Přejít na obsah

Jednodrátová sběrnice


Jedliss

Doporučené příspěvky

Mám oku 75 kW r.v.2001 po faceliftu. V poslední době se mi na autě dějou nejrůznější závady. Wag píše vadná jednodrátová sběrnice...jinak na palubce pořád svítí oranžová kontrolka diagnostika motoru. Sem tam blikne i prokluz o tom že větrák chladiče jede po odstavení auta, kdy se opravdu nemohlo zahřát. Dnes jsem málem nenastartoval...motoru se nechtělo. Nemáte s něčím podobným zkušenost? Napadlo mě, že když je teda baterka původní tak ji vyměním za novou, při té příležitosti vyměním i svičky filtry.

Lidi radtě...jsem v koncích a v servisu mi neřekli nic kloudného. Připadalo mi že si s tím taky neví rady, tak než mrhat penězi tak jsme to raději odvezl domů.

Tak jsme to znovu připojil na VAG a tady jsou dodatečné info.

Doplnuji číslo poruchy:

číslo dílu řídícího motoru: 1Ü0 920 011B

1 nalezená chyby:

01336 - svazek datové sběrnice komfortního systému

80 -10 provoz po jednom vodici - sporadicky

Editováno: , autor: Jedliss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám oku 75 kW r.v.2001 po faceliftu. V poslední době se mi na autě dějou nejrůznější závady. Wag píše vadná jednodrátová sběrnice...jinak na palubce pořád svítí oranžová kontrolka diagnostika motoru. Sem tam blikne i prokluz o tom že větrák chladiče jede po odstavení auta, kdy se opravdu nemohlo zahřát. Dnes jsem málem nenastartoval...motoru se nechtělo. Nemáte s něčím podobným zkušenost? Napadlo mě, že když je teda baterka původní tak ji vyměním za novou, při té příležitosti vyměním i svičky filtry.

Lidi radtě...jsem v koncích a v servisu mi neřekli nic kloudného. Připadalo mi že si s tím taky neví rady, tak než mrhat penězi tak jsme to raději odvezl domů.

o těch vrtulích to tu bylo a bylo to čidlem teploty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus vyndat popelní u řadičky a pod ním by jsi měl objevit svazek šedobílých drátů, jejich spoj by měl být zaizolovaný takovou gumou, tak jestli ji někdo nesundal. Já už jsem se s tím právě jednou setkal, kdy jí někdo sundal a celé se to uzemňovalo, ale to tehdá nešlo ani nastartovat)

jestli to má spojitost s RJ motoru, tak zkontrolovat svorky v meziprostoru pod stěrači a na samotné RJ motoru, mohlo do toho natéct, pokud to nepomůže, tak proměřit, jestli není někde přerušený.

Zkus sem napsat seznam všech závad včetně kódů chyby ;) řekne to víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterku a svíčky vyměnit můžeš, ničemu to neuškodí, ale tím to není. na 90% je to někde blbý kontakt (nebo kostra).... ale najít to....

Zkus tu pojistkovou(rozvodnou) skřínku co je na baterce - všechny ty matky povolit, prostříkat konaktolem, zamlít a znova utáhnout - taky ty pojistky. Mě to nepravidelně rozvěcelo ASR... to to trvalo než jsem to našel. A taky zkus ty uzemění co jsou pod baterkou a jak už Ti tady radili v prsou uzemění a konektory... u ŘJ... když to nepomůže tak se musíš vrhnout pod palubku na ty dráty a uzemění a konektory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...