pavel3.0.9 Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Zdravim vsechny.Nevim jestli uz to tu nekde je,ale ja to nenasel.chtel bych se te zeptat jaky je Vas nazor na - Odpojení recirkulace spalin (Arg ventil)Nekde jsem cet,ze byva zanesenej,motor se karbonuje a ze je tam jen kvuli BursikoviMam octavku 1.9Tdi 66kw,2001.a zadruhy jak vypada a jak ho zaslepit.DIKY MOC VSEM . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Zdravim vsechny.Nevim jestli uz to tu nekde je,ale ja to nenasel.chtel bych se te zeptat jaky je Vas nazor na - Odpojení recirkulace spalin (Arg ventil)Nekde jsem cet,ze byva zanesenej,motor se karbonuje a ze je tam jen kvuli BursikoviMam octavku 1.9Tdi 66kw,2001.a zadruhy jak vypada a jak ho zaslepit.DIKY MOC VSEM. Buď to jde odpojit VAGem, nebo jednoduše odpoj hadičku od EGR, nacpi tam kuličku z ložiska a napoj ji zpět. Pokud je zatím v pořádku, tak to bude stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 8. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 jeste me zajima,jestli s vyrazenym ventilem uz nekdo jezdi delsi dobu.Jestli to prospeje,se bojim,abych neco tim nezku...l .Jeste pro debila jak prez vag mam VAG-COM 607 nebo kde ho najdu ,mam ji preci jen 1mesic tak to este nemam prolezly ,jo jeste motor mam ALH.jinak si mylsim ze zatim je v poradku.DIKY MOC ZA RADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 jeste me zajima,jestli s vyrazenym ventilem uz nekdo jezdi delsi dobu.Jestli to prospeje,se bojim,abych neco tim nezku...l .Jeste pro debila jak prez vag mam VAG-COM 607 nebo kde ho najdu ,mam ji preci jen 1mesic tak to este nemam prolezly ,jo jeste motor mam ALH.jinak si mylsim ze zatim je v poradku.DIKY MOC ZA RADY Hele, tak tím Vagem ti to řekne TDIfun....jestli se sem mrkne... Ale bez EGR jezdí spousta lidí. Minimálně všichni, kterým jsme upravovali auta, včetně nás. Má to jen pozitivní vliv. Nemusíš se ničeho obávat. Odpoj ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 (editace) Pokud mas Vag 607 tak ten ti pak napovi.Jinak spoj se s rj motoru to je pak zadej login 12233 a adaptace10 pak tusim kanal 3 a zmen hodnotu z 32768 na 33768.Ale jak rikam Vag ti tam napovi.Nebo to lze odpojit softwerove tim mysl8m upravou obsahu rj. Editováno: 8. Říjen 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 9. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Tak jsem sel cestou nejmensiho odporu zaselepil sem tuhle hadicku.snad je to dobre diky vsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Tak jsem sel cestou nejmensiho odporu zaselepil sem tuhle hadicku.snad je to dobre diky vsem :palec2: :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 no to co máš zrovna v ruce tak to zaslepovat nemusíš ale zaslep to odkud si to odpojil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Cooo? Dobře to udělal....ať něco nacpe dovnitř a napíchne to zpátky....předpokládám, že to tak udělal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 no jestli něco nacpe dovnitř a dá to tam zpátky tak to potom jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 jo taakhle...ty myslíš, že to nechal odpojené od ventilu? No to by bylo špatně, samozřejmě.... Tak co? nacvakl jsi to zpět na elmag.ventil, nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trafika Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 no já tu hadičku taky ucpal a pak po dojetí a vypnutí motoru mi asi 30 sek.vrněl omezovací(přetlakový)ventil turba tak jsem tu kuličku vydělal a přestalo to.Kde je chyba?dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 no já tu hadičku taky ucpal a pak po dojetí a vypnutí motoru mi asi 30 sek.vrněl omezovací(přetlakový)ventil turbatak jsem tu kuličku vydělal a přestalo to.Kde je chyba?dík Turba????? To nemá s turbem nic společného! A když to odpojíš, tak ti to podle mě bude sát vzduch, když ten ventil dostane impuls od ŘJ...a můžeš mít problím s brzdama, regulací turba a vším, co je napojeno na podtlakový okruh...to bych nedělal. Asi tam budeš mít ještě něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) sorry, špatně jsem to přečetl...omluva... který ventil ti vrněl? Fakt N75??? Nebo máš turbo s obtokem??? Editováno: 9. Říjen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 9. