peterge Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Ahojte, mám problém moje auto dosť dymí nie čierno, ale tak hnedo (nie šedo!!!), ale to robilo aj pred tým (pred chipom) ibaže čierno. Spočiatku pred CHIPom som mal problém s strácaním oleja nikde netiekol, ale olej to žralo. Pri štartovaní ako aj pri preradzovaní rýchlostí to zadymilo na šedo resp.bielo. Bol som v 3 servisoch (autorizovaných !!!) dal zato nespočetne Sk a všade povedali, že je všetko OK. A tak som tam nalial Xeramic a chválabohu všetko je OK. Pri štarte to ale stále zadymí na bielo-šedo, aj pri preradzovaní rýchlostí ale olej sa nestráca a tak vraj je to OK. No ale po naCHIPovaní to stále dymí aj keď teraz už na hnedo. A ešte v servise, kde to CHIPovali vraveli, že vraj jeden vstrek už nie je celkom v poriadku. Kto sa tomu rozumie prosím dajte vedieť svoj názor. Vďaka Mám OI 1.9TDI 81kW r.v.99 kód motora AHF chip v Bosch-e SK (firma Vektor, ale to je asi nepodstatné) na 104.3kW odmerané na brzde (papiere mám), filter King Dragon, výfuk Laityng , kolesá vpredu 205/55/R16 a vzadu (asi dosť extrémnych pretože prečnievajú cez karosériu cca 4+4cm) 245/45R16 obutých na Continental-och - nových a najazdené 255.000km poctivých, olej Shell Helix diesel Ultra 5W30. Neviem či to je podstatné, ale : spotreba bola pred chipom cca 6,2l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 4,5l pri extrémnom šetrení aj 3,9l PRIEMERNÁ DLHODOBÁ bola 6,2 pri najazdených 12000km. No a potom prišlo chipovanie a spotreba je vyššia a to znateľne cca 7,5l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 5,5l. IBAŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE TOTO UKAZUJE Pal.PC ale v skutočnosti som vyskúšal naliať naftu až po veko (po odsatí vzuchu malým ventilom v hrdle nádrže) a po prejdení 100 km (cca 30km štýl podlaha a zvyšok normál mesto) som zmeral spotrebu tým istým spôsobom a zistil som SPOTREBU 8,8l/100km !!! PRIEMERNÁ DLHODOBÁ JE 7,0 pri najazdených 2300km. (nulujem počítadlo po výmene oleja). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 (editace) Ahojte, mám problém moje auto dosť dymí nie čierno, ale tak hnedo (nie šedo!!!), ale to robilo aj pred tým (pred chipom) ibaže čierno. Spočiatku pred CHIPom som mal problém s strácaním oleja nikde netiekol, ale olej to žralo. Pri štartovaní ako aj pri preradzovaní rýchlostí to zadymilo na šedo resp.bielo. Bol som v 3 servisoch (autorizovaných !!!) dal zato nespočetne Sk a všade povedali, že je všetko OK. A tak som tam nalial Xeramic a chválabohu všetko je OK. Pri štarte to ale stále zadymí na bielo-šedo, aj pri preradzovaní rýchlostí ale olej sa nestráca a tak vraj je to OK. No ale po naCHIPovaní to stále dymí aj keď teraz už na hnedo. A ešte v servise, kde to CHIPovali vraveli, že vraj jeden vstrek už nie je celkom v poriadku.Kto sa tomu rozumie prosím dajte vedieť svoj názor. Vďaka Mám OI 1.9TDI 81kW r.v.99 kód motora AHF chip v Bosch-e SK (firma Vektor, ale to je asi nepodstatné) na 104.3kW odmerané na brzde (papiere mám), filter King Dragon, výfuk Laityng , kolesá vpredu 205/55/R16 a vzadu (asi dosť extrémnych pretože prečnievajú cez karosériu cca 4+4cm) 245/45R16 obutých na Continental-och - nových a najazdené 255.000km poctivých, olej Shell Helix diesel Ultra 5W30. Neviem či to je podstatné, ale : spotreba bola pred chipom cca 6,2l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 4,5l pri extrémnom šetrení aj 3,9l PRIEMERNÁ DLHODOBÁ bola 6,2 pri najazdených 12000km. No a potom prišlo chipovanie a spotreba je vyššia a to znateľne cca 7,5l v meste a pri dlhších trasách (diaľnica) tak 5,5l. IBAŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE TOTO UKAZUJE Pal.PC ale v skutočnosti som vyskúšal naliať naftu až po veko (po odsatí vzuchu malým ventilom v hrdle nádrže) a po prejdení 100 km (cca 30km štýl podlaha a zvyšok normál mesto) som zmeral spotrebu tým istým spôsobom a zistil som SPOTREBU 8,8l/100km !!! PRIEMERNÁ DLHODOBÁ JE 7,0 pri najazdených 2300km. (nulujem počítadlo po výmene oleja). Dle meho ti propousti turbo olej.Kolik ho dolivas????Vykon vstriku[valce] se da dohledat v kanale 13 na vagu. Editováno: 14. Září 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibio Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Taktiez typujem turbo ale ber ro len ako moj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 14. Září 2007 Sdílet Vloženo 14. Září 2007 ..to že jsi byl v autorizovaných servisech ještě nic neznamená! Ba naopak! Nejlepší by bylo přijet za někým, kodo je v obraze a udělat komplet diagnostiku....toto jde velice špatně po netu vysvětlit, natož pak diagnostikovat. Auto může kouřit z mnoha důvodů.... Opravdu záleží na tom, kolik oleje to žere.....pokud během výměny dolíváš do 1l oleje....tak to nebude v tom. Pokud dolíváš často....tak to bude s největší pravděpodobností turbo, jak říkají kluci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterge Vloženo 17. