Jedliss Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 (editace) Mám oku 75 kW r.v.2001 po faceliftu. V poslední době se mi na autě dějou nejrůznější závady. Wag píše vadná jednodrátová sběrnice...jinak na palubce pořád svítí oranžová kontrolka diagnostika motoru. Sem tam blikne i prokluz o tom že větrák chladiče jede po odstavení auta, kdy se opravdu nemohlo zahřát. Dnes jsem málem nenastartoval...motoru se nechtělo. Nemáte s něčím podobným zkušenost? Napadlo mě, že když je teda baterka původní tak ji vyměním za novou, při té příležitosti vyměním i svičky filtry. Lidi radtě...jsem v koncích a v servisu mi neřekli nic kloudného. Připadalo mi že si s tím taky neví rady, tak než mrhat penězi tak jsme to raději odvezl domů. Tak jsme to znovu připojil na VAG a tady jsou dodatečné info. Doplnuji číslo poruchy: číslo dílu řídícího motoru: 1Ü0 920 011B 1 nalezená chyby: 01336 - svazek datové sběrnice komfortního systému 80 -10 provoz po jednom vodici - sporadicky Editováno: 4. Listopad 2007, autor: Jedliss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 Mám oku 75 kW r.v.2001 po faceliftu. V poslední době se mi na autě dějou nejrůznější závady. Wag píše vadná jednodrátová sběrnice...jinak na palubce pořád svítí oranžová kontrolka diagnostika motoru. Sem tam blikne i prokluz o tom že větrák chladiče jede po odstavení auta, kdy se opravdu nemohlo zahřát. Dnes jsem málem nenastartoval...motoru se nechtělo. Nemáte s něčím podobným zkušenost? Napadlo mě, že když je teda baterka původní tak ji vyměním za novou, při té příležitosti vyměním i svičky filtry.Lidi radtě...jsem v koncích a v servisu mi neřekli nic kloudného. Připadalo mi že si s tím taky neví rady, tak než mrhat penězi tak jsme to raději odvezl domů. o těch vrtulích to tu bylo a bylo to čidlem teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 zkus vyndat popelní u řadičky a pod ním by jsi měl objevit svazek šedobílých drátů, jejich spoj by měl být zaizolovaný takovou gumou, tak jestli ji někdo nesundal. Já už jsem se s tím právě jednou setkal, kdy jí někdo sundal a celé se to uzemňovalo, ale to tehdá nešlo ani nastartovat) jestli to má spojitost s RJ motoru, tak zkontrolovat svorky v meziprostoru pod stěrači a na samotné RJ motoru, mohlo do toho natéct, pokud to nepomůže, tak proměřit, jestli není někde přerušený. Zkus sem napsat seznam všech závad včetně kódů chyby řekne to víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 tu závadu jsem ještě neviděl.Napsalo ti to i číslo te závady?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 Baterku a svíčky vyměnit můžeš, ničemu to neuškodí, ale tím to není. na 90% je to někde blbý kontakt (nebo kostra).... ale najít to.... Zkus tu pojistkovou(rozvodnou) skřínku co je na baterce - všechny ty matky povolit, prostříkat konaktolem, zamlít a znova utáhnout - taky ty pojistky. Mě to nepravidelně rozvěcelo ASR... to to trvalo než jsem to našel. A taky zkus ty uzemění co jsou pod baterkou a jak už Ti tady radili v prsou uzemění a konektory... u ŘJ... když to nepomůže tak se musíš vrhnout pod palubku na ty dráty a uzemění a konektory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.