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) ja sem tam nacpal kovovej valecek a zase vratil zpatky od kud sem ji vytah,Z toho elektroventilu sel podtlak coz je spravne,jeste sem odzkousel ji pripojit nez sem ho ucpal a slysel sem jak se otevira a zavira ten ventil spalin(jen tak ze zajimavosti).pak sem ucpal a vratil.Takze by to melo byt ok Editováno: 9. Říjen 2007, autor: pavel3.0.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 ja sem tam nacpal kovovej valecek a zase vratil zpatky od kud sem ji vytah,Z toho elektroventilu sel podtlak coz je spravne,jeste sem odzkousel ji pripojit nez sem ho ucpal a slysel sem jak se otevira a zavira ten ventil spalin(jen tak ze zajimavosti).pak sem ucpal a vratil.Takze by to melo byt ok Tak to je jak jsem myslel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trafika Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 A egr ventil to být nemohl?teď přesně nevím který to vrněl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 A egr ventil to být nemohl?teď přesně nevím který to vrněl Ještě jsem se s tím nesetkal...a nevidím ani důvod??? Je to nějaké divné. Tak odpoj konektor od toho ventilu na ovládání EGR....sice budeš mít chybu v paměti závad...ale jinak výsledek bude stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trafika Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Zkusím to znova ucpat a uvidím díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 co se stane nebop cemu se pomuze a co se zmeni kdyz ten ventil odpojim /zaslepim/ ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 (editace) co se stane nebop cemu se pomuze a co se zmeni kdyz ten ventil odpojim /zaslepim/ ?diky Pro volnobehu a nizke zateyi to nebude vpoustes zpet do motoru vyfukove plyny.Nebude se zasirat sani a budes mit mensi proavdepodobnost nejakeho skubani atd.Napr. ted se hromadne resi uprava tohohle probelemu u okty2 77kw kde to predelaly softwerove.Samozrejme jsme taky schopen tohle udelat bud to jde castecne omezit Vagem cca 60% nebo to odpojit v softweru.Nejjesdodussi to mas odpojenim podtlakove hadicky nebo vyrobeni blind misto EGR trubky na svodech turba a na sani.Jako na tomhle obrazu. Editováno: 10. Říjen 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel3.0.9 Vloženo 10. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Ahoj.mam novy poznatek.pred zaslepenim mi pri seslapnuti plynu v tahu a prudkym ubrani bylo slyset jako by se"dotacelo"turbo äsi to bylo pretlakem v potrubi,nebo ja nevim cim.po zaslepeni to prestalo.Jeste jsem si vsim,ze po chcipnuti motoru bylo slyset taky odfouknuti,coz pred tim nedelalo.Tak nevim jeste to chvilku budu zkoumat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 co se stane nebop cemu se pomuze a co se zmeni kdyz ten ventil odpojim /zaslepim/ ?diky Pro volnobehu a nizke zateyi to nebude vpoustes zpet do motoru vyfukove plyny.Nebude se zasirat sani a budes mit mensi proavdepodobnost nejakeho skubani atd.Napr. ted se hromadne resi uprava tohohle probelemu u okty2 77kw kde to predelaly softwerove.Samozrejme jsme taky schopen tohle udelat bud to jde castecne omezit Vagem cca 60% nebo to odpojit v softweru.Nejjesdodussi to mas odpojenim podtlakove hadicky nebo vyrobeni blind misto EGR trubky na svodech turba a na sani.Jako na tomhle obrazu. co to udela s emisema a kourivosti vubec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubajz von odry Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 jak moc velký je podtalk v tom systému? psalo se že to dokáže snížit spotřebu o ca0,3 l co je na tompravdy z praxe? nezahřívá se pomaleji motor když tam nejdou spátky již předehřáté plyny z výfuku? hlavně teda v zimě... ? poradí si s tím bez problému řídící jednotka? diky za odpovědi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 jak moc velký je podtalk v tom systému? psalo se že to dokáže snížit spotřebu o ca0,3 l co je na tompravdy z praxe? nezahřívá se pomaleji motor když tam nejdou spátky již předehřáté plyny z výfuku? hlavně teda v zimě... ? poradí si s tím bez problému řídící jednotka? diky za odpovědi! Spotřeba se nezmění. To je kravina.Kromě toho, že se nezanáší sání to nebude mít žádný přínos. Nehledejte v tom spásu. Ani spotřeba, ani výkon. Pouze čisté sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.