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2007 no ono to spapá cca1,2l na 1 výmenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 17. Září 2007 Sdílet Vloženo 17. Září 2007 no ono to spapá cca1,2l na 1 výmenu Hmm tak to je moc.Takze to bude to turbo nejspise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Safrian Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Tak tenhle problém mám taky. Někdy mi to připadá, že mi z výfuku padají brikety Nevíte čím by to v turbu mohlo být?? Špatné těsnění, zakarbonováná??.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Tak tenhle problém mám taky. Někdy mi to připadá, že mi z výfuku padají brikety Nevíte čím by to v turbu mohlo být?? Špatné těsnění, zakarbonováná??.... Vidim to na diru nekde v sani nebo v IC.Nafta tam jde a pokud by nesalo turbo tak by to nedalo ani davku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Safrian Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 Tak tenhle problém mám taky. Někdy mi to připadá, že mi z výfuku padají brikety Nevíte čím by to v turbu mohlo být?? Špatné těsnění, zakarbonováná??.... Vidim to na diru nekde v sani nebo v IC.Nafta tam jde a pokud by nesalo turbo tak by to nedalo ani davku. No ještě abych se v tom vyznal...kde myslíš díru v sání? V nějaké hadici?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 Tak tenhle problém mám taky. Někdy mi to připadá, že mi z výfuku padají brikety Nevíte čím by to v turbu mohlo být?? Špatné těsnění, zakarbonováná??.... Vidim to na diru nekde v sani nebo v IC.Nafta tam jde a pokud by nesalo turbo tak by to nedalo ani davku. Potrubi co jde od turba prez chladic vzduchu az do sani.Nastartuj s nekym at prida plyn a koukaj na hadice a poslouchej a koukej jestli tam neni unik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 27. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2007 Mám podobný problém s vysokou dymivosťou a už niekoľko rokov sa neviem dopátrať kde je problém. Takťiež som navštívil zopár autorizovaných servisov, ale stále je to bezo zmeny. Doposiaľ sa mi podarilo urobiť tieto opravy resp. výmeny: vyčistené turbo, výmena N75, vyčistené sanie, výmena trysiek za 764ky, výmena RJ -(za novú už som bol v koncoch a nevedel som čo ďalej), výmena niektorých podtlakových hadičiek atď. Samozrejme auto bolo niekoľkokrát aj na VAG-u kde to bolo tiež ok. Niekedy mám ešte pocit kolísania výkonu-niekedy to ide lepšie niekedy je to o niečo slabšie (vôbec to nezáleží od počasia). Spotreba oleja minimálna cca 2-3dcl na výmenu. Š-octavia, r.v. MR 2000, AHF, 81 kW, 105 tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 27. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2007 Zeby mala trhlina v IC? to muze nasvedcovat tomu koureni a obcasnemu poklesu vykonu.Doporucuji rozebret cely saci trakt a provest dukladnou kontrolu(natlakovani) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jl241 Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 Mal som komplet celé potrubie vonku od filtra až po sanie (mimo ic) a nenašiel som žiadne prasklinu alebo poškodenie. Po nahodení naspäť sa auto začalo chovať úplne inak-pokles dymivosti zvýšený výkon. Ale popár dňoch sa to vrátilo späť. Tak preto neviem na čo sa ešte zamerať. Ináč egr je zaslepený takže tam by tiež nemal byť problém. Mimo to som na skúšku prehodil snímač nasávaného vzduchu, aj snímač vzduchu na ic - žiadne zlepšenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 29. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2007 Mal som komplet celé potrubie vonku od filtra až po sanie (mimo ic) a nenašiel som žiadne prasklinu alebo poškodenie. Po nahodení naspäť sa auto začalo chovať úplne inak-pokles dymivosti zvýšený výkon. Ale popár dňoch sa to vrátilo späť. Tak preto neviem na čo sa ešte zamerať. Ináč egr je zaslepený takže tam by tiež nemal byť problém. Mimo to som na skúšku prehodil snímač nasávaného vzduchu, aj snímač vzduchu na ic - žiadne zlepšenie.Zkus to nejak natlakovat ten system.A delala se diagnostika???Mereni bloku merenich hodnot??"logovani" Me to pripada pokud je dym cerny ze ti nekde utika tlak ze sani.Nebo uz dosluhuji vstriky a rozpraseni neni uz dokonale tezko takhle rict na dalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 (editace) No ja mam podobmy problem mam octavku 1,9 TDI 81kw chip na 96kw a pri nastartovany zadymi na sedo taktiez aj pri preradovani a pri zatazi motora to dymi ako keby jazdim na uhlie to paradox je ze olej od vymeni po vemynu nedolievam a ak hej maximalnel 1dl aj to je uz moc a to mam najazdene 298 000.Diagnostika nepise ziadnu chybu. Turbo je po repase a cistene rovnako aj sania aj s IC.Obcas mam pocit slabsieho vykonu.Vie mi niekto poradit? Editováno: 17. Září 2012, autor: Lubos740 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.