlížet znalec - výsledek auto nebylo způsobilé pro provoz na poz. komunikacích, to samé motor, výměna brzd kotouče místo bubnů, apod. Nikdo se s Vámi nebude bavit, že je to originál - je to zásah do konstrukce a schopný právník Vás na tom uvaří - znám případ kdy měl kluk na autě fólie - žádnou tmu - celkem decentní - on stál a rozlížel se - sejmul ho pol. vůz v civil. provedení - jednoznačně dle selského rozumu byl on nevinen, viníkem byl však označen on, protože na něj do vozu nebylo vidět, protože propustnost fólií byla tuším 10% mimo povolený limit = vozidlo nezpůsobilé pro provoz na poz. komunikacích . Nikdy nevíte kde na koho narazíte a někdy fakt můžete narazit na něco podobného a věřte, že budou zkoumat na čem Vás uvařit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 By se chtělo zeptat jestli by to nešlo zapsat do techničáku v Německu a jsme v eu tak by to mělo pak platit i tady ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 By se chtělo zeptat jestli by to nešlo zapsat do techničáku v Německu a jsme v eu tak by to mělo pak platit i tady ne? Takhle nějak to jde, musíš svoje auto převédst na někoho z německa, provede se přestavba, otypování v německu a pak to zase převede na tebe. Je to docela jebárná, ale mělo by to tak jít nechápu, proč to nemůže jít u nás. PS: auto přihlášené u nás musí procházet STK u nás, když si jí necháš udělat v německu, tak TUV u nás neplatí a je to defakto bez technické Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 Tak teras pls. poradte mne. Mam facelift AGU 110Kw. lankovy plyn. Chem tam motor bud z tt alebo rs. tak som chcel vediet co budem musiet vymenit zatial viem ze treba vymenit hlavu, predpokladam ze plynovy pedal asi k tomu treba aj riadiacu jednotku, dufam ze veci ako sanie, ic, poloosy prevodovka mozem zatial nechat povodne. Blok motora chcem nechat povodny koli cislu. Auto uz nepredam (som nanho citovo naviazany ) Brzdy chcem ties RS ale to musi pockat, kedze som cital ze medzi brzdami z mojho a rs nieje az taky velky rozdiel. Chcem tam dorobyt tempomat ked uz bude ten el plyn. treba menit aj piesty ojnice klukovy hriadel loziska ????? Napiste pls niaky zoznam. A nebude ti stačit "RS+" (148kW), které Ti bez starostí a během 40 minut za nějakých 9 - 16 litrů udělají přeprogramováním ŘJ v Mníšku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ray Vloženo 15. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 By se chtělo zeptat jestli by to nešlo zapsat do techničáku v Německu a jsme v eu tak by to mělo pak platit i tady ne? Takhle nějak to jde, musíš svoje auto převédst na někoho z německa, provede se přestavba, otypování v německu a pak to zase převede na tebe. Je to docela jebárná, ale mělo by to tak jít nechápu, proč to nemůže jít u nás. PS: auto přihlášené u nás musí procházet STK u nás, když si jí necháš udělat v německu, tak TUV u nás neplatí a je to defakto bez technické Pak teda vznikají další otázky a to jestlipak tu je někdo kdo má kontakty v německu a je schopen provést přestavbu a otypování v německu? Kolik stojí otypování v německu? A má někdo kontatky na firmy které provádějí otypování? Jak tak počítám pořád s mi vyplatí auto přestavět než ho kupovat celé. Mám nový motor z roku 2004 viz uplně nahoře a neříkejte mi že RSo s takovým motorem seženu do 250tis. Otázka teda zní jaké jsou možnosti? Dále by mě zajímalo, vyhovuje kastle z roku 1997 pro motor z roku 2004? Vím že tam RSo má nějaké výztuhy ale to vše přece jde pořídit. Je nějaký rozdíl v kostrukci karoserií? Slyšel jsem že je RSo o 1cm na každou stranu širší. Tudíž celkem o 2cm. Kdo bude posuzovat způsobilost vozu po přestavbě kdybych to opravdu chtěl celé legálně a papírově doložené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 By se chtělo zeptat jestli by to nešlo zapsat do techničáku v Německu a jsme v eu tak by to mělo pak platit i tady ne? Takhle nějak to jde, musíš svoje auto převédst na někoho z německa, provede se přestavba, otypování v německu a pak to zase převede na tebe. Je to docela jebárná, ale mělo by to tak jít nechápu, proč to nemůže jít u nás. PS: auto přihlášené u nás musí procházet STK u nás, když si jí necháš udělat v německu, tak TUV u nás neplatí a je to defakto bez technické Pak teda vznikají další otázky a to jestlipak tu je někdo kdo má kontakty v německu a je schopen provést přestavbu a otypování v německu? Kolik stojí otypování v německu? A má někdo kontatky na firmy které provádějí otypování? Jak tak počítám pořád s mi vyplatí auto přestavět než ho kupovat celé. Mám nový motor z roku 2004 viz uplně nahoře a neříkejte mi že RSo s takovým motorem seženu do 250tis. Otázka teda zní jaké jsou možnosti? Dále by mě zajímalo, vyhovuje kastle z roku 1997 pro motor z roku 2004? Vím že tam RSo má nějaké výztuhy ale to vše přece jde pořídit. Je nějaký rozdíl v kostrukci karoserií? Slyšel jsem že je RSo o 1cm na každou stranu širší. Tudíž celkem o 2cm. Kdo bude posuzovat způsobilost vozu po přestavbě kdybych to opravdu chtěl celé legálně a papírově doložené? na otázku cen ti neodpovím, měl by to vědět Schlumpf, ten tam žije, tak mu kdyžtak napiš. Co se týče kasle, tak tam je jiný skelet, který obsahuje 3 páry výztuh, jedná se o dvě za zadníma sedačkama, dvě na zadním čele a dvě v podběhu zadního kola. Jinak by mělo být vše identické PS: ty výztuhy se prodávají jako ND za cca 4000,- komplet a stačí je tam dobodovat/přišroubovat ale na to tu je někde celé obsáhlé téma, stačí hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 Tak teras pls. poradte mne. Mam facelift AGU 110Kw. lankovy plyn. Chem tam motor bud z tt alebo rs. tak som chcel vediet co budem musiet vymenit zatial viem ze treba vymenit hlavu, predpokladam ze plynovy pedal asi k tomu treba aj riadiacu jednotku, dufam ze veci ako sanie, ic, poloosy prevodovka mozem zatial nechat povodne. Blok motora chcem nechat povodny koli cislu. Auto uz nepredam (som nanho citovo naviazany ) Brzdy chcem ties RS ale to musi pockat, kedze som cital ze medzi brzdami z mojho a rs nieje az taky velky rozdiel. Chcem tam dorobyt tempomat ked uz bude ten el plyn. treba menit aj piesty ojnice klukovy hriadel loziska ????? Napiste pls niaky zoznam. A nebude ti stačit "RS+" (148kW), které Ti bez starostí a během 40 minut za nějakých 9 - 16 litrů udělají přeprogramováním ŘJ v Mníšku? 148Kw by mi stacilo, momentalne. ale ak to prerobym tak budem mat 132 co mi ties momentalne staci a ked budem chceit tak z rs dostanem viac hp ako z klasiky 1,8T. potom chcem ajtak prerabat plyn za elektricky lebo na tento neide tempomat a tento motor ma vela nabehane, viem ze by este vela vydrzal ale keby som kupil rs motor tak by som sa s tymto mohol vyblaznit v garazi na niakej 105ke. to by som mal rok o zabavu postarane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Štěpán Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 muzu se jen tak skrome zeptat jak se teda ten motor agn da vytunit , myslim tim snizeni hlavy lehci setrvacnik ostre vacky atd co to stim udela popripadne jak na tom bude zivotnost motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daknek444 Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 tak jde stim vyjebat mam ofiko 1.8 92kw ! seskladal jsem motor agu 110kw tudis jsem na blok motoru agu dal hlavu s kodem agn pridal turbo vymenil kabelaž jednotku pridal intercooler a dodnes bez problemu technicